Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Black Diamond - Mitsubishi Lancer Clasic

- - - - -
  • Please log in to reply
1115 replies to this topic

#37
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Ai inteles pe naiba......

#38
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Adevarul e ca si la mine la Honda indicatorul ala de benzina indica de-am boulea (de exemplu am mai facut dupa ce s-a aprins becul inca 100 km in Bucuresti, pe aglomeratie, si n-am ramas in pana prostului).

#39
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008

View PostCorneliuRos, on 27th June 2012, 14:49, said:

Acum inteleg totul  :lol:
Daca-nteleg eu bine ce crezi tu c-ai inteles, o sa-ti spun, la fel ca si Calin, ca: "Ai inteles pe naiba !"

Tu vrei sa pui frustrarile de care ma acuzi pe seama faptului ca masina mea consuma mai mult decat a ta  -  n-ai nimerit-o !
Nu ma intereseaza consumul decat tangential, si asta mai mult sub aspectul autonomiei decat a costurilor; spre deosebire de tine, nu stau in 200 - 300 ron/luna, diferenta de costuri/consum.   Cat despre ecologie/poluare, recunosc, mi se falfaie de ea/ele; sunt ecologist doar atat cat sa-mi arunc gunoiul acolo unde trebuie, eventual ma mai plimb cu el in mana/masina.
Ca nu m-ar fi deranjat sa consume 3 litri/100 km e adevarat, dar pt asta nu sunt dispus sa sacrific dinamica masinii.   Daca voiam doar ceva care sa ma duca din A in B cat mai ieftin gaseam destule variante, la pret mai mic decat Mitsu, dar nu asta m-a interesat.

Am mai spus pe forum, singurul lucru care ma opreste sa-mi iau masina cu motor de 3.000 cmc sau peste este impozitul aberant pt asa ceva; daca sunt dispus sa dau bani pe benzina pt placerea mea, nu sunt dispus sa dau gramezi de bani la stat, degeaba.


View PostCorneliuRos, on 27th June 2012, 14:49, said:

Felicitari de masina ,arata foarte bine! :rolleyes:
Multumesc !


View PostRealThing, on 27th June 2012, 16:20, said:

Adevarul e ca si la mine la Honda indicatorul ala de benzina indica de-am boulea (de exemplu am mai facut dupa ce s-a aprins becul inca 100 km in Bucuresti, pe aglomeratie, si n-am ramas in pana prostului).
La mine arata ca mai am doar un sfert de rezervor, moment in care am facut plinul si-au intrat doar 30 de litri, adica jumate de rezervor.

#40
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

Quote

Am mai spus pe forum, singurul lucru care ma opreste sa-mi iau masina cu motor de 3.000 cmc sau peste este impozitul aberant pt asa ceva; daca sunt dispus sa dau bani pe benzina pt placerea mea, nu sunt dispus sa dau gramezi de bani la stat, degeaba.

In general oameni care spun treaba asta ii vezi in masini de 2.0 benzina dar cu 200 cp , 240 cp. sau mitsu lancer evo de 280 cp .

Quote

Ca nu m-ar fi deranjat sa consume 3 litri/100 km e adevarat, dar pt asta nu sunt dispus sa sacrific dinamica masinii. Daca voiam doar ceva care sa ma duca din A in B cat mai ieftin gaseam destule variante, la pret mai mic decat Mitsu, dar nu asta m-a interesat.
Dar am speranta ca nu ai vorbit in van :OK:  ! Am incredere in tine ca o vei modifica ! Pentru ca un 2.0  136 cp cu 176 NM  poate doar sa te duca din A in B si atat !

#41
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008

View PostCorneliuRos, on 27th June 2012, 18:54, said:

un 2.0  136 cp cu 176 NM  poate doar sa te duca din A in B si atat !
Da, dar mult mai repede si mai placut decat anumite rasnite hibride.    :harhar:

#42
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,326
  • Înscris: 09.09.2006

View PostBarboso, on 27th June 2012, 22:06, said:

La mine arata ca mai am doar un sfert de rezervor, moment in care am facut plinul si-au intrat doar 30 de litri, adica jumate de rezervor.
Ioi, asa mare are tancul? Țin minte că în lancerul pe care îl conduceam în Dubai nici eu nu puneam decât tot în jur de 30 de litri de la bec până sărea pompa. Dar nici nu mi-am pus problema cât mai merg cu ea cu becul aprins.
eheeei, ce frumos m-a purtat râșnița mea de 2.0 și numai 131CP...  :wub:   :crying:

Edited by buntzi, 28 June 2012 - 03:15.


#43
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008

View PostCorneliuRos, on 27th June 2012, 18:54, said:

In general oameni care spun treaba asta ii vezi in masini de 2.0 benzina dar cu 200 cp , 240 cp. sau mitsu lancer evo de 280 cp .
Ok, spre deosebire de aseara, acum am avut timp si internet bun, asa ca am putut cauta raspunsul la ceea ce-ai spus tu mai sus:

View PostBarboso, on 17th June 2012, 23:00, said:

Unde am pomenit eu de turbo ?    E adevarat, m-am uitat si la vreo doua benzinare turbo cand cautam masina, dar n-a fost sa fie; oricum, daca luam asa ceva luam cu ceva reticente, din cauza carpacilor mecanicilor din Romania.
Dupa cum poti vedea, eu anticipez discutiile mai bine decat anticipeaza cutia ta inteligenta pantele (cred c-ai vrut sa spui "rampe", dar trecem peste detalii), asa ca raspunsul ti l-am dat cu 10 zile inainte de replica ta.   :w00t:

Ca sa-ti explic mai pe intelesul tau: la fel ca (aproape) oricine, si eu am avut un buget in care sa ma incadrez, buget in care nu intra(u) un Impreza WRX (STi) sau un Evo, nu cat de cat noi, si nu platite cu banu' jos.

Gaseam ceva mai vechi si mai hingherit, dar, cunoscand obsesia romanilor pt consum (implicit mersul subturat la 80% dintre ei) si preferinta pt piese din dezmembrari, plus priceperea si interesul pe care si-l dau carpacii numiti pompos "mecanici", n-am vrut sa-mi asum riscuri inutile cu mecanisme (mai) pretentioase cum ar fi turbine, LSD-uri etc.

Insa, in bugetul meu, puteam gasi o masina cu un V6 de trei litri, de exemplu; chiar daca ar fi fost ceva mai veche, poate la fel de veche ca EVO-ul sau WRX-ul de care ziceam mai sus, consider ca era mai fiabila prin tehnologia mai putin pretentioasa.


Sa cumpar ceva nou, in rate/leasing, era exclus - urasc sa am datorii.


View Postbuntzi, on 28th June 2012, 04:13, said:

Ioi, asa mare are tancul? Țin minte că în lancerul pe care îl conduceam în Dubai nici eu nu puneam decât tot în jur de 30 de litri de la bec până sărea pompa. Dar nici nu mi-am pus problema cât mai merg cu ea cu becul aprins.
eheeei, ce frumos m-a purtat râșnița mea de 2.0 și numai 131CP...  :wub:   :crying:
Cam toate benzinarele (ma refer la compacte si peste, nu stiu/nu ma intereseaza clasa mica), cel putin cele anterioare modei "downsizing", au rezervoare de-astea sau mai mari; la Nubira am 62 litri, la Merc aveam (parca) 90 litri...
Cel mai mic rezervor cred ca l-am avut la Dacie, 50 litri, daca tin bine minte.

#44
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Numa' 90 la Merc?
La 535i am 85 si la Lincoln, 120....... :naughty:

#45
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
La Lincoln e mai mic, pt ca-i in galoane.  :lol:   Sau are 120 galoane ?   :w00t:

Serios vorbind, se cam pastreaza proportiile: 85 litri la motor de 3.500 (BMW), 90 la 4.200 (Merc), 120 la 6.X00 (Lincoln - mea culpa, stiu ca mi-ai zis exact cat are, dar nu mai retin).

#46
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View PostBarboso, on 28th June 2012, 17:54, said:

La Lincoln e mai mic, pt ca-i in galoane.  :lol:   Sau are 120 galoane ?   :w00t:

Serios vorbind, se cam pastreaza proportiile: 85 litri la motor de 3.500 (BMW), 90 la 4.200 (Merc), 120 la 6.X00 (Lincoln - mea culpa, stiu ca mi-ai zis exact cat are, dar nu mai retin).

Greseala mea de tastare - e 525i, nu 535 :) Dar e pe acolo..... :)

#47
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View Postcalinkgb, on 28th June 2012, 17:48, said:

la Lincoln, 120....... :naughty:

Nu discutam aici de vapoare, da?  :wub:

#48
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
De ce nu ?    :rolleyes:
Las' sa fie Mitsu intr-o companie selecta.   :P

#49
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Astept sa imi dea astia partea de actiuni la Petrom si imi aiu si eu unul, macar ii falimentez  :lol:

#50
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Pai preseaza-i, ca e la vanzare in zona un Caddy Eldorado decapotabil, alb, etc. ;)

#51
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Aha, ma apuc de jucat iar StarCraft, sa apuc sa-mi fac o rafinarie  :lol:

#52
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
Nu e prea buna masina la drum lung  -  nici nu-mi dau seama cand ajung (si depasesc) la viteze care-mi pun in pericol permisul, pe autostrada...   :P

#53
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,259
  • Înscris: 24.01.2008
Am revenit dupa o plimbare de vreo 650 km prin tara, prima iesire la un drum mai lung...


Imi place cum trage masina, cei 30 CP/Nm suplimentari fata de cea veche sunt exact ceea ce simteam ca-mi lipseste in anumite momente, iar suspensia sport cu bara de rigidizare face toti banii pe drumuri cu asfalt de la bunicel in sus; in schimb, pe drumuri "rupte", unde nu m-ar fi "durut capul" cu Nubira, desi n-am simtit disconfort fizic, m-a cam stresat.

Consumul a fost putin peste 9, cu doua persoane si porkbagajul plin, AC permanent; avand in vedere stilul de mers, mult mai interesat de ce poate masina decat de economie, mi se pare absolut OK.


Si cateva poze, ca ramasesem dator:
Attached File  IMG_0431.jpg   983.48K   61 downloads   Attached File  IMG_0432.jpg   1001.24K   63 downloads
Attached File  IMG_0403.jpg   1.21MB   55 downloads   Attached File  IMG_0404.jpg   1.09MB   54 downloads
Attached File  IMG_0412.jpg   1MB   58 downloads   Attached File  IMG_0414.jpg   861.53K   48 downloads
Attached File  IMG_0415.jpg   1.14MB   68 downloads   Attached File  IMG_0422.jpg   1.08MB   66 downloads

#54
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,112
  • Înscris: 14.09.2007
Tre' sa recunosc ca pe viu arata mult mai bine decat in poze.
La urmatoarea intalnire , poate imi faci cunostinta  :D .

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate