Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Ultima postare: nov 09 2023 20:31, Inițiat de
c_predoiu
, iul 14 2010 22:27
·
16
#1801
Publicat: 27 februarie 2015 - 19:18
ioannemes, on 25 februarie 2015 - 21:15, said:
Da cam ai dreptate . ok ce parere aveti despre masey ferguson asi vrea sa cumpar unul din seriile acestea 3155 3610 3080 3630. Si am sa incerc acuma cu semi sintetic 15w50 sa vad cum merge. Si la urmatorul cu 15w40 mineral oricum fac schimbul des4ul de des http://vanzaripiesea...john-deere-1040 Uite veizi aici http://vanzaripiesea...john-deere-1040 Seriile 36 sunt mai bune, dar motorele Perkins sunt foarte petrentioase, te sfatuiesc sa te indrepti spre alta marca cum ar fi Case ,Fiat sau Renault |
#1803
Publicat: 28 februarie 2015 - 10:48
bbb123, on 25 februarie 2015 - 08:36, said:
e frustrant ca am stat juma de an sa iau un tractor bun si uite ca am dat-o in bara. Nu dispera asa repede, nici un tractor second nu e perfect. La toate ai ceva de lucru. Multe au stat mult prin curtile strainilor pana au mers romanii sa le stranga. Singura problema a tractorului tau (si al meu) e ca e vechi de prin 1965 dar sunt foarte bune si rezistente. Sa verifici uleiurile peste tot, inclusiv la trompele spate, probabil s-au dus semerigurile si a curs uleiul. Informatii mai gasesti la topicul U 445 sunt identice la transmisie si la hidraulic. Daca vine electricianul probabil stie el sa-ti rezolve partea electrica. Poti verifica incarcarea daca ai cu ce masura la baterii daca ai in turatie vreo 28 Volti. La bujii iti vine curent cand invarti contactul pana la jumatate? Ai zis ca ai verificat bujiile, in vreo 10 secunde s-au facut albe? deci albe nu rosii. Daca nu, cumpara altele sunt cu vreo 50 de lei pe net. Cum vad uleiul din trompe? ca vad ca sub tractor am trei busoane din alea de scurgere a uleiului si doua sunt lipsa, ramand doar gaurile cu filet, oare de unde a curs uleiul, din transmisie? (busoanele sunt in linie cu trompele) In cutie si motor am uleiul la nivel. |
#1804
Publicat: 28 februarie 2015 - 17:49
Poate nu sunt cel mai in masura sa va raspund , dar o fac ...
Va referiti la cele trei busoane care sunt aliniate paralel cu trompele , exact sub diferential ? Daca sunt doua lipsa atunci ma mir cum de mai aveti ulei in cutie , cutia si diferentialul au nivelul comun , uleiul circula liber din una in alta . Cu alea doua lipsa ulei in diferentiar canci ... Nivelul uleiului din trompe il verificati la suruburile cele mai de pe laterarul lor , cum stati in spatele tractorului , sunt situate un pic mai sus decat cercelul de unde sunt prinse ancorele . Desfaceti pe fiecare parte si le verificati , cand dati busonul jos uleiul ar trebui sa se prelinga un pic afara , sau sa fie macar imediat sub gaura , ala-i nivelul ! Mie mi-a fost recomandat sa bag valvolina , dar cand am verificat am vazut ca am nivel pe ambele parti , iar valvolina de acolo este curata . |
#1805
Publicat: 28 februarie 2015 - 18:13
Chiar nu a putut nimeni sa salveze ceva din documentatia tractoarelor noastre ? Informatii si manuale de service originale au ajuns din nepasare la gunoi ...... ( nici vandalii daca treceau pe acolo nu se intampla asa ceva ) . Poze + filmulete - Sectia T55 Tipografia şi platforma - Uzina Tractorul Brasov :
https://www.dropbox....KOIjL-i_YAD6a#/ Editat de skystars, 28 februarie 2015 - 18:36. |
#1806
Publicat: 01 martie 2015 - 16:58
crestin_in_devenire, on 16 septembrie 2013 - 15:34, said:
Va salut. Am cumparat ulei Mobilfluid 424 GRAD SAE:10W-30 API GL-4 UTTO pentru transmisie si hidraulic(landini 8550-35 l cum a zis colegu savantu) si am schimbat filtru hidraulic. Nivelul la ulei este maxim dar la ridicare merge cu incetinitorul sau deloc. Din transmisie am vazut ca pleaca un furtun care are la capat un aerisitor. Ar trebui sa aerisesc instalatia de undeva sau se aeriseste singura? In momentul in care a ridicat plugul iar eu am calcat frana a inceput sa lase plugul jos(am observat ca are un furtunas de la frana pana la un distribuitor hidraulic din care pleaca furtune la cilindrii aux de pe tiranti). Pe distribuitorul respectiv am un fel de supapa de aer. Salut! La al meu landini 7550, cum pot sa verific nivelul de ulei din transmisie? Multumesc ! |
#1809
Publicat: 02 martie 2015 - 09:47
ioannemes, on 25 februarie 2015 - 21:15, said:
Da cam ai dreptate . ok ce parere aveti despre masey ferguson asi vrea sa cumpar unul din seriile acestea 3155 3610 3080 3630. Si am sa incerc acuma cu semi sintetic 15w50 sa vad cum merge. Si la urmatorul cu 15w40 mineral oricum fac schimbul des4ul de des Daca as vrea un singur tractor pt. ferma, pana la 150ha, m-as opri la 3125. Dar as cauta sa-l cumpar pe cel mai bine intretinut, nu pe cel mai ieftin. Editat de rand, 02 martie 2015 - 09:50. |
#1810
Publicat: 02 martie 2015 - 21:03
rand, on 02 martie 2015 - 09:47, said:
Serile 3000, 3100 si 3600 sunt aproape identice. Difera motorizarile si gabaritul. 3155 nu exista, probabil te referi la 3125. Au motoare si transmisii foarete reusite, dar evita-le pe cele cu A B la inversor. Adica cauta variantele cu 16x16 viteze, nu cu 32x32. Ca si motoare, Perkins, mai ales cele in 6, sunt foarte durabile. Consumul este decent, de aia sunt si cele mai raspandite pe utilaje. Ulei 15W40 de marca, tinut maxim 250 ore ca la orice motor si pana in 12.000 ore pe un tractor nu ar trebui sa ai probleme cu ele. Daca as vrea un singur tractor pt. ferma, pana la 150ha, m-as opri la 3125. Dar as cauta sa-l cumpar pe cel mai bine intretinut, nu pe cel mai ieftin. |
|
#1811
Publicat: 04 martie 2015 - 20:30
c_predoiu, on 15 iulie 2010 - 22:56, said:
Salut, Am ajuns destul de tarziu acasa, am scanat in viteza, iar rezultatul este cel de fata. Daca sunt nelamuriri, atentioneaza-ma. Fisele sunt in limba engleza, asa cum am mentionat in primul post. Aici este prezentata numai cutia(fara transmisia finala si diferentialul). Toate bune, Catalin cristiagrotron, on 04 martie 2015 - 20:21, said:
buna seara ...am nevoie si eu de carte tehnica pt v445(cutia) |
#1812
Publicat: 05 martie 2015 - 00:35
buna. recent am desfacut un motor de international 856 xl cu turbo deoarece era blocul crapat din cauza unei biele rupte. am montat tot pe un bloc motor de 844 S (identic). toate bune si frumoase pana am realizat ca nu mai stiu cum se pune la "punct" distributia, in special pinionul la pompa de injectie. scrie pe el cifre de la 1-6. stie cineva cum se poate face? orice ajutor e bine venit. o carte tehnica are cineva? de international 844 S /856 xl sau case ih 1056axl. multumesc
Editat de alecsutsu01, 05 martie 2015 - 00:43. |
#1813
Publicat: 05 martie 2015 - 11:22
Salutare. Ce parere aveti despre un John Deere cu cabina 2250 din 1988 cu 12000 ore de lucru,porneste la sfert, proaspat adus din Germania la pretul de 9000 euro . Ca aspect este ireprosabil. Oare nu sunt cam multe ore lucrate pentru banii astia? Voi ce parere aveti?
|
#1814
Publicat: 05 martie 2015 - 19:29
tudor1984, on 05 martie 2015 - 11:22, said:
Salutare. Ce parere aveti despre un John Deere cu cabina 2250 din 1988 cu 12000 ore de lucru,porneste la sfert, proaspat adus din Germania la pretul de 9000 euro . Ca aspect este ireprosabil. Oare nu sunt cam multe ore lucrate pentru banii astia? Voi ce parere aveti? In cace priveste orele sunt reale poate propietarul nu le-a dat inapoi crezi ca daca il iei cu 4000 de ore pe bord sunt reale, tii cont de an, cel putin 250 de ore pe an.Dar de ce vrei sa iei un tractor de 62 de cai cu 9000 cind poti sa iei un Case din 90 cu 85 de cai la pretul de 8000 si se intretine mai usor decit JD. |
#1815
Publicat: 05 martie 2015 - 19:54
rand, on 02 martie 2015 - 09:47, said: 3155 nu exista ioannemes, on 02 martie 2015 - 21:03, said:
Totusi cred ca am sa merg fie pe ferguson fie pe case ih. USAMV Cluj are o conventue cu uzina Massey Ferguson din Fr. Daca nici oamenii aia nu pot compara aceste doua marci in favoarea Massey, vorbele sunt de prisos. |
|
#1818
Publicat: 05 martie 2015 - 20:30
Buna seara , am reusit ieri sa-mi pun instalatia electrica la punct pe tractorasul meu Fiat 415 .
Merg faruri , poziti , am tras si pe spate instalatie ca nu mai avea nimic ... una peste alta sunt foarte multumit de ce am reusit de unul singur . Problema-i in felul urmator , tractorul este dotat cu dinam si este pe 24 de volti toata instalatia , incarcare exista , becul din bord care indica incarcarea se stinge imediat cum urc un pic turatia motorului . Am masurat cu un aparat de masura electronic , nu stiu cat o fi de exact ca-i cam vechi saracul ... nu am vazut sa urce incarcarea pe afisaj mai sus de 25,9 -26 de volti , nu turat blana , dar oricum trecut de jumatate ... este suficient cat incarca ? Din ce stiu cu alternator incarcarea in cazul a 24 de volti trebuie sa urce pana la 28 de volti , sa inteleg ca trebuie sa am acelasi valori si in cazul dinamului ? Am zis ca de schimbat nu l-as schimba deocamdata , parca as investi prin alte retusuri ... banutii sunt si asa putini ... bateriile sunt de 70 de Ah fiecare , aproape noi . Consumatori saracul nu are , doar cand ma v-a prinde vreodata noaptea pe camp sau pe drum si o sa vin cu luminile aprinse , dar nu vreau nici sa obosesc bateriile prematur . O seara faina sa avem ! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi