Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cat de multumiti sunteti de Orange?
Ultima postare: mai 08 2024 05:23, Inițiat de
a_d_y
, nov 13 2010 12:26
·
46
#5456
Publicat: 03 februarie 2024 - 02:38
uitati va cat de multumiti sunt belgienii de orange belgia, asta asa pt calicii aia care zic ca vai doamne 9 euro e o avere.
am ajuns prin belgia si am ramas oripilat de ce preturi au, 2,5 euro un bilet de tramvai, la craiova e 60 de centi Fișiere atașateEditat de xperia_ray, 03 februarie 2024 - 02:39. |
#5458
Publicat: 04 februarie 2024 - 18:07
xperia_ray, on 03 februarie 2024 - 02:38, said:
uitati va cat de multumiti sunt belgienii de orange belgia, asta asa pt calicii aia care zic ca vai doamne 9 euro e o avere. am ajuns prin belgia si am ramas oripilat de ce preturi au, 2,5 euro un bilet de tramvai, la craiova e 60 de centi ia sa te duci prin olanda/germania/luxemburg/franta/elvetia si pe unde mai poti... sa ne spui si de acolo vestile printre altele acum multi ani cand lucram fix pt aia din poza erau preturile mai mari si fara atatea beneficii ... si calitatea nu era chiar top, dar se ingramadeau clientii, pt ca la concurenta era mai rau. intotdeauna a fost mai ieftin la noi... salarii mai mici , cheltuieli mai mici, taxe mai mici, lasau fibra prin copaci... si multe altele... ia sa dai o gaura prin trotuar in belgia, sa vezi cate aprobari iti trebuie, apoi sa vezi cat stai dupa aprobarile alea , si mai ales cat te costa... sa nu iti mai aduc aminte despre faptul ca din cand in cand trebuie taiati niste copaci deoarece cresc prea repede si obstructioneaza linkurile de microunde ( se taie doar partial din ei) ... acolo sa vezi show Editat de bansh3, 04 februarie 2024 - 18:10. |
#5459
Publicat: 05 februarie 2024 - 09:53
xperia_ray, on 03 februarie 2024 - 02:38, said:
uitati va cat de multumiti sunt belgienii de orange belgia, asta asa pt calicii aia care zic ca vai doamne 9 euro e o avere. am ajuns prin belgia si am ramas oripilat de ce preturi au, 2,5 euro un bilet de tramvai, la craiova e 60 de centi |
#5460
Publicat: 13 martie 2024 - 11:14
Cea mai cretina si incompetenta retea si firma pe care am vazut-o pana acum, n-ai ce sa le ceri…
Deci : Am facut o reclamatie legata de lipsa 4G in Pucioasa care persista de mai bine de o luna, dar cat si despre semnalul din Brasov, cel din Tractorul. Povestesc frumos in mii de cuvinte in formularul lor de pe site, le spun la un moment dat ca am fost atat client cu abonament, si prepay, dar si Yoxo. Imi spun of-ul acolo, ca nu se incarca nici paginile, ca in cealalta locatie e doar 3G, sa imi dea si mie un termen cand se rezolva, le vorbesc atat tehnic cat si atehnic, iar peste 2 ore primesc raspunsul pe mail in sictir : “Pentru Yoxo exista chat-ul si support-ul din aplicatie, va rugam sa contactati colegii acolo”… Deci nu am vazut oameni mai idioti in toate departamentele lor, eu iti fac o reclamatie la retea si acoperire, ceva ce tine de Orange, nu de mizeria lor numita Yoxo, si tu imi trantesti asemenea raspuns… Sa nu mai zic ca la RC la telefon, am primit un raspuns generic si ca nu stiu nimic legat de situatia aia, nu tu depune o solicitare, nu nimic. A ajuns de tot rahatul firma, sa nu mai zic de acoperirea in unele zone unde e deficitara rau.. Asta e, e bine pentru concurenta, nu mai raman mult la ei |
#5461
Publicat: 13 martie 2024 - 13:08
Egyptian, on 13 martie 2024 - 11:14, said:
Cea mai cretina si incompetenta retea si firma pe care am vazut-o pana acum, n-ai ce sa le ceri… Deci : Am facut o reclamatie legata de lipsa 4G in Pucioasa care persista de mai bine de o luna, dar cat si despre semnalul din Brasov, cel din Tractorul. Povestesc frumos in mii de cuvinte in formularul lor de pe site, le spun la un moment dat ca am fost atat client cu abonament, si prepay, dar si Yoxo. Imi spun of-ul acolo, ca nu se incarca nici paginile, ca in cealalta locatie e doar 3G, sa imi dea si mie un termen cand se rezolva, le vorbesc atat tehnic cat si atehnic, iar peste 2 ore primesc raspunsul pe mail in sictir : “Pentru Yoxo exista chat-ul si support-ul din aplicatie, va rugam sa contactati colegii acolo”… Deci nu am vazut oameni mai idioti in toate departamentele lor, eu iti fac o reclamatie la retea si acoperire, ceva ce tine de Orange, nu de mizeria lor numita Yoxo, si tu imi trantesti asemenea raspuns… Sa nu mai zic ca la RC la telefon, am primit un raspuns generic si ca nu stiu nimic legat de situatia aia, nu tu depune o solicitare, nu nimic. A ajuns de tot rahatul firma, sa nu mai zic de acoperirea in unele zone unde e deficitara rau.. Asta e, e bine pentru concurenta, nu mai raman mult la ei |
#5462
Publicat: 13 martie 2024 - 14:03
olteandinu, pe 13 martie 2024 - 13:08, a scris:
(...) magazinul Kaufland, in zona caselor de marcat sa nu ai semnal/internet pe tel., iar sesizarile sa fie luate in bataie de joc.(...) Pe de cealaltă parte, mai nou se folosește un singur rînd de repetitoare pentru toți operatorii (se face un fel de agregare a semnalului), iar instalarea acestor echipamente este realizată de către o firmă terță. Din ce am observat, problema asta cu lipsa semnalului devine tot mai răspîndită, am experimentat-o și eu în cîteva locuri (Kaufland și Lidl). Ori au echipamente de rahat, ori instalarea e de rahat, tind totuși să merg pe prima variantă... Acum, legat de modul în care faceți sesizările: puteți să le turuiți cîte-n lună și în stele, sînt vorbe goale! Faceți sesizările însoțite de printscreen-uri cu teste de semnal, în locații diferite și la momente de timp diferite. Și nu doar o dată, repetați aceste sesizări! Pînă vă sună ei, direct de la tehnic! Eu am făcut chesti asta, am primit la mine acasă chiar pe tehnicianul trimis de ei să verifice situația pe teren și da, după vreo juma' de an s-au instalat echipamente noi (care au adus cu ele și o schimbare majoră a semnalului). E drept că a trecut ceva timp de atunci, mai mult ca sigur au devenit mai nepăsători între timp (mai ales dacă nu au mulți abonați în zonă), dar na, cred că șansele de reușită ar fi nițel mai mari în felul ăsta... |
#5463
Publicat: 13 martie 2024 - 14:19
crislacor, on 13 martie 2024 - 14:03, said: În principiu, interiorul magazinelor astea mari, tip cutie metalică, este acoperit prin repetitoare. Instalarea se realizează la cererea proprietarilor magazinului, nu se poate băga nici un operator peste aceștia, indiferent cît de „nerăbdători” ar fi clienții! Pe de cealaltă parte, mai nou se folosește un singur rînd de repetitoare pentru toți operatorii (se face un fel de agregare a semnalului), iar instalarea acestor echipamente este realizată de către o firmă terță. Din ce am observat, problema asta cu lipsa semnalului devine tot mai răspîndită, am experimentat-o și eu în cîteva locuri (Kaufland și Lidl). Ori au echipamente de rahat, ori instalarea e de rahat, tind totuși să merg pe prima variantă... Acum, legat de modul în care faceți sesizările: puteți să le turuiți cîte-n lună și în stele, sînt vorbe goale! Faceți sesizările însoțite de printscreen-uri cu teste de semnal, în locații diferite și la momente de timp diferite. Și nu doar o dată, repetați aceste sesizări! Pînă vă sună ei, direct de la tehnic! Eu am făcut chesti asta, am primit la mine acasă chiar pe tehnicianul trimis de ei să verifice situația pe teren și da, după vreo juma' de an s-au instalat echipamente noi (care au adus cu ele și o schimbare majoră a semnalului). E drept că a trecut ceva timp de atunci, mai mult ca sigur au devenit mai nepăsători între timp (mai ales dacă nu au mulți abonați în zonă), dar na, cred că șansele de reușită ar fi nițel mai mari în felul ăsta... |
#5465
Publicat: 13 martie 2024 - 15:45
Am facut sesizari, au ajuns si la tehnic, solutia lor au fost niste scuze si sa imi ofere un femtocell 3G B1, atat, care nu prea m-a ajutat deloc, ca am probleme cu internetul fix la locatie de multe ori..
Modul in care raspund la sesizari mi se pare bataie de joc, bineinteles ca am retinut numele “doamnei” ce mi-a raspuns si o sa fac si o reclamatie La Vodafone am rezolvat problema internetului doar cu o sesizare la ANCOM, macar i-a mobilizat putin, la Orange e mai greu cu interesul.. |
#5466
Publicat: 19 aprilie 2024 - 16:48
Incă (cel putin) 2 saptamani de probleme cu minunatii orange . Voi cum ati proceda (tinand cont ca am semnalat disfunctionalitatea încă din luna ianuarie) ?
asta dupa ce timp de aproximativ o luna am facut 2-3 sesizari saptamanale. am postat si pe topicul orange helper insa cred ca nu mai e nimeni de la orange pe-acolo. Fișiere atașateEditat de valy2vv, 19 aprilie 2024 - 16:50. |
#5469
Publicat: 20 aprilie 2024 - 14:53
de fapt intr-unul din ultimele e-mail-uri le-am solicitat rezilierea daca nu se remediaza defectiunea iar acolo e raspunsul lor.
ultima factura a fost deja emisa si este redusa insa doar acest lucru nu e ok pentru ca in toata perioada ianuarie - aprilie au fost si inca sunt probleme. adevarul e ca datele mobile de la orange sunt execrabile in ultimele 3 luni, in foarte multe zone din Iasi. Editat de valy2vv, 20 aprilie 2024 - 14:56. |
|
#5470
Publicat: 20 aprilie 2024 - 22:36
atunci reziliaza si gata, da-o naibii de reducere !!!
ca e clar ca daca in 4 luni n-au rezolvat, n-o sa rezolve nici de acum incolo prea repede asta daca nu cumva esti ceva mare mahar care suna pe cine trebuie si problema se rezolva in cateva zile stiu o situatie asemanatoare la ai mei la tara: digi a cablat satul cu fibra. era o pensiune mai de fite care fiind prea departe, astia de la digi n-au mai venit cu fibra pana acolo, ca nu renta sa traga fibra pe atata distanta doar ptr un client la un moment dat inainte de craciun vin niste stabi mari de la ministerul comunicatiilor. aia suparati ca nu au net rapid si ca nu pot avea toate posturile tv in camera (erau limitati doar ce se livra pe tv satelit pe telekom), au sunat pe cineva pe la digi si in ajunul craciunului au venit 2-3 echipe care au tras fibra pana acolo, le-au pus tv si internet si au plecat pe la 16-17 seara cand deja se intunecase bine Editat de rexx, 20 aprilie 2024 - 22:39. |
#5472
Publicat: 08 mai 2024 - 05:23
Abonamente venite la pachet cu clauzele cu indicele de maxim 8% de inflație pentru care nu mai poți rezilia și cu paragraful că dacă nu anunți cu 30 de zile înainte de încetarea contractului că vrei să renunți, Orange prelungește automat contractul cu perioada minimă inițială. Practic, contractele lor sunt o mizerie pentru beneficiari. Evident, totul din dragoste pentru clienții!
La fel cum Orange a preluat clauzele de mai sus de la Vodafone, eu am decis sa renunt la asa mizerii de contracte! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi