Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
tensiune 180 volti
#1
Posted 31 December 2014 - 18:05
Salut. Am si eu o problema cu o centrala termica. Cateodata seara tensiunea la priza masurata este de 182-210 voltzi si am probleme cu apa calda la centrala termica. Cei de la service mi-au zis ca este de vina tensiunea si m-au sfatuit sa achizitionez un stabilizator de tensiune cu servomotor de 500va, fiind suficient. Tensiunea de iesire din stabilizator nu este mai mare de 214 volti, indiferent de tensiunea de intrare(182-210volti). Pe cartea stabilizatorului scrie ca tensiunea de iesire este de 220 V, dar mie nu mi-o ridica mai mult de 214. Este de vina stabilizatorul, sau pentru 180-190 de volti ridica maxim?
|
#2
Posted 31 December 2014 - 18:19
Ai nevoie de UPS dedicat centralelor termice + acumulator tip auto de 50-Ah minim (depinde de durata caderilor de tensiune , cu cit sunt mai lungi cu atit capacitatea acumulatorului trebuie sa fie mai mare )
Stabilizatorul nu poate face fata decit pe perioade foarte scurte caderilor din retea pe cind un ups poate sustine ore intregi functionarea pe acumulator si retrecerea pe retea cind aceasta are tensiune corecta . Un ups salveaza de cele mai multe ori piese mult mai scumpe cum ar fi placa de baza. Edited by xilo, 31 December 2014 - 18:21. |
#3
Posted 31 December 2014 - 18:22
Neapreciatul nostru E-On ne spune ca tensiunea in retea poate varia cu +_ 10 %.
Electocasnicele de calitate sunt proiectate sa faca fata acestei fluctuatii. Cu alte cuvinte, de la 220 V nominali, aparatele pot functiona in gama aproximativa de 242 - 200 V. Treaba stabilizatorului este sa mentina o tensiune cat mai constanta, in jurul a 220 V. In cazul tau, cei 214 V scosi de stabilizator sunt ok. As spune ca poti sta linistit daca stabilizatorul scoate 214 V catre centrala. Instrumentul de masura are o marja de eroare totusi. L.E.: esti sigur ca centrala e in parametri, ca ceva nu este colmatat, necuratat, filtre, etc ? Edited by Topp, 31 December 2014 - 18:27. |
#4
Posted 31 December 2014 - 18:37
rossonero_pirlo21, on 31 decembrie 2014 - 18:05, said:
Salut. Am si eu o problema cu o centrala termica. Cateodata seara tensiunea la priza masurata este de 182-210 voltzi si am probleme cu apa calda la centrala termica. Cei de la service mi-au zis ca este de vina tensiunea si m-au sfatuit sa achizitionez un stabilizator de tensiune cu servomotor de 500va, fiind suficient. Tensiunea de iesire din stabilizator nu este mai mare de 214 volti, indiferent de tensiunea de intrare(182-210volti). Pe cartea stabilizatorului scrie ca tensiunea de iesire este de 220 V, dar mie nu mi-o ridica mai mult de 214. Este de vina stabilizatorul, sau pentru 180-190 de volti ridica maxim? Ce probleme cu apa calda? Pe incalzire nu are probleme? Oricum,centralele moderne (si chiar si cele vechi),merg fara probleme si la 200V sau chiar 190V... Daca nu ai intreruperi de tensiune,nu are rost un UPS.Stabilizatorul e suficient. Nu trebuia sa deschizi subiect nou.Exista pe forum,topicuri dedicate centralelor,pentru aproape toate marcile.Cauta. |
#5
Posted 31 December 2014 - 18:42
protherm panther 24 ktv.
Merge centrala pe caldura, toate bune si frumoase. Dau drumul la apa calda, cateodata se intampla sa nu porneasca apa calda(eroare f29)- se rezolva doar prin reset la centrala. Au venit cei de la service de cateova ori, au curatat vana de gaz(avea pilitura de fier si nu se mai deschidea complet-chiar si dupa reset apa calda arata ca are 55 de grade dar avea maxim 25 de grade), mi-au masurat tensiunea si au zis ca eroarea f29 este de la tensiune. Spun ca s-au uitat la electrozi, erau curati. Incalzirea e ok, singura problema e cand deschid apa calda. Am facut cateva posturi la threadul cu centrale protherm, cei de acolo spuneau ca vana de gaz ar fi de vina(apoi au venit cei de la service si au curatat-o). LE chiar acum am 176-178 v si ies 210v catre centrala Edited by rossonero_pirlo21, 31 December 2014 - 18:45. |
#6
Posted 31 December 2014 - 19:03
rossonero_pirlo21, on 31 decembrie 2014 - 18:42, said:
LE chiar acum am 176-178 v si ies 210v catre centrala 20141231_190049.jpg 77.91K 37 downloads |
#7
Posted 31 December 2014 - 19:19
La 210V trebuie sa mearga fara probleme.Deci,categoric nu e de la tensiune...decat daca are o problema placa electronica si a devenit sensibila la tensiuni mici.E alta problema...Schimba meseriasul.
LE: nu cumva centrala e la tara,cu apa din put si hidrofor? Caz in care poate fi colmatat schimbatorul secundar cu depuneri de calcar.In ce localitate e? Edited by danpet, 31 December 2014 - 19:21. |
#8
Posted 31 December 2014 - 19:26
#9
Posted 31 December 2014 - 19:31
#10
Posted 31 December 2014 - 19:50
Si la mine scade deseori sub 170v.
Am casa si garajul plin de ups-uri. La centrale, ca am doua vitopend de la viessman, nu am pus dar cand e curentul slab, nu mai pornesc. Trebuie sa le iau si la alea un regulator de tensiune, eventual ups, cu baterie separata. Cel putin in seara asta, a fost dezastru. Toate ups-urile treceau pe baterii. Si la naiba, nu locuiesc intr-o zona cu probleme de genul asta. |
|
#11
Posted 31 December 2014 - 20:25
Nu m-as fi gandit niciodata ca sunt atat de multe probleme si atat de nasoale in ceea ce priveste alimentarea cu energie electrica.
|
#12
Posted 01 January 2015 - 02:10
Subscriu că dacă nu merge la 214 nu e vina tensiunii. Orice centrală, orice aparat electronic/electrocasnic trebuie să meargă fără probleme la tensiunea asta.
|
#13
Posted 01 January 2015 - 02:23
MembruAnonim, on 31 decembrie 2014 - 20:25, said:
Nu m-as fi gandit niciodata ca sunt atat de multe probleme si atat de nasoale in ceea ce priveste alimentarea cu energie electrica. Pai nici la mine nu sunt, nu scade sub 230 V niciodata, cel mai des e intre 235 si 240 V, pe toate 3 fazele, 6 de fapt ca am 2 locatii. La tara am masurat 216 V. CEZ Oltenia baga cam tare tensiunea, poate ca E-OFF Moldova are obiceiul de a subtensiona. Consider de calitate orice aparat capabil sa mearga intre 100 si 240 V, excludem pe cele cu motoare sau parti electro-mecanice. Nu am probleme cu voltajul, nici pene de curent, doar fluctuatii sau caderi scurte in special pe vreme rea cand retelele varza de la sate fac scurt circuite si provoaca suprasarcina in sistem. Aici singurul care da chix cu restart este PC-ul desktop din 2007, deoarece nu am stiut pe vremea aia ca puteam sa refuz sursa Delux cu care vine carcasa si sa iau o sursa serioasa cum sunt cele de laptop, ONT, router & altele, 100-240 V, de nu pica decat daca se ia de tot curentul. O petarda e 70 de lei, o sursa ATX buna e 200 de lei, iata diferenta. Edited by Neaceasca85, 01 January 2015 - 02:26. |
#14
Posted 01 January 2015 - 06:02
danpet, on 31 decembrie 2014 - 19:19, said:
La 210V trebuie sa mearga fara probleme.Deci,categoric nu e de la tensiune...decat daca are o problema placa electronica si a devenit sensibila la tensiuni mici.E alta problema...Schimba meseriasul. LE: nu cumva centrala e la tara,cu apa din put si hidrofor? Caz in care poate fi colmatat schimbatorul secundar cu depuneri de calcar.In ce localitate e? Nu, e de la reteaua de apa- apa nova. In ploiesti. E curatat schimbatorul cica, dupa spusele lor. Parea destul de profesionist meseriasul care a venit, dar o sa cer parerea si altuia sa vad ce spune si el. Multumesc mult pentru toate ideile |
#15
Posted 01 January 2015 - 09:04
rossonero_pirlo21, on 31 decembrie 2014 - 18:42, said:
protherm panther 24 ktv. apa calda arata ca are 55 de grade dar avea maxim 25 de grade) Verifica daca nu cumva,baga caldura si in calorifere,cand perge pe ACM.Pentru acest test trebuie sa fie caloriferele reci. Sunt multe chichite de verificat,masurat,dar nu se poate asa,de la distanta,prin forum... Poate nu e presiune de gaz...de masurat presiunea maxima de iesire din vana de gaz (11-12mbar),iar daca e mica,cea de intrare (20mbar...minim17). Edited by danpet, 01 January 2015 - 09:10. |
|
#16
Posted 01 January 2015 - 11:58
:-? pot seta temperatura apei calde menajere din displayul led al centralei.
Am verificat si asta, m-am gandit ca e de la vana cu 3 cai, sa bage apa calda in calorifere intr-o anumita masura in loc sa o trimita pe teava pentru consum. In orasul asta(Ploiesti) se pare ca nu prea se pricep baietii la protherm:)). O alta chestie care s-a intamplat azi dimineata(erau -19 grade): desi termostatul era setat sa mentina temperatura de 22 de grade, iar in casa erau 19 grade, centrala pornea doar cat sa faca apa din calorifere la 30-32 de grade, mergand asa ore incontinuu....(pana am vazut si i-am dat reset). Se pare ca urmatoarea centrala nu o sa fie protherm sub nicio forma, la cate probleme am avut cu ea...) Venisera meseriasul asta acum 2 saptamani cu un tub l-a umplut cu coloana de apa si a verificat presiunea, zicand ca e ok. Edited by rossonero_pirlo21, 01 January 2015 - 11:58. |
#17
Posted 01 January 2015 - 16:03
Topp, on 31 decembrie 2014 - 18:22, said:
Neapreciatul nostru E-On ne spune ca tensiunea in retea poate varia cu +_ 10 %. Electocasnicele de calitate sunt proiectate sa faca fata acestei fluctuatii. Cu alte cuvinte, de la 220 V nominali, aparatele pot functiona in gama aproximativa de 242 - 200 V. Nu EON ne spune ca tensiunea poate varia,ci normativele. Nominali nu sunt 220 V ci 230 V. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users