Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
New Kuga Titanium ... Black Panther
Last Updated: Dec 02 2023 02:44, Started by
Tyby
, Aug 27 2014 17:07
·
3
#1
Posted 27 August 2014 - 17:07
A venit vremea sa incep o noua etapa automobilistica, motivele le voi mai comenta pe parcursul topicului de fata. Astfel, vechiul jurnal si si mai vechiul jurnal vor fi mai putin frecventate de catre subsemnatul.
Cum astazi a ajuns masina in curtea dealer-ului, eu afland undeva dupa pranz, desi era asteptata abia saptamana viitoare, va mai dura 2-3 zile pana voi deveni proprietar de drept, in acte (hartogaraie, transferuri etc). Pe scurt, si revin mai tarziu cu detalii "picante": Ford Kuga Titanium 2.0 Tdci 163 CP 4WD Powershift (model 2013, fabricatie 2014). Dotarile alese sunt cam tot ce se putea alege pe masina, minus plafon panoramic (pe care nu l-am dorit) si jante de dimensiune mai mare (iarasi a fost alegere personala). Ca rezumat, masina are, pe langa dotarile de serie, urmatoarele pachete: - Vopsea metalizata Panther Black - Pachet Titanium Premium - Pachet Driver Assistant - Pachet Faruri Bi-Xenon - Sistem Adaptative Cruise Control - Sistem de Alarma cu senzori de perimetru - Pachet Tapiterie piele - Lumina Ambientala - Roata de rezerva de dimensiuni reduse - Pachet fumatori - Garantie extinsa FordProtect 4 ani / 150.000 km. Nu intru in amanunte de preturi (cel putin nu pe moment), pot spune insa ca a fost o oferta "de nerefuzat", asa cum scriam si pe topicul precedent. Voi mai detalia probabil diversele pe masura ce trece vremea, si prinde topicul contur. Relatia cu dealer-ul SF Tex a fost asa cum ar trebui sa fie o astfel de relatie, in pofida faptului ca eu sunt un client destul de dificil si pretentios (recunosc). Comanda am facut-o inca de la sfarsitul lunii iunie, termenul de livrare a fost 90 de zile, cu promisiunea de a face tot posibilul sa o aduca mai repede. Nu am "auzit" cuvintele "imposibil" sau "nu se poate" de la ei, iar autoturismul a sosit la fix 2 luni dupa comanda ferma (achitare avans). Poate intamplator, omul de vanzari a fost acelasi care m-a ajutat si cand am luat si Fusion-ul in urma cu mai bine de 9 ani! In final: de ce Kuga si nu altele? Iarasi e o discutie lunga, vom avea timp si spatiu sa o tratam. Pot spune asa, repede, ca principalul contra-candidat a fost Freelander 2, insa a pierdut ... la puncte. Nu am poze, insa vor veni! |
#2
Posted 27 August 2014 - 17:25
Modelul este superb, sa o stapanesti sanatos !
Asteptam si pozele de rigoare, impresiile pe parcurs ! |
#4
Posted 27 August 2014 - 18:02
Felicitari! S-o stapanesti sanatos! Asteptam poze, detaliate please!
|
#5
Posted 27 August 2014 - 18:35
Ai schimbat Kuga cu Kuga? Chiar tre' sa-ti fi placut vechiul! Felicitari de achizitie.
|
#6
Posted 27 August 2014 - 18:39
Ca sa fiu mai exact, am mai luat una.
Si da, mi-a placut si am fost multumit de celalalt. |
#8
Posted 27 August 2014 - 20:02
Are di tati!
Nush cum s-a nimerit, insa pana acum la niciuna dintre masinile pe care le-am luat nu am putut configura mare lucru. Ca au fost noi sau sh. (e drept, la niciuna n-am asteptat 2 luni, le-am luat pe mai toate in cateva zile). Asa ca am pus "fara numar". Cam asa arata configuratia:
Spoiler
|
#9
Posted 28 August 2014 - 06:48
E cam oltean Tibi aista. O kuga neagra pentru alta kuga neagra. N-are pic de imaginatie...
|
#10
Posted 28 August 2014 - 08:53
Cum zicea si Dan mai sus - tare ti-a placut modelul asta
Eniuei, felicitari pentru achizitie, si multi km fara probleme! |
|
#11
Posted 28 August 2014 - 10:14
#12
Posted 28 August 2014 - 19:21
#13
Posted 29 August 2014 - 00:28
lasa-l sa fie negru, daca ii place des la spalatorie... sau la el in urbe nu o fi praf deloc...
|
#14
Posted 29 August 2014 - 07:19
Sunt aici niste chestii care poate ar fi trebuit sa le "bifezi":
Less U/Body Corrosion Project - facea bine niste "body" d-ala. Aici banui ca ai varianta cu incalzire rapida electrica la interior daca nu e montat webasto/eberspacher. Less Engine Block Heater Less Auxiliary Heater Less Footwell Lights - aici e posibil sa ai mufele sub bord si sa nu ai montate becurile, am vazut foarte multe masini precablate din fabrica asa. Cand e livrarea? Hai cu poze, multe! |
#15
Posted 29 August 2014 - 10:40
E neagra ba, ca asa place lu' baiatu'! Clar?
Lasand semi-gluma la o parte, culoarea e o problema de preferinta personala. Singura culoare care a mai intrat in carti a fost alb (ma rog, nu-i stiu numele de catalog), restul nu m-au atras (green-olive nu arata la fel in realitate ca in poze, albastrul e prea inchis, maro nu imi place, gri nu m-a pasionat niciodata). A pierdut si albul la puncte (am avut si masina alba, si neagra), asa ca a ramas acelasi Panther Black. In Bucuresti e frumoasa culoarea 10 minute dupa ce o speli, insa in alea 10 minute face toti banii! Marius, optiunile care sunt cu Less in fata ori nu sunt disponibile decat pentru anumite piete (ex. pietele nordice), ori sunt incluse intr-un ansamblu de pachete - gen Less Navigation System, care este inclus in pachet / unitate media etc). Nu stiu inca exact ce nu are, stiu ca am bifat tot ce era posibil pe configuratie, excluzand pachetele care aveau toate optiunile incluse in alte pachete - gen Winter pack, inclus in alte trei pachete, (Driver Assistant, pachet faruri si pachet piele) sau Titanium / Exterior, incluse in Titanium Premium. A, si fara carlig - nu am simtit niciodata nevoia. Astazi este livrarea, in conditiile in care reusesc sa plec in Bucuresti in maxim 2-3 ore. Daca nu, maine dimineata. Revin cu poze si info |
|
#16
Posted 29 August 2014 - 17:33
Cand ma intorc di la moldovenii astia din satul Thasos stau o noapte in capitala europeana. Poate tragi o fuga s-o udam.
|
#17
Posted 30 August 2014 - 20:08
En-daxi, Decembere'! Numa' sa hiu sh io in zona!
Luat hieru', toati-s buni! Ceva poze cu telefonul pe fuga. Masina e in boii ei, e noua (nu zau!). Sunt diferente mai mari decat ma asteptam intre cele doua generatii. Sau poate nu neaparat mai mari, cat mai multe. Nu stau acum sa detaliez, insa punctez cateva chestiuni, nu intr-o ordine anume: - directia a pierdut cele 3 setari de la anterioara (confort, normal, sport), are una si buna. Cred ca pe la jumatate. Pare ceva mai asistata decat la MK1 - scaunele sunt peste MK1. Tinand cont ca mi-au placut cele de la MK1, nu am ce ma plange. Tetierele au primit optiunea de ajustare fata-spate, lucru care aduce un plus de confort binevenit. Oricum, sunt destul de inguste, la fel ca cele vechi, cu suport lateral bun. Tapiteria este mata, foarte placuta si ingrijit lucrata. - in general calitatea interiorului este sensibil peste MK1 - unul dintre punctele la care au lucrat masiv. - evident, aspectul si feeling-ul general al interiorului este schimbat (in bine), datorita in primul rand bordului complet diferit, cu o senzatie de adancime mult mai mare (cred ca si inclinarea parbrizului este ceva mai pronuntata, accentuand senzatia). - Fetele usilor sunt mai ... "calde", cu zonele de utilizare / sprijin mai moi / mai placute. - masina este legata, insa asta deja consider ca este un lucru normal pentru o masina noua in anul 2014. - partea de infotainment este foarte complexa, insa si foarte customizabila. Un gadget-freak ca mine nu poate fi decat incantat de asta. Revin mai jos. - am lasat mai la urma partea de power train, care este diferita. Motorul este mai puternic si mai silentios, cutia este foarte comoda si rapida (ca de altfel majoritatea modelelor cu dublu ambreiaj, gen DSG). Este neplacuta pentru mine afinitatea pentru turatiile joase in care prefera sa ruleze atunci cand nu tragi de ea (probabil si chestie de obisnuinta, in conditiile in care cea veche vedea extrem de rar sub 2000-2200 rpm, iar asta face ce face si tot spre 1500 rpm trage daca nu te dai la ea. Daca modul SelectShift (Sport) este ceva mai viu, mai aproape de adevarul personal decat Drive, cel manual este o mare placere, se duce acolo unde vrei si cat vrei, si schimba incredibil de repede - imposibil de scos aceeasi performanta si rapiditate cu o cutie manuala. S-ar fi potrivit de minune ceva padele pe volan). - suspensia este ceva mai moale / mai orientata spre confort decat la MK1, insa nu a dat pana acum vreo senzatie neplacuta pe curbe. - spatiul interior e ceva mai mare, portbagajul la fel, locurile din spate sunt mult mai locuibile decat la MK1. - scaunul soferului e reglabil electric pe multe directii (vreo 10), fiind practic imposibil sa nu-ti gasesti pozitia preferata la volan. Cel al pasagerului este reglabil manual pe 6 directii, mai mult decat suficient. - aproape totul este reglabil, insa trebuie sa petreci ceva timp pana sa o ajustezi dupa gust. Inca nu am reusit sa trec prin toate. - partea de siguranta activa este un mare plus (mai jos). - la exterior lipseste haionul din doua bucati, insa actionarea sa este electrica si se deschide inclusiv "cu piciorul" - masina pare / este ceva mai masiva din afara, luminile sunt normale (xenoane, led-uri etc), are cornering lights, follow-me home etc. - Marius: nu are footwell lights pentru ca - asa cum spuneam intr-un post precedent - respectivele sunt incluse in alt pachet: Ambient lights. Cu singura deosebire ca le poti configura culoarea dintr-o paleta destul de extinsa (5-6-7 culori) si intensitatea. Referitor partea de gadgetereala: e multa, o sa punctez scurt cateva care m-au distrat in ultimele 24 de ore: - haionul electric: are oarece latenta, insa este fun si comod. Gadget, frate! - lane keep assist: nu l-am testat, am aflat in urma cu o jumatate de ora din manual ca trebuie activat si de pe butonul de pe semnalizare, nu doar din soft (meniuri), motiv pentru care aparea pana acum in bord ca atentionare. Solved. - parcarea laterala: daca esti obosit sau pur si simplu vrei sa te distrezi, reduci viteza pe la 30 km/h si ii dai sa caute loc de parcare. Restul se petrece ca in filme: te anunta ca a gasit, iti spune sa bagi in Reverse sau Drive si de restul (volan, acceleratie, frana) se ocupa sistemul. E ciudat si spooky la un moment dat. - auto high-beam: chiar functioneaza, am testat putin. In localitati cu iluminare este nevoie de preluarea manuala temporara daca vrei lumina mai multa (faza lunga), insa la drum se comporta exemplar. Are mai multe niveluri de sensibilitate setabile. - cireasa de pe tort: adaptative cruise control. Yeah, baby! Am mers vreo 10 km in coloana, intre 60 si 110 km/h, fara ma ma ating de acceleratie sau frana. Initial am stat destul de stresat cu piciorul deasupra franei, insa m-am lamurit ca face treaba cum trebuie. Evident, just for fun, nu e recomandat sa folosesti sistemul in stilul asta. De altfel, dupa cei 10 km a trebuit sa franeze foarte mult (pana pe la 10 km/h) in spatele MK1-ului (ne apropiam de o intersectie), si mi-a dat un mesaj dulce cu background rosu. Nu mai stiu exact mesajul afisat, insa in traducere libera dadea cam asa: "You stupid fuck! I'm not driving for you, just keepin' you safe! Get on driving yourself!". Ma rog, in mult mai putine cuvinte, insa ideea e aceeasi. - la vreo 40 - 50 km/h mi-a semnalizat in acelasi mod extrem de vizibil, cu flasing backround rosu: "Alert! Approacing vehicle front" (sau similar) si a intentionat sa franeze. Era o bicicleta pe care o semnalizam deja, simpla accelerare iti reda insa controlul (apare override in bord). Mai sunt mai multe, deocamdata atat, revin daca imi mai aduc aminte. Per total sunt incantat. Maine o vedem si la drum adevarat 2-3 poze ... Attached FilesEdited by Tyby, 23 July 2015 - 20:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users