Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 

Jante cu sase prezoane

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
12 răspunsuri în acest subiect

#1
GROSS405

GROSS405

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 12
  • Înscris: 22.09.2010
Buna ziua!
Va rog daca pote cineva sa imi dea urmatoarele detalii:
Am un set de jante Incubus alloys,de 20', cu 6 prezoane.
Leam primit de la cineva care l ea dat jos de pe un Hummer.
Vreau sa le vand si as dorii sa stiu la ce alt tip(marca) auto se potrivesc

Fișiere atașate



#2
flyingspur

flyingspur

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 656
  • Înscris: 12.04.2009
SUV-uri mari , gen Toyota Land Cruiser , Nissan Patrol , Pathfinder

#3
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.295
  • Înscris: 25.04.2006
In general 20" nu merg la multe auto stock. Se practica schimbarea hub-ului cu 5 prezoane la 6 la modificari gen "lift".
Se mai numesc DUB rims.

Quote

A dub is a custom wheel that has a wheel size of 20 inches or greater - the term dub is a slang term for twenty.

Editat de SuperDuper, 17 octombrie 2010 - 21:28.


#4
GROSS405

GROSS405

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 12
  • Înscris: 22.09.2010

View PostSuperDuper, on 17th October 2010, 22:20, said:

In general 20" nu merg la multe auto stock. Se practica schimbarea hub-ului cu 5 prezoane la 6 la modificari gen "lift".
Se mai numesc DUB rims.
Da mersi
Totusi ma intereseaza marcile auto la care sar potrivi.

View Postflyingspur, on 17th October 2010, 21:48, said:

SUV-uri mari , gen Toyota Land Cruiser , Nissan Patrol , Pathfinder
Multumesc
Daca mai stie cineva si altele, dar sigur.

#5
flyingspur

flyingspur

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 656
  • Înscris: 12.04.2009
Hyundai Terracan, Ssangyong Musso , Toyota Hilux  :P

#6
GROSS405

GROSS405

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 12
  • Înscris: 22.09.2010

View Postflyingspur, on 18th October 2010, 07:17, said:

Hyundai Terracan, Ssangyong Musso , Toyota Hilux  :P
Multumesc

#7
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.771
  • Înscris: 15.01.2007
nu te grabi inca
masoara distanta dintre 2 prezoane opuse si diametru gaurii centrale
si eu iti spun daca merg pe japonezele mari
:peacefingers:

#8
maxoffroad

maxoffroad

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 27.06.2005
Daca au fost pe Hummer, nu au cum sa potriveasca pe japoneze gen Toyota Landcruiser, Mitsubishi, Nissan etc...
Eventual pe diverse marci americane gen Chevrolet, GMC, Dodge.

#9
andrei_mihailov

andrei_mihailov

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 14
  • Înscris: 20.10.2010
Nu ii mai dati omului sperante inutile. Hummer e singura masina care vine cu 35/12,5/R17 din fabrica si poate suporta 20-uri (care oricum sunt jante de fite, nu au o logica practica) fara sa le strambe la prima bordura.
Offroader-ele autentice sunt in proportie covarsitoare pe R15 si, unele mai noi pe R16, in configuratii de genul 31/10,5/R15 sau 31/12,5/R16. Jantele de 20 vor merge pe un alt Hummer echipat doar pentru asfalt curat si foarte curat.

In acelasi timp, japoezele mari arata cam asa la jenti:
- minim 7j
- 6 prezoane
- gaura centrala: 110
- interax: 139,7

Ceea ce nu se prea pupa cu ce au americanii.

#10
walye

walye

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 284
  • Înscris: 09.03.2010
Am pus 1 tabel si 1 link aici: http://forum.softped...p;#entry8914274

Editat de walye, 21 octombrie 2010 - 23:33.


#11
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.295
  • Înscris: 25.04.2006
Dodge au si ei 6 prezoane, chiar pe Dakota (are un coleg), ar dimensiunile sunt foarte diferite de ale japonezilor - sunt mai mici. Daca jeanta nu se potriveste perfect pe hub-ul central (sa se sprijine pe el in mers), vor rezulta in timp prezoane rupte.
De aia am mentionat ca jentile alea se vor potrivi numai la masini cu lift si la care s-au schimbat hub-urile, nu la masini stock. Masini care arata gen gheto dub...

Editat de SuperDuper, 22 octombrie 2010 - 12:47.


#12
andrei_mihailov

andrei_mihailov

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 14
  • Înscris: 20.10.2010

View PostSuperDuper, on 22nd October 2010, 13:44, said:

Dodge au si ei 6 prezoane, chiar pe Dakota (are un coleg), ar dimensiunile sunt foarte diferite de ale japonezilor - sunt mai mici. Daca jeanta nu se potriveste perfect pe hub-ul central (sa se sprijine pe el in mers), vor rezulta in timp prezoane rupte.
De aia am mentionat ca jentile alea se vor potrivi numai la masini cu lift si la care s-au schimbat hub-urile, nu la masini stock. Masini care arata gen gheto dub...

La faza cu sprijinitul pe hub-ul central nu stiu ce sa zic. Am fost si eu convins de asta pana am vazut cum 99% dintre flansele distantiere elimina "sprijinirea" pe hub. Si sunt omologate.
Am luat la masurat jante si am vazut ca, in mod curent nu prea se sprijina (poti sa bagi acolo o foaie de hartie). Dar asta nu exclude ideea de a fi un element de siguranta in sensul ca, deformarile minime si elastice la socuri pot fi compensate prin contact temporar cu hub-ul. Nu te contrazic pentru ca nu am gasit un raspuns clar. Doar ridic o intrebare.

#13
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.295
  • Înscris: 25.04.2006
Am vazut faza asta la multi cand isi schimba jentile de fabrica. Huburile au un "umar" usor conic, sa permita un contact bun la montaj cu janta (care este conica "pe invers" in gaura centrala).
Daca nu se sprijina pe hub, greutatea masinii se sprijina pe prezoane. Care in loc sa tina doar roata la viraje (sa nu plece din loc) - efort de intindere, acuma trebuie sa tina si cate o tona greutate - efort de forfecare. Tona care se aplica alternativ cu rotirea rotii, deci apare si oboseala materialului.
Uite cum arata o janta de Dodge montata pe hub - nu exista nici un spatiu intre ele.

[ http://www.dodgetalk.com/gallery/files/1/1/5/4/9/9/hub1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

La hub-ul nou se vede "umarul" pe care se va sprijini janta:

[ http://www.dodgetalk.com/gallery/files/1/1/5/4/9/9/hub3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de SuperDuper, 22 octombrie 2010 - 18:57.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate