Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...
 Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne
 Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 

VODAFONE Helper

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
4887 replies to this topic

#4159
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,555
  • Înscris: 15.05.2010
@Vodafone

Am un abonament corporate cu cost control (limitarea vitezei la net dupa x trafic), intrebarea este: daca in tara viteza este limitata, ea va avea efect si in roaming SEE?

Edited by pupama, 05 August 2018 - 22:10.


#4160
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postpupama, on 05 august 2018 - 22:10, said:

@Vodafone

Am un abonament corporate cu cost control (limitarea vitezei la net dupa x trafic), intrebarea este: daca in tara viteza este limitata, ea va avea efect si in roaming SEE?

Buna,

Incepand cu 1 august, pentru orice informatie ce tine de contul tau, te rugam sa ne transmiti prin email la adresa [email protected] numarul tau, detalierea solicitarii tale, iar la subiect sa notezi numele tau de pe Facebook. Vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Moni

#4161
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,051
  • Înscris: 29.01.2016

View PostVodafone, on 06 august 2018 - 07:32, said:

Buna,

Incepand cu 1 august, pentru orice informatie ce tine de contul tau, te rugam sa ne transmiti prin email la adresa [email protected] numarul tau, detalierea solicitarii tale, iar la subiect sa notezi numele tau de pe Facebook. Vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Moni
Si daca nu am Facebook, cum facem ? Merge pe Whatsapp ? Posted Image

Edited by Magicwisewolf, 06 August 2018 - 08:22.


#4162
brumic

brumic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 07.12.2007

View PostVodafone, on 06 august 2018 - 07:32, said:

Buna,

Incepand cu 1 august, pentru orice informatie ce tine de contul tau, te rugam sa ne transmiti prin email la adresa [email protected] numarul tau, detalierea solicitarii tale, iar la subiect sa notezi numele tau de pe Facebook. Vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Moni

V-as da 1000 de downvote-uri daca am fi pe reddit! Nu toata lumea are cont de Facebook si oricum, si acolo raspundeti in perioade mai mare de 7 zile.

#4163
brumic

brumic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 07.12.2007
De prin culisele contului My Vodafone. Bonus 0 euro care expira in... 2037 Posted Image

#4164
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018

View PostVodafone, on 06 august 2018 - 07:32, said:

Buna,

Incepand cu 1 august, pentru orice informatie ce tine de contul tau, te rugam sa ne transmiti prin email la adresa [email protected] numarul tau, detalierea solicitarii tale, iar la subiect sa notezi numele tau de pe Facebook. Vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Moni
Cum vine asta, daca n-ai cont de Facebook pentru Vodafone nu existi?
Deci e vremea sa gasim un alt operator ca Vodafone nu ne vrea daca nu avem cont de Facebook?

Si de ce va intereseaza asa mult conturile de Facebook ale clientilor?
Construiti o baza de date cu ele, impotriva GDPR?

#4165
brumic

brumic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 07.12.2007

View Postlexis1, on 06 august 2018 - 14:00, said:

Cum vine asta, daca n-ai cont de Facebook pentru Vodafone nu existi?
Deci e vremea sa gasim un alt operator ca Vodafone nu ne vrea daca nu avem cont de Facebook?

Si de ce va intereseaza asa mult conturile de Facebook ale clientilor?
Construiti o baza de date cu ele, impotriva GDPR?

De cand i-a condus ala cu turban, s-au dus in jos rau de tot! Parca inaintea lui nu erau atatea probleme.
PS - Baza de date oricum e construita, pentru ca furnizeaza si folosesc date catre/de la Preventel.

Edited by brumic, 06 August 2018 - 14:21.


#4166
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Salutare tuturor!

Daca alegeti sa ne trimiteti e-mail pe adresa [email protected] avem nevoie de user-ul Softpedia ( nu Facebook, cum am mentionat anterior ).Aceasta informatie , ma ajuta sa identific canalul de comunicare de unde provine solicitarea.Va asigur ca nu incalca regulile GDPR.

Multumesc pentru intelegere si imi cer scuze pentru greseala Posted Image

Moni

Edited by Vodafone, 07 August 2018 - 07:51.


#4167
brumic

brumic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 07.12.2007

View PostVodafone, on 06 august 2018 - 14:21, said:

Salutare tuturor!

Daca alegeti sa ne trimite-ti e-mail pe adresa [email protected] avem nevoie de user-ul Softpedia ( nu Facebook, cum am mentionat anterior ).Aceasta informatie , ma ajuta sa identific canalul de comunicare de unde provine solicitarea.Va asigur ca nu incalca regulile GDPR.

Multumesc pentru intelegere si imi cer scuze pentru greseala Posted Image

Moni

Trimiteti nu trimite-ti!

#4168
buburuzoiboss

buburuzoiboss

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 20.03.2012

View Postbrumic, on 06 august 2018 - 14:22, said:



Trimiteti nu trimite-ti!

Deci ăștia de la V dorm in ghete frate. Nici pe la școală n-au prea trecut. Moni :)....
E inadmisibil. Sunt sigur că scrie de pe calculator. Dacă era de pe telefon, na,poate se mai strecoară o greșeală , dar așa, din poziție oficială V, sa nu știi să scrii în relația cu noi,clienții, e grav.

Edited by buburuzoiboss, 06 August 2018 - 18:37.


#4169
lucianteo6

lucianteo6

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,084
  • Înscris: 27.09.2005
Am cateva simuri pe care nu merge *100# de cateva zile.
Am crezut ca e ceva temporar.
Se modifica ceva in meniu sau care este cauza ?

#4170
kermex

kermex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.08.2018
@lucianteo6: Greu de aflat. Chiar daca se fac modificari, au loc intreruperi, ar fi normal sa notifice clientii, ca doar sunt firma de TELECOMUNICATII. Suna la relatii clienti -> prepay ca ajungi repede la ei, si intreaba.
LE - Cred ca le-a picat si site-ul pentru ca nu pot intra in cont. Am incercat din 3 browsere si nimic.

Edited by kermex, 14 August 2018 - 08:37.


#4171
wiseguy76

wiseguy76

    just don't

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,153
  • Înscris: 24.05.2006

View Postbuburuzoiboss, on 06 august 2018 - 18:34, said:

Deci ăștia de la V dorm in ghete frate. Nici pe la școală n-au prea trecut. Moni Posted Image....
E inadmisibil. Sunt sigur că scrie de pe calculator. Dacă era de pe telefon, na,poate se mai strecoară o greșeală , dar așa, din poziție oficială V, sa nu știi să scrii în relația cu noi,clienții, e grav.

Ce-ai frate cu Moni

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hyHSLxmYRAo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#4172
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,445
  • Înscris: 19.04.2009
Buna Moni Vodafone, buna Andrea

Dar nu pot userii sa trimită direct PM aici? Nu mai pot userii întreba direct in topicul asta?
De unde atâtea complicații cu email. Cu Facebook. Etc.

#4173
dDow12

dDow12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 22.08.2015
Telefoanele cumparate la abonament sunt blocate in retea? Stiam ca nu se mai practica chestia asta... am de la Vodafone un telefon care nu e codat dar pe cutie scrie ca e codat in reteaua voastra?!?!?!?!?!? La orange am vazut ca nu sunt blocate so... intreb pentru Sony Xperia XA1 si Nokia 3.1, multumesc!

#4174
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Buna, dDow12! Toate terminalele sunt blocate in retea, dar pot fi deblocate gratuit sau contracost, in conditiile de aici.

#4175
kermex

kermex

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.08.2018
Vodafone, nu va mai reveniti cu cererile alea scrise?! Documentul pe care-l invoca Vodafone Helper e amuzant (aberant?), pe alocuri. Sa enumeram:
  • „Deblocarea va fi solicitată în scris, în magazinele Vodafone România” - sunteti ditamai compania de telecomunicatii, cererile pot fi trimise si electronic! Nu toata lumea are program de lucru de la 07:00 la 15:00 incat sa ajunga la magazinul Vodafone cat timp este deschis acesta! Adaptati-va, domnilor! O cerere scrisa si scanata, care contine semnatura solicitantului, nu e destul de legala?!

  • Clientul va prezenta un document justificativ, care să ateste faptul că terminalul pentru care se solicită deblocarea a fost achiziționat de la Vodafone România (de ex. factura de achiziitie - daca a fost achizitionat de la Vodafone, nu e normal ca Vodafone sa detina la randul ei aceste documente?!

  • Obligativitatea stabilirii eligibilității clientului pentru deblocarea terminalelor din rețeaua Vodafone revine magazinului unde s-a înregistrat solicitarea. - deci solicitantul dupa ce este pus pe drumuri ca sa depuna cererea scrisa (la care va primi un raspuns in 15 de zile!), ajunge la discretia angajatilor unui magazin Vodafone?! Serios?! Ce se intampla daca da de un angajat prost pregatit sau care in acea zi nu are chef sa se ocupe de cererea de deblocare depusa de catre un client?! Merge in alt magazin, da spaga sau cum se procedeaza?!
Cineva citeste aberatia aceea de document?!
Toate aceste reguli sunt bazate pe acest cod, care nu are valoare de lege asa ca operatorii taie si spanzura, unde, ce si cum vor!
PS: „Ulterior, deblocarea va fi oferită în măsura în care există resurse tehnice disponibile pentru deblocare.” - adica? Ce anume? Mouse-urile cu care se dau cateva clicuri? Nu am auzit vreodata ca o ditamai companie sa fie in criza de mouse-uri si/sau tastaturi. Fantastic!

Edited by kermex, 20 August 2018 - 09:46.


#4176
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010
Buna, kermex!

1. In situatii exceptionale, daca un client nu poate ajunge in magazin (pentru ca acolo ar trebui platita taxa), aplicam taxa si la factura, in cazul in care mai exista un cont activ. Documentele se pot primi pe mail, iar codul sa il oferim in curs de cateva zile.

2. Se deblocheaza doar terminalele de la Vodafone Romania, dar documentele la care faci referire sunt arhivate si nu sunt disponibile in orice moment, in orice magazin Vodafone.

3. Se aplica doar in cazuri exceptionale, spre exemplu, atunci cand sediul unui magazin Vodafone este inchis complet, iar in astfel de situatii cautam solutii alternative pentru clienti.

Legat de PS, se refera la faptul ca pot fi situatii in care un client sa vina cu un telefon achizitionat in urma cu 10 ani, spre exemplu. Este posibil ca in aceasta situatie sa nu mai avem tool-urile necesare pentru a debloca un telefon de atunci si nici ca software-ul tehnicienilor de pe dispozitivele actuale sa mai fie compatibile.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate