Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#1819
Posted 05 March 2015 - 21:00
#1820
Posted 05 March 2015 - 22:04
cris1981, on 05 martie 2015 - 20:30, said:
Buna seara , am reusit ieri sa-mi pun instalatia electrica la punct pe tractorasul meu Fiat 415 . Merg faruri , poziti , am tras si pe spate instalatie ca nu mai avea nimic ... una peste alta sunt foarte multumit de ce am reusit de unul singur . Problema-i in felul urmator , tractorul este dotat cu dinam si este pe 24 de volti toata instalatia , incarcare exista , becul din bord care indica incarcarea se stinge imediat cum urc un pic turatia motorului . Am masurat cu un aparat de masura electronic , nu stiu cat o fi de exact ca-i cam vechi saracul ... nu am vazut sa urce incarcarea pe afisaj mai sus de 25,9 -26 de volti , nu turat blana , dar oricum trecut de jumatate ... este suficient cat incarca ? Din ce stiu cu alternator incarcarea in cazul a 24 de volti trebuie sa urce pana la 28 de volti , sa inteleg ca trebuie sa am acelasi valori si in cazul dinamului ? Am zis ca de schimbat nu l-as schimba deocamdata , parca as investi prin alte retusuri ... banutii sunt si asa putini ... bateriile sunt de 70 de Ah fiecare , aproape noi . Consumatori saracul nu are , doar cand ma v-a prinde vreodata noaptea pe camp sau pe drum si o sa vin cu luminile aprinse , dar nu vreau nici sa obosesc bateriile prematur . O seara faina sa avem ! Becul din bord trebuie sa se stinga imediat dupa pornire si sa ramana asa si la ralanti. Daca neglijezi problema ,,ca merge si-asa,, gati bateriile pana la vara. Edited by ragabader, 05 March 2015 - 22:10. |
#1821
Posted 06 March 2015 - 07:33
Aha , am inteles !
Bateriile mai mult ca sigur nu sunt la capacitate , i-am facut ceva porniri cu ele de scurta durata , le-am folosit ceva timp si cand am lucrat la instalatia electrica , de incarcat nu au avut cand sa se incarce cat trebuie . Legat de becul din bord , poate nu am fost destul de explicit , el se stinge la pornirea motorului , dar palpaie doar daca las relantiul foarte jos , nu merge turometrul sa spun turatia exacta la care palpaie . Cand incep sa lucrez cu tractorul voi urmari sa vad mai departe cum incarca , daca nu-i in regula caut un alternator pe 24 , un releu si fac transpantul . Multumesc de raspuns ! |
#1823
Posted 09 March 2015 - 12:46
Am o problema,la tractorul fiat 615,la rotile din spate are 3 simeringuri doua dintre ele au trecute dimensiunile pe ele dar unul care e intro carcasa de de metal nu are nici o dimensiune si nu stiu cum si unde as putea sa il gasesc de cumparat
|
#1824
Posted 09 March 2015 - 22:33
Buna,am gasit o punte fata complecta(4x4) de same leone 60cp...oare se poate monta la un same centurion 75 dtc? Am citit pe forum ca la same sunt multe model care au componente comune.astept sfaturi si pareri.am cumpărat un tractor same centurion 75 dtc si am avut ghinionul ca mergind cu el spre casa(pe roti) sa-mi se blocheze roata stinga fata din cauza ca nu a avut ulei(valvolina) in trompa.am desfăcut capacul de la roata si qm scos planetara afara vreo 15cm(atît a ieșit doar),deblocând roata.din cauza supraîncălziri am văzut ca sa gripat un pinion(sunt 3 acolo) care se afla in butucul roti,ovalizind si gaura in care este fixat.ma poate informa cineva unde pot găsi piese pt tractor same(prima opțiune din dezmembrari) sau o recomandare pt reparație?
Edited by florinobirsan, 09 March 2015 - 22:36. |
#1825
Posted 10 March 2015 - 20:27
florinobirsan, on 09 martie 2015 - 22:33, said:
Buna,am gasit o punte fata complecta(4x4) de same leone 60cp...oare se poate monta la un same centurion 75 dtc? Am citit pe forum ca la same sunt multe model care au componente comune.astept sfaturi si pareri.am cumpărat un tractor same centurion 75 dtc si am avut ghinionul ca mergind cu el spre casa(pe roti) sa-mi se blocheze roata stinga fata din cauza ca nu a avut ulei(valvolina) in trompa.am desfăcut capacul de la roata si qm scos planetara afara vreo 15cm(atît a ieșit doar),deblocând roata.din cauza supraîncălziri am văzut ca sa gripat un pinion(sunt 3 acolo) care se afla in butucul roti,ovalizind si gaura in care este fixat.ma poate informa cineva unde pot găsi piese pt tractor same(prima opțiune din dezmembrari) sau o recomandare pt reparație? Nu cred ca se potrivesc e diferenta prea mare de virsta , leone 1967-1972 iar centurion 1978-1985 . |
#1826
Posted 10 March 2015 - 21:55
blajdodo, on 09 martie 2015 - 12:46, said:
Am o problema,la tractorul fiat 615,la rotile din spate are 3 simeringuri doua dintre ele au trecute dimensiunile pe ele dar unul care e intro carcasa de de metal nu are nici o dimensiune si nu stiu cum si unde as putea sa il gasesc de cumparat |
#1827
Posted 11 March 2015 - 21:59
Bună colegi.Va scriu aici pt. a ajuta un prieten si coleg de serviciu pt un tractor Fiat 500 cu dubla tractiune,(dtc).As dori dacă stiti cantitatile de ulei folosite la motor ,cutie,grup fata.Daca arecineva o carte tehnica si de utilizare pt. modelul acesta sau unde poate găsi.Multumesc!!!
|
#1828
Posted 13 March 2015 - 19:44
cris1981, on 06 martie 2015 - 07:33, said:
Aha , am inteles ! Bateriile mai mult ca sigur nu sunt la capacitate , i-am facut ceva porniri cu ele de scurta durata , le-am folosit ceva timp si cand am lucrat la instalatia electrica , de incarcat nu au avut cand sa se incarce cat trebuie . Legat de becul din bord , poate nu am fost destul de explicit , el se stinge la pornirea motorului , dar palpaie doar daca las relantiul foarte jos , nu merge turometrul sa spun turatia exacta la care palpaie . Cand incep sa lucrez cu tractorul voi urmari sa vad mai departe cum incarca , daca nu-i in regula caut un alternator pe 24 , un releu si fac transpantul . Multumesc de raspuns ! |
|
#1829
Posted 13 March 2015 - 21:02
techmaster35, on 11 martie 2015 - 21:59, said:
Bună colegi.Va scriu aici pt. a ajuta un prieten si coleg de serviciu pt un tractor Fiat 500 cu dubla tractiune,(dtc).As dori dacă stiti cantitatile de ulei folosite la motor ,cutie,grup fata.Daca arecineva o carte tehnica si de utilizare pt. modelul acesta sau unde poate găsi.Multumesc!!! Motor = 7 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) Cutia de viteze = 18 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) Punte fata = 4 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) Reductoare laterale = 1,75 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) - pe fiecare reductor Caseta de directie = 0,45 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) Filtru de aer = 1 litru ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) Sistem de racire = 13 litri de apa |
#1830
Posted 13 March 2015 - 23:21
Mulțumesc Skystars.In cutia de viteze poate pune ulei T75 sau T90 daca nu gaseste 20w40.Avand in vedere ca este începător la utilaje agricole,daca sti sau aveti o carte de utilizare va rog sa îmi dati un smnal aici.pe lângă ulei,am discutat cu el sa schimbe si filtre de motorină,furtunele de combustibil,filtru de la instalatia hidraulică,verificarea alternatorului si demaror(curatat,gresat,schimbat rulmenti/bucsi/perii).Eu am u650 si in iarna asta am verificat si pus la punct alternator si demaror,schimbat curea ventilator.Multumesc
O zi frumoasa!!!Si spor la munca si fără probleme ca sa avem si timp de o bere!!!!
Edited by scaiba, 13 March 2015 - 23:24.
|
#1831
Posted 14 March 2015 - 17:32
Daca nu gaseste 20W50 , atunci 15W40 , desi , vine vara si e o problema cu vascozitatea prea scazuta ..... Fiat recomanda folosirea aceluiasi ulei ( STOU ) in motor ,cutia de viteze ( deci implicit hidraulicul ) , reductoare laterale etc. Am omis un lucru:
Reductoare laterale fata = 1,75 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) - pe fiecare reductor Reductoare laterale spate = 2 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) - pe fiecare reductor Servodirectie ( daca are ) = 2 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) In privinta tipului de ulei se poate folosi un ulei STOU ( universal ) obligatoriu tip AGRICOL ( nu pentru camioane ) , de firma , nu ulei ambalat de smecheri la pet de plastic. In privinta marcii de ulei exista pe piata o oferta bogata ca sa aiba de unde alege ( AKROS , OLEOBLITZ , Castrol Agri MP , New Holland Ambra , Mobil 1 Agri Super etc. ). Daca vrea sa bage ulei ars cum fac unii de isi bat joc de tractoare sau ulei romanesc ieftin gen T90 ,e treaba lui , eu nu folosesc asa ceva. Fiat 500 s-a produs intre 1972 si 1983 ; daca italienii , francezii sau nemtii nu le intretineau cu ulei de calitate erau terminate pana acum .... |
#1832
Posted 16 March 2015 - 00:12
Mi-am luat zilele astea un u650 m. Si as dori sa ma ajutati...nu stiu mai nimic despre tractoare...spuneti.mi si mie cum ridic,cobor plug.
Pozitia manetelor .. |
#1833
Posted 16 March 2015 - 08:32
skystars, on 14 martie 2015 - 17:32, said:
Daca nu gaseste 20W50 , atunci 15W40 , desi , vine vara si e o problema cu vascozitatea prea scazuta ..... Fiat recomanda folosirea aceluiasi ulei ( STOU ) in motor ,cutia de viteze ( deci implicit hidraulicul ) , reductoare laterale etc. Am omis un lucru: Reductoare laterale fata = 1,75 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) - pe fiecare reductor Reductoare laterale spate = 2 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) - pe fiecare reductor Servodirectie ( daca are ) = 2 litri ulei Fiat Ambra 20W40 ( sau 20W50 ) In privinta tipului de ulei se poate folosi un ulei STOU ( universal ) obligatoriu tip AGRICOL ( nu pentru camioane ) , de firma , nu ulei ambalat de smecheri la pet de plastic. In privinta marcii de ulei exista pe piata o oferta bogata ca sa aiba de unde alege ( AKROS , OLEOBLITZ , Castrol Agri MP , New Holland Ambra , Mobil 1 Agri Super etc. ). Daca vrea sa bage ulei ars cum fac unii de isi bat joc de tractoare sau ulei romanesc ieftin gen T90 ,e treaba lui , eu nu folosesc asa ceva. Fiat 500 s-a produs intre 1972 si 1983 ; daca italienii , francezii sau nemtii nu le intretineau cu ulei de calitate erau terminate pana acum .... La un tractor romanesc U600, cu motor de Brasov in 4 pistoane ce fel de uleiuri sunt mai bune in motor, cutie/ridicare, servodirectie? Este tot un fel de Fiat, oare sunt bune cele care le-ai recomandat mai sus? Merci |
|
#1834
Posted 16 March 2015 - 20:50
geo-voly, on 16 martie 2015 - 00:12, said:
Mi-am luat zilele astea un u650 m. Si as dori sa ma ajutati...nu stiu mai nimic despre tractoare...spuneti.mi si mie cum ridic,cobor plug. Pozitia manetelor .. ps. Vorbeai serios ca nu sti cum se ridica plugul? |
#1835
Posted 16 March 2015 - 22:36
Salut baieti.
Doresc sa cumpar un tractor.Am deja un UTB445 si un 453 dar as dori sa ma extind putin si sa mai fac si ceva bani la chirii toamna,primavara.... Am tot cautat pe net iar ce mi-a atras atentia a fost un tractor Fendt 512C /an2000/ 125cp /9000h. Are cineva idee cat de bun este ca marca,fiabilitate,consum,costuri de reparatie? Am vazut ca nu prea este o marca comuna si tocmai de asta am scris aici pentru ca nu am cunostinte care folosesc un astfel de utilaj. Multumesc! |
#1836
Posted 17 March 2015 - 20:22
raul-sj, on 16 martie 2015 - 08:32, said: La un tractor romanesc U600, cu motor de Brasov in 4 pistoane ce fel de uleiuri sunt mai bune in motor, cutie/ridicare, servodirectie? Este tot un fel de Fiat, oare sunt bune cele care le-ai recomandat mai sus? Merci 15W40 in motor. Mobil Delvac de exemplu. T75 in carterul transmisiei finale ( cutie de viteze si hidraulic) T75 in rezervorul de servodirectie T90 in reductoarele finale ale transmisiei spate T90 indiferentialul puntii fata ( daca e cu dubla tractiune) si T90 in reductoarele rotilor fata daca e DTC |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users