![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Last Updated: Mar 08 2023 15:57, Started by
RODigitalum-megafanro
, Sep 12 2014 16:36
·
30

#19
Posted 16 September 2014 - 21:53

Pana acum nu mi s-a raspuns la cererea de reziliere. Cei care au trimis cererea au primit vreun raspuns/telefon?
Edited by K-X-T, 16 September 2014 - 21:54. |
#20
Posted 16 September 2014 - 22:03

La mine au sunat dupa vreo 2 sapt cu o oferta de retentie.
|
#21
Posted 17 September 2014 - 05:41

Eu am fost sunat la 16 zile de la expedierea cererii de reziliere prin e-mail. Mi-au oferit un abonament televiziune M, cu receiverul Hd fara taxa de chirie, la 20 de lei. Am refuzat. Mi-au multumit pt perioada petrecuta alaturi de Dolce. Am predat echipamentele la magazinul T din Baia Mare, mi-a dat un Proces Verbal cu un aspect foarte simplist si fara stampila. Astept o ultima factura si gata.
;-) |
#22
Posted 18 September 2014 - 11:08

#23
Posted 18 September 2014 - 12:14

De ce nu fac ofertele astea cand esti in ultimile luni de contract? Asteapta sa iti reziliezi contractul dupa care fac oferta/ In loc sa pretuiasca clientul, care are ceva timp in reteaua lor, ei prefera sa inchida ochii
|
#24
Posted 18 September 2014 - 14:24

Ca să nu spun că fac de două ori un abuz, o dată că eu am sunat sîmbătă când era Romtelecom cu alte reguli și vin ei ca Telekom, duminica cu noi reguli de ..... și le aplică din urmă, păi cum asta ? nu din ziua din care vi ? Și al doilea abuz pentru că m-au închis cu telefonul pentru 30 de zile din vina angajaților lor, nici o cocoană sau duduie nu mi-a înregistrat cererea de reclamație și m-au plimbat de la unu la altul, pe ei cine îi penalizează ? vă spun și asta, NOI, nu o să le mai dam bani ![]() Îmi aduc aminte primul telefon la departamentul internet, a raspuns o cocoană plictisită, prima reacție a mea a fost să o rog să îmi dea pe cineva la telefon care se pricepe la routerul meu. Aici o să încerc să vă relatez pe cât de bine pot; "Nu e nevoie, spuneți-mi mie" Doamnă sigur ? "Da da!" Am o problemă tehnică.. "Da da!" Bine.. Doamnă am două servere și am nevoie ca acest router să-mi țină la fiecare PC în LAN același IP DHCP-ul are o opțiune dar nu funcționează, fapt pentru care v-am sunat și doresc o actualizare la router dacă există, sau schimbarea lui....am detaliat aici mai pe cât posibil să înteleagă și ea.... "Vă trebuie un IP static" Doamnăăă eu vorbesc de mere și dumeavoastră de pere ... și mai dau câteva explicații "Vă trebuie IP static, stați un pic să vă verific" Doamnăăă! ....tacere......aștept circa 1m "Să știți ca vă merge internetul" %&*%^&* O mamă,... doamnă dragă! și încep o explicație ca la clasele primare și minune în final înțelege ![]() "Da eu nu pot să vă ajut, eu ma ocup de internet si el merge, sunați dumneavoastra la comercial." Unde și pe acolo am primit câteva raspunsuri halucinogene. DA ăștia sunt angajații TELEKOM ![]() ![]() ca sa ramana fixe, trebuie sa le aloci un IP cu numarul din coada intre 220 si 254 din cate stiu eu... dar probabil nu te mai intereseaza acum... |
#26
Posted 18 September 2014 - 14:48

Deci pot sa-mi anunt prietenii care mai sunt legati cu contracte de RTC ca au liber la reziliere si portare in RDS, belea
![]() Trebuie anuntati de reziliere sau pur si simplu fac cerere de portare la RDS? Edited by bogdan_popescu, 18 September 2014 - 14:50. |
#27
Posted 18 September 2014 - 14:57

xpresso
Nu merge ![]() Și întradevăr, nu mă mai interesează, am semnat cu RDS și aștept săptămâna viitoare sa mă conecteze. Nici nu am așteptat să mă caute Telekomul ![]() Edited by Sunny22, 18 September 2014 - 15:01. |
#28
Posted 18 September 2014 - 15:49

Deci pot sa-mi anunt prietenii care mai sunt legati cu contracte de RTC ca au liber la reziliere si portare in RDS, belea ![]() Trebuie anuntati de reziliere sau pur si simplu fac cerere de portare la RDS? Se face doar portare nu si reziliere, altfel risti sa pierzi numarul inainte de a-l fi portat. Conform reglementarilor in vigoare portarea unui numar intr-o alta retea termina in mod automat cotractul cu vechiul furnizor insa nu inainte ca tu sa fi achitat toate restantele si taxele aberante 'de ajustare' (datorita rezilierii implicite) solicitate de RTc (Telekom). Eu am portat un numar fix de la RTc (Telekom) la RDS, insa aveam de achitat la ultima factura o suma de 30EUR+TVA 'ajustari' din cauza ca ma aflam - dupa spusele lor - in perioada contractuala (de fapt a n-a prelungire de 2 ani, pentru care te suna ei negresit la fiecare 2 ani sa nu cumva sa ramai tu descoperit aka. in prelungiri fara obligatii) |
#29
Posted 18 September 2014 - 16:01

e foarte posibil sa fie si de la router, eu am HG658
setarile mele sunt Basic > LAN > DHCPv4 Server - Enable bifat, Start IP address: 192.168.1.2 , End IP address: 192.168.1.200 , Lease duration: Permanent lease bifat Apoi iti setezi serverul sau laptopul/pc-ul cu o adresa IP fixa, sa nu isi ia automat prin DHCP , o adresa intre 200 si 254, la setarile de retea. Si a functionat. |
|
#30
Posted 18 September 2014 - 16:27

Aici aveti cererea de dezfiintare marca T
https://www.telekom....m_Romania_T.pdf Si se trimite pe e-mailul : [email protected] Edited by ZIGZAG20, 18 September 2014 - 16:49. |
#31
Posted 18 September 2014 - 17:42

Quote
xpresso a scris: e foarte posibil sa fie si de la router, eu am HG658 setarile mele sunt Basic > LAN > DHCPv4 Server - Enable bifat, Start IP address: 192.168.1.2 , End IP address: 192.168.1.200 , Lease duration: Permanent lease bifat Apoi iti setezi serverul sau laptopul/pc-ul cu o adresa IP fixa, sa nu isi ia automat prin DHCP , o adresa intre 200 si 254, la setarile de retea. Si a functionat. zigzag20 Eu am făcut una personalizată, pentru că eu nu am nici un contract cu Telekom ca să fac o cerere de reziliere la ei, eu am cu Romtelecom ![]() |
#32
Posted 18 September 2014 - 20:44

...insa nu inainte ca tu sa fi achitat toate restantele si taxele aberante 'de ajustare' (datorita rezilierii implicite) solicitate de RTc (Telekom). Eu am portat un numar fix de la RTc (Telekom) la RDS, insa aveam de achitat la ultima factura o suma de 30EUR+TVA 'ajustari' din cauza ca ma aflam - dupa spusele lor - in perioada contractuala (de fapt a n-a prelungire de 2 ani, pentru care te suna ei negresit la fiecare 2 ani sa nu cumva sa ramai tu descoperit aka. in prelungiri fara obligatii) Edited by bogdan_popescu, 18 September 2014 - 20:48. |
#33
Posted 19 September 2014 - 08:19

@bogdan
sper sa ai dreptate, i.e. sa fie ca intr-adevar RTc aka. Telekom sa vina cu ceva modificari la factura din Septembrie caci atunci intr-adevar sunt obligati prin lege sa ofera aceasta posibilitate de 'renuntare/reziliere' (dar atentie in max. 30 de zile de la modificare!!) fara penalitati. Din pacate (poate din fericire) eu nu mai sunt clientul lor, deci nu o sa aflu daca se intampla sau nu acest lucru. |
#34
Posted 21 September 2014 - 21:04

Eu mai am contract pana in decembrie,odata cu schimbarea Romtelecom in Telekom pot rezilia contractul fara a mai plati nimic?
Am avut mai multe sesizari de-a lungul timpului in legatura cu internetul,exista vreun numar minim de sesizari pentru a rezilia contractul fara alte taxe? Am o viteza de 2 mb si mai am si deconectari in special seara,am gasit o alternativa mai buna si as vrea sa scap de ei cat mai repede. |
#35
Posted 21 September 2014 - 22:03

1234, apoi te anunta robotul ce sa faci; parca undeva la tasta 4 este denuntarea unilaterala a contractului de abonament.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users