Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#4213
Posted 03 September 2018 - 09:30
Helper, help please!
Am activat Direct Debit la BCR în 8 august, au transmis convenția către voi, dar mi-ați trimis factura din august doar mie, nu și la BCR deci n-au plătit-o. Cum pe 31.08. era data scadentă azi mi-ați restricționat apelurile. Am plătit-o acum, dar vreau să mă asigur că se va rezolva situația și n-o să mă trezesc din nou fără telefon luna viitoare. Mă poți ajuta? Dacă da, îți trimit PM cu datele și codul de client. Mulțumesc. |
#4214
Posted 03 September 2018 - 10:01
althea, on 03 septembrie 2018 - 09:30, said:
Helper, help please! Am activat Direct Debit la BCR în 8 august, au transmis convenția către voi, dar mi-ați trimis factura din august doar mie, nu și la BCR deci n-au plătit-o. Cum pe 31.08. era data scadentă azi mi-ați restricționat apelurile. Am plătit-o acum, dar vreau să mă asigur că se va rezolva situația și n-o să mă trezesc din nou fără telefon luna viitoare. Mă poți ajuta? Dacă da, îți trimit PM cu datele și codul de client. Mulțumesc. Extrem de lipsiti de profesionalism si interes! Pe mine m-au sunat 3 reprezentanti pentru o problema pe care am rezolvat-o cu primul dintre ei! Aveam documente trimise la [email protected] dar cei de acolo nici nu s-au obosit sa le trimita catre destinatar, desi am specificat la inceput mesajului, la cine vreau sa ajunga acele documente! Sa nu mai mentionez si faptul ca tot eu am sunat pentru problema respectiva, desi reprezentantul mi-a spus ca ma va suna el. Convorbirea a avut loc in jurul orei 11:00. La ora 16 si ceva am sunat eu si am cerut sa vorbesc cu el. Mi-a raspuns o d-na/d-ra pe care o umfla rasul! Jenant, Vodafone! Edited by kermex, 03 September 2018 - 10:07. |
#4215
Posted 03 September 2018 - 10:16
#4216
Posted 03 September 2018 - 10:42
#4217
Posted 03 September 2018 - 10:51
datele problemei: cartela vodafone de date (doar). reincarcare, am intrat in my vodafone pe pc si vad "Mai ai 30 Ce vrei tu din Bonus Loialitate"
ce se poate face cu ele, cum se pot "consuma". nu vad nici un link pentru mai multe informatii. |
#4218
Posted 03 September 2018 - 11:37
Ce vrei tu = Minute/MB
E bonus de "loialitate" Se consuma doar cu o optiune de 5€ activa |
#4219
Posted 03 September 2018 - 11:56
am o optiune de 5E activa, totusi, cum activez acel bonus, asta nu pricep si pace ..
informatie in plus - cartela se afla intr-un modem 3G de tipul celor de la cosmote, alea cu afisaj .. https://lajumate.ro/...ote-368859.html Edited by r_murphy, 03 September 2018 - 11:59. |
#4220
Posted 03 September 2018 - 12:07
Mai conteaza?
E nesimnificativ bonusul ala, mai ales daca ai cartela exclusiv pentru date.E activ daca ti-l arata dar se consuma dupa beneficiile din optiune. Daca vrei mai mult net descarca shake pe telefon si primesti 10GB pe saptamana. |
#4221
Posted 05 September 2018 - 08:29
Azi e jale:
1. Mesageria scrisa nu functioneaza pe numarul meu de abonament. 2. Intru pe site ca sa le trimit sesizarea dar cand apas „Intra in contul tau” mi se cere sa schimb parola?! 3. Reincerc. Se deschide o pagina din care se reincarca cartele preplatite! Ce-i asta, dom' Helper?! Browser: Chrome ultima versiune. Sistem de operare: Windows 7 64 bit. Edited by kermex, 05 September 2018 - 08:31. |
#4222
Posted 11 September 2018 - 05:17
In ce zone din Bucuresti exista semnal 4G + ? La fel , pt alte orase din Ro .
|
|
#4223
Posted 11 September 2018 - 08:44
Buna, sarbulb!
Poti verifica acoperirea noastra pe harta de acoperire de aici https://www.vodafone...erire/index.htm . Multumesc, Florin |
#4224
Posted 11 September 2018 - 12:51
Vodafone, on 11 septembrie 2018 - 08:44, said:
Buna, sarbulb! Poti verifica acoperirea noastra pe harta de acoperire de aici https://www.vodafone...erire/index.htm . Multumesc, Florin Eu in Murfatlar de-abia am semnal sa sun in casa... De 4g nu mai zic ca e zero. Am facut reclamatii peste reclamatii si nimic!
Edited by RealThing, 11 September 2018 - 12:58.
|
#4225
Posted 11 September 2018 - 12:58
Eu nu vad ca minte ci ti-a indicat unde gasesti harta cu acoperirea. Atentie la limbaj!
|
#4226
Posted 11 September 2018 - 12:59
Nu numai acolo, sunt mai multe zone rosii pe harta, negre in realitate.
Schitu olt, cica e 4G...da' de unde, abia ai semnal sa vorbesti la telefon. Asta outdoor. Inodoor nici nu vreau sa stiu cum e... RealThing, on 11 septembrie 2018 - 12:58, said:
Eu nu vad ca minte ci ti-a indicat unde gasesti harta cu acoperirea. Atentie la limbaj! |
#4227
Posted 11 September 2018 - 13:10
Sincer as vrea sa vad si eu la un singur operator o harta din aia care corespunde macar 90% cu realitatea.
|
|
#4228
Posted 11 September 2018 - 13:11
N-a cerut nimeni perfectiune dar la ei e prea exagerata...
|
#4229
Posted 11 September 2018 - 13:17
Hartile alea sunt facute cu info de la cei de la Network optimisation, pe baza unor softuri specializate (sau cel putin asa ar trebui sa se intample). Din pacate ce estimeaza softul nu are de multe ori legatura cu realitatea.
|
#4230
Posted 11 September 2018 - 13:44
Unde arata 3G cu 43 Mbps si LTE 150 Mbps sau 300 Mbps - inseamna ca au acoperire LTE. Unde arata 3G cu 21.6 Mbps - inseammna ca nu exista acoperire LTE. Cam asta este regula.
Edited by MembruAnonim, 11 September 2018 - 13:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users