VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4268
Posted 20 September 2018 - 12:53
@Vodafone_helper
Ati mucit aplicatia aia my vodafone de a macat-o toti dra&^% nu mai pot vedea traficul de date valabil in roaming deloc....bravo Edited by pupama, 20 September 2018 - 12:53. |
#4269
Posted 21 September 2018 - 08:16
pupama, on 20 septembrie 2018 - 12:53, said:
@Vodafone_helper Ati mucit aplicatia aia my vodafone de a macat-o toti dra&^% nu mai pot vedea traficul de date valabil in roaming deloc....bravo Nu e de incredere, da! Si inca ceva legat de aplicatie: daca raportezi ceva catre dezvoltator pe adresa de email din Google Play Store, vei primi un raspuns de la Vodafone cum ca acea adresa nu mai este folosita si sa trimiti emailul catre o alta adresa! |
#4270
Posted 21 September 2018 - 12:00
pupama, on 20 septembrie 2018 - 12:53, said:
@Vodafone_helper Ati mucit aplicatia aia my vodafone de a macat-o toti dra&^% nu mai pot vedea traficul de date valabil in roaming deloc....bravo Nu sunt fan Vodafone dar aici nu ai dreptate! E52CF2C6-2ECA-4479-8671-F539A9B80300.jpeg 182.9K 42 downloads |
#4271
Posted 21 September 2018 - 13:34
Helper am rugamintea sa trimiti acest mesaj sefilor tai. E pacat sa nu stie si ei ce se intampla. Pagina web de contact - evident ca da rateuri. Ati ajuns vraiste, nimic nu pare sa functioneze. Multumesc anticipat daca ai curaj.
Buna ziua, In legatura cu notificarea nr. 9222354/12.09.2018 va aduc la cunostiinta urmatoarele: 1. plata facturii am efectuat-o in cca 10 zile de la primirea ei (consider primirea - momentul dezarhivarii) 2. Factura aferenta ultimei luni de contract nu mi s-a livrat pe mail la data obisnuita (in iulie) ci am solicitat-o eu in scris la cca 30 de zile de la data normala cand trebuia s-o primesc. 2.1 In contul web VDF nu am mai avut access la sectiunea facturi, defapt nu am mai avut acces la nimic. 3. D-soara cu care am vorbit initial s-a mirat foarte tare ca mailul [....] e mailul pe care primesc facturile (desi acesta are o vechime de peste 10 ani) 4. Cand am primit, in sfarsit factura era zipuita cu parola iar mailul spunea ca voi primi si parola aferenta pentru a o putea deschide. Nu s-a intamplat acest lucru, nci pe mail, sms, fum pe cer sau in orice alt mod. 5. Telefonic la inceputul lunii septembrie cand am fost sunat din nou mi s-a spus in sfarsit parola. 6. Plata am facut-o in cca 10 zile de la deschiderea ei. Toate aceste lucruri le pot proba, in cazul in care va intereaza (ceea ce nu cred) cu log-urile aflate in terminalul mobil. Acestea fiind zise imi exprim dezamagirea si regretul ca va puteti comporta asa cu un client a carui vechime in VDF a fost de cca 21 de ani. Probabil aveam abonament inainte ca unii dintre voi sa lucreze la VDF sau poate chiar sa se nasca. In acesti ani ar trebui sa vedeti de cate ori am intarziat la plata facturii. Va spun eu: niciodata. In final cred ca e o gluma proasta faptul ca m-am inscris intre debitorii la companiile de telefonie mobila. Si una si mai proata sa-mi amintiti ca pot redeveni clientul Vodafone. In ultimii ani calitatea serviciilor client-service a scazut permanent atingand un varf sub conducerea noului CEO francez. Fara stima pentru ceea ce ati devenit, cod client 10928948 |
#4272
Posted 21 September 2018 - 16:10
Am impresia ca noul CEO (madam asta din Congo) o fi neam pe undeva cu fostul CEO de la Telekom care ducea in gaura mare compania (pana a venit cel nou si se vede ce intorsatura pozitiva au luat-o lucrurile).
Din pacate ajung si eu sa regret ca am revenit client pe abonament din nou la ei, acoperirea 4G nu prea mai da semne solide de extindere/densificare decat pe ici pe colo, vitezele au inceput sa tot scada (na si campaniile cu sute de GB trag serios de retea), My Vodafone-ul asta merge cum merge, bonusurile alea de Net Primesti se aloca cand si cand si atunci nu tocmai corect, etc... Parca au luat-o pe urma ORO cu prostia aceea de My Orange ramasa in aer... astia parca se tampesc pe zi ce trece in loc sa se destepte.. probabil ca e si nitica groaza intrata in personalul intern VDF RO de cand au fost anuntate oficial niste disponibilizari si-o fi disparut si cheful de munca... cine stie?! Edited by emanu900, 21 September 2018 - 16:11. |
#4273
Posted 21 September 2018 - 16:26
@Vodafone : ce se intampla cu noua plaja de numere nou introdusa de catre voi (0739) ?
Am mai multe abonamente la voi iar azi 3 dintre numere au devenit nefunctionale din toate punctele de vedere..."coincidenta" face ca toate 3 sa aiba prefix 0739... Am escalat problema la RC si nu stiu ce raspuns sa-mi dea...nici ei si nici cei din Shop (nu franciza). |
#4274
Posted 21 September 2018 - 17:13
DieselCRDI, on 21 septembrie 2018 - 12:00, said: nu am nimic cu tine, si nici mare fac vdf nu sunt....am abonament Corporate si de ieri imi afiseaza doar ca am cost suplimentar 0 Euro. lunile trecute arata frumos in detaliu, cat trafic am national (nelimitat) cat in roaming, si in aplicatie si la *.....deaia ne ducem de rapa Edited by pupama, 21 September 2018 - 17:13. |
#4275
Posted 21 September 2018 - 18:48
emanu900, on 21 septembrie 2018 - 16:10, said:
Am impresia ca noul CEO (madam asta din Congo) o fi neam pe undeva cu fostul CEO de la Telekom care ducea in gaura mare compania (pana a venit cel nou si se vede ce intorsatura pozitiva au luat-o lucrurile). Din pacate ajung si eu sa regret ca am revenit client pe abonament din nou la ei, acoperirea 4G nu prea mai da semne solide de extindere/densificare decat pe ici pe colo, vitezele au inceput sa tot scada (na si campaniile cu sute de GB trag serios de retea), My Vodafone-ul asta merge cum merge, bonusurile alea de Net Primesti se aloca cand si cand si atunci nu tocmai corect, etc... Parca au luat-o pe urma ORO cu prostia aceea de My Orange ramasa in aer... astia parca se tampesc pe zi ce trece in loc sa se destepte.. probabil ca e si nitica groaza intrata in personalul intern VDF RO de cand au fost anuntate oficial niste disponibilizari si-o fi disparut si cheful de munca... cine stie?! Indianul ala a greșit foarte mult când a hotărât sa se axeze mai mult pe prepay iar abonații să-i pună pe plan secund deși aduceau și aduc venituri mai mari decât cartelarii. Acum 2 ani ma asteptam sa depășească Orange la numărul de abonați. În orașe Vodafone sta bine, cred ca cel mai bine. Când ieși din oraș cam nema 4G iar 3G-ul nu mai face fata, am mai zis asta. Vodafone se se aude cel mai prost în afara oraselor(excludem digi). Pe 2G parca se aude mai bine fata de acum 2 ani dar se aude prost fata de Orange și Telekom. |
#4276
Posted 21 September 2018 - 20:46
pupama, on 21 septembrie 2018 - 17:13, said: nu am nimic cu tine, si nici mare fac vdf nu sunt....am abonament Corporate si de ieri imi afiseaza doar ca am cost suplimentar 0 Euro. lunile trecute arata frumos in detaliu, cat trafic am national (nelimitat) cat in roaming, si in aplicatie si la *.....deaia ne ducem de rapa Mea culpa! |
|
#4277
Posted 22 September 2018 - 16:57
#4278
Posted 22 September 2018 - 17:25
#4279
Posted 22 September 2018 - 17:33
Fără supărare da'... cred ca ai greșit rețeaua...
|
#4280
Posted 22 September 2018 - 17:43
Mai, heinzule, mai informeaza-te si tu....
https://forum.softpe...4#entry23170467 AI prestabilit din service sa toci Vodafone? |
#4281
Posted 22 September 2018 - 18:52
Bre steaua, într-adevăr, fata de acum 1 an se aude mai bine pe 2G dar nu e HD voice. Tot mai bine se aude Orange-ul (cel puțin în zona mea, poate la tine e diferit) pe 2G. Pe 3G da, e HD voice.
Când aveam digi și Vodafone în telefon (acum 2-3 luni) și Vodafone era pe 2G și ma suna cineva din orange/Telekom pe 3G cel care ma suna se plângea ca ma aude prost. Bine, nici semnalul nu era extraordinar, -95/-90dbm. În oraș se auzea mai bine, ne puteam înțelege destul de bine. |
|
#4282
Posted 22 September 2018 - 19:55
Vezi ca pentru HD voice trebuie ca amandoi să fiți în Vodafone pe 2G, sau amândoi pe 3G în Vodafone. Între rețele nu știu cum se comportă, dar în niciun caz nu se mai regăsește situația de acum 2 ani.
|
#4283
Posted 26 September 2018 - 20:40
Se da situația urmatoare: telefon cumpărat la liber din magazinul online Vodafone (nu puteam prelungi perioada contractuala după spusele unui angajat de acolo pentru ca este deja înscris pe o oferta sau e prea nou sau ceva). Titularul abonamentului este mama mea, care sta undeva la tara. Se poate încheia o asigurare pentru acel telefon fără a mai fi nevoit sa o aduc la un magazin Vodafone? Mersi!
|
#4284
Posted 26 September 2018 - 21:59
http, on 26 septembrie 2018 - 20:40, said:
Se da situația urmatoare: telefon cumpărat la liber din magazinul online Vodafone (nu puteam prelungi perioada contractuala după spusele unui angajat de acolo pentru ca este deja înscris pe o oferta sau e prea nou sau ceva). Titularul abonamentului este mama mea, care sta undeva la tara. Se poate încheia o asigurare pentru acel telefon fără a mai fi nevoit sa o aduc la un magazin Vodafone? Mersi! teoretic ar trebui sa mearga sa faci asigurare pe numele tau cu imei-ul telefonului. nu ar trebui sa conteze cine face asigurarea , mai ales ca inteleg ca tu folosesti acel telefon. Daca faci la Vodafone, s-ar putea sa fie nevoie de mama, deoarece suma de asigurare lunara se ia pe factura. deci trebuie sa fi abonat. Edited by paxdedi, 26 September 2018 - 22:00. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users