VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4177
Posted 20 August 2018 - 10:01
Mersi pentru clarificari!
|
#4178
Posted 20 August 2018 - 11:48
Plec in Turcia pentru 7 zile si as vrea sa stiu ce extraoptiune imi permite sa folosesc telefonu / netu in Roaming. Cele de SEE banuiesc ca nu sunt ok.
|
#4179
Posted 20 August 2018 - 11:51
#4180
Posted 20 August 2018 - 12:54
50 de euro pentru deblocare? tf... pai nu dau atat pe el si pe abonament ) in cazul asta hai cu inca o portare! Multumesc
|
#4181
Posted 20 August 2018 - 12:59
#4182
Posted 20 August 2018 - 13:07
Vlad_22, on 20 august 2018 - 12:59, said:
Treci la Digi. Sunt cam meh cu Digi, am incercat sa ma portez la ei dar ba nu aveau pe stoc telefonul ba era ceva... intr-un final m-am portat la Orange unde am avut parte de o oferta ok care inca mai e aici si poate mut si celalalt nr acolo! Trebuie sa ma uit mai bine, nu exclud Digi! |
#4183
Posted 20 August 2018 - 14:41
dDow12, on 20 august 2018 - 13:07, said: Sunt cam meh cu Digi, am incercat sa ma portez la ei dar ba nu aveau pe stoc telefonul ba era ceva... intr-un final m-am portat la Orange unde am avut parte de o oferta ok care inca mai e aici si poate mut si celalalt nr acolo! Trebuie sa ma uit mai bine, nu exclud Digi! |
#4184
Posted 20 August 2018 - 14:51
De acord cu Vlad_22. Pe cat posibil evitati terminale luate de la operatori.
1. Sunt mai scumpe decat le-ati lua la liber; 2. Ramaneti „legati” de ei prin acel contract iar daca terminalul va avea defectiuni, e posibil sa va enervati cu modul lor de a trata clientii si pe perioada cat va fi in service va trebui sa scoateti alti bani pe care sa-i dati pe un alt telefon (ar fi frumos daca operatorii ar oferi terminal pe perioada reparatiei, dar asta nu se practica peste tot si nu cu oricine!); 3. Este posibil ca iar sa scoateti bani din buzunar (+ cei de la pct. 1 si 2) daca doriti deblocarea terminalului. |
#4185
Posted 21 August 2018 - 18:04
Vodafone, on 20 august 2018 - 09:52, said:
Buna, kermex! 1. In situatii exceptionale, daca un client nu poate ajunge in magazin (pentru ca acolo ar trebui platita taxa), aplicam taxa si la factura, in cazul in care mai exista un cont activ. Documentele se pot primi pe mail, iar codul sa il oferim in curs de cateva zile. 2. Se deblocheaza doar terminalele de la Vodafone Romania, dar documentele la care faci referire sunt arhivate si nu sunt disponibile in orice moment, in orice magazin Vodafone. 3. Se aplica doar in cazuri exceptionale, spre exemplu, atunci cand sediul unui magazin Vodafone este inchis complet, iar in astfel de situatii cautam solutii alternative pentru clienti. Legat de PS, se refera la faptul ca pot fi situatii in care un client sa vina cu un telefon achizitionat in urma cu 10 ani, spre exemplu. Este posibil ca in aceasta situatie sa nu mai avem tool-urile necesare pentru a debloca un telefon de atunci si nici ca software-ul tehnicienilor de pe dispozitivele actuale sa mai fie compatibile. Dudes, la Orange decodezi terminalul online. Atat. Bagi IMEI, iti spune ca ai de platit 50 de lei (dupa exp perioade contractuale), platesti online cu card bancar si terminalul e decodat. Voi nu cumva vreti ca cererea aia scrisa, factura in original si alte hartii sa fie bagate in dosar cu sina? Intreb pentru un prieten. |
#4186
Posted 22 August 2018 - 07:42
Lex404, on 21 august 2018 - 18:04, said: Dudes, la Orange decodezi terminalul online. Atat. Bagi IMEI, iti spune ca ai de platit 50 de lei (dupa exp perioade contractuale), platesti online cu card bancar si terminalul e decodat. Voi nu cumva vreti ca cererea aia scrisa, factura in original si alte hartii sa fie bagate in dosar cu sina? Intreb pentru un prieten. Cică merge și la ei în format electronic dar am aflat-o din gura unui operator Vodafone. Deci acele regulamente ale lor ar trebui revizuite, dar cine să o facă?! |
|
#4187
Posted 23 August 2018 - 08:46
Inca o mostra de interes pentru client: am trimis un email cu o sesizare, de pe site-ul Vodafone. Ieri primesc apel de la numarul lor, 0372022222. Eram cu telefonul in mana asa ca am raspuns dupa primul apel. Zic „Alo!”. Niciun raspuns. Mai zic o data. Se inchide apelul si in secunda urmatoare primesc un email (automat) in care se spune, printre altele: „... Din dorinta de a solutiona cat mai repede cererea pe care ne-ati adresat-o v-am apelat telefonic insa nu am putut lua legatura cu dumneavoastra.”. Pai v-am raspuns la apel, domnilor! Sunt curios ce rezolutie va primi sesizarea mea daca ei nu au fost in stare sa initieze un apel telefonic! Companie de telefonie mobila, careia i se intrerup apelurile! Culmea ironiei
|
#4188
Posted 25 August 2018 - 15:43
Detin 1 abonament cu 3 numere de telefon pe persoana juridica, 2 din ele cu nelimitat national si 5gb +1gb trafic si unul cu minute limitate in retea.Sunt in afara perioadei contractuale. Am primit de la concurenta (orange pro 7) abonament de 7eu si 15gb trafic la portare. Exista printre ofertele de la dvs ceva similar......
Multumesc anticipat Edited by dino, 25 August 2018 - 15:44. |
#4189
Posted 26 August 2018 - 11:24
Salut de o săptămână merge netul foarte greu ce pot face sa imi mearga sunt dintrun sat din nirdul județului Bacău
|
#4191
Posted 26 August 2018 - 12:50
Degeaba trimite. Eu cand le-am spus ca n-am semnal m-au pus sa-mi cumpar o antena pentru amplificare.
Mai bine schimba reteaua, incearca Digi si telekom. S-ar putea sa ai o surpriza placuta. |
|
#4193
Posted 26 August 2018 - 12:56
De obicei orange = vodafone pe 3G.
Daca are 4G pe orange are si pe telekom. Insa pe telekom merge mai bine, e reteaua mai libera(momentan) si are si net nelimitat. |
#4194
Posted 26 August 2018 - 13:40
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users