Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
motor masina spalat
Ultima postare: iul 20 2016 23:37, Inițiat de
iepurache2004
, iul 01 2010 19:32
·
0
#20
Publicat: 11 iulie 2010 - 16:45
iepurache2004, on 11th July 2010, 10:33, said: ...pe placa motorului sunt trecute alte date:turatie la un ciclu sau altu... |
#21
Publicat: 15 iulie 2010 - 09:55
va fac un tabel ,ca poza nu iese bine
SOLE made Italy tip 20572.300.H 230v 50hz condensatorul e de 1,4microF/400v....(chiar de unde iau litera asta din pc?) mai e un cod pe vericala 20572300 daca asta va ajuta e f bine altceva nu mai e trecut pe carcasa Fișiere atașate
Editat de iepurache2004, 15 iulie 2010 - 10:19.
|
#22
Publicat: 16 iulie 2010 - 21:54
Mai citeste postul #15.
Masoara cu ohmetrul si vezi care sunt infasurari separate si care au puncte comune. Pt probe, foloseste condensator cu valoarea specificata pe placa de timbru. Ca sa intelegi cum functioneaza motorul tau, citeste asta: http://www.ece.ualbe...ole_change.html |
#23
Publicat: 22 iulie 2010 - 12:56
am masurat si contactele..si daca intelegeti ceva si ma puteti ajuta ,eu va multumesc
masuratori pe scara de *1? valorile le-am trecut de cat la suta din scala se duce acul indicator care sunt perechile?si unde vine cuplat condensatorul??\ ............. EVITA CITAREA INUTILA A TEXTULUI ANTERIOR!! Fișiere atașateEditat de mister_rf, 22 iulie 2010 - 21:45. |
#24
Publicat: 22 iulie 2010 - 22:26
iepurache2004, on 22nd July 2010, 13:56, said: ...valorile le-am trecut de cat la suta din scala se duce acul indicator... Scala ohmetrului nu e liniara, asa ca valorile date acolo in procente nu sunt prea utile, de ce nu precizezi clar valorile in ohmi? Sau masoara cu unul digital. In orice caz, daca am inteles eu bine tabelul, firele rosu si negru n-au nici o treaba cu restul (e rezistenta infinita intre astea si restul, nu? Verifica asta cu ohmetrul pe scala cea mai mare, sa vezi rezistenta de izolatie). Deci practic iti raman 5 fire, la care poti incerca reteta de la motorul cu cupla cu 5 borne, de care ai amintit anterior. Adica ai 4 bobine cu cate o borna comuna, total 5 borne. Am putea presupune ca borna comuna e la firul rosu-alb (asta intuitiv, pentru ca e marcat in 2 culori, iar celelalte in numai cate una). Ca sa verifici daca e asa, masoara rezistentele intre acesta si fiecare din celelalte 4, si noteaza valorile in OHMI (nu in procente deviatie ac !!!). Apoi lasi la o parte firul rosu-alb, si faci toate masuratorile posibile intre celelalte 4 fire, doua cate doua, cu alte cuvinte masori de fapt cate 2 infasurari inseriate. Verifici daca valoarea masurata intre 2 astfel de fire este egala cu suma dintre rezistentele masurate intre fiecare si cel rosu-alb presupus comun. De exemplu, daca intre rosu-alb si albastru ai X ohmi, iar intre rosu-alb si gri ai Y ohmi, atunci intre albastru si gri trebe sa ai (X+Y) ohmi. Verifica daca e asa pt toate infasurarile. Adica sa ai certitudinea ca firul rosu-alb e comun la toate. Daca-i asa, mai departe e simplu, cred ca te-ai prins... |
#25
Publicat: 15 februarie 2011 - 09:07
am si eu un motor cu probleme la o masina de spalat arctic; motorul e arcelik 2806850500, 585W, 3.1A; defectul consta in faptul ca porneste, merge vreo 3 secunde, dupa care se opreste; cupla este cu 7 pini, in ordine: 1-2 infasurarea statorica, 3-4 periile colectoare, 5-6 taho, 7 impamantarea; intre primele 2 borne rezistenta masurata e 1,8 ohmi, curentul masurat pe fire cu un cleste ampermetric cu apuca sa treaca de 4A, in decursul celor 3 secunde cat merge; unde ar fi problema? orice parere e binevenita; multumesc
|
#27
Publicat: 15 februarie 2011 - 10:03
mister_rf, on 15th February 2011, 09:21, said: Verifica prima data placa de comanda, cuplele si relele de acolo. Posibil sa fie o problema de comanda/alimentare si nu un defect al motorului. multumesc de raspuns; am uitat sa spun ca am alimentat motorul si separat, printr-un disjunctor magneto-termic de 4 amperi si dadea afara dupa nicio secunda |
#28
Publicat: 15 februarie 2011 - 20:58
embedded, on 15th February 2011, 10:03, said: ...am uitat sa spun ca am alimentat motorul si separat... Daca n-ai traf sau ATR, incearca-l in serie cu o dioda si vezi daca se ambaleaza. E foarte posibil ca in montajul original sa ai defect in circ de comanda si tensiunea sa cresca la valori prea mari pt motor. Pt a verifica tahogeneratorul, pune un voltmetru pe borne, trebe sa culegi o tensiune proportionala cu turatia., vezi daca in montajul original, deconectarea taho are efect asupra turatiei si daca controlerul isi face treaba, el stabileste limita de tensiune ce se aplica motorului in sarcina (taho e pt feeback). |
|
#29
Publicat: 16 februarie 2011 - 11:15
multumesc de raspuns; ai dreptate, l-am alimentat la 220V doar pe cele 2 borne de la infasurarea statorica; intre timp l-am desfacut, am vazut ca un fir din cele 2 care merg la stator trece prin ceva (sa fie protectie termica?); iar intre stator si rotor parca se vad ceva urme de frecare (si e cam negru pe acolo); si rulmentii au un ceva joc, nu stiu daca e ok;
Editat de mister_rf, 16 februarie 2011 - 11:20.
|
#31
Publicat: 17 februarie 2011 - 16:05
iepurache2004, on 15th July 2010, 09:55, said: va fac un tabel ,ca poza nu iese bine SOLE made Italy tip 20572.300.H 230v 50hz condensatorul e de 1,4microF/400v....(chiar de unde iau litera asta din pc?) mai e un cod pe vericala 20572300 daca asta va ajuta e f bine altceva nu mai e trecut pe carcasa se scrie 1,4uf |
#33
Publicat: 18 februarie 2011 - 17:36
Bornele taho sunt complet separate de restul, ti-am zis si mai sus ca pe ele culegi tensiune proportionala cu turatia, ce nu e clar? Nu mai masura flotant intre taho si 220, nu e relevant, sunt balarii. Nici intre taho si pamant.
Pune voltmetrul pe scala de zeci Volt si vezi daca se genereaza tensiune proportional cu turatia. Mai citeste o data ce am scris, nu mai alimenta doar statorul, ci tot circuitul serie stator-rotor-protectie. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi