Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Black Diamond - Mitsubishi Lancer Clasic
Last Updated: Aug 07 2017 10:31, Started by
Barboso
, Jun 17 2012 15:38
·
0
#39
Posted 27 June 2012 - 17:06
CorneliuRos, on 27th June 2012, 14:49, said: Acum inteleg totul Tu vrei sa pui frustrarile de care ma acuzi pe seama faptului ca masina mea consuma mai mult decat a ta - n-ai nimerit-o ! Nu ma intereseaza consumul decat tangential, si asta mai mult sub aspectul autonomiei decat a costurilor; spre deosebire de tine, nu stau in 200 - 300 ron/luna, diferenta de costuri/consum. Cat despre ecologie/poluare, recunosc, mi se falfaie de ea/ele; sunt ecologist doar atat cat sa-mi arunc gunoiul acolo unde trebuie, eventual ma mai plimb cu el in mana/masina. Ca nu m-ar fi deranjat sa consume 3 litri/100 km e adevarat, dar pt asta nu sunt dispus sa sacrific dinamica masinii. Daca voiam doar ceva care sa ma duca din A in B cat mai ieftin gaseam destule variante, la pret mai mic decat Mitsu, dar nu asta m-a interesat. Am mai spus pe forum, singurul lucru care ma opreste sa-mi iau masina cu motor de 3.000 cmc sau peste este impozitul aberant pt asa ceva; daca sunt dispus sa dau bani pe benzina pt placerea mea, nu sunt dispus sa dau gramezi de bani la stat, degeaba. CorneliuRos, on 27th June 2012, 14:49, said: Felicitari de masina ,arata foarte bine! RealThing, on 27th June 2012, 16:20, said: Adevarul e ca si la mine la Honda indicatorul ala de benzina indica de-am boulea (de exemplu am mai facut dupa ce s-a aprins becul inca 100 km in Bucuresti, pe aglomeratie, si n-am ramas in pana prostului). |
#40
Posted 27 June 2012 - 17:54
Quote Am mai spus pe forum, singurul lucru care ma opreste sa-mi iau masina cu motor de 3.000 cmc sau peste este impozitul aberant pt asa ceva; daca sunt dispus sa dau bani pe benzina pt placerea mea, nu sunt dispus sa dau gramezi de bani la stat, degeaba. In general oameni care spun treaba asta ii vezi in masini de 2.0 benzina dar cu 200 cp , 240 cp. sau mitsu lancer evo de 280 cp . Quote Ca nu m-ar fi deranjat sa consume 3 litri/100 km e adevarat, dar pt asta nu sunt dispus sa sacrific dinamica masinii. Daca voiam doar ceva care sa ma duca din A in B cat mai ieftin gaseam destule variante, la pret mai mic decat Mitsu, dar nu asta m-a interesat. |
#41
Posted 27 June 2012 - 18:04
#42
Posted 28 June 2012 - 03:13
Barboso, on 27th June 2012, 22:06, said: La mine arata ca mai am doar un sfert de rezervor, moment in care am facut plinul si-au intrat doar 30 de litri, adica jumate de rezervor. eheeei, ce frumos m-a purtat râșnița mea de 2.0 și numai 131CP... Edited by buntzi, 28 June 2012 - 03:15. |
#43
Posted 28 June 2012 - 15:53
CorneliuRos, on 27th June 2012, 18:54, said: In general oameni care spun treaba asta ii vezi in masini de 2.0 benzina dar cu 200 cp , 240 cp. sau mitsu lancer evo de 280 cp . Barboso, on 17th June 2012, 23:00, said: Unde am pomenit eu de turbo ? E adevarat, m-am uitat si la vreo doua benzinare turbo cand cautam masina, dar n-a fost sa fie; oricum, daca luam asa ceva luam cu ceva reticente, din cauza Ca sa-ti explic mai pe intelesul tau: la fel ca (aproape) oricine, si eu am avut un buget in care sa ma incadrez, buget in care nu intra(u) un Impreza WRX (STi) sau un Evo, nu cat de cat noi, si nu platite cu banu' jos. Gaseam ceva mai vechi si mai hingherit, dar, cunoscand obsesia romanilor pt consum (implicit mersul subturat la 80% dintre ei) si preferinta pt piese din dezmembrari, plus priceperea si interesul pe care si-l dau carpacii numiti pompos "mecanici", n-am vrut sa-mi asum riscuri inutile cu mecanisme (mai) pretentioase cum ar fi turbine, LSD-uri etc. Insa, in bugetul meu, puteam gasi o masina cu un V6 de trei litri, de exemplu; chiar daca ar fi fost ceva mai veche, poate la fel de veche ca EVO-ul sau WRX-ul de care ziceam mai sus, consider ca era mai fiabila prin tehnologia mai putin pretentioasa. Sa cumpar ceva nou, in rate/leasing, era exclus - urasc sa am datorii. buntzi, on 28th June 2012, 04:13, said: Ioi, asa mare are tancul? Țin minte că în lancerul pe care îl conduceam în Dubai nici eu nu puneam decât tot în jur de 30 de litri de la bec până sărea pompa. Dar nici nu mi-am pus problema cât mai merg cu ea cu becul aprins. eheeei, ce frumos m-a purtat râșnița mea de 2.0 și numai 131CP... Cel mai mic rezervor cred ca l-am avut la Dacie, 50 litri, daca tin bine minte. |
#44
Posted 28 June 2012 - 16:48
Numa' 90 la Merc?
La 535i am 85 si la Lincoln, 120....... |
#45
Posted 28 June 2012 - 16:54
La Lincoln e mai mic, pt ca-i in galoane. Sau are 120 galoane ?
Serios vorbind, se cam pastreaza proportiile: 85 litri la motor de 3.500 (BMW), 90 la 4.200 (Merc), 120 la 6.X00 (Lincoln - mea culpa, stiu ca mi-ai zis exact cat are, dar nu mai retin). |
#46
Posted 28 June 2012 - 20:58
Barboso, on 28th June 2012, 17:54, said: La Lincoln e mai mic, pt ca-i in galoane. Sau are 120 galoane ? Serios vorbind, se cam pastreaza proportiile: 85 litri la motor de 3.500 (BMW), 90 la 4.200 (Merc), 120 la 6.X00 (Lincoln - mea culpa, stiu ca mi-ai zis exact cat are, dar nu mai retin). Greseala mea de tastare - e 525i, nu 535 Dar e pe acolo..... |
|
#47
Posted 28 June 2012 - 21:06
#49
Posted 28 June 2012 - 21:12
Astept sa imi dea astia partea de actiuni la Petrom si imi aiu si eu unul, macar ii falimentez
|
#50
Posted 28 June 2012 - 21:13
Pai preseaza-i, ca e la vanzare in zona un Caddy Eldorado decapotabil, alb, etc.
|
#51
Posted 28 June 2012 - 21:15
Aha, ma apuc de jucat iar StarCraft, sa apuc sa-mi fac o rafinarie
|
|
#52
Posted 01 July 2012 - 09:58
Nu e prea buna masina la drum lung - nici nu-mi dau seama cand ajung (si depasesc) la viteze care-mi pun in pericol permisul, pe autostrada...
|
#53
Posted 04 July 2012 - 23:42
Am revenit dupa o plimbare de vreo 650 km prin tara, prima iesire la un drum mai lung...
Imi place cum trage masina, cei 30 CP/Nm suplimentari fata de cea veche sunt exact ceea ce simteam ca-mi lipseste in anumite momente, iar suspensia sport cu bara de rigidizare face toti banii pe drumuri cu asfalt de la bunicel in sus; in schimb, pe drumuri "rupte", unde nu m-ar fi "durut capul" cu Nubira, desi n-am simtit disconfort fizic, m-a cam stresat. Consumul a fost putin peste 9, cu doua persoane si porkbagajul plin, AC permanent; avand in vedere stilul de mers, mult mai interesat de ce poate masina decat de economie, mi se pare absolut OK. Si cateva poze, ca ramasesem dator: IMG_0431.jpg 983.48K 61 downloads IMG_0432.jpg 1001.24K 63 downloads IMG_0403.jpg 1.21MB 55 downloads IMG_0404.jpg 1.09MB 54 downloads IMG_0412.jpg 1MB 58 downloads IMG_0414.jpg 861.53K 48 downloads IMG_0415.jpg 1.14MB 68 downloads IMG_0422.jpg 1.08MB 66 downloads |
#54
Posted 05 July 2012 - 19:49
Tre' sa recunosc ca pe viu arata mult mai bine decat in poze.
La urmatoarea intalnire , poate imi faci cunostinta . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users