Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Ultima postare: mai 11 2024 14:01, Inițiat de
alin990
, aug 15 2010 06:49
·
108
#2147
Publicat: 28 iulie 2014 - 00:39
Salutare tuturor care mai sunteti activi de la deschiderea topicului! Detin si eu un fiat u445 dar nu scriu aici pentru ca as avea probleme cu el, scriu pentru ca intampin probleme la inmatricularea/inregistrarea lui! Eu locuiesc in cluj-napoca dar folosesc tractorul la 75 km de oras, iar acolo primaria nu cred ca-mi da nr galben de inmatriculare/inregistrare pe comuna pentru ca am domiciliul in cluj! Este posibil sa-l inmatriculez/inregistrez cu nr galben pe cluj? Voi plati si taxele mai mari daca e trecut pe oras (ex. impozit)? De ceva timp umbla si RAR-ul si ne cheama pe toti cu tractoarele la itp si din cate am inteles ne va trebui si asigurare. Satul e foarte mic( 20 locuitori), trafic foarte mic (poate 2 masini pe zi), drumul se termina la mine in sat dar pentru ca e asfaltat mi-e frica, ca voi fi luat la puricat. As dori sa stiu daca se mai afla cineva in situatia mea, cum ati procedat, ce asigurare ati incheiat? Multumesc!
|
#2148
Publicat: 28 iulie 2014 - 06:34
Ai proprietate in satul in care lucrezi cu tractorul?Daca ai si platesti impozit pt tractor sunt obligati sa il inmatriculeze.
Daca nu ai proprietate(locuinta)atunci va trebuii sa il inmatriculezi ca pe orice autovehicul-incearca totusi sa iei numere galbene de la primaria de domiciliu explicand ca il folosesti de cateva ori pe an. In general in orase impozitele sunt mai mari. |
#2151
Publicat: 28 iulie 2014 - 11:09
ma baieti care ma poate ajuta sa pun un alternator de dacie tip 1114 /12v-50A problema la el este ca nu am unde sa pun firu C am vazut la un tractoras de avea acest tip de alternator ca legase c de puntea redresoare de sus inainte de diode e in regula daca fac si eu acelasi lucru
[ https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10557241_1434126200200622_8808461714258958435_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10410266_1434126203533955_7179254356603533905_n.jpg?oh=d65c4d40367b6120a1d1e58f87a73e3a&oe=5456EF39 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10474641_1434126213533954_3918515965689668685_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de liviu_anc, 28 iulie 2014 - 11:38. |
#2152
Publicat: 28 iulie 2014 - 13:29
Firul C nu este nevoie sa il legi merge si fara el asa cum merge si la dacie;acesta este comunul celor 3 bobine ale caror capete sunt legate la puntea redresoare.In cel mai rau caz nu se va stinge becul la bord,cel care indica incarcarea(stins=incarca;aprins=nu incarca).
Daca tii neaparat cauta legatura celor 3 bobine(punctul comun de bobinaj) si leaga acel fir. Editat de gcom61, 28 iulie 2014 - 13:35. |
|
#2153
Publicat: 28 iulie 2014 - 20:31
gcom61, on 28 iulie 2014 - 13:29, said:
Firul C nu este nevoie sa il legi merge si fara el asa cum merge si la dacie;acesta este comunul celor 3 bobine ale caror capete sunt legate la puntea redresoare.In cel mai rau caz nu se va stinge becul la bord,cel care indica incarcarea(stins=incarca;aprins=nu incarca). Daca tii neaparat cauta legatura celor 3 bobine(punctul comun de bobinaj) si leaga acel fir. Editat de liviu_anc, 28 iulie 2014 - 20:34. |
#2155
Publicat: 28 iulie 2014 - 20:49
gcom61, on 28 iulie 2014 - 20:44, said:
Turat la blana nu trebuie sa depaseasca 14,2-14,5 maxim.Vei distruge bateria sau alternatorul.Releul fie este defect fie nu este bine legat. la releu am DF care se duce in EX Excitatia A+ cu un fir galben tot ca la C are o siguranta intre A+ si Fir si mai e un fir de e legat de releu cred ca ar fi minus ala nu imi dau seama vine din instalatie Editat de liviu_anc, 28 iulie 2014 - 20:53. |
#2157
Publicat: 28 iulie 2014 - 20:55
gcom61, on 28 iulie 2014 - 20:52, said:
Incearca sa masori cu acelasi multimetru la un autoturism(oricare,dar nu jaf);daca multimetrul tau arata la fel este oarecum in regula;daca arata diferit ai o mare problema la tractor. |
|
#2158
Publicat: 29 iulie 2014 - 13:34
liviu_anc, on 28 iulie 2014 - 20:55, said:
am un matiz din 2008 ii fac maine un test revin pe forum maine ca acum nu vad la multimetru uite despre ce vorbesc [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3nAiTChYiH8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] si incarcarea [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/buJ75Ws6w94?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 16,90v o fierbe calumea [ https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/1900096_1434542333492342_379208340554676930_n.jpg?oh=d0443a58ba4fe92ff4e10953ef9ef649&oe=543D6560&__gda__=1414926110_6c46cc37b9f9a8fcdc23133afd91180d - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10357527_1434542326825676_2177701997507271483_n.jpg?oh=db50d61e73cd40fb58e2b531db2a5aeb&oe=5446E308 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de liviu_anc, 29 iulie 2014 - 13:38. |
#2160
Publicat: 29 iulie 2014 - 14:41
gcom61, on 29 iulie 2014 - 13:56, said:
Poti modifica putin schema;B+ si A+ le poti uni chiar pe releu ; siguranta de pe ramura (-) nu are ce cauta in acea pozitie. B+ si DF nu trebuie sa faca contact intre ele. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3nAiTChYiH8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de liviu_anc, 29 iulie 2014 - 14:44. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi