Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

Problema cu cureaua de distributie

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
6 răspunsuri în acest subiect

#1
razwanz

razwanz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 74
  • Înscris: 11.08.2008
Buna ziua!
Recent, tatal meu a schimbat cureaua de distributie a unui Rover 400 (a pus o curea Continental). Dupa schimbare, se auzea un sunet ascutit, amplificat pe masura ce accelera. Dupa o saptamana, cureaua s-a rupt, stricand mai multe piese. Apoi, a inlocuit chiuloasa cu una de la dezmembrari si intre timp a facut comanda de o curea noua. Si-a dat seama ca noua curea avea cu doi dinti mai putin decat cea veche(143 fata de 145). Probabil ca si cureaua nou-comandata are 143 de dinti.
Schimbul a fost facut de catre un mecanic mai putin experimentat...

1. De la ce ar fi putut veni acel sunet ascutit si ruperea curelei?
2. Daca exista acea deviatie de 2 dinti, in ce mod afecteaza?
3. Cum ar trebui pusa noua curea astfel incat sa nu se mai rupa?

Editat de razwanz, 06 noiembrie 2012 - 16:54.


#2
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007
Daca dintii s-au potrivit perfect in pinioane, inseamna ca ai luat o curea mai scurta. Daca strangerea se face la un reper, este logic faptul ca ai intins cureaua mai mult ca sa ajungi la acel reper.

1. De la ce ar fi putut veni acel sunet ascutit si ruperea curelei?
De la intinderea exagerata a curelei.

2. Daca exista acea deviatie de 2 dinti, in ce mod afecteaza?
Pai nu afecteaza atata timp cat respecti reperele de la motor si apoi esti un fel de mafalda ca sa stii sa strangi cureaua corespondent cu 2 dinti mai putin Posted image

3. Cum ar trebui pusa noua curea astfel incat sa nu se mai rupa?
Trebuie sa ...  pui cureaua care trebuie Posted image

Editat de cristi.r, 06 noiembrie 2012 - 17:23.


#3
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.349
  • Înscris: 03.04.2011
De regula nu se schimba doar cureaua, ci tot kitul (role, intinzator si pompa de apa, daca-i antrenata de de distrinutie)
Acel suierat putea veni de la o rola uzata, poate si cureaua a fost prea ininsa, poate nici profilul/dimensiunea dintilor nu era la fel.

#4
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007
kitul de distributie nu contine pompa si ea se schimba doar daca este nevoie Posted image. In rest ai dreptate.

De vreo 15-20 ani incoace, toate procedurile de schimbare a distributiei presupun blocarea elementelor antrenate (arbori), inainte de demontarea curelei vechi si deblocarea acelor elemente abia dupa ce se termina de strans ultimul surub aferent distributiei. Daca acel mecanic ar fi facut treaba asta, ar fi rupt el singur cureaua chiar atunci. Ca vad ca putere a avut destula.

Editat de cristi.r, 06 noiembrie 2012 - 17:53.


#5
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.349
  • Înscris: 03.04.2011
E recomandat sa schimbi si pompa, de multe ori nu rezista la 2 curele, te trezesti ca dupa 2-3 luni curge si iar ai treaba la distriburie, sau mai rau, se poate gripa si rupe cureaua.

#6
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007
O pompa care nu curge, nu are joc, nu se invarte mai usor decat una noua atunci cand este verificata de mecanic (dar nu de unul ca cel din figura in discutie), nu va ceda prea usor. Sunt destule masini (romanesti, adica logan) care schimba pompa la 240k km, adica 4 schimburi de distributie.

#7
ahmadi

ahmadi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 250
  • Înscris: 28.02.2006

Vizualizare mesajrazwanz, pe 06 noiembrie 2012 - 16:51, a scris:



3. Cum ar trebui pusa noua curea astfel incat sa nu se mai rupa?
Intrucat nu ati precizat motorul:daca e cu intinzator cu reglaj manual atunci e curea cu 143 dinti si latimea 23mm.La intinzator cu reglaj automat 145 dinti i latimea 26mm.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate