Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Reziliere contract la Telekom România.

- - - - -
  • Please log in to reply
2297 replies to this topic

#55
guest36

guest36

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 328
  • Înscris: 18.04.2014
A predat tata echipamentele,acum trebuie sa mai vina ultima factura,daca nu e cat trebuia sa platim,ANPC

#56
atuili

atuili

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 15.12.2009
Am gasit aceasta informatie pe site-ul lor in sectiunea ASISTENTA!

" NU AVETI NEVOIE SI DE ACORDUL ABONATILOR PENTRU A SCHIMBA NUMELE COMPANIEI?
In calitate de client, ati fost notificat cu privire la modificarile care implica si schimbarea numelui companiei. Modificarea denumirii juridice a companiilor si a datelor de contact nu reprezinta o modificare unilaterala a contractului de natura sa schimbe in vreun fel tarifele sau beneficiile contractate de catre clienti. Prin urmare o solicitare de reziliere fara penalitati sau despagubiri din cauza schimbarii numelui furnizorului este neintemeiata (si putem spune si abuziva)."

Edited by atuili, 27 September 2014 - 09:07.


#57
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,119
  • Înscris: 04.02.2011
Abuziv e capul lor spălat cu detergent magenta pentru că situația diferă de la client la client. Mulți au primit notificare de majorare a tarifelor.

#58
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,190
  • Înscris: 18.04.2008
Eu n-am primit nimic cu privire la vreo majorare.
Chestia e că eu de 3 luni n-am mai plătit ceva și am încă un abonament de fidelizare.Posted ImagePosted Image

#59
ComandanteChe

ComandanteChe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 09.12.2013
deci.
Acu vreo 6 luni negociez cu cei de la Romtelefon prelungirea abonamentului TV (dupa ce am inchis telefonul si internetul).
Mi se ofera in suma de 45 de lei si un decodor gratuit. bun zic, sa continuam inca un an.
Dupa 3 luni vad ca incep sa apara facturi la 60 de lei pe luna.fiind foarte ocupat nu am dat importanta.
zilele trecute dupa o discutie telefonica aflu ca cica eu platesc si optiunea HD, ce am zis din prima  ca nu doresc acest lucru deoarece am de la RDS HD gratis pe o gramada de canale. in plus am mai aflat ca platesc si chirie pe acel decodor.

cum scap de ei ?

#60
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Ținând cont ca ai doar tv înseamnă ca ai dth. Chiria la decodoarele pt dth se plateste cam de 2-4 luni. Pe factura ai avut notificare...dar cine citeste a doua pagina din factura. Si eu am patit-o la fel. Am sunat cu scandal acu vreo 2 luni si mi-au zis: Cititi mai bine factura de luna trecuta...si aveam notificarea pe ea. In ceea ce priveste bagatul pachetelor o luna gratuit si apoi cu plata fără sa te anunte...e sport National la ei :D

#61
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 13.12.2006
se poate rezilia, daca tu nu ai cerut

#62
ComandanteChe

ComandanteChe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 09.12.2013

 micutu82, on 27 septembrie 2014 - 10:59, said:

.si aveam notificarea pe ea. In ceea ce priveste bagatul pachetelor o luna gratuit si apoi cu plata fără sa te anunte...e sport National la ei Posted Image
chestia e ca receptorul, unul HD, l-am primit fix la o zi dupa ce a expirat gratuitatea la oferta de HD (si asta dupa 3 luni de la acordul telefonic). cand m-a sunat o fatuca de la ei le-am zis clar ca nu doresc sa platesc HDul lor (moka la RDS)

#63
ComandanteChe

ComandanteChe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 09.12.2013
o adresa de mail sa trimit o cerere de reziliere a contractului exista la Telekom (Romtelecom)

#64
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Inainte era [email protected]. Acum presupun ca e [email protected]

#65
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014
Eu am trimis de pe data de 15.09.2014 și nu am primit nici un raspuns. Am trimis și la [email protected] și la [email protected], am scris și pe site de două ori și nu raspunde nimeni, cred că ia dat afară pe toți cu marea unire și nu mai are cine să raspundă Posted Image)
Relatile cu clientii lasă de dorit și ce este mai important decât să comunici cu cei care îți aduc bani.
Ei restricționează telefoanele și nu raspund Posted Image) Eu propun să le facă și o sală de masaj și program de dormit, la angajați, că sunt sărăcuții obosiți și stresați de problemele clienților. Plătim noi Posted Image

Edited by Sunny22, 30 September 2014 - 10:17.


#66
K-X-T

K-X-T

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,385
  • Înscris: 29.07.2011
Pai poate nu iti raspund ca sa mai traga de la tine o luna de factura in plus Posted Image).. asa au facut si la mine.. Trebuie sa platesc factura inclusiv noiembrie Posted Image). Asa am patit si la orange cand am reziliat.. mi-au zis vrajeli ca va veni inca o factura dar pe minus.. de unde a venit tot pe plus.. asa si astia la telekom..

Edited by K-X-T, 30 September 2014 - 12:17.


#67
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 13.12.2006
Daca nu te suna si nu-ti reziliaza in 30 de zile, poti sesiza ANPC-ul si se rezolva pe loc.

#68
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004

 K-X-T, on 30 septembrie 2014 - 12:16, said:

Pai poate nu iti raspund ca sa mai traga de la tine o luna de factura in plus Posted Image).. asa au facut si la mine.. Trebuie sa platesc factura inclusiv noiembrie Posted Image). Asa am patit si la orange cand am reziliat.. mi-au zis vrajeli ca va veni inca o factura dar pe minus.. de unde a venit tot pe plus.. asa si astia la telekom..

 GsmWorld, on 30 septembrie 2014 - 12:39, said:

Daca nu te suna si nu-ti reziliaza in 30 de zile, poti sesiza ANPC-ul si se rezolva pe loc.

Sau poti face ca mine. La o sapt dupa ce am trimis pe mail suni la rel clienti si-ti dau ei nr de inregistrare (iti confirma sau infirma solicitarea ta trimisa pe mail). Si atunci esti sigur ca au primit cererea ta si nu-ti mai pasa..dupa 30 de zile (de cand ai trimis tu cererea nu de cand o inregistreaza ei)..pa

#69
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014
micutu82

Să înțeleg că tu ai așteptat 30 de zile și așa ai reziliat ?


K-X-T

Fiecare zi contează, este o zi facturată. Da și Orange au un gunoi, la cartelele preplatite, nu poți apela relații cu clienții decât de două ori pe lună :)) nu intru în subiect că nu e aici locul și nici momentul.

#70
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Da. Dureaza 30 de zile. La orice operator cred ca-i asa. Eu mai aveam o luna din perioada obligatorie. Am facut cererea cu 30 zile inainte si atunci cand s-a terminat perioada obligatorie s-a reziliat si contractul. Practic n-am platit nimic in plus

#71
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,798
  • Înscris: 25.07.2004
Azi la mine la subsolul blocului a luat foc un panou electric. Se pare ca au ars si cabluri Telekom. Au fost cei de la Telekom si au zis ca durează minim o sapt. pana la remedierea prob. Pot rezilia fără taxe tinand cont de art. din contract care prevede un termen de maxim 72 ore?

#72
CS11

CS11

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 610
  • Înscris: 03.09.2012
De unde pot downloada si eu cererea pentru reziliere?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate