Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Semnal netrimis monitor

3000 euro gaming PC

Meta Quest 3

Ciolacu la Muzeul Holocaustului
 La multi ani @sfantu.dracu!

Boiler cu 2 serpentine

BORDEA -Teoria Conspirației ...

Probleme Dacia pe zapada cu lanturi
 Mancare gatita de unde comandati?

Huawei a lansat prima sa masina e...

Patriotismul

Cum dezactivez drag Winamp from a...
 Producatorii de baterii sunt acuz...

Recomandare tastatura

procesor sta la frecventa mica

SteamLink Lag
 

Reziliere contract la Telekom România.

- - - - -
  • Please log in to reply
2297 replies to this topic

#19
K-X-T

K-X-T

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,385
  • Înscris: 29.07.2011
Pana acum nu mi s-a raspuns la cererea de reziliere. Cei care au trimis cererea au primit vreun raspuns/telefon?

Edited by K-X-T, 16 September 2014 - 21:54.


#20
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 13.12.2006
La mine au sunat dupa vreo 2 sapt cu o oferta de retentie.

#21
claudiupop_bm

claudiupop_bm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 01.02.2010
Eu am fost sunat la 16 zile de la expedierea cererii de reziliere prin e-mail. Mi-au oferit un abonament televiziune M, cu receiverul Hd fara taxa de chirie, la 20 de lei. Am refuzat. Mi-au multumit pt perioada petrecuta alaturi de Dolce. Am predat echipamentele la magazinul T din Baia Mare, mi-a dat un Proces Verbal cu un aspect foarte simplist si fara stampila. Astept o ultima factura si gata.
;-)

#22
Neaceasca85

Neaceasca85

    The Soviet EU-Infrigment and RoExit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 86,739
  • Înscris: 14.10.2008

View PostNeaceasca85, on 13 septembrie 2014 - 23:58, said:

Maine se deconecteaza al babei de 101 ani, Telepom Romania. Posted Image

Numarul format nu este valabil pe Vodafone si ton de ocupat pe RDS fix, deci s-a reziliat. Posted Image

#23
marin81

marin81

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 03.01.2011
De ce nu fac ofertele astea cand esti in ultimile luni de contract? Asteapta sa iti reziliezi contractul dupa care fac oferta/ In loc sa pretuiasca clientul, care are ceva timp in reteaua lor, ei prefera sa inchida ochii

#24
xpresso

xpresso

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 11.04.2007

View PostSunny22, on 16 septembrie 2014 - 17:04, said:

Ca să nu spun că fac de două ori un abuz, o dată că eu am sunat sîmbătă când era Romtelecom cu alte reguli și vin ei ca Telekom, duminica cu noi reguli de ..... și le aplică din urmă, păi cum asta ? nu din ziua din care vi ? Și al doilea abuz pentru că m-au închis cu telefonul pentru 30 de zile din vina angajaților lor, nici o cocoană sau duduie nu mi-a înregistrat cererea de reclamație și m-au plimbat de la unu la altul, pe ei cine îi penalizează ? vă spun și asta, NOI, nu o să le mai dam bani Posted Image
Îmi aduc aminte primul telefon la departamentul internet, a raspuns o cocoană plictisită, prima reacție a mea a fost să o rog să îmi dea pe cineva la telefon care se pricepe la routerul meu.
Aici o să încerc să vă relatez pe cât de bine pot;

"Nu e nevoie, spuneți-mi mie"
Doamnă sigur ?
"Da da!"
Am o problemă tehnică..
"Da da!"
Bine..
Doamnă am două servere și am nevoie ca acest router să-mi țină la fiecare PC în LAN același IP
DHCP-ul are o opțiune dar nu funcționează, fapt pentru care v-am sunat și doresc o actualizare la router dacă există, sau schimbarea lui....am detaliat aici mai pe cât posibil să înteleagă și ea....
"Vă trebuie un IP static"
Doamnăăă eu vorbesc de mere și dumeavoastră de pere ... și mai dau câteva explicații
"Vă trebuie IP static, stați un pic să vă verific"
Doamnăăă! ....tacere......aștept circa 1m
"Să știți ca vă merge internetul"
%&*%^&* O mamă,... doamnă dragă! și încep o explicație ca la clasele primare și minune în final înțelege Posted Image
"Da eu nu pot să vă ajut, eu ma ocup de internet si el merge, sunați dumneavoastra la comercial."
Unde și pe acolo am primit câteva raspunsuri halucinogene.
DA ăștia sunt angajații TELEKOM Posted Image) cu aștia și cu politica lor agresivă de închidere a telefoanelor vor să facă marea unire Posted Image) vă dați seama cei care au posturi de conducere, cum or fi ?

ca sa ramana fixe, trebuie sa le aloci un IP cu numarul din coada intre 220 si 254 din cate stiu eu...
dar probabil nu te mai intereseaza acum...

#25
KAZONDE

KAZONDE

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 02.07.2009
Ce trebuie sa contina o cerere de reziliere?

#26
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008
Deci pot sa-mi anunt prietenii care mai sunt legati cu contracte de RTC ca au liber la reziliere si portare in RDS, belea Posted Image
Trebuie anuntati de reziliere sau pur si simplu fac cerere de portare la RDS?

Edited by bogdan_popescu, 18 September 2014 - 14:50.


#27
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014
xpresso

Nu merge Posted Image .Am aceiași problemă ca și dtancu http://forum.softped...b/page__st__972[ https://i.imgur.com/nTFo2Lrl.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Și întradevăr, nu mă mai interesează, am semnat cu RDS și aștept săptămâna viitoare sa mă conecteze.
Nici nu am așteptat să mă caute Telekomul :) Oricum eu am semnat cu Romtelecom , nu cu Telekom cu care nu sunt de acord cu politica lor.

Edited by Sunny22, 18 September 2014 - 15:01.


#28
tasztalos

tasztalos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 26.06.2007

View Postbogdan_popescu, on 18 septembrie 2014 - 14:48, said:

Deci pot sa-mi anunt prietenii care mai sunt legati cu contracte de RTC ca au liber la reziliere si portare in RDS, belea Posted Image
Trebuie anuntati de reziliere sau pur si simplu fac cerere de portare la RDS?

Se face doar portare nu si reziliere, altfel risti sa pierzi numarul inainte de a-l fi portat. Conform reglementarilor in vigoare portarea unui numar intr-o alta retea termina in mod automat cotractul cu vechiul furnizor insa nu inainte ca tu sa fi achitat toate restantele si taxele aberante 'de ajustare' (datorita rezilierii implicite) solicitate de RTc (Telekom).
Eu am portat un numar fix de la RTc (Telekom) la RDS, insa aveam de achitat la ultima factura o suma de  30EUR+TVA 'ajustari' din cauza ca ma aflam - dupa spusele lor - in perioada contractuala (de fapt a n-a prelungire de 2 ani, pentru care te suna ei negresit la fiecare 2 ani sa nu cumva sa ramai tu descoperit aka. in prelungiri fara obligatii)

#29
xpresso

xpresso

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 11.04.2007
e foarte posibil sa fie si de la router, eu am HG658

setarile mele sunt

Basic > LAN > DHCPv4 Server - Enable bifat, Start IP address: 192.168.1.2 , End IP address: 192.168.1.200 , Lease duration: Permanent lease bifat

Apoi iti setezi serverul sau laptopul/pc-ul cu o adresa IP fixa, sa nu isi ia automat prin DHCP , o adresa intre 200 si 254, la setarile de retea.

Si a functionat.

#30
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,968
  • Înscris: 20.04.2013
Aici aveti cererea de dezfiintare marca T

https://www.telekom....m_Romania_T.pdf

Si se trimite pe e-mailul :   [email protected]

Edited by ZIGZAG20, 18 September 2014 - 16:49.


#31
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014

Quote

xpresso a scris:

e foarte posibil sa fie si de la router, eu am HG658

setarile mele sunt

Basic > LAN > DHCPv4 Server - Enable bifat, Start IP address: 192.168.1.2 , End IP address: 192.168.1.200 , Lease duration: Permanent lease bifat

Apoi iti setezi serverul sau laptopul/pc-ul cu o adresa IP fixa, sa nu isi ia automat prin DHCP , o adresa intre 200 si 254, la setarile de retea.

Si a functionat.
Ți-am spus, NU merge. O conservă chinezească care a ajuns să se vândă cu 40-50 lei.


zigzag20

Eu am făcut una personalizată, pentru că eu nu am nici un contract cu Telekom ca să fac o cerere de reziliere la ei, eu am cu Romtelecom :)


#32
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008

View Posttasztalos, on 18 septembrie 2014 - 15:49, said:

...insa nu inainte ca tu sa fi achitat toate restantele si taxele aberante 'de ajustare' (datorita rezilierii implicite) solicitate de RTc (Telekom).
Eu am portat un numar fix de la RTc (Telekom) la RDS, insa aveam de achitat la ultima factura o suma de  30EUR+TVA 'ajustari' din cauza ca ma aflam - dupa spusele lor - in perioada contractuala (de fapt a n-a prelungire de 2 ani, pentru care te suna ei negresit la fiecare 2 ani sa nu cumva sa ramai tu descoperit aka. in prelungiri fara obligatii)
Pai eu zic ca taxa de reziliere prematura de care spui nu va mai fi aplicata aici, ca doar despre asta vorbeam, ca se poate rezilia in perioada contractuala fara despagubiri catre RTC

Edited by bogdan_popescu, 18 September 2014 - 20:48.


#33
tasztalos

tasztalos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 26.06.2007
@bogdan

sper sa ai dreptate, i.e. sa fie ca intr-adevar RTc aka. Telekom sa vina cu ceva modificari la factura din Septembrie caci atunci intr-adevar sunt obligati prin lege sa ofera aceasta posibilitate de 'renuntare/reziliere' (dar atentie in max. 30 de zile de la modificare!!) fara penalitati. Din pacate (poate din fericire) eu nu mai sunt clientul lor, deci nu o sa aflu daca se intampla sau nu acest lucru.

#34
visy199

visy199

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 22.08.2010
Eu mai am contract pana in decembrie,odata cu schimbarea Romtelecom in Telekom pot rezilia contractul fara a mai plati nimic?
Am avut mai multe sesizari de-a lungul timpului in legatura cu internetul,exista vreun numar minim de sesizari pentru a rezilia contractul fara alte taxe?
Am o viteza de 2 mb si mai am si deconectari in special seara,am gasit o alternativa mai buna si as vrea sa scap de ei cat mai repede.

#35
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,870
  • Înscris: 27.02.2006
1234, apoi te anunta robotul ce sa faci; parca undeva la tasta 4 este denuntarea unilaterala a contractului de abonament.

#36
Sunny220

Sunny220

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 180
  • Înscris: 30.08.2014
  

.

Edited by Sunny22, 22 September 2014 - 10:47.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate