Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Opel Insignia Sports Tourer din 2010, 2.0 CDTI, 160 CP, cutie automata
Ultima postare: mar 29 2019 22:31, Inițiat de
Silkworm
, mar 24 2014 23:07
·
0
#145
Publicat: 02 ianuarie 2016 - 16:29
Salut si La Multi Ani!
Sunt si eu in cautarea unei Opel Insigna 2012-2013 2L Diesel Sunt ceva probleme mai des intalnite la cele vreuna din cele doua variante de motorizari (131cp sau 160cp)? Cum pot verifica kilometrii daca sunt reali sau nu? Am vazut ca ziceti ca se pot verifica cu DPF (filtru de particule); cum se poate? mersi! |
#146
Publicat: 02 ianuarie 2016 - 18:35
xtux, on 02 ianuarie 2016 - 16:29, said:
Salut si La Multi Ani! Sunt si eu in cautarea unei Opel Insigna 2012-2013 2L Diesel Sunt ceva probleme mai des intalnite la cele vreuna din cele doua variante de motorizari (131cp sau 160cp)? Cum pot verifica kilometrii daca sunt reali sau nu? Am vazut ca ziceti ca se pot verifica cu DPF (filtru de particule); cum se poate? mersi! La multi ani! Masina mea tocmai ce a trecut de 90.000 km si 25.000 km de cand este la mine. Singura problema a fost ca a crapat un capac de plastic si am pierdut lichidul de racire. In general la modelele Opel Diesel de generatie noua, daca opresti motorul cand isi face regenerarea DPF, in timp crapa un furtun care costa vreo 1000 ron (intercooler). Eu nu am avut problema aceasta, pentru ca inainte sa opresc motorul ma uit la turatie si daca motorul este peste 1000 o mai las 2-3 minute pana revine la 800... La reprezentanta poti verifica KM doar daca masina a avut servisarea la un service autorizat. Cat despre verificarea la DPF, tot la service autorizat trebuie sa mergi, unde poti afla cate regenerari a avut si sa iei in calcul ca urban se regenereaza la 500 km si extraurban la 1000. Face o medie si daca ai 200 de regenerari, evident ca masina nu are cum sa aiba 134.500 km sau 156.500 km Bafta la achizitie! |
#149
Publicat: 10 ianuarie 2016 - 13:05
in DPF se pot citi km acumulati. in vara, constructorul de la casa mea a vrut sa-si cumpere o Insignia, in bord erau vreo 140 mii iar in filtrul de particule 270 ! la insignia mea km din ecu si cei din filtru sunt aproape identici. am o interfata opcom (varianta "semi" profesionala) .
|
#150
Publicat: 16 martie 2016 - 16:57
Au trecut 2 ani si 30.000 km de cand masina este la mine. Acum are ~94.000 km. Singurele probleme pana acum au fost decesul si inlocuirea senzorilor ABS si a capacului EGR.
In continuare ma declar foarte multumit de masina, imi fac treaba cu ea si imi place ca si in prima zi! Am ramas in noroi acum vreo luna si nu a vrut sa iasa asa de usor, deh... cutia automata, dar pana la urma am invins Fișiere atașateEditat de Silkworm, 16 martie 2016 - 17:01. |
#151
Publicat: 20 aprilie 2016 - 11:20
In timp ce navigam pe Magheru, pe la Romana imi apare un mesaj de genul Engine Overheated, Stop Engine Now! Motorul se auzea ca un tractor, motiv pentru care am oprit imediat pe dreapta in statia de autobuz
Amuzant este ca un alt prieten cu Opel ramasese si el cu putin timp imobilizat cu masina si tocmai ce il descarcau, asadar in 20 de minute masina mea era pe platforma si catre service Am platit 100 Ron la platforma si 120 ron la service pentru o resoftare. De fapt senzorul dinainte de catalizator citea temperatura gazelor gresit, adica 1000 de grade si s-a inchis pentru protectie o clapeta la motor, motiv pentru care se auzea ca un tractor. 20160326_202946.jpg 268,16K 83 download-uri Treaba s-a intamplat acum trei saptamani, iar de atunci masina merge fara probleme, posibil sa fi tusit pentru ca nu o mai scosesem din oras de ceva timp, plus niste motorina proasta care a pus capac. In cazul in care recidiveaza, voi schimba senzorul si clapeta... |
#153
Publicat: 20 aprilie 2016 - 13:13
#156
Publicat: 21 aprilie 2016 - 20:27
Am luat si eu una automata cu 166.000km si inca nu am inteles nimic fiecare zice altceva, cum as putea sa controlez culoarea uleiului? Adica sa vad daca a fost schimbat de fostul propietar.
am fost astazi la mecanic si mi a zis ca singura solutie este sa umble la calculatorul masinii sa vada daca a fost facut, nu stiu cum sta treaba pe la noi dar aici in Italia am ajuns sa nu mai am incredere in mecanici cum pun mana cum strica mai tare. Editat de gabriel1981, 21 aprilie 2016 - 20:36. |
#157
Publicat: 21 aprilie 2016 - 20:44
csi1, on 25 martie 2014 - 17:31, said:
frumoasa masina, sper sa te bucuri cat mai mult de ea. se inmultesc insigniile pe forum LE: km ii mai poti verifica si la DPF. ""daca e din 2010 cine stie de cind era softul si oricum mai ales daca e vinduta in Italia cine stie ce basina de harti (daca) are pentru Romania"" hartile se pot incarca in memoria masinii, eu am incarcat harta RO de la cineva de pe forumul monomarca, la randul meu am dat si altora harti ale altor tari cumparate oficial de mine. |
#159
Publicat: 25 aprilie 2016 - 11:26
gabriel1981, on 21 aprilie 2016 - 20:27, said:
Am luat si eu una automata cu 166.000km si inca nu am inteles nimic fiecare zice altceva, cum as putea sa controlez culoarea uleiului? Adica sa vad daca a fost schimbat de fostul propietar. am fost astazi la mecanic si mi a zis ca singura solutie este sa umble la calculatorul masinii sa vada daca a fost facut, nu stiu cum sta treaba pe la noi dar aici in Italia am ajuns sa nu mai am incredere in mecanici cum pun mana cum strica mai tare. Eu nu am auzit de nicio cutie automata stricata in care nu s-a umblat. De regula toate crapa dupa diverse servisari necorespunzatoare! Imi mentin parerea sa nu umblu in ea. Cel putin nu acum. Daca o mai tin 5 ani, poate atunci... Cat despre cum controlezi uleiul... nu stiu! |
|
#161
Publicat: 28 martie 2017 - 14:01
Au trecut 3 ani si 40.000 km...
Pe langa reviziile evidente am avut urmatoarele interventii: -doi senzori ABS (fata) - 300 ron (2015) -senzorul si clapeta acceleratie ~ 1800 Ron (2016) -carcasa EGR - 600ron (2016) Masina a capatat de cateva zile o reimprospatare a vopselei (casco), anume am vopsit elementele cu zgarieturile inerente aparute in ultimii trei ani, iar restul elementelor le-am polisat ca sa fie toate tablele din acelasi film, iar astazi arata masina ca noua ins.JPG 432,43K 43 download-uri Editat de Silkworm, 28 martie 2017 - 14:31. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi