Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reziliere ZAPP
Last Updated: Dec 30 2011 18:36, Started by
jovan
, Jun 12 2011 13:34
·
0
#1
Posted 12 June 2011 - 13:34
Am sunat la Zapp sa reziliez unul din cele doua abonamente ale mele la ZAPP. Mi s-a spus ca nu poate sa imi faca rezilierea online ci trebuie sa completez o cerere tim intr-unul din magazinele Germanos. A reziliat cineva in asa fel? A intampinat ceva probleme?
|
#2
Posted 12 June 2011 - 13:37
eu am facut portare la cartela in cosmote , la germanos ai nevoie de buletin , o factura si sim
|
#3
Posted 12 June 2011 - 13:46
Ceri acolo o cerere. ( o platesti si aia ).
O completezi si o sa rezilieze. Asta e cam ciudat, oriunde poate sa faca reziliere la telefon. Cred ca vor numa sa te poarte pe drumuri. Edited by eug3n92, 12 June 2011 - 13:47. |
#4
Posted 12 June 2011 - 14:54
E cel mai bine sa ai o dovada in scris a cererii de reziliere, deci alege varianta asta.
Edited by copil_Cuminte19, 12 June 2011 - 14:56. |
#5
Posted 12 June 2011 - 17:21
#7
Posted 13 June 2011 - 14:13
Cererea de reziliere se poate trimite prin: e-mail, fax sau posta. Trebuie sa contina datele de identificare ale abonatului obligatoriu si data la care se doreste rezilierea (de obicei data aniversara).
|
#8
Posted 09 July 2011 - 23:33
atentie! vor cauta tot felul de motive sa nu va returneze garantia care ati lasat-o cand ati incheiat contractul. la incheierea contractului, zapp cere de la toata lumea 2 abonamente platite in avans ca si garantie. cu mare greutate am reusit sa recuperez suma lasata ca si garantie, numai dupa ce le-am facut reclamatie la OPC.
|
#9
Posted 10 July 2011 - 04:36
poliglot, on 10th July 2011, 00:33, said: atentie! vor cauta tot felul de motive sa nu va returneze garantia care ati lasat-o cand ati incheiat contractul. la incheierea contractului, zapp cere de la toata lumea 2 abonamente platite in avans ca si garantie. cu mare greutate am reusit sa recuperez suma lasata ca si garantie, numai dupa ce le-am facut reclamatie la OPC. |
#10
Posted 10 July 2011 - 10:00
Nu se cere garantie decat abonatilor cu probleme.Eu am 3 numere pe abonament, niciodata la adaugarea unui numar in contul de abonat nu mi-a cerut garantie. Iar cu reziierea, odata trimisa cererea, vei primi un raspuns insa mai greu. Dar, de facut, se face.
|
|
#11
Posted 10 July 2011 - 18:52
ionut.tabacaru, on 10th July 2011, 11:00, said: Nu se cere garantie decat abonatilor cu probleme.Eu am 3 numere pe abonament, niciodata la adaugarea unui numar in contul de abonat nu mi-a cerut garantie. Iar cu reziierea, odata trimisa cererea, vei primi un raspuns insa mai greu. Dar, de facut, se face. |
#12
Posted 10 July 2011 - 19:14
jovan, on 10th July 2011, 19:52, said: Le mai dau maine un fax sa fiu sigur Bine in cazul meu cu un contract vechi, m-am gandit ca legea nu se poate aplica retroactiv si am respectat contractul. Bine ca am scapat, altii au platit bani buni pt reziliere cu Zapp, vezi ca sunt destule povesti urate cu Zapp pe net. |
#13
Posted 10 July 2011 - 19:36
dinmarius, on 10th July 2011, 20:14, said: Am reziliat anul asta, in feb. , dupa 10 ani. Vezi ca nu poti sa pleci fara a plati decat 1 zi pe an, in ziua aniversara si sa anunti inainte parca cu 90 de zile. Au incercat sa ma duca cu presul si sa nu-mi dea un nr de inregistrare al cererii, a trebuit sa ma duc de 3 ori pt a avea un nr de inregistrare in termenul contractual. Bine in cazul meu cu un contract vechi, m-am gandit ca legea nu se poate aplica retroactiv si am respectat contractul. Bine ca am scapat, altii au platit bani buni pt reziliere cu Zapp, vezi ca sunt destule povesti urate cu Zapp pe net. |
#14
Posted 10 July 2011 - 21:30
jovan, on 10th July 2011, 20:36, said: Pai da, pe 20 iulie e data aniversara si o sa le dau cate fax-uri vor pana le consum hartia. Stiu ca sunt nesimtiti cand e vorba de reziliere. Succes! |
#15
Posted 10 July 2011 - 21:50
dinmarius, on 10th July 2011, 22:30, said: O sa urle ca nu ai anuntat din timp, conform contractului. Din pacate legea nu se aplica retroactiv, la capitolul asta Boc este repetent, adica contractul tau este anterior ordonantei Boc? Succes! |
|
#16
Posted 13 July 2011 - 22:53
#17
Posted 14 July 2011 - 18:58
Rezilierile se fac in acest moment numai pe baza de cerere scrisa. Nu stiu de cazuri in care acestea nu au fost acceptate (in conditiile in care cei din magazine le-au si trimis unde trebuie).
poliglot, on 10th July 2011, 00:33, said: atentie! vor cauta tot felul de motive sa nu va returneze garantia care ati lasat-o cand ati incheiat contractul. la incheierea contractului, zapp cere de la toata lumea 2 abonamente platite in avans ca si garantie. cu mare greutate am reusit sa recuperez suma lasata ca si garantie, numai dupa ce le-am facut reclamatie la OPC. Tu de unde ai scos aberatia asta? Ia zi, cam cate tepe ai tras pana acum, si cum te descurci prin Preventel? |
#18
Posted 30 October 2011 - 10:37
Am reziliat cu cerere trimisa prin fax chiar in ultima zi. Dar au zis ca trebuia cu 30 de zile inainte. In fine, dupa doua zile ma suna sa-mi spuna ca mi-au reziliat. Am platit si urmatoarea factura in valoare de vreo 80 de lei desi nu au trecut decat 2 zile din luna. Luna aceasta tocmai mi-a venit o ultima factura care zice asa:
Total factura curenta: -75.00 Total de plata in Lei: 0.00 Asta inseamna ca am de primit 75 de lei? Oare cum sa procedez sa-i recuperez? Sa merg la Germanos sau la un magazin Zapp? Mai exista magazine Zapp? Sau iarasi trebuie sa fac cereri peste cereri si vizite la OPC? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users