Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Apr 01 2023 12:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
29
#73
Posted 02 October 2014 - 20:16
trebuie sa o compui tu, sa o trimiti prin email, fax sau posta si in 30 zile esti liber de contract.
|
#75
Posted 03 October 2014 - 14:13
O sa reziliez contractul de furnizare servicii telefon fix+internet furnizat de Telekom....o sa ma mut la RCS RDS...
Sunt curios la ce presiuni o sa fiu supus in cursul zilei de azi am discutat telefonic cu cei de la rezilieri si nu au spus nimic de plata unor daune sau mai stiu eu ce alte cheltuieli in afara de perioada de 30 de zile de preaviz...cererea se va face in baza Legii nr. 161/2010 am citit ceva pe net o declaratie a lor in care mentionau faptul ca isi rezerva dreptul de a cere despagubiri clientului in cazul in care acesta a beneficiat de promotii/reduceri/echipamente la pret promotional. In cazul in care incearca ceva nu le platesc nimic si ii reclam la ANPC... O sa citesc contractul foarte bine insa din cererea mai sus mentionata se poate vedea clar abuzul si incalcarea flagranta a Legii nr. 161/2010... "In cazul Clientilor care sunt in cadrul Perioadei minime prevazuta in Contract: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in cuantumul mentionat in Contract." Edited by AndreiMVP, 03 October 2014 - 14:16. |
#76
Posted 03 October 2014 - 21:38
#78
Posted 04 October 2014 - 21:42
eu am trimis la [email protected], am compus eu cererea, nu am completat nimic din ceea ce afisati voi pe aici, fiindca le-am spus ca nu sunt de acord cu plata niciunei penalitati ori despagubiri; deasemenea le-am trimis si la ANPC o copie de pe e-mail ( cerere-notificare).
le-am returnat echipamentele si cardurile primite spre folosinta pentru serviciile oferite! Edited by Iaro, 04 October 2014 - 21:44. |
#79
Posted 04 October 2014 - 22:12
Eu cand am trimis cererea acum 3 luni,am pus o hartie alba peste partea cu "ma oblig sa platesc taxa de justa despagubire", si apoi am scanat-o si trimis-o.
|
#81
Posted 05 October 2014 - 11:36
Nu, i-am amenintat un pic cu legea 161/2010 si nu mi-au mai trimi nimic de plata, desi aveam contract pana in feb 2015
|
#82
Posted 07 October 2014 - 09:19
Salut. Am si eu un contract la Romtelecom si am sunat acum dimineata la ANPC si ziceau ca pot rezilia contractul dar trebuie sa platesc despagubirele care se cer in contract. ceea ce nu e ok... Zicea mai sus "GSM WORLD" ca a apelat la legea vietii 161 si ca a scapat de penalizari dar cum... Detalii te rog
|
|
#83
Posted 07 October 2014 - 09:58
Eu le-am spus ca nu este legala taxa lor de reziliere ,conform legii 161/2010, si daca o sa-mi trimitafactura cu respectiva taxa o sa o trimit la anpc. M-au sunar a 2 a zi si mi-au confirmat data de inchidere FARA TAXE.
La mine in contract taxa de reziliere era stabilita ca si suma fix din 6 in 6 luni, in functie de perioada ramasa, ceea ce nu e prea legal, "prejudiciul" din luna 12 nu poate fi egal cu cel din luna a 7 a. |
#84
Posted 07 October 2014 - 11:30
Mersi. O sa incerc azi, sa vad ce si cum
Edited by tygerbv, 07 October 2014 - 11:34. |
#85
Posted 07 October 2014 - 13:21
Poti sa renunti la reziliere si in ultima zi. Tine-te tare si vezi ce zic, si eventual trimite-le celor de la anpc o copie a contractului, sa vad si ei ca au taxa fixa.
|
#86
Posted 08 October 2014 - 08:18
K-X-T, on 25 septembrie 2014 - 21:23, said:
Nu mai pot sa dau edit dar dupa ce am trimis si pe formularul de contact de pe site in cateva ore m-au sunat de la telekom . Acum sa astept cele 30 de zile si inca o factura in plus dar macar am reusit " sa scap " din mana "fiarei magenta" Greu de reziliat 1! Am facut cerere de reziliere pe care am lăsat-o la magazinul Romtelecom. Nu am fost însă suficient de inteligent încât sa cer si număr de înregistrare. După 30 de zile am predat echipamentele pentru satelit, dar acum, după 40 de zile, încă mai funcționează linia telefonică. Ma gândesc sa duc o cerere scrisă la magazinul lor, sa iau număr de înregistrare si apoi, iute, la ANPC. |
#87
Posted 08 October 2014 - 09:01
Si la mine dupa reziliere a mai functionat telefonul cam o saptamana dar nu mi l-au facturat
|
|
#88
Posted 09 October 2014 - 16:42
So, astazi intrand in vorba cu cineva ce lucreaza la Orange el mi-a spus ca SE POATE REZILIA unilateral contractul fara taxe de reziliere pe baza faptului ca ei s-au transformat din romtelecom in telekom fara sa instiinteze abonatii s.a.m.d
Este LEGAL ? e cineva cu asemenea cunostinte incat sa ne zica concret ? PS: Am "sapat" putin prin facturi si vad ca pe factura din luma a 8-a in partea de jos apare : Quote
"Dorim sa va facem cunoscute urmatoarele schimbari din compania noastra, ce vor avea loc incepand cu jumatatea lunii septembrie 2014: -denumirea companiei va fi schimbata din Romtelecom S.A. in Telekom Romania Communications S.A." Ramane Legea 161/2010 valabila nu? La articolul 2 avem asa: Quote comerciantul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe in cazul denuntarii unilaterale;". Eu mai am 8 luni dac-o scadem pe asta deci as plati aceeasi suma care-as fi platit-o si daca aveam 12 luni , mi se pare a SUMA FIXA. |
#89
Posted 10 October 2014 - 10:29
nelutu2014, on 08 octombrie 2014 - 08:18, said:
Greu de reziliat 1! Am facut cerere de reziliere pe care am lăsat-o la magazinul Romtelecom. Nu am fost însă suficient de inteligent încât sa cer si număr de înregistrare. După 30 de zile am predat echipamentele pentru satelit, dar acum, după 40 de zile, încă mai funcționează linia telefonică. Ma gândesc sa duc o cerere scrisă la magazinul lor, sa iau număr de înregistrare si apoi, iute, la ANPC. Trebuia să faci o "Notificare de reziliere" și nu o "cerere" și aceasta trebuia făcută neapărat în două exemplare, unul pentru tine și unul pentru inamic. Cu astea două exemplare te duci la un magazin de-al lor, ceri neapărat număr de înregistrare și ștampilă pe ambele exemplare ale notificării de reziliere. Nu uita ca termenul de reziliere să fie de 30 de zile de la data de la care depui notificarea, deși clauza asta mie-mi pare abuzivă, pt. că ei dacă au chef să rezilieze contractul cu tine o pot face când au chef pe când tu trebuie să aștepți 30 de zile. Succes. Edited by Syneweap, 10 October 2014 - 10:31. |
#90
Posted 10 October 2014 - 11:16
În completare pt. că nu mai pot edita postarea urc aici și un model de notificare pentru toți cei interesați pe care l-am folosit eu acum două luni, e în format .odt (Open office word). Pt. editare poți folosi Libre Office. Succes.
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users