VODAFONE Helper
#4159
Posted 05 August 2018 - 22:10
@Vodafone
Am un abonament corporate cu cost control (limitarea vitezei la net dupa x trafic), intrebarea este: daca in tara viteza este limitata, ea va avea efect si in roaming SEE? Edited by pupama, 05 August 2018 - 22:10. |
#4160
Posted 06 August 2018 - 07:32
pupama, on 05 august 2018 - 22:10, said:
@Vodafone Am un abonament corporate cu cost control (limitarea vitezei la net dupa x trafic), intrebarea este: daca in tara viteza este limitata, ea va avea efect si in roaming SEE? Buna, Incepand cu 1 august, pentru orice informatie ce tine de contul tau, te rugam sa ne transmiti prin email la adresa [email protected] numarul tau, detalierea solicitarii tale, iar la subiect sa notezi numele tau de pe Facebook. Vom raspunde in cel mai scurt timp posibil. Moni |
#4161
Posted 06 August 2018 - 08:22
Vodafone, on 06 august 2018 - 07:32, said:
Buna, Incepand cu 1 august, pentru orice informatie ce tine de contul tau, te rugam sa ne transmiti prin email la adresa [email protected] numarul tau, detalierea solicitarii tale, iar la subiect sa notezi numele tau de pe Facebook. Vom raspunde in cel mai scurt timp posibil. Moni Edited by Magicwisewolf, 06 August 2018 - 08:22. |
#4162
Posted 06 August 2018 - 10:03
Vodafone, on 06 august 2018 - 07:32, said:
Buna, Incepand cu 1 august, pentru orice informatie ce tine de contul tau, te rugam sa ne transmiti prin email la adresa [email protected] numarul tau, detalierea solicitarii tale, iar la subiect sa notezi numele tau de pe Facebook. Vom raspunde in cel mai scurt timp posibil. Moni V-as da 1000 de downvote-uri daca am fi pe reddit! Nu toata lumea are cont de Facebook si oricum, si acolo raspundeti in perioade mai mare de 7 zile. |
#4163
Posted 06 August 2018 - 13:55
De prin culisele contului My Vodafone. Bonus 0 euro care expira in... 2037
|
#4164
Posted 06 August 2018 - 14:00
Vodafone, on 06 august 2018 - 07:32, said:
Buna, Incepand cu 1 august, pentru orice informatie ce tine de contul tau, te rugam sa ne transmiti prin email la adresa [email protected] numarul tau, detalierea solicitarii tale, iar la subiect sa notezi numele tau de pe Facebook. Vom raspunde in cel mai scurt timp posibil. Moni Deci e vremea sa gasim un alt operator ca Vodafone nu ne vrea daca nu avem cont de Facebook? Si de ce va intereseaza asa mult conturile de Facebook ale clientilor? Construiti o baza de date cu ele, impotriva GDPR? |
#4165
Posted 06 August 2018 - 14:14
lexis1, on 06 august 2018 - 14:00, said:
Cum vine asta, daca n-ai cont de Facebook pentru Vodafone nu existi? Deci e vremea sa gasim un alt operator ca Vodafone nu ne vrea daca nu avem cont de Facebook? Si de ce va intereseaza asa mult conturile de Facebook ale clientilor? Construiti o baza de date cu ele, impotriva GDPR? De cand i-a condus ala cu turban, s-au dus in jos rau de tot! Parca inaintea lui nu erau atatea probleme. PS - Baza de date oricum e construita, pentru ca furnizeaza si folosesc date catre/de la Preventel. Edited by brumic, 06 August 2018 - 14:21. |
#4166
Posted 06 August 2018 - 14:21
Salutare tuturor!
Daca alegeti sa ne trimiteti e-mail pe adresa [email protected] avem nevoie de user-ul Softpedia ( nu Facebook, cum am mentionat anterior ).Aceasta informatie , ma ajuta sa identific canalul de comunicare de unde provine solicitarea.Va asigur ca nu incalca regulile GDPR. Multumesc pentru intelegere si imi cer scuze pentru greseala Moni Edited by Vodafone, 07 August 2018 - 07:51. |
#4167
Posted 06 August 2018 - 14:22
Vodafone, on 06 august 2018 - 14:21, said:
Salutare tuturor! Daca alegeti sa ne trimite-ti e-mail pe adresa [email protected] avem nevoie de user-ul Softpedia ( nu Facebook, cum am mentionat anterior ).Aceasta informatie , ma ajuta sa identific canalul de comunicare de unde provine solicitarea.Va asigur ca nu incalca regulile GDPR. Multumesc pentru intelegere si imi cer scuze pentru greseala Moni Trimiteti nu trimite-ti! |
#4168
Posted 06 August 2018 - 18:34
brumic, on 06 august 2018 - 14:22, said: Trimiteti nu trimite-ti! Deci ăștia de la V dorm in ghete frate. Nici pe la școală n-au prea trecut. Moni .... E inadmisibil. Sunt sigur că scrie de pe calculator. Dacă era de pe telefon, na,poate se mai strecoară o greșeală , dar așa, din poziție oficială V, sa nu știi să scrii în relația cu noi,clienții, e grav. Edited by buburuzoiboss, 06 August 2018 - 18:37. |
|
#4169
Posted 14 August 2018 - 06:19
Am cateva simuri pe care nu merge *100# de cateva zile.
Am crezut ca e ceva temporar. Se modifica ceva in meniu sau care este cauza ? |
#4170
Posted 14 August 2018 - 08:34
@lucianteo6: Greu de aflat. Chiar daca se fac modificari, au loc intreruperi, ar fi normal sa notifice clientii, ca doar sunt firma de TELECOMUNICATII. Suna la relatii clienti -> prepay ca ajungi repede la ei, si intreaba.
LE - Cred ca le-a picat si site-ul pentru ca nu pot intra in cont. Am incercat din 3 browsere si nimic. Edited by kermex, 14 August 2018 - 08:37. |
#4171
Posted 15 August 2018 - 05:17
buburuzoiboss, on 06 august 2018 - 18:34, said:
Deci ăștia de la V dorm in ghete frate. Nici pe la școală n-au prea trecut. Moni .... E inadmisibil. Sunt sigur că scrie de pe calculator. Dacă era de pe telefon, na,poate se mai strecoară o greșeală , dar așa, din poziție oficială V, sa nu știi să scrii în relația cu noi,clienții, e grav. Ce-ai frate cu Moni [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hyHSLxmYRAo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4172
Posted 19 August 2018 - 07:59
Buna Moni Vodafone, buna Andrea
Dar nu pot userii sa trimită direct PM aici? Nu mai pot userii întreba direct in topicul asta? De unde atâtea complicații cu email. Cu Facebook. Etc. |
#4173
Posted 20 August 2018 - 01:01
Telefoanele cumparate la abonament sunt blocate in retea? Stiam ca nu se mai practica chestia asta... am de la Vodafone un telefon care nu e codat dar pe cutie scrie ca e codat in reteaua voastra?!?!?!?!?!? La orange am vazut ca nu sunt blocate so... intreb pentru Sony Xperia XA1 si Nokia 3.1, multumesc!
|
|
#4175
Posted 20 August 2018 - 09:41
Vodafone, nu va mai reveniti cu cererile alea scrise?! Documentul pe care-l invoca Vodafone Helper e amuzant (aberant?), pe alocuri. Sa enumeram:
Toate aceste reguli sunt bazate pe acest cod, care nu are valoare de lege asa ca operatorii taie si spanzura, unde, ce si cum vor! PS: „Ulterior, deblocarea va fi oferită în măsura în care există resurse tehnice disponibile pentru deblocare.” - adica? Ce anume? Mouse-urile cu care se dau cateva clicuri? Nu am auzit vreodata ca o ditamai companie sa fie in criza de mouse-uri si/sau tastaturi. Fantastic! Edited by kermex, 20 August 2018 - 09:46. |
#4176
Posted 20 August 2018 - 09:52
Buna, kermex!
1. In situatii exceptionale, daca un client nu poate ajunge in magazin (pentru ca acolo ar trebui platita taxa), aplicam taxa si la factura, in cazul in care mai exista un cont activ. Documentele se pot primi pe mail, iar codul sa il oferim in curs de cateva zile. 2. Se deblocheaza doar terminalele de la Vodafone Romania, dar documentele la care faci referire sunt arhivate si nu sunt disponibile in orice moment, in orice magazin Vodafone. 3. Se aplica doar in cazuri exceptionale, spre exemplu, atunci cand sediul unui magazin Vodafone este inchis complet, iar in astfel de situatii cautam solutii alternative pentru clienti. Legat de PS, se refera la faptul ca pot fi situatii in care un client sa vina cu un telefon achizitionat in urma cu 10 ani, spre exemplu. Este posibil ca in aceasta situatie sa nu mai avem tool-urile necesare pentru a debloca un telefon de atunci si nici ca software-ul tehnicienilor de pe dispozitivele actuale sa mai fie compatibile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users