Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Black Diamond - Mitsubishi Lancer Clasic
Ultima postare: aug 07 2017 10:31, Inițiat de
Barboso
, iun 17 2012 15:38
·
0
#1
Publicat: 17 iunie 2012 - 15:38
La ceva vreme dupa cumparare/inmatriculare (23.05/01.06), m-am hotarat sa-mi prezint si eu "noua" achizitie, ca tot nu mai e asa ceva pe la jurnale, daca nu ma-nsel.
Asa cum spune si titlul, este vorba despre: 2007 Mitsubishi Lancer Clasic, 2.0 benzina, aspirat, 135 CP, 176 NM, nivel de echipare Sport Intense. Masina are 90.000 km, din cate-mi dau eu seama din istoricul de service reali. A fost cumparata in leasing pe firma, ulterior trecuta pe persoana fizica, asa ca pe carte apar ca fiind al treilea proprietar, dar am facturile pe care apare ca delegat, pe vremea cand masina era "pe firma", tipul de la care am luat-o eu, asa ca, practic, am luat-o de la primul proprietar. Dotarile de fabrica sunt, in general, cele comune: - clima automata; - suspensie sport; - airbaguri fata; - airbaguri laterale; - airbaguri cortina; - (parca si) airbag(uri) genunchi; - tapiterie piele + Alcantara; - volan/schimbator/frana de mana imbracate in piele; - volan Momo cu trei spite, reglabil pe inaltime; - toate geamurile electrice cu impuls; - oglinzi electrice incalzite; - scaune fata incalzite pe doua trepte; - scaun sofer reglabil pe inaltime; - inchidere centralizata; - cotiera fata cu spatiu de depozitare; - suporturi pahare fata; - pachet fumatori fata/spate; - proiectoare ceata; - praguri sport; - eleron; - jante aliaj 16"; - roata rezerva normala. A.M. masina a (mai) primit - toate de la "fostul": - folii; - pleoape faruri; - lumini ambientale, reglabile de la reostatul ce regleaza si iluminarea bordului; - xenon faza scurta/lunga + proiectoare; - lumini bord cu SMD-uri albe; - lumini numar cu SMD-uri albe; - lumini pozitie fata cu SMD-uri albe; - DVD player cu navigatie - nu am DVD cu harti, dar sper sa gasesc totusi pe undeva. Mai avea statie si subwoofer, dar am preferat sa si le opreasca vanzatorul (ceea ce s-a reflectat si-n pret) si sa-mi elibereze porkbagajul; ceea ce scoate playerul cu instalatia de sunet a masinii imi este suficient. Luni ma duc sa scap de xenon - pun la loc becuri normale, cu halogen, dupa ce mi-au confirmat colegii ca sunt deranjante luminile actuale. Nu sunt inca hotarat ce sa fac in privinta luminilor ambientale si a pleoapelor - deocamdata le las asa cum sunt. Urmeaza ca, la toamna, sa-mi dea si cauciucurile de iarna, Continental; deocamdata are Michelin de vara. Modificari/imbunatatiri aduse de mine: alarma. Recent s-a schimbat distributia, pompa de servo, discuri/placute si inca ceva pe la suspensie, imi scapa acum. Am verificat masina in Vitan, la AutoTest; exceptand mici retusuri de vopsitorie, a mai fost depunctata doar pt un cod de eroare (P 0120) la unul din senzorii clapetei de acceleratie, luand in total 95 de puncte din 100 posibile. Coroborat cu un ralanti usor neregulat, am ajuns la concluzia ca la clapeta sunt ceva probleme; luand in calcul cel mai rau scenariu, respectiv inlocuirea clapetei de acceleratie, s-a renegociat pretul. Mers la Mitsubishi pt a curata (sau schimba) clapeta de acceleratie, s-a constatat ca nu acolo era problema, ci la intinzatorul curelei de distributie, care nu s-a schimbat odata cu rolele si cureaua; cost total 1.169 ron, ceva mai putin decat ma asteptam pt schimbarea clapetei, daca s-ar fi impus. Am avut marea surpriza ca, la Mitsubishi, sa-mi ofere intinzatorul la un pret mai mic decat am gasit eu pe la marile magazine de piese auto, asa ca l-am luat de la ei. Mi s-a oferit discount permanent de 10% si asistenta rutiera gratuita daca voi continua sa fac reviziile/reparatiile masinii la Mitsubishi; avand in vedere ca pana acum n-am gasit un mecanic/service independent de care sa fiu multumit, probabil ca asa voi face. Din preturile de pe site-ul lor, o revizie normala la masina mea e pana-n 600 ron, ceea ce mi se pare OK. RCA-ul a fost 290 ron pe sase luni, iar full CASCO, fara franșiza, 460 € pe-un an. Poze facute de mine n-am, atasez cateva poze pe care le-am salvat din anuntul de vanzare: C24217558_2.jpg 271,8K 849 download-uri C24217558_5.jpg 222,53K 679 download-uri C24217558_7b.jpg 111,35K 685 download-uri C24217558_3.jpg 160,98K 861 download-uri C24217558_8.jpg 137,68K 772 download-uri |
#5
Publicat: 17 iunie 2012 - 18:58
AlexIP, on 17th June 2012, 17:01, said: Fecilitări, făinuț atelaj. Numa pleoapele alea arata dubios, zici ca are moaca unui Cruze cu ele. Nu prea stiu ce sa spun despre pleoape, in principiu nu-s fan, dar recunosc, "forma" actuala a farurilor imi place mai mult decat cea originala. Iar Cruze este o masina care mie-mi place... calinkgb, on 17th June 2012, 18:34, said: Frumos. Sa te bucuri de ea. Si muuuulti km fara probleme. Si pt consultanta de pe mess, inainte de cumparare. December, on 17th June 2012, 18:49, said: Felicitari, grasule! Frumoasa! Trebuie s-o uzi!
Spoiler
EDIT: da-i dracului jos din parbriz emblema de la ipa. Si fa-i tu poze, nu le mai baga pe alea de pe autovit. Nu-i problema cu udatul, am luat-o in saptamana aia in care a plouat zilnic. Glumesc, ramane pe cand ne-om vedea, desi, daca ma gandesc bine, stiu eu o Altea care n-a prea fost udata.
Spoiler
Spoiler
N-am nici o emblema IPA, era a "fostului". |
#6
Publicat: 17 iunie 2012 - 19:06
Cand am vazut titlul cu black diamond am crezut ca e vorba de un CEDIA. Adica masina care imi place cu adevarat.
Interiorul la Lancer arata ca sfarsitul anilor 80. In rest sun sigur ca este o masina buna. Anosta, dar buna. Si ralantiul neregulat nu este de la clapeta de acceleratie. Foarte multi inghit nemestecata galusca asta de la vanzatori. |
#7
Publicat: 17 iunie 2012 - 20:24
Diferenta fiind ?
Recunosc, a trebuit sa-l intreb pe Gogu de "CEDIA", eu habar n-aveam de asta; la prima vedere (n-am studiat prea mult problema) este aceeasi masina, doar ca are volanul pus gresit - varianta pt Japonia/Australia/UK, banuiesc... Interiorul este clasic, mie chiar imi place asa, aerisit; singura obiectie, in materie de design, pe care o am fata de masina asta, este, asa cum am zis si mai sus, legata de faruri. De fapt ar mai fi ceva: tetiera centrala spate, singura tetiera care este "plina", obstructionand putin vizibilitatea; intentionez s-o inlocuiesc, sa vad pe unde gasesc una decupata, ca celelalte. images.jpg 7,79K 187 download-uri Stiu ca nici motorul nu este de ultima generatie, dar nu vad asta ca pe un lucru rau, neaparat; mai putina electronica si/sau piese in miscare, predispusa/e sa se strice. Clapeta de acceleratie am suspectat-o eu, in urma acelui cod de eroare citit pe scaner si dupa ce-am mai discutat si cu altii, mai priceputi decat mine, care mi-au confirmat ca aia poate fi cauza. N-a fost o galusca servita de vanzator. Editat de Barboso, 17 iunie 2012 - 20:52. |
#8
Publicat: 17 iunie 2012 - 20:42
Eu am vazut/ mers agregatul, arata responsabil (cel putin mie imi place), asa ca inca o data cat mai multi km fata probleme . Cam scump intinzatorul ala de la distributie...
Colegii mei care au Mitibusu ii lauda de cand au masinile pe cei de la reprezentanta, asa ca merita incercat cu ei. Editat de RealThing, 17 iunie 2012 - 20:44. |
#9
Publicat: 17 iunie 2012 - 20:51
Multumesc !
Intinzatorul a fost 610 (in oras l-am gasit intre 575, in zece zile, pe comanda, si 770 ron ), restul manopera de inlocuire (care a cam presupus demontarea/remontarea distributiei), curatatul clapetei si ce-au mai verificat ei pe la masina. Desi tare as fi vrut sa mergem cu-a mea duminica trecuta, tare mult m-am bucurat pt faptul c-am avut retineri, cand mi-au zis cei de la Mitsu ca buba era la distributie. Maine rezolv si cu farurile, sa nu ma mai injure lumea, asa ca urmatoarea ieseala va fi cu Mitsu. Editat de Barboso, 17 iunie 2012 - 20:56. |
#11
Publicat: 17 iunie 2012 - 23:13
Hai sa-ti traiasca! Masina-i foarte misto!
Cam batranel bordul ca design, dar merge. Sunt curios cum merge motorul ala, cata energie are in el. La cate kituri xenon ai, pe cate beri dai unul? Sa vad daca merge bine pe masina la mine, fara sa-i orbesc pe altii... Bine, daca-i si modelul potrivit. Editat de d4m4g3, 17 iunie 2012 - 23:14. |
#12
Publicat: 18 iunie 2012 - 00:10
Multumesc !
Motorul trage bine, diferenta fata de cei 106 CP/145 NM de la Nubira e sesizabila; pana si "limitatorul de viteza" intra mai tarziu. Abia astept sa-l scot undeva pe serpentine, unde simteam eu cel mai tare nevoia de mai mult cand eram patru in masina, plus bagaje si AC. Nu m-am gandit la un pret pt xenon (ma gandeam, eventual, la un barter cu cei din service ), dar tinem legatura. |
#14
Publicat: 18 iunie 2012 - 15:14
Felicitari de achizitie, sa o stapanesti sanatos.
Dar sa nu fie cu suparare, xenon in proiectoare e o marsavie. Pe ceata nu fac mare lucru si pe vreme normala orbesc rau. Sper ca nu faci parte din cei ce merg doar cu proiectoarele prin oras ca arata masina mai sport. |
#16
Publicat: 18 iunie 2012 - 15:31
danX, on 18th June 2012, 16:14, said: Felicitari de achizitie, sa o stapanesti sanatos. Dar sa nu fie cu suparare, xenon in proiectoare e o marsavie. Pe ceata nu fac mare lucru si pe vreme normala orbesc rau. Sper ca nu faci parte din cei ce merg doar cu proiectoarele prin oras ca arata masina mai sport. Ambele kit-uri xenon au fost puse de fostul proprietar, nu de mine; asa cum am spus, astazi le-am dat jos si am trecut la becuri H4, respectiv H3. Nu aprind proiectoarele (aproape) deloc, nici nu mai tin minte cand am facut-o ultima data. RealThing poate confirma, unul dintre motivele pt care n-am vrut sa iesim din Bucuresti cu masina mea, saptamana trecuta, a fost faptul ca prajeam retine cu farurile xenon AM. RealThing, on 18th June 2012, 16:17, said: Aveai proiectoare si nu le-ai aprins cand ai venit la bericioaica? Rusineee Nu v-am prajit destul retina cu farurile ? Voiai sa mai aprind si proiectorele ? P.S. Sa se consemneze ca io am baut bere fara alcool
Spoiler
, daa ?!
|
#18
Publicat: 18 iunie 2012 - 15:34
Barboso, on 18th June 2012, 16:31, said: Multumesc ! Ambele kit-uri xenon au fost puse de fostul proprietar, nu de mine; asa cum am spus, astazi le-am dat jos si am trecut la becuri H4, respectiv H3. Nu aprind proiectoarele (aproape) deloc, nici nu mai tin minte cand am facut-o ultima data. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi