Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Apr 01 2023 12:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
0
#55
Posted 26 September 2014 - 23:00
A predat tata echipamentele,acum trebuie sa mai vina ultima factura,daca nu e cat trebuia sa platim,ANPC
|
#56
Posted 27 September 2014 - 09:04
Am gasit aceasta informatie pe site-ul lor in sectiunea ASISTENTA!
" NU AVETI NEVOIE SI DE ACORDUL ABONATILOR PENTRU A SCHIMBA NUMELE COMPANIEI? In calitate de client, ati fost notificat cu privire la modificarile care implica si schimbarea numelui companiei. Modificarea denumirii juridice a companiilor si a datelor de contact nu reprezinta o modificare unilaterala a contractului de natura sa schimbe in vreun fel tarifele sau beneficiile contractate de catre clienti. Prin urmare o solicitare de reziliere fara penalitati sau despagubiri din cauza schimbarii numelui furnizorului este neintemeiata (si putem spune si abuziva)." Edited by atuili, 27 September 2014 - 09:07. |
#57
Posted 27 September 2014 - 09:42
Abuziv e capul lor spălat cu detergent magenta pentru că situația diferă de la client la client. Mulți au primit notificare de majorare a tarifelor.
|
#58
Posted 27 September 2014 - 10:17
Eu n-am primit nimic cu privire la vreo majorare.
Chestia e că eu de 3 luni n-am mai plătit ceva și am încă un abonament de fidelizare. |
#59
Posted 27 September 2014 - 10:49
deci.
Acu vreo 6 luni negociez cu cei de la Romtelefon prelungirea abonamentului TV (dupa ce am inchis telefonul si internetul). Mi se ofera in suma de 45 de lei si un decodor gratuit. bun zic, sa continuam inca un an. Dupa 3 luni vad ca incep sa apara facturi la 60 de lei pe luna.fiind foarte ocupat nu am dat importanta. zilele trecute dupa o discutie telefonica aflu ca cica eu platesc si optiunea HD, ce am zis din prima ca nu doresc acest lucru deoarece am de la RDS HD gratis pe o gramada de canale. in plus am mai aflat ca platesc si chirie pe acel decodor. cum scap de ei ? |
#60
Posted 27 September 2014 - 10:59
Ținând cont ca ai doar tv înseamnă ca ai dth. Chiria la decodoarele pt dth se plateste cam de 2-4 luni. Pe factura ai avut notificare...dar cine citeste a doua pagina din factura. Si eu am patit-o la fel. Am sunat cu scandal acu vreo 2 luni si mi-au zis: Cititi mai bine factura de luna trecuta...si aveam notificarea pe ea. In ceea ce priveste bagatul pachetelor o luna gratuit si apoi cu plata fără sa te anunte...e sport National la ei
|
#62
Posted 27 September 2014 - 12:01
micutu82, on 27 septembrie 2014 - 10:59, said:
.si aveam notificarea pe ea. In ceea ce priveste bagatul pachetelor o luna gratuit si apoi cu plata fără sa te anunte...e sport National la ei |
#63
Posted 30 September 2014 - 00:00
o adresa de mail sa trimit o cerere de reziliere a contractului exista la Telekom (Romtelecom)
|
#64
Posted 30 September 2014 - 08:17
|
#65
Posted 30 September 2014 - 10:17
Eu am trimis de pe data de 15.09.2014 și nu am primit nici un raspuns. Am trimis și la [email protected] și la [email protected], am scris și pe site de două ori și nu raspunde nimeni, cred că ia dat afară pe toți cu marea unire și nu mai are cine să raspundă )
Relatile cu clientii lasă de dorit și ce este mai important decât să comunici cu cei care îți aduc bani. Ei restricționează telefoanele și nu raspund ) Eu propun să le facă și o sală de masaj și program de dormit, la angajați, că sunt sărăcuții obosiți și stresați de problemele clienților. Plătim noi Edited by Sunny22, 30 September 2014 - 10:17. |
#66
Posted 30 September 2014 - 12:16
Pai poate nu iti raspund ca sa mai traga de la tine o luna de factura in plus ).. asa au facut si la mine.. Trebuie sa platesc factura inclusiv noiembrie ). Asa am patit si la orange cand am reziliat.. mi-au zis vrajeli ca va veni inca o factura dar pe minus.. de unde a venit tot pe plus.. asa si astia la telekom..
Edited by K-X-T, 30 September 2014 - 12:17. |
#67
Posted 30 September 2014 - 12:39
Daca nu te suna si nu-ti reziliaza in 30 de zile, poti sesiza ANPC-ul si se rezolva pe loc.
|
#68
Posted 30 September 2014 - 15:21
K-X-T, on 30 septembrie 2014 - 12:16, said:
Pai poate nu iti raspund ca sa mai traga de la tine o luna de factura in plus ).. asa au facut si la mine.. Trebuie sa platesc factura inclusiv noiembrie ). Asa am patit si la orange cand am reziliat.. mi-au zis vrajeli ca va veni inca o factura dar pe minus.. de unde a venit tot pe plus.. asa si astia la telekom.. GsmWorld, on 30 septembrie 2014 - 12:39, said:
Daca nu te suna si nu-ti reziliaza in 30 de zile, poti sesiza ANPC-ul si se rezolva pe loc. Sau poti face ca mine. La o sapt dupa ce am trimis pe mail suni la rel clienti si-ti dau ei nr de inregistrare (iti confirma sau infirma solicitarea ta trimisa pe mail). Si atunci esti sigur ca au primit cererea ta si nu-ti mai pasa..dupa 30 de zile (de cand ai trimis tu cererea nu de cand o inregistreaza ei)..pa |
#69
Posted 30 September 2014 - 16:52
micutu82
Să înțeleg că tu ai așteptat 30 de zile și așa ai reziliat ? K-X-T Fiecare zi contează, este o zi facturată. Da și Orange au un gunoi, la cartelele preplatite, nu poți apela relații cu clienții decât de două ori pe lună ) nu intru în subiect că nu e aici locul și nici momentul. |
|
#70
Posted 30 September 2014 - 17:41
Da. Dureaza 30 de zile. La orice operator cred ca-i asa. Eu mai aveam o luna din perioada obligatorie. Am facut cererea cu 30 zile inainte si atunci cand s-a terminat perioada obligatorie s-a reziliat si contractul. Practic n-am platit nimic in plus
|
#71
Posted 02 October 2014 - 17:12
Azi la mine la subsolul blocului a luat foc un panou electric. Se pare ca au ars si cabluri Telekom. Au fost cei de la Telekom si au zis ca durează minim o sapt. pana la remedierea prob. Pot rezilia fără taxe tinand cont de art. din contract care prevede un termen de maxim 72 ore?
|
#72
Posted 02 October 2014 - 17:58
De unde pot downloada si eu cererea pentru reziliere?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users