Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jante cu sase prezoane
Last Updated: Oct 22 2010 18:52, Started by
GROSS405
, Oct 17 2010 19:26
·
0
#1
Posted 17 October 2010 - 19:26
Buna ziua!
Va rog daca pote cineva sa imi dea urmatoarele detalii: Am un set de jante Incubus alloys,de 20', cu 6 prezoane. Leam primit de la cineva care l ea dat jos de pe un Hummer. Vreau sa le vand si as dorii sa stiu la ce alt tip(marca) auto se potrivesc Attached Files |
#2
Posted 17 October 2010 - 20:48
#3
Posted 17 October 2010 - 21:20
In general 20" nu merg la multe auto stock. Se practica schimbarea hub-ului cu 5 prezoane la 6 la modificari gen "lift".
Se mai numesc DUB rims. Quote A dub is a custom wheel that has a wheel size of 20 inches or greater - the term dub is a slang term for twenty. Edited by SuperDuper, 17 October 2010 - 21:28. |
#4
Posted 17 October 2010 - 21:56
SuperDuper, on 17th October 2010, 22:20, said: In general 20" nu merg la multe auto stock. Se practica schimbarea hub-ului cu 5 prezoane la 6 la modificari gen "lift". Se mai numesc DUB rims. Totusi ma intereseaza marcile auto la care sar potrivi. flyingspur, on 17th October 2010, 21:48, said:
Multumesc Daca mai stie cineva si altele, dar sigur. |
#6
Posted 18 October 2010 - 06:53
#7
Posted 18 October 2010 - 16:46
nu te grabi inca
masoara distanta dintre 2 prezoane opuse si diametru gaurii centrale si eu iti spun daca merg pe japonezele mari |
#8
Posted 19 October 2010 - 18:13
Daca au fost pe Hummer, nu au cum sa potriveasca pe japoneze gen Toyota Landcruiser, Mitsubishi, Nissan etc...
Eventual pe diverse marci americane gen Chevrolet, GMC, Dodge. |
#9
Posted 21 October 2010 - 23:18
Nu ii mai dati omului sperante inutile. Hummer e singura masina care vine cu 35/12,5/R17 din fabrica si poate suporta 20-uri (care oricum sunt jante de fite, nu au o logica practica) fara sa le strambe la prima bordura.
Offroader-ele autentice sunt in proportie covarsitoare pe R15 si, unele mai noi pe R16, in configuratii de genul 31/10,5/R15 sau 31/12,5/R16. Jantele de 20 vor merge pe un alt Hummer echipat doar pentru asfalt curat si foarte curat. In acelasi timp, japoezele mari arata cam asa la jenti: - minim 7j - 6 prezoane - gaura centrala: 110 - interax: 139,7 Ceea ce nu se prea pupa cu ce au americanii. |
#10
Posted 21 October 2010 - 23:32
Am pus 1 tabel si 1 link aici: http://forum.softped...p;#entry8914274
Edited by walye, 21 October 2010 - 23:33. |
|
#11
Posted 22 October 2010 - 12:44
Dodge au si ei 6 prezoane, chiar pe Dakota (are un coleg), ar dimensiunile sunt foarte diferite de ale japonezilor - sunt mai mici. Daca jeanta nu se potriveste perfect pe hub-ul central (sa se sprijine pe el in mers), vor rezulta in timp prezoane rupte.
De aia am mentionat ca jentile alea se vor potrivi numai la masini cu lift si la care s-au schimbat hub-urile, nu la masini stock. Masini care arata gen gheto dub... Edited by SuperDuper, 22 October 2010 - 12:47. |
#12
Posted 22 October 2010 - 13:28
SuperDuper, on 22nd October 2010, 13:44, said: Dodge au si ei 6 prezoane, chiar pe Dakota (are un coleg), ar dimensiunile sunt foarte diferite de ale japonezilor - sunt mai mici. Daca jeanta nu se potriveste perfect pe hub-ul central (sa se sprijine pe el in mers), vor rezulta in timp prezoane rupte. De aia am mentionat ca jentile alea se vor potrivi numai la masini cu lift si la care s-au schimbat hub-urile, nu la masini stock. Masini care arata gen gheto dub... La faza cu sprijinitul pe hub-ul central nu stiu ce sa zic. Am fost si eu convins de asta pana am vazut cum 99% dintre flansele distantiere elimina "sprijinirea" pe hub. Si sunt omologate. Am luat la masurat jante si am vazut ca, in mod curent nu prea se sprijina (poti sa bagi acolo o foaie de hartie). Dar asta nu exclude ideea de a fi un element de siguranta in sensul ca, deformarile minime si elastice la socuri pot fi compensate prin contact temporar cu hub-ul. Nu te contrazic pentru ca nu am gasit un raspuns clar. Doar ridic o intrebare. |
#13
Posted 22 October 2010 - 18:52
Am vazut faza asta la multi cand isi schimba jentile de fabrica. Huburile au un "umar" usor conic, sa permita un contact bun la montaj cu janta (care este conica "pe invers" in gaura centrala).
Daca nu se sprijina pe hub, greutatea masinii se sprijina pe prezoane. Care in loc sa tina doar roata la viraje (sa nu plece din loc) - efort de intindere, acuma trebuie sa tina si cate o tona greutate - efort de forfecare. Tona care se aplica alternativ cu rotirea rotii, deci apare si oboseala materialului. Uite cum arata o janta de Dodge montata pe hub - nu exista nici un spatiu intre ele. [ http://www.dodgetalk.com/gallery/files/1/1/5/4/9/9/hub1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La hub-ul nou se vede "umarul" pe care se va sprijini janta: [ http://www.dodgetalk.com/gallery/files/1/1/5/4/9/9/hub3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by SuperDuper, 22 October 2010 - 18:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users