Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema cu cureaua de distributie
Last Updated: Nov 06 2012 18:35, Started by
razwanz
, Nov 06 2012 16:51
·
0
#1
Posted 06 November 2012 - 16:51
Buna ziua!
Recent, tatal meu a schimbat cureaua de distributie a unui Rover 400 (a pus o curea Continental). Dupa schimbare, se auzea un sunet ascutit, amplificat pe masura ce accelera. Dupa o saptamana, cureaua s-a rupt, stricand mai multe piese. Apoi, a inlocuit chiuloasa cu una de la dezmembrari si intre timp a facut comanda de o curea noua. Si-a dat seama ca noua curea avea cu doi dinti mai putin decat cea veche(143 fata de 145). Probabil ca si cureaua nou-comandata are 143 de dinti. Schimbul a fost facut de catre un mecanic mai putin experimentat... 1. De la ce ar fi putut veni acel sunet ascutit si ruperea curelei? 2. Daca exista acea deviatie de 2 dinti, in ce mod afecteaza? 3. Cum ar trebui pusa noua curea astfel incat sa nu se mai rupa? Edited by razwanz, 06 November 2012 - 16:54. |
#2
Posted 06 November 2012 - 17:16
Daca dintii s-au potrivit perfect in pinioane, inseamna ca ai luat o curea mai scurta. Daca strangerea se face la un reper, este logic faptul ca ai intins cureaua mai mult ca sa ajungi la acel reper.
1. De la ce ar fi putut veni acel sunet ascutit si ruperea curelei? De la intinderea exagerata a curelei. 2. Daca exista acea deviatie de 2 dinti, in ce mod afecteaza? Pai nu afecteaza atata timp cat respecti reperele de la motor si apoi esti un fel de mafalda ca sa stii sa strangi cureaua corespondent cu 2 dinti mai putin 3. Cum ar trebui pusa noua curea astfel incat sa nu se mai rupa? Trebuie sa ... pui cureaua care trebuie Edited by cristi.r, 06 November 2012 - 17:23. |
#3
Posted 06 November 2012 - 17:27
De regula nu se schimba doar cureaua, ci tot kitul (role, intinzator si pompa de apa, daca-i antrenata de de distrinutie)
Acel suierat putea veni de la o rola uzata, poate si cureaua a fost prea ininsa, poate nici profilul/dimensiunea dintilor nu era la fel. |
#4
Posted 06 November 2012 - 17:29
kitul de distributie nu contine pompa si ea se schimba doar daca este nevoie . In rest ai dreptate.
De vreo 15-20 ani incoace, toate procedurile de schimbare a distributiei presupun blocarea elementelor antrenate (arbori), inainte de demontarea curelei vechi si deblocarea acelor elemente abia dupa ce se termina de strans ultimul surub aferent distributiei. Daca acel mecanic ar fi facut treaba asta, ar fi rupt el singur cureaua chiar atunci. Ca vad ca putere a avut destula. Edited by cristi.r, 06 November 2012 - 17:53. |
#5
Posted 06 November 2012 - 17:37
E recomandat sa schimbi si pompa, de multe ori nu rezista la 2 curele, te trezesti ca dupa 2-3 luni curge si iar ai treaba la distriburie, sau mai rau, se poate gripa si rupe cureaua.
|
#6
Posted 06 November 2012 - 17:53
O pompa care nu curge, nu are joc, nu se invarte mai usor decat una noua atunci cand este verificata de mecanic (dar nu de unul ca cel din figura in discutie), nu va ceda prea usor. Sunt destule masini (romanesti, adica logan) care schimba pompa la 240k km, adica 4 schimburi de distributie.
|
#7
Posted 06 November 2012 - 18:35
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users