Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...
 De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...
 Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu
 Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling

Sanse refinantare
 

VW Golf 6 vs Ford Focus 3

- - - - -
  • Please log in to reply
249 replies to this topic

#199
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013

View Posttest_driver, on 16 septembrie 2015 - 21:46, said:

Toate astea au si reversul medaliei. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GRuO1WChIpc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu am gasit un testul elanului cu un C6, dar pun pariu ca e departe de a fi sigura in comparatie cu BMW-ul, dar in standarde probabil. Am eu asa o presimtire.



Cum e pozitionat aerul conditionat nu e o problema, desi as prefera sa il actionez fara a-mi dezlibi spatele de spatar. Dar pozitia la volan e o problema. Proabil ca pot sa conduc si dupa un tamburet, insa ideea e sa pot conduce distantelungi fara sa amortesc sau sa inceapa sa ma doara spatele. Dupa parerea mea cea mai buna pozitie la volan, mai ales pe distante lungi, e una cat mai joasa. Iar ergonomia consolei este un atu chiar si in oras nu numai la drum lung. Una e sa nu fiu nevoit sa ma misc in scaun sa dau temperatura mai sus sau mai jos, sau sa schimb postul la radio, si alta e sa fie la o lungime de mana maxim intr-o zona usor accesibila. Sa nu mai spun ca pot conduce foarte bine o masina fara suport de pahare, dar nu as faceo la un drum mai lung de 200km nici in ruptul capului. Poate sa fie si Ferrari, hai pentru un Ferrari poate, dar in rest..
        Pai sportivitate nu prea e sinonim cu confort.In competitii cred ca sunt antagonice.La modelele de strada ,la modul general  vorbind pt modelele cu tenta sportiva cred ca trenul de rulare este setat mai rigid asta clar in detrimentul confortului.
      Eu pot afirma ca nu mi s-a intamplat vreodata sa trag pe dreapta pt faptul ca ma durea spatele sau aveam o pozitie incomoda la volan.Am oprit doar din cauza oboselii de frica sa nu adorm.
       Iar in oras nu prea vad pt ce sa folosesti clima(excluzand ploaia)

View Postoverseas, on 16 septembrie 2015 - 10:19, said:

Normal ca sunt sofer amator, fac vreo 30k pe an. Totusi, preferinta mea e totdeauna pentru un driver's car. In practica insa trebuie sa fac rabat la cerintele dinamice ca sa aiba si familia ceva confort si spatiu in masina. Dar nu as renunta de pilda la suspensia independent pe spate.
    Tu nu ai renunta la suspensia independenta spate,dar altii au facut-o.Spre ex golf 7 si noul Peugeot 308 au doar semiindependenta pe spate.
    Si referitor la tipul asta de suspensie pot spune ca in cazul in care incarci masina bine ,comportamentul rutier se schimba semnificativ.Cel putin masina mea este relativ neutra goala,dar incarcata supravireaza destul de pronuntat.(Mazda 6 break).Acest lucru l-am remarcat si la alte masini cu suspensie independenta spate.

View Posttest_driver, on 17 septembrie 2015 - 13:44, said:

Nu neaparat, cu toate ca nu vad problema, copilul meu are sub 80 de ani, deci nu il dor incheieturile. Dar iti trebuie o madina mai echilibrata, nu cred ca seria 5 are suspensie setata agresiv, ci este un compromis ideal. E departe de a fi inconfortabila. Nu e ca un Sklasse sau ca C6 dar e si printre cele mai bune la stabilitate.
    Ce pret are "compromisul ideal"?Fara suparare dar "compromisuri" de genul ala gasesti la bani mult mai putini(jumate sau chiar mai bine).
    Dar tu doresti neaparat sa platesti sigla...Este optiunea ta

#200
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,072
  • Înscris: 02.09.2005
VW Golf 6 vs Ford Focus 3?

#201
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,728
  • Înscris: 30.01.2006

View Posttanakka, on 17 septembrie 2015 - 15:07, said:

Pai sportivitate nu prea e sinonim cu confort.In competitii cred ca sunt antagonice.La modelele de strada ,la modul general  vorbind pt modelele cu tenta sportiva cred ca trenul de rulare este setat mai rigid asta clar in detrimentul confortului.
  Eu pot afirma ca nu mi s-a intamplat vreodata sa trag pe dreapta pt faptul ca ma durea spatele sau aveam o pozitie incomoda la volan.Am oprit doar din cauza oboselii de frica sa nu adorm.
   Iar in oras nu prea vad pt ce sa folosesti clima(excluzand ploaia)


Tu nu ai renunta la suspensia independenta spate,dar altii au facut-o.Spre ex golf 7 si noul Peugeot 308 au doar semiindependenta pe spate.
Si referitor la tipul asta de suspensie pot spune ca in cazul in care incarci masina bine ,comportamentul rutier se schimba semnificativ.Cel putin masina mea este relativ neutra goala,dar incarcata supravireaza destul de pronuntat.(Mazda 6 break).Acest lucru l-am remarcat si la alte masini cu suspensie independenta spate.


Ce pret are "compromisul ideal"?Fara suparare dar "compromisuri" de genul ala gasesti la bani mult mai putini(jumate sau chiar mai bine).
Dar tu doresti neaparat sa platesti sigla...Este optiunea ta

http://forum.softped...rt-vs-dinamica/

#202
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006

View PostCGDBZ, on 17 septembrie 2015 - 08:48, said:

Mda, cand ai un copil mic iti trebuie o masina cu "suspensia setata agresiv" pentru "un sofer excelent sau un pilot". Argument mai penibil inca nu am mai auzit.

Penibil este ca unde locuiesti tu nu sunt drumuri asfaltate inca. Masina cu suspensie sport se comporta incarcata la maxim mult mai bine decat o masina cu suspensie normala? Fac pariu ca asta nu stiai. BMW in general este o masina cu suspensia setata agresiv raportata la Mercedes. Acum depinde ce intelegi tu prin agresiv, eu inteleg o suspensie ferma, nu o suspensie de WRC.

Edited by veyron, 18 September 2015 - 06:59.


#203
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,038
  • Înscris: 29.06.2011
Ei bine cand o sa duc copilul la gradinita o sa mai pun ceva saci de cimet in masina ca sa se comporte suspensia ca la o masina normala. Uf, am uitat, eu nu am BMW, am masina normala, am scapat de sacii de ciment.
Mda, nu am autostrada in fata blocului chiar daca stau in centru, cat despre drumuri fara asfalt, da,mai merg si pe astfel de drumuri, imi plac iesirile in natura.

Vezi ca ai devenit putin obraznic, aici se discuta de masini(chiar daca de ceva vreme offtopic) si nu despre unde locuiesc eu si daca am sau nu autostrada in fata casei.

Deci, strict la topic , as lua Focus fara nici o ezitare. Si cu asta am terminat. Bafta.

#204
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006

View PostCGDBZ, on 18 septembrie 2015 - 09:59, said:

Ei bine cand o sa duc copilul la gradinita o sa mai pun ceva saci de cimet in masina ca sa se comporte suspensia ca la o masina normala. Uf, am uitat, eu nu am BMW, am masina normala, am scapat de sacii de ciment.
Mda, nu am autostrada in fata blocului chiar daca stau in centru, cat despre drumuri fara asfalt, da,mai merg si pe astfel de drumuri, imi plac iesirile in natura.

Vezi ca ai devenit putin obraznic, aici se discuta de masini(chiar daca de ceva vreme offtopic) si nu despre unde locuiesc eu si daca am sau nu autostrada in fata casei.

Deci, strict la topic , as lua Focus fara nici o ezitare. Si cu asta am terminat. Bafta.

Obraznic sunt, cred ca sunt aproape de nivelul tau, nu te depasesc. Fiecare isi ia masina in functie de "skills" si de buzunar. Cum spuneam acum cateva pagini, varietatea e buna, insa argumentele aduse sunt de multe ori penibile, vin din partea unor utilizatori lipsiti de experienta
Offtopic-ul a atins cote paroxiste, cred ca initiatorul nu mai este de mult prezent in topic.

#205
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,072
  • Înscris: 02.09.2005
vi s-a facut topic special, de ce continuati sa poluati acest topic cu tampenii?

#206
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Ce ziceti de noul Focus RS ?


http://www.automarke...unde-65915.html

Edited by ddor71, 18 September 2015 - 19:59.


#207
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Clar Ford Focus e cea mai buna alegere daca n-ai buget de Golf.

#208
StefanSC

StefanSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,731
  • Înscris: 02.07.2011
Depinde... exista si alte "Golfuri" sub acoperire prin care poti sa renunti la un 10% din calitatea materialelor si antifonare pentru motoare mai puternice si suspensie mai de doamne ajuta ;).

#209
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009
Se poate asa ceva ?

http://www.zf.ro/bus...zut-22-14730694


Asa se intampla cand masinile sunt facute de economisti, nu ca nu ar avea ingineri, dar este prea mare foamea pe baietii astia. Ma si miram cum este posibil la un motor la care trebuie sa umbli cu bidonul de ulei dupa tine sa fie nepoluant.

Edited by ddor71, 21 September 2015 - 22:12.


#210
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006

View Postddor71, on 21 septembrie 2015 - 21:56, said:

Se poate asa ceva ?

Ma si miram cum este posibil la un motor la care trebuie sa umbli cu bidonul de ulei dupa tine sa fie nepoluant.

Vulpea care nu ajunge la struguri....

Vorbesti sa te afli in treaba, eu nu am completat niciodata ulei intre schimburi la 2.0 TDI CR, un motor resoftat care vede foarte des 4000 rpm.

Cat despre normele de poluare, sunt demagogie pura. Sunt niste organizatii cu zeci de mii de angajati, o industrie de propaganda, care suge miliarde.

#211
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,361
  • Înscris: 23.07.2014

View Postveyron, on 17 septembrie 2015 - 06:43, said:

Realizezi ca acel C6 e varza la sportivitate.

Lucrurile sunt simple in ceea ce priveste alegerea masinii, un sofer excelent sau un pilot isi va dori mereu sa conduca o masina cu suspensia setata agresiv. Un sofer care saracu' nu pricepe principiile de functionare ale masinii ii este indiferenta suspensia, cat de bine franeaza masina, precizia directiei, etc. E ca si cum i-as da eu mamei un mega server, cu care va naviga pe net. Performanta, confortul si pretul bun sunt greu de armonizat.

ai scapat boii rau de tot, o (incercare de) analogie exagerata cat roata carului. Adica toti soferii care stiu cum functioneaza o masina trebuie sa aleaga o suspensie tare si agresiva. Stii cum functioneaza hydractive 3+ in viraje sau pe franare?

Probabil pentru unii "expertiza" si sportivitatea (faci curse imaginare pe sosea cu ceilalti din trafic?) nu e o prioritate, ci mai curand sa poata face 700-800 sau 1000 de km intr-o zi, si pe drum bun si mai putin bun (cum se nimereste) fara a ajunge la destinatie zdruncinat, adus de spate, iar familia de asemenea. Faci afirmatii radicale fara noima, vrand sa impui un fel de "my way, the only way".

View Postveyron, on 18 septembrie 2015 - 06:30, said:

Masina cu suspensie sport se comporta incarcata la maxim mult mai bine decat o masina cu suspensie normala?

pai o fi, mi se pare de fapt normal...dar din nou, stii cum e cu hydractive3+ incarcat? Ori imi poti arata multe exemple de masini capabile sa poata merge pe 3 roti? (asta doar ca fapt divers). Dar inca o data, de ce i-ar trebui unui om cu familie, care face calatorii lungi in concediu, de exemplu, suspensie sport?

CGDBZ are dreptate, esti singurul care a dat-o in extrema, deci nu ca fiecare si-ar alege masina dupa cum simte ca i se potriveste stilul de condus sau ce considera ca e necesar, ci alegerea ta e una de expert, iar a alorlalti a unor fraieri care n-au habar sa-si deosebeasca mana stanga de cea dreapta, adicatelea, dupa cum spui, daca le-ai da "extraterestrul" BMW pe mana, e ca si cum ai da serverul unei mame (?) care habar n-are cu ce se manaca un PC, sa se dea pe net. Cel care isi ia o masina confortabila, nu sportiva, habar n-are de "saracu' " cum e cu principiul de functionare al masinii, nu stie ce-i aia suspensie, directie, habar n-are ce-s alea frane.

View Postveyron, on 17 septembrie 2015 - 06:43, said:

un sofer excelent sau un Pilot

cand te-ai retras din WRC?

Omul a spus ca Citroen e mai confortabil (si asta il intereseaza pe el), in vreme ce, evident, bmw e (mult) mai sportiv. Lucru stiut, nu e mare descoperire. Nu a spus ca per ansamblu ar fi egalul BMW-ului.


On Topic- Focus 3 ca raport pret-calitate, Golf probabil daca se tine cont doar de a doua si se poate achizitiona (permite buzunarul) versiune de echipare de top sau aproape.

Edited by SorinGT, 23 September 2015 - 12:45.


#212
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013

View Postveyron, on 23 septembrie 2015 - 08:01, said:

Vulpea care nu ajunge la struguri....

Vorbesti sa te afli in treaba, eu nu am completat niciodata ulei intre schimburi la 2.0 TDI CR, un motor resoftat care vede foarte des 4000 rpm.

Cat despre normele de poluare, sunt demagogie pura. Sunt niste organizatii cu zeci de mii de angajati, o industrie de propaganda, care suge miliarde.
   Parca aveai BMW....

View PostSorinGT, on 23 septembrie 2015 - 12:17, said:

ai scapat boii rau de tot, o (incercare de) analogie exagerata cat roata carului. Adica toti soferii care stiu cum functioneaza o masina trebuie sa aleaga o suspensie tare si agresiva. Stii cum functioneaza hydractive 3+ in viraje sau pe franare?

Probabil pentru unii "expertiza" si sportivitatea (faci curse imaginare pe sosea cu ceilalti din trafic?) nu e o prioritate, ci mai curand sa poata face 700-800 sau 1000 de km intr-o zi, si pe drum bun si mai putin bun (cum se nimereste) fara a ajunge la destinatie zdruncinat, adus de spate, iar familia de asemenea. Faci afirmatii radicale fara noima, vrand sa impui un fel de "my way, the only way".



pai o fi, mi se pare de fapt normal...dar din nou, stii cum e cu hydractive3+ incarcat? Ori imi poti arata multe exemple de masini capabile sa poata merge pe 3 roti? (asta doar ca fapt divers). Dar inca o data, de ce i-ar trebui unui om cu familie, care face calatorii lungi in concediu, de exemplu, suspensie sport?

CGDBZ are dreptate, esti singurul care a dat-o in extrema, deci nu ca fiecare si-ar alege masina dupa cum simte ca i se potriveste stilul de condus sau ce considera ca e necesar, ci alegerea ta e una de expert, iar a alorlalti a unor fraieri care n-au habar sa-si deosebeasca mana stanga de cea dreapta, adicatelea, dupa cum spui, daca le-ai da "extraterestrul" BMW pe mana, e ca si cum ai da serverul unei mame (?) care habar n-are cu ce se manaca un PC, sa se dea pe net. Cel care isi ia o masina confortabila, nu sportiva, habar n-are de "saracu' " cum e cu principiul de functionare al masinii, nu stie ce-i aia suspensie, directie, habar n-are ce-s alea frane.



cand te-ai retras din WRC?

Omul a spus ca Citroen e mai confortabil (si asta il intereseaza pe el), in vreme ce, evident, bmw e (mult) mai sportiv. Lucru stiut, nu e mare descoperire. Nu a spus ca per ansamblu ar fi egalul BMW-ului.


On Topic- Focus 3 ca raport pret-calitate, Golf probabil daca se tine cont doar de a doua si se poate achizitiona (permite buzunarul) versiune de echipare de top sau aproape.
    E angajat VW....la mai mult de 10 m nu s-a apropiat in viata lui de-un citroen...

#213
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,361
  • Înscris: 23.07.2014

View Posttanakka, on 23 septembrie 2015 - 13:44, said:

E angajat VW....la mai mult de 10 m nu s-a apropiat in viata lui de-un Citroen...

Scuzandu-ma intai ca prelungesc off-topicul (nu-i puteam raspunde dincolo, ca nu a fost acel post la care am raspuns transferat), nu treaba cu citroenul m-a iritat, ci "clasificarea" oamenilor pe care a facut-o el. Adica toti tre' sa-si ia suspensii "agresive", altfel e' prosti, nu stiu cum e cu masina, frana, suspensia sau directia, ori saraci (dupa cum spune el "dupa skill sau buzunar"). Adica e dovedit clar ca un posesor de E-Class cu airmatic e musai mai sarac decat unul de BMW seria 5 cu suspensie agresiva.

#214
ddor71

ddor71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 76
  • Înscris: 17.12.2009

Quote

Vulpea care nu ajunge la struguri....
Vorbesti sa te afli in treaba, eu nu am completat niciodata ulei intre schimburi la 2.0 TDI CR, un motor resoftat care vede foarte des 4000 rpm.
Cat despre normele de poluare, sunt demagogie pura. Sunt niste organizatii cu zeci de mii de angajati, o industrie de propaganda, care suge miliarde.

Prietene, dar ce te-ai aprins !  Am vrut doar sa te zgandar putin,  luasesi o pauza.
Daca tot este asa de bun TDI -ul tau, nu vrei tu sa stai putin cu nasul in esapament pana mai strang eu bani de struguri ?

Eu unul chiar vorbesc sa ma aflu in treaba, adica de pe pozitie neutra, nu am nimic cu VW si nu spun ca urmatoarea masina nu ar putea fi VW daca imi vor oferi o masina despre care eu voi considera ca face banii. Peste 3-4 ani cand voi schimba eu masina, nu ar fi de mirare sa cumpar de la VW o masina electrica sau poate de la SsangYong, Tesla sau Apple, se mai schima lumea. Pregateste-te sa vorbesti despre TDI la trecut. Valabil si pentru TDCI, DCI, etc.
Oricum felul in care a procedat VW este rusinos cel putin, vom vedea daca nu mai sunt si altii.

Edited by ddor71, 23 September 2015 - 18:57.


#215
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006
Ia uite ce s-au inflamat samuraii... ,  fanii masinilor fabricate cu tehnologia carutei. Normal ca nu se strica un carutz care are un motor vechi si neperformant pe 4 rulmenti.

Atata lipsa de experienta si ochelari de cal inca nu am întâlnit.

SorinGT,  tie nu-ti răspund.  Sa-ti iei masina frantuzeasca si parfum nemtesc nu e recomandat.

Edited by veyron, 23 September 2015 - 19:22.


#216
veyron

veyron

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 30.08.2006

View Posttanakka, on 23 septembrie 2015 - 13:44, said:


   Parca aveai BMW....

Am si Golf,  am mai spus asta.

Edited by veyron, 23 September 2015 - 19:30.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate