Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW Seria 3 F30 a sosit
Ultima postare: mar 10 2012 13:04, Inițiat de
akajohn
, oct 15 2011 08:27
·
0
#127
Publicat: 17 februarie 2012 - 11:11
voposphere, on 16th February 2012, 22:15, said: nu chiar cu toate ca masinile alea 2 din poza au unghiuri diferite de aerodinamica , coeficientul este acelasi. practic same stuff. ce am vrut eu sa aduc in discutie este picatura , pe care si eu o credeam cea mai aerodinamica. insa se pare ca printre cele mai aerodinamica forme este un fel de creion ascutit la ambele capete. chiar si in aceste conditii automobilul lui Persu are cx mai mic decat cele 2 masini moderne desi arata relativ hidos... |
#129
Publicat: 17 februarie 2012 - 14:27
akajohn, on 17th February 2012, 11:11, said: chiar si in aceste conditii automobilul lui Persu are cx mai mic decat cele 2 masini moderne desi arata relativ hidos... 100% corect SonyAD, on 17th February 2012, 13:33, said: E la mintea cocoșului că forma cea mai aerodinamică e cea care are nevoie să dea la o parte cel mai puțin aer cât mai încet. Deci trebuie să fie lungă și subțire, să disloce aerul încet, treptat, și să-i permită să revină în spatele vehiculului la fel. mult timp lumea a crezut ca picatura este cea mai aerodinamica forma pentru ca este forma creata de vant. insa nu au luat in calcul si alte forte , cum ar fi cea gravitationala si forta de frecare. acum e la mintea cocosului pentru ca s a desteptat omenirea si a evoluat intelegerea fenomenelor. insa nu tot timpul a fost la mintea cocosului. |
#130
Publicat: 17 februarie 2012 - 17:17
akajohn, on 17th February 2012, 10:11, said: chiar si in aceste conditii automobilul lui Persu are cx mai mic decat cele 2 masini moderne desi arata relativ hidos... AI DREPTATE ! SonyAD, on 17th February 2012, 12:33, said: E la mintea coco?ului că forma cea mai aerodinamică e cea care are nevoie să dea la o parte cel mai pu?in aer cât mai încet. Deci trebuie să fie lungă ?i sub?ire, să disloce aerul încet, treptat, ?i să-i permită să revină în spatele vehiculului la fel. Editat de CorneliuRos, 17 februarie 2012 - 17:18. |
#131
Publicat: 17 februarie 2012 - 17:39
CorneliuRos, on 17th February 2012, 17:17, said: 0,22 cx pentru o masina in forma de para si latimea de circa 1,5 m este mai aerodinamica decat celelalte masini prezetate aici AI DREPTATE ! Dar sunt cativa convinsi ca arcasii folosesc PERE ,la aruncatul cu arcul! Nu sageti in forma de creion! Cornelus, cand vad ca trec 10-15 minute intre doua reply-uri de la tine sper sa vad aparand ceva inteligent... cand totusi scrii ceva o dai iar in balta te rog frumos foloseste un creion si un arc si vezi cat arunci creionul ai ales o comparatie care se pupa cu contextul ca nuca in perete... LE- vezi ca exista inca 2 sectiuni pe forumul asta, Tutoriale si Versus, unde cunostintele tale temeinice ar ajuta mai mult oamenii Editat de akajohn, 17 februarie 2012 - 17:43. |
#133
Publicat: 17 februarie 2012 - 18:24
Automobilul aerodinamic corect arata un lucru foarte interesant: pentru rezistenta la inaintare conteaza mai mult ce se intampla in spatele masinii, decat in fata. Subliniez, mai mult - nu "numai"; cei ce nu se pricep sa faca diferenta sa se abtina de la comentarii.
Asta face tentativa aberatorului nostru de-a trage o linie pe langa capota si-a ignora orice altceva (inclusiv masuratori facute in tuneluri aerodinamice) cu atat mai hilara. Evident, un automobil in forma de sageata ar fi aerodinamic ideal; dar unde mai pui soferul? |
#135
Publicat: 06 martie 2012 - 23:35
Dar sa te feresti de generatia diesel N47 de la BMW, are numai defecte de fabricatie.
Sorry de offtopic. Editat de nickelback, 06 martie 2012 - 23:37. |
#136
Publicat: 07 martie 2012 - 10:20
Mai,daca nu ar fi Cornelus cu aberatiile lui,cred ca am muri de plictiseala pe aici.Dar el ne aduce zimbetul(sau hohotele...)pe fete cu fiecare post
Am vazut si eu masina(in poze,nu ma laud s-o fi zarit live),si...nu mi-a placut. Este clar o MASINA,in adevaratul inteles al cuvintului,dar nu mi-a placut.Mi se pare indesata cumva,nu stiu.Ramin la BMW-urile din anii '98-2004,imi plac mai mult ca design.Oricum,globalizarea asta nenorocita vad ca nu cruta nimic si pe nimeni...Daca o tinem tot asa,intr-o suta de ani TOATE masinile,indiferent de marca,o sa arate ABSOLUT la fel |
|
#138
Publicat: 09 martie 2012 - 16:43
Cocalarii noștrii are valoare, are putere, nu caco calarii din Ungaria.
Vorba tipei: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ms31T8KjcOo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Așa se vinde la cioflingari. După ce dau cu banul în dușmănie n-o să-i lase orgoliul să se plângă, de le-o pica și cutia de pe mașină. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi