Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...
 Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook

sfat achizitie telefon pana in 20...
 Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?

Cum conectez un switch WIFI la 60...
 Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...
 

VODAFONE Helper

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
4887 replies to this topic

#4267
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,589
  • Înscris: 11.02.2016
Mai bine activai promo 5...

#4268
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,560
  • Înscris: 15.05.2010
@Vodafone_helper
Ati mucit aplicatia aia my vodafone de a macat-o toti dra&^% Posted Image   nu mai pot vedea traficul de date valabil in roaming deloc....bravo Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by pupama, 20 September 2018 - 12:53.


#4269
kermex

kermex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.08.2018

View Postpupama, on 20 septembrie 2018 - 12:53, said:

@Vodafone_helper
Ati mucit aplicatia aia my vodafone de a macat-o toti dra&^% Posted Image   nu mai pot vedea traficul de date valabil in roaming deloc....bravo Posted Image Posted Image Posted Image

Nu e de incredere, da! Si inca ceva legat de aplicatie: daca raportezi ceva catre dezvoltator pe adresa de email din Google Play Store, vei primi un raspuns de la Vodafone cum ca acea adresa nu mai este folosita Posted Image  si sa trimiti emailul catre o alta adresa!

#4270
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010

View Postpupama, on 20 septembrie 2018 - 12:53, said:

@Vodafone_helper
Ati mucit aplicatia aia my vodafone de a macat-o toti dra&^% Posted Image   nu mai pot vedea traficul de date valabil in roaming deloc....bravo Posted Image Posted Image Posted Image

Nu sunt fan Vodafone dar aici nu ai dreptate!

Attached File  E52CF2C6-2ECA-4479-8671-F539A9B80300.jpeg   182.9K   42 downloads

#4271
NHT

NHT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 235
  • Înscris: 08.08.2006
Helper am rugamintea sa trimiti acest mesaj sefilor tai. E pacat sa nu stie si ei ce se intampla.  Pagina web de contact  - evident ca da rateuri. Ati ajuns vraiste, nimic nu pare sa functioneze. Multumesc anticipat daca ai curaj.

Buna ziua,
In legatura cu notificarea nr. 9222354/12.09.2018 va aduc la cunostiinta urmatoarele:
1. plata facturii am efectuat-o in cca 10 zile de la primirea ei (consider primirea - momentul dezarhivarii)
2. Factura aferenta ultimei luni de contract nu mi s-a livrat pe mail la data obisnuita (in iulie) ci am solicitat-o eu in scris la cca 30 de zile de la data normala cand trebuia s-o primesc.
2.1 In contul web VDF nu am mai avut access la sectiunea facturi, defapt nu am mai avut acces la nimic.
3. D-soara cu care am vorbit initial s-a mirat foarte tare ca mailul [....] e mailul pe care primesc facturile (desi acesta are o vechime de peste 10 ani)
4. Cand am primit, in sfarsit factura era zipuita cu parola iar mailul spunea ca voi primi si parola aferenta pentru a o putea deschide. Nu s-a intamplat acest lucru, nci pe mail, sms, fum pe cer sau in orice alt mod.
5. Telefonic la inceputul lunii septembrie cand am fost sunat din nou mi s-a spus in sfarsit parola.
6. Plata am facut-o in cca 10 zile de la deschiderea ei.
Toate aceste lucruri le pot proba, in cazul in care va intereaza (ceea ce nu cred) cu log-urile aflate in terminalul mobil.
Acestea fiind zise imi exprim dezamagirea si regretul ca va puteti comporta asa cu un client a carui vechime in VDF a fost de cca 21 de ani.
Probabil aveam abonament inainte ca unii dintre voi sa lucreze la VDF sau poate chiar sa se nasca.
In acesti ani ar trebui sa vedeti de cate ori am intarziat la plata facturii. Va spun eu: niciodata.
In final cred ca e o gluma proasta faptul ca m-am inscris intre debitorii la companiile de telefonie mobila.
Si una si mai proata sa-mi amintiti ca pot redeveni clientul Vodafone.
In ultimii ani calitatea serviciilor client-service a scazut permanent atingand un varf sub conducerea noului CEO francez.
Fara stima pentru ceea ce ati devenit,
cod client 10928948

#4272
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,374
  • Înscris: 03.04.2004
Am impresia ca noul CEO (madam asta din Congo) o fi neam pe undeva cu fostul CEO de la Telekom care ducea in gaura mare compania (pana a venit cel nou si se vede ce intorsatura pozitiva au luat-o lucrurile).
Din pacate ajung si eu sa regret ca am revenit client pe abonament din nou la ei, acoperirea 4G nu prea mai da semne solide de extindere/densificare decat pe ici pe colo, vitezele au inceput sa tot scada (na si campaniile cu sute de GB trag serios de retea), My Vodafone-ul asta merge cum merge, bonusurile alea de Net Primesti se aloca cand si cand si atunci nu tocmai corect, etc...
Parca au luat-o pe urma ORO cu prostia aceea de My Orange ramasa in aer... astia parca se tampesc pe zi ce trece in loc sa se destepte.. probabil ca e si nitica groaza intrata in personalul intern VDF RO de cand au fost anuntate oficial niste disponibilizari si-o fi disparut si cheful de munca... cine stie?!

Edited by emanu900, 21 September 2018 - 16:11.


#4273
Captain_Spike

Captain_Spike

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 34
  • Înscris: 16.09.2018
@Vodafone : ce se intampla cu noua plaja de numere nou introdusa de catre voi (0739) ?
Am mai multe abonamente la voi iar azi 3 dintre numere au devenit nefunctionale din toate punctele de vedere..."coincidenta" face ca toate 3 sa aiba prefix 0739...
Am escalat problema la RC si nu stiu ce raspuns sa-mi dea...nici ei si nici cei din Shop (nu franciza).

#4274
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,560
  • Înscris: 15.05.2010

View PostDieselCRDI, on 21 septembrie 2018 - 12:00, said:

Nu sunt fan Vodafone dar aici nu ai dreptate!

Attachment E52CF2C6-2ECA-4479-8671-F539A9B80300.jpeg

nu am nimic cu tine, si nici mare fac vdf nu sunt....am abonament Corporate si de ieri imi afiseaza doar ca am cost suplimentar 0 Euro.
lunile trecute arata frumos in detaliu, cat trafic am national (nelimitat) cat in roaming, si in aplicatie si la *.....deaia ne ducem de rapa

Edited by pupama, 21 September 2018 - 17:13.


#4275
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,589
  • Înscris: 11.02.2016

View Postemanu900, on 21 septembrie 2018 - 16:10, said:

Am impresia ca noul CEO (madam asta din Congo) o fi neam pe undeva cu fostul CEO de la Telekom care ducea in gaura mare compania (pana a venit cel nou si se vede ce intorsatura pozitiva au luat-o lucrurile).
Din pacate ajung si eu sa regret ca am revenit client pe abonament din nou la ei, acoperirea 4G nu prea mai da semne solide de extindere/densificare decat pe ici pe colo, vitezele au inceput sa tot scada (na si campaniile cu sute de GB trag serios de retea), My Vodafone-ul asta merge cum merge, bonusurile alea de Net Primesti se aloca cand si cand si atunci nu tocmai corect, etc...
Parca au luat-o pe urma ORO cu prostia aceea de My Orange ramasa in aer... astia parca se tampesc pe zi ce trece in loc sa se destepte.. probabil ca e si nitica groaza intrata in personalul intern VDF RO de cand au fost anuntate oficial niste disponibilizari si-o fi disparut si cheful de munca... cine stie?!
S-au tâmpit mai demult dar în mandatul ei s-a atins apogeul.
Indianul ala a greșit foarte mult când a hotărât sa se axeze mai mult pe prepay iar abonații să-i pună pe plan secund deși aduceau și aduc venituri mai mari decât cartelarii.
Acum 2 ani ma asteptam sa depășească Orange la numărul de abonați.
În orașe Vodafone sta bine, cred ca cel mai bine. Când ieși din oraș cam nema 4G iar 3G-ul nu mai face fata, am mai zis asta.
Vodafone se se aude cel mai prost în afara oraselor(excludem digi). Pe 2G parca se aude mai bine fata de acum 2 ani dar se aude prost fata de Orange și Telekom.

#4276
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010

View Postpupama, on 21 septembrie 2018 - 17:13, said:



nu am nimic cu tine, si nici mare fac vdf nu sunt....am abonament Corporate si de ieri imi afiseaza doar ca am cost suplimentar 0 Euro.
lunile trecute arata frumos in detaliu, cat trafic am national (nelimitat) cat in roaming, si in aplicatie si la *.....deaia ne ducem de rapa
Înseamnă că pe partea de corporate e altă informație!
Mea culpa!

#4277
clader

clader

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,675
  • Înscris: 06.03.2004

View Postheinz, on 21 septembrie 2018 - 18:48, said:


Vodafone se se aude cel mai prost în afara oraselor(excludem digi).

Cel mai prost!Punct!

#4278
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postheinz, on 21 septembrie 2018 - 18:48, said:

Vodafone se se aude cel mai prost în afara oraselor(excludem digi).
In mare parte din tara avem HD Voice in 2G. Inclusiv la tara am vorbit in HD Voice pe 2G.

#4279
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,589
  • Înscris: 11.02.2016
Fără supărare da'... cred ca ai greșit rețeaua...

#4280
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Mai, heinzule, mai informeaza-te si tu....

https://forum.softpe...4#entry23170467

AI prestabilit din service sa toci Vodafone? :D

#4281
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,589
  • Înscris: 11.02.2016
Bre steaua, :) într-adevăr, fata de acum 1 an se aude mai bine pe 2G dar nu e HD voice. Tot mai bine se aude Orange-ul (cel puțin în zona mea, poate la tine e diferit) pe 2G. Pe 3G da, e HD voice.
Când aveam digi și Vodafone în telefon (acum 2-3 luni) și Vodafone era pe 2G și ma suna cineva din orange/Telekom pe 3G cel care ma suna se plângea ca ma aude prost. Bine, nici semnalul nu era extraordinar, -95/-90dbm. În oraș se auzea mai bine, ne puteam înțelege destul de bine.


#4282
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Vezi ca pentru HD voice trebuie ca amandoi să fiți în Vodafone pe 2G, sau amândoi pe 3G în Vodafone. Între rețele nu știu cum se comportă, dar în niciun caz nu se mai regăsește situația de acum 2 ani.

#4283
http

http

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 26.06.2008
Se da situația urmatoare: telefon cumpărat la liber din magazinul online Vodafone (nu puteam prelungi perioada contractuala după spusele unui angajat de acolo pentru ca este deja înscris pe o oferta sau e prea nou sau ceva). Titularul abonamentului este mama mea, care sta undeva la tara. Se poate încheia o asigurare pentru acel telefon fără a mai fi nevoit sa o aduc la un magazin Vodafone? Mersi!

#4284
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View Posthttp, on 26 septembrie 2018 - 20:40, said:

Se da situația urmatoare: telefon cumpărat la liber din magazinul online Vodafone (nu puteam prelungi perioada contractuala după spusele unui angajat de acolo pentru ca este deja înscris pe o oferta sau e prea nou sau ceva). Titularul abonamentului este mama mea, care sta undeva la tara. Se poate încheia o asigurare pentru acel telefon fără a mai fi nevoit sa o aduc la un magazin Vodafone? Mersi!
pai telefonul este cumparat tot pe numele mamei?

teoretic ar trebui sa mearga sa faci asigurare pe numele tau cu imei-ul telefonului.

nu ar trebui sa conteze cine face asigurarea , mai ales ca inteleg ca tu folosesti acel telefon.

Daca faci la Vodafone, s-ar putea sa fie nevoie de mama, deoarece suma de asigurare lunara se ia pe factura.

deci trebuie sa fi abonat.

Edited by paxdedi, 26 September 2018 - 22:00.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate