Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
#2899
Posted 10 April 2017 - 14:00
Te faci de ras daca renunti pentru 54 de euro. Daca era pretul 100 si discountul 50 mai ziceam.
Stiu ca Vodafone are abonati premiumȘ Titanium, Diamond, iar cel mai putin pretios e Gold. Pentru astfel de abonati n-ar trebui sa se puna problema renuntarii nici macar daca discountul era peste 100 de euro. Cat valoreaza 100 de euro in comparatie cu diamantul? Va rog, nu faceti de ocara brandul Vodafone cu astfel de intentii. Edited by danutz1, 10 April 2017 - 14:00. |
#2900
Posted 10 April 2017 - 14:28
danutz1, on 10 aprilie 2017 - 14:00, said:
Te faci de ras daca renunti pentru 54 de euro. Daca era pretul 100 si discountul 50 mai ziceam. Stiu ca Vodafone are abonati premiumȘ Titanium, Diamond, iar cel mai putin pretios e Gold. Pentru astfel de abonati n-ar trebui sa se puna problema renuntarii nici macar daca discountul era peste 100 de euro. Cat valoreaza 100 de euro in comparatie cu diamantul? Va rog, nu faceti de ocara brandul Vodafone cu astfel de intentii. Sunt doua aspecte ale problemei: 1. Solicitarea era facuta catre userul Vodefone. Nu inteleg de ce trebuie sa fie PRE-comandat acelasi produs la doua preturi diferite ?! (consider PRE-comanda un fel de rezervare) 2. In ceea ce priveste valoarea celor 54 euro... fiecare este indreptatit sa o aprecieze NUMAI pentru el insusi; orice alta ingerinta, pentru alta persoana, nu este decat nepotrivita ! (incerc sa pastrez o minima politete). Ma "fac de ras" in fata dvs ? |
#2901
Posted 10 April 2017 - 14:33
danutz1, on 10 aprilie 2017 - 14:00, said:
Te faci de ras daca renunti pentru 54 de euro. Daca era pretul 100 si discountul 50 mai ziceam. Ce gandire au unii... si daca era diferenta de 1 euro trebuia sa fii prost sa nu refaci comanda... de ce sa platesti mai mult cand poti sa platesti mai putin. Edited by rumlegok, 10 April 2017 - 14:43. |
#2902
Posted 10 April 2017 - 14:37
Tocmai asa gandesc si eu !
De ce sa platesc mai mult decat un alt cumparator, la acelasi vanzator, pentru acelasi produs, la acelasi moment al livrarii marfii ?" Chiar si un euro.. nu 54 ! Edited by nica.mihai, 10 April 2017 - 14:38. |
#2903
Posted 10 April 2017 - 14:48
andupustiu, on 10 aprilie 2017 - 09:30, said:
Ti-a cerut buletinul , ca mie nu mi-a cerut ,mi-a dat cartela dupa ce am spus doar numarul. In mod normal trebuie sa ceara buletinul si sa confirme identitatea celui ce solicita pentru ca in cazul in care e un rauvoitor care fura numarul altuia sa poata fi gasit. |
#2904
Posted 10 April 2017 - 22:23
rumlegok, on 10 aprilie 2017 - 14:48, said: Din cate am observat, daca SIM-ul nu a fost anterior inregistrat sub numele cuiva unii fac greseala de a schimba SIM-ul fara sa ceara buletin. In mod normal trebuie sa ceara buletinul si sa confirme identitatea celui ce solicita pentru ca in cazul in care e un rauvoitor care fura numarul altuia sa poata fi gasit. La Orange iti cere buletinul de fiecare data cand schimbi cartela si acum numarul a fost inregistrat pe numele meu , cand am facut comenzi in Orange Shop i-am spus doar numarul si a gasit CNP-ul si adresa , a fost mult mai simplu si acum am siguranta ca nu-mi poate fura nimeni numarul. |
#2905
Posted 11 April 2017 - 08:36
Eu vorbeam de Vodafone... la Orange sunt ceva mai paranoici intradevar.
Am schimbat si la Orange cartela unei cunostinte... nu a vrut sa o schimbe fara ID, asa ca l-am dat pe al meu, desi nu e cartela mea. M-a enervat faptul ca mi-a cerut taxa de schimbare cand stiam ca nu exista asa ceva (decat daca vrea sa te ciupeasca angajatul) dupa ce l-am luat mai tare, brusc a reverificat si ce sa vezi, surpriza mare, eram eligibil pentru inlocuire cartela gratis. Cartela murise din motive neimputabile utilizatorului, si era chiar una noua, de cateva luni cumparata, nu era vreo cartela de pe vremea Dialog M-a cam enervat si ca mi-a cerut buletinul, dupa ce aveam fizic cartela stricata, i-am confirmat si niste date despre cartela, la sfarsit imi cere si buletin, pe care nu il aveam asupra mea in acel moment, era in parcare in masina... |
#2906
Posted 11 April 2017 - 10:09
andupustiu, on 10 aprilie 2017 - 09:30, said:
Ti-a cerut buletinul , ca mie nu mi-a cerut ,mi-a dat cartela dupa ce am spus doar numarul. shymano, on 10 aprilie 2017 - 09:32, said:
L-am dat/l-a cerut, nu mai stiu exact oddinea. Am luat si niste accesorii de la ei, oricum, pe puncte, sa nu se mai piarda aiurea. Asta la Vodafone, la Arsis mi-a cerut parca doar numarul, ca a facut el modificarea imediat. prison, on 10 aprilie 2017 - 09:35, said:
La Arsis am incercat si am fost refuzat,dupa care tot in acelasi magazin am incercat intr-o alta zi si am dat peste o fata care ma servit chiar cu 2 cartele.Intr-un magazin vodafone am luat fara buletin in altul mi-au cerut buletinu.Nu stiu daca au niste reguli pentru toata lumea sau fiecare cum il taie capul.Pe site spune ca sunt gratuite in orice magazin vodafone. E aberant ce se intampla. Am fost si eu cu prepay-ul si mi-a cerut numarul si dupa buletinul pe care nu-l aveam asupra mea. Mi-a zis ca nu se poate fara buletin si i-am replicat ca ar trebui sa se poata foarte bine din moment ce nu e cerinta obligatorie la achizitionarea de cartela prepay noua, asa ar trebui sa fie si la schimbarea/taierea ei. Nu s-a lasat si i-am zis pai am pe cienva cu mine care are buletinul vin cu buletinul si rezolvam si ea nu, ca deja mi-ati spus ca e cartela dvs. Eu ii replic pai daca venam direct sa spun ca sim-ul e al persoanei respective sau sa merg la alt magazin Voda cu ea o sa rezolvam fara sa fie buletinul meu... E o prostie ce se intampla mai ales ca multi isi iau fara buletin. Eu de pilda, cu un an in urma am obtinut un prepay cu numar, cu credit si cu optiuni nu doar ca fara buletin ci si gratuit... Edited by asda, 11 April 2017 - 10:10. |
#2907
Posted 11 April 2017 - 10:15
pretul la S8 a scazut la liber cu 50 euro..la abonament de ce a crescut (la cele mici) sau a ramas la fel?
|
#2908
Posted 11 April 2017 - 14:10
nica.mihai, on 10 aprilie 2017 - 14:37, said:
Tocmai asa gandesc si eu ! De ce sa platesc mai mult decat un alt cumparator, la acelasi vanzator, pentru acelasi produs, la acelasi moment al livrarii marfii ?" Chiar si un euro.. nu 54 ! Buna! Pentru a verifica comanda ta, te rog sa ne scrii un mesaj privat cu Id-ul comenzii. Multumesc. |
|
#2909
Posted 11 April 2017 - 14:22
Ieri la ora 16:26 v-am trimis un mesaj privat continand numarul comenzii.
L-am mai trimis, inca o data, acum... Multumesc (Exact acum am fost sunat de o consultanta si mi-a comunicat ca nu se pot face modificari ci numai anulari de precomenzi, urmate de o pre-comanda noua) Sa vedem ce urmeaza... Edited by nica.mihai, 11 April 2017 - 14:25. |
#2910
Posted 11 April 2017 - 14:25
@Vodafone - ti-am trimis si eu un mesaj referitor la imposibilitatea folosirii programului "Vorbesti, NET primesti"/"Net folosesti, NET primesti".
|
#2911
Posted 11 April 2017 - 14:31
nica.mihai, on 11 aprilie 2017 - 14:22, said:
(Exact acum am fost sunat de o consultanta si mi-a comunicat ca nu se pot face modificari ci numai anulari de precomenzi, urmate de o pre-comanda noua) Sa vedem ce urmeaza... Daca il luai la liber era alta treaba... |
#2912
Posted 11 April 2017 - 14:39
Nu a fost nici o negociere particulara.
Totul s-a intamplat online, pe site-ul Vodafone, pe ofertele standard ! |
#2913
Posted 11 April 2017 - 14:42
Tot negociere se cheama... ai intrat in contract de prelungire + achizitie atunci.
Partea proasta e ca ramane asa daca au trecut cele 2 saptamani de denuntare a contractului... daca nu expira termenul e simplu, denuntai contractul si dupa lansai alta comanda cu prelungire. Poate ai noroc si se simte generos cineva de la Vodafone sa iti acorde o reducere daca a expirat termenul... dar nu sunt obligati. Edited by rumlegok, 11 April 2017 - 14:47. |
|
#2914
Posted 11 April 2017 - 14:43
Totul s-a petrecut in 6 aprilie.
Mi s-a spus de catre consultanta ca va fi anulata comanda si ca apoi pot face alta. Astept sa apara anularea. Edited by nica.mihai, 11 April 2017 - 14:44. |
#2915
Posted 11 April 2017 - 14:45
Atunci nu e nici o problema... se anuleaza fara probleme.
Am trecut prin asta si stiu. Edited by rumlegok, 11 April 2017 - 14:47. |
#2916
Posted 12 April 2017 - 19:50
Vodafone sugestie aplicatia voastra sa arata ca si cel din UK.In plus traffic gratuit indiferent daca ai credit sau nu catre procesatorul de credit si aplicatie.Astfel sa poti incarca chiar si cand nu ai MB sau credit.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zeQAo3xVg28?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ZIGZAG20, 12 April 2017 - 19:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users