Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere ZAPP
Ultima postare: dec 30 2011 18:36, Inițiat de
jovan
, iun 12 2011 13:34
·
0
#8
Publicat: 09 iulie 2011 - 23:33
atentie! vor cauta tot felul de motive sa nu va returneze garantia care ati lasat-o cand ati incheiat contractul. la incheierea contractului, zapp cere de la toata lumea 2 abonamente platite in avans ca si garantie. cu mare greutate am reusit sa recuperez suma lasata ca si garantie, numai dupa ce le-am facut reclamatie la OPC.
|
#9
Publicat: 10 iulie 2011 - 04:36
poliglot, on 10th July 2011, 00:33, said: atentie! vor cauta tot felul de motive sa nu va returneze garantia care ati lasat-o cand ati incheiat contractul. la incheierea contractului, zapp cere de la toata lumea 2 abonamente platite in avans ca si garantie. cu mare greutate am reusit sa recuperez suma lasata ca si garantie, numai dupa ce le-am facut reclamatie la OPC. |
#11
Publicat: 10 iulie 2011 - 18:52
ionut.tabacaru, on 10th July 2011, 11:00, said: Nu se cere garantie decat abonatilor cu probleme.Eu am 3 numere pe abonament, niciodata la adaugarea unui numar in contul de abonat nu mi-a cerut garantie. Iar cu reziierea, odata trimisa cererea, vei primi un raspuns insa mai greu. Dar, de facut, se face. |
#12
Publicat: 10 iulie 2011 - 19:14
jovan, on 10th July 2011, 19:52, said: Le mai dau maine un fax sa fiu sigur Bine in cazul meu cu un contract vechi, m-am gandit ca legea nu se poate aplica retroactiv si am respectat contractul. Bine ca am scapat, altii au platit bani buni pt reziliere cu Zapp, vezi ca sunt destule povesti urate cu Zapp pe net. |
#13
Publicat: 10 iulie 2011 - 19:36
dinmarius, on 10th July 2011, 20:14, said: Am reziliat anul asta, in feb. , dupa 10 ani. Vezi ca nu poti sa pleci fara a plati decat 1 zi pe an, in ziua aniversara si sa anunti inainte parca cu 90 de zile. Au incercat sa ma duca cu presul si sa nu-mi dea un nr de inregistrare al cererii, a trebuit sa ma duc de 3 ori pt a avea un nr de inregistrare in termenul contractual. Bine in cazul meu cu un contract vechi, m-am gandit ca legea nu se poate aplica retroactiv si am respectat contractul. Bine ca am scapat, altii au platit bani buni pt reziliere cu Zapp, vezi ca sunt destule povesti urate cu Zapp pe net. |
#14
Publicat: 10 iulie 2011 - 21:30
jovan, on 10th July 2011, 20:36, said: Pai da, pe 20 iulie e data aniversara si o sa le dau cate fax-uri vor pana le consum hartia. Stiu ca sunt nesimtiti cand e vorba de reziliere. Succes! |
#15
Publicat: 10 iulie 2011 - 21:50
dinmarius, on 10th July 2011, 22:30, said: O sa urle ca nu ai anuntat din timp, conform contractului. Din pacate legea nu se aplica retroactiv, la capitolul asta Boc este repetent, adica contractul tau este anterior ordonantei Boc? Succes! |
|
#17
Publicat: 14 iulie 2011 - 18:58
Rezilierile se fac in acest moment numai pe baza de cerere scrisa. Nu stiu de cazuri in care acestea nu au fost acceptate (in conditiile in care cei din magazine le-au si trimis unde trebuie).
poliglot, on 10th July 2011, 00:33, said: atentie! vor cauta tot felul de motive sa nu va returneze garantia care ati lasat-o cand ati incheiat contractul. la incheierea contractului, zapp cere de la toata lumea 2 abonamente platite in avans ca si garantie. cu mare greutate am reusit sa recuperez suma lasata ca si garantie, numai dupa ce le-am facut reclamatie la OPC. Tu de unde ai scos aberatia asta? Ia zi, cam cate tepe ai tras pana acum, si cum te descurci prin Preventel? |
#18
Publicat: 30 octombrie 2011 - 10:37
Am reziliat cu cerere trimisa prin fax chiar in ultima zi. Dar au zis ca trebuia cu 30 de zile inainte. In fine, dupa doua zile ma suna sa-mi spuna ca mi-au reziliat. Am platit si urmatoarea factura in valoare de vreo 80 de lei desi nu au trecut decat 2 zile din luna. Luna aceasta tocmai mi-a venit o ultima factura care zice asa:
Total factura curenta: -75.00 Total de plata in Lei: 0.00 Asta inseamna ca am de primit 75 de lei? Oare cum sa procedez sa-i recuperez? Sa merg la Germanos sau la un magazin Zapp? Mai exista magazine Zapp? Sau iarasi trebuie sa fac cereri peste cereri si vizite la OPC? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi