Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

Motosapa -partea a-II-a

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
8782 răspunsuri în acest subiect

#3223
tatuc

tatuc

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 483
  • Înscris: 23.09.2014

 xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 20:59, said:

va salut!
azi mi-am luat si eu un motocultor honda f50 (SH)....frumos utilaj Posted Image , problema este ca functioneaza numai cu socul tras...cand las socul motorul se ineaca si moare...de pornit porneste foarte frumos dar dupa ce las socul motorul moare....care sa fie cauza? reglajele de la carburator?
Cu siguranta problema este la carburator. Oricum ai dat prea putine relatii. Practic cant impingi butonul ce actioneaza socul motorul nu se inneaca se opreste fiindca nu primeste carburant suficient. Daca accelerezi si impingi socul tot se opreste? Daca se intampla asta probabil jiglorul de putere este infundat, daca nu se opreste atunci probabil este dereglat sau infundat jiglorul de mers in gol. Oricum daca nu te pricepi la motoare nu e bine sa te joci la jigloare, apeleaza la un specialist.

 Adigo, on 03 decembrie 2014 - 21:09, said:

Pentru cei ce și-au achiziționat motocultoare sau motosape și nu numai și nu au ce face iarna asta și se pricep poate fac ceva asemănător cu un rusnac de pe youtube.
Asta poate concura la gala inventiilor inutile.

#3224
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.824
  • Înscris: 21.01.2007

 Adigo, on 03 decembrie 2014 - 21:09, said:

Pentru cei ce și-au achiziționat motocultoare sau motosape și nu numai și nu au ce face iarna asta și se pricep poate fac ceva asemănător cu un rusnac de pe youtube.

Mare ți-e grădina Doamne!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gD24CQjB0H4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sa vedem cum il va amenda politia ca [nu are cauciucuri de iarna]..  :)

#3225
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.169
  • Înscris: 09.08.2006

 Ion_Bumbu, on 03 decembrie 2014 - 20:43, said:

Dupa analiza asta matrialul ala nu prea poate fi calit.
Mangan are cam putin .

Grig
Asa ma gandeam si eu. Cred ca o sa incerc o incarcare dura numai pe partea activa.

#3226
xx-04-xxx

xx-04-xxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 55
  • Înscris: 10.05.2012
problema este in felul urmator....pornesc motorul cu socul tras, apas socul si trag acceleratia iar motorul incepe sa se accelereze si sa decelereze de vreo 2-3 ori dupa care moare....in tot acest timp motorul scoate un fum gri spre negru, ; l-am desfacut eu si l-am curatat dar tot asa face.

ce am uitat sa specific este ca se ineaca destul de usor; dupa fiecare data cand moare trebuie sa ii scot bujia si sa o usuc...

#3227
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.713
  • Înscris: 31.01.2010

 yo9hrb, on 03 decembrie 2014 - 21:25, said:

Asa ma gandeam si eu. Cred ca o sa incerc o incarcare dura numai pe partea activa.

Cinstit eu credeam ca vei da de ceva otel manganos.
Bine ca am tacut cind ai zis ca faci analiza, de, vorba`i de argint da tacerea`i de aur!
Am avut cutitele de la Ruris 750 erau tari si bune.
Nu cred ca are rost sa te omori cu incarcarea lor , da`le drumu asa cum sint si vezi cum vor merge.
In mod normal are loc un fel de reascutire prin rotirea si tragerea lor in pamint.
Ajung la un tais, adevarat ca  mai bont dar pe care`l pastreaza in timp.

Grig

#3228
tatuc

tatuc

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 483
  • Înscris: 23.09.2014

 xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 22:07, said:

problema este in felul urmator....pornesc motorul cu socul tras, apas socul si trag acceleratia iar motorul incepe sa se accelereze si sa decelereze de vreo 2-3 ori dupa care moare....in tot acest timp motorul scoate un fum gri spre negru, ; l-am desfacut eu si l-am curatat dar tot asa face.

ce am uitat sa specific este ca se ineaca destul de usor; dupa fiecare data cand moare trebuie sa ii scot bujia si sa o usuc...
Deci sa inteleg ca fara a accelera cu socul tras functioneaza normal?
Fumul indica arderi incomplete. amestecul este prea bogat ceea ce duce la umezirea bujiei. Distanta intre electrozii bujiei ai verificat-o?

#3229
xx-04-xxx

xx-04-xxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 55
  • Înscris: 10.05.2012
da, cu socul tras motorul functioneaza foarte frumos, merge "rotund", cand apas socul la loc acesta incepe si se accelereaza se decelereaza, tot asa de cateva ori dupa care moare...distanta intre electrozi nu am verificat-o... am sa ma uit maine sa vad.
Dupa parerea mea cred ca are nevoie doar de o reglare corecta carburatorul. din cate am vazut cand l-am desfacut cineva a mai umblat la el deoarece nu era montat cum trebuia la loc...si poate s-a umblat si la reglajele acestuia.

#3230
asterisc

asterisc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 168
  • Înscris: 22.11.2005
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/p1pTWn4BMFA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Chiar nu face nimeni asa ceva pentru Apollo 135?  Vin si eu cu aport la proiect. Numai sa iasa...

Editat de asterisc, 04 decembrie 2014 - 02:08.


#3231
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.896
  • Înscris: 25.03.2010
ca tot vorbiti de Apollo 135

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/h7ZTu5OumSE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HJCU6b3yt5o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de RazvanGL1, 04 decembrie 2014 - 10:33.


#3232
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.824
  • Înscris: 21.01.2007
Asta...Da afacere...2 motoare ,care frezeaza ~1m latime la ~25cm adancime.Cred ca o sa pun si eu motosapa dupa...leut...Posted Image Posted Image Posted Image

#3233
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Rusul asta din videoclipuri e un mare pasionat de treburile astea si e si priceput mult de tot . Eu il stiu de mult si mi-a fost de mare ajutor ce a postat dansul pe youtube . Trebuie si bani sa faci ce a facut el ,dar una peste alta pasiunea i'si spune cuvntul .

Editat de nelucroitoru, 04 decembrie 2014 - 12:34.


#3234
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.437
  • Înscris: 05.02.2009

 xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 22:07, said:

problema este in felul urmator....pornesc motorul cu socul tras, apas socul si trag acceleratia iar motorul incepe sa se accelereze si sa decelereze de vreo 2-3 ori dupa care moare.
Uită-te și la filtrul de aer !
E posibil ca filtrul să fie înfundat sau arcul sărit.
Dar dacă o lași 2 min să meargă in gol, turată la 30-50% motorul ar trebui să meargă rotund !
Dacă merge rotond,  iar cînd o bagi in sarcină moare, e fanta bujiei prea mare !
Mai poate fi și cablul prea slab, dar acestă situație nu accelerează și decelerează motorul.
Eu atît mă pricep.

#3235
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.143
  • Înscris: 10.10.2007
Daca merge rotund cu socul tras iar la acceleratie da sa moara,e clar.Se ineaca,doar stiti chestiile astea de pe drujbe si de la motocoase.
Chiar asa e de greu sa faceti comparatia intre 2 si 4 timpi,cind este aproape aceeasi schema de functionare?

Ups...
"da, cu socul tras motorul functioneaza foarte frumos, merge "rotund", cand apas socul la loc acesta incepe si se accelereaza se decelereaza, tot asa de cateva ori dupa care moare"
Aasta inseamna amestec sarac.
Deci,zi corect ce si cum caci ai zugravit 2 lucruri total diferite,una fiind cea cu raspunsul lui tatuc.
Oricum,daca ai scanteie,daca ai incercat si cu alta bujie (noua) si ai simptomele la fel,poate fi carburator dereglat.
Daca il lasi sa mearga cu socul tras vreo 5-10 minute,incepe sa tuseasca,sa dea semne de acceleratie sau deceleratie?Daca da,verific si cu busonul rezervorului de benzina scos,caci atunci poate sa fac vid in rezervor,ca la motocoase.

 xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 20:59, said:

va salut!
azi mi-am luat si eu un motocultor honda f50 (SH)....frumos utilaj Posted Image , problema este ca functioneaza numai cu socul tras...cand las socul motorul se ineaca si moare...de pornit porneste foarte frumos dar dupa ce las socul motorul moare....care sa fie cauza? reglajele de la carburator?

 xx-04-xxx, on 03 decembrie 2014 - 22:07, said:

problema este in felul urmator....pornesc motorul cu socul tras, apas socul si trag acceleratia iar motorul incepe sa se accelereze si sa decelereze de vreo 2-3 ori dupa care moare....in tot acest timp motorul scoate un fum gri spre negru, ; l-am desfacut eu si l-am curatat dar tot asa face.

ce am uitat sa specific este ca se ineaca destul de usor; dupa fiecare data cand moare trebuie sa ii scot bujia si sa o usuc...
Eu zic ca e amestec ff bogat,probabil cablul de acceleratie defect.Incearca si manual acceleratia,acolo unde e cuplat cablul de acceleratie si vezi daca e vreo diferenta.
Poate ca si acceleratia sa fie stransa la maxim

Editat de alexbjorg, 04 decembrie 2014 - 16:55.


#3236
UnyKat

UnyKat

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 486
  • Înscris: 30.12.2013
Pentru inceput sa nu te pierzi in detalii eu zic sa verifici scanteia si cel mai simplu este o bujie noua, dupa care rezervorul se poate sa fie infundat si sa nu trimita benzina deajuns in carburator, si daca totul este in regula poti face o inspectie la filtrul de aer. De aici vine partea interesanta si comlicata, verifici carburatorul de la plutitor absolut totul iar daca nici aici nu se rezolva problema este foarte posibil sa fie mult mai grav. Daca se poate sa ne faci un clip stii cum este o imagine face cat 1000 de cuvinte, noi aici nu ne putem decat da cu parerea.A si inca ceva cu uleiul cum stai la motor, este la nivel?

Editat de UnyKat, 04 decembrie 2014 - 17:10.


#3237
xx-04-xxx

xx-04-xxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 55
  • Înscris: 10.05.2012
va salut!
deci, sa le iau pe rand:
da, robinetul de la rezervor este putin infundat, am scos furtunul din el, am bagat o palnie pe furtunul care intra direct in carburator si am umplut-o cu benzina, tot asa face motorul.
a venit azi o un prieten cat de cat priceput si a zis ca face asa din cauza motorului...ca ar fi cam gata de el si ca mananca ulei...aici este pertea in care eu sunt putin confuz. da, motorul arde putin ulei deoarece scoate fum albastrui si are mirosul ala de ars, dar in acelasi timp are o compresie foarte buna dupa parerea mea. nu am masurat-o deoarece nu am un aparat din ala de masura dar dupa cum o simt la mana este foarte buna( vreua sa zic ca tatal meu de-abia poate sa il porneasca).... nu este posibil sa intre uleiul pe la supape sau pe altundeva?
filtrul de aer l-am curatat, nu sunt probleme cu el. eu tot tind sa cred ca este o problema undeva la alimentare...am un prieten care lucreaza la service la husqvarna si am sa vorbesc cu el  sa vina sa arunce si el o geana sa imi zica si el parerea lui....daca chiar este problema cu motorul am sa il duc inapoi.
am sa fac si o filmare cu el maine si am sa o postez aici sa va dati si voi cu parerea.


carburatorul l-am desfacut tot pe bucati si l-am curatat foarte bine dar nici o schimbare....reglaje la fel....am tot invartit de suruburile alea dar tot asa merge.
uleiul deocamdata am completet putin cu ce aveam pe langa casa deoarece nu vreu sa ii pun pana nu sunt 100% sigur de el...nu vreau sa  ii schimb uleiul sa il vopsesc si sa stiu eu ce dupa care sa il duc inapoi :D
P.S. scuzati postul foarte lung :)

#3238
tatuc

tatuc

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 483
  • Înscris: 23.09.2014

 xx-04-xxx, on 04 decembrie 2014 - 17:58, said:

carburatorul l-am desfacut tot pe bucati si l-am curatat foarte bine dar nici o schimbare....reglaje la fel....am tot invartit de suruburile alea dar tot asa merge.
Posted ImageCam aici este problema ta. Fara niste cunostinte de baza nu se face asa ceva.

#3239
xx-04-xxx

xx-04-xxx

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 55
  • Înscris: 10.05.2012
la ce te referi? la faptul ca l-am desfacut sau ca am umblat la reglaje? :D
tipul care a venit azi sa il vada a lucrat o perioada de timp la stihl si a incercat si el sa regleze carburatorul dar fara nici o reusita...

#3240
yo9hrb

yo9hrb

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.169
  • Înscris: 09.08.2006
Grija mare la etansarile carburatorului. Chestia cu socul ar putea fi simptom de aer fals. O metoda de a determina asta este urmatoarea: iei o seringa cu benzina, pornesti motorul si, dupa ce se incalzeste bagi socul si stropesti cu benzina prin zona etansarilor (in principal la imbinarea dintre carburator si motor). Daca incepe sa mearga normal, acolo e buba. Atentie mare la pericolul de incendiu. Pui putina benzina, nu cu galeata. Recomand aceasta operatiune in aer liber, departe de materiale inflamabile. Un stingator la indemana nu strica.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 3

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate