motor masina spalat
Last Updated: Jul 20 2016 23:37, Started by
iepurache2004
, Jul 01 2010 19:32
·
0
#55
Posted 20 May 2011 - 17:33
varna, on 19th May 2011, 21:56, said: Buna ziua,am o masina de spalat ARDO, A500, si nu stiu cum sa scot sertarul de detergenti,vreau sa-l curat ca sa infundat si curege apa pe sub el,,va rog mult cine se pricepe la asa ceva,? Nu stiu sigur daca se aplica si in cazul tau dar la mine (ardo a 600) il tragi pana la capat si apesi in jos(ferm- nu foarte puternic) daca incepe sa se incline fara un efort foarte mare inseamna ca asa se scoate si continua pana iese. Ca sa il bagi la loc pornesti din pozitia din care l-ai scos |
#56
Posted 21 May 2011 - 08:36
am pus si niste poze cu respectivul motoras
Attached Files
Edited by mister_rf, 21 May 2011 - 08:41.
|
#57
Posted 21 May 2011 - 15:47
mateevskici, on 20th May 2011, 18:33, said: Nu stiu sigur daca se aplica si in cazul tau dar la mine (ardo a 600) il tragi pana la capat si apesi in jos(ferm- nu foarte puternic) daca incepe sa se incline fara un efort foarte mare inseamna ca asa se scoate si continua pana iese. Ca sa il bagi la loc pornesti din pozitia din care l-ai scos |
#58
Posted 23 May 2011 - 21:27
Buna ziua,am o masina de spalat ARDO, A500, si nu stiu cum sa scot sertarul de detergenti,vreau sa-l curat ca sa infundat si curege apa pe sub el,,va rog mult cine se pricepe la asa ceva,?
am incercat mai multe variante si nu am reusit |
#59
Posted 24 May 2011 - 20:30
Nu are nici un opritor,tragi la maxim sertaru si apesi in jos,in acelasi timp misti putin stinga dreapta.Dupa cum vezi am masina la fel ca a ta, am scos usor sertaru si l-am pus la loc.Dar cred ca subiectu e off topic, aici discutinduse,despre motoare electrice.
Attached FilesEdited by hohaele, 24 May 2011 - 20:32. |
#60
Posted 25 May 2011 - 12:42
#61
Posted 25 May 2011 - 15:32
Quote aiurea.
..................................................... firele albe duc in spatele motorului ,cred ca tahometru e acolo si au acolo 178 ohm. firele ,maro , albastru si rosu merg la stator. gri merge direct la un carbune. negru intra sub motor ,iese si se duce la celalalt carbune intre firul gri si negru imi da de la 0 la 550 ohm, si asta daca invart de ax. la bobinele statorului imi da 2 ohm nu ma pricep eu dar e prea putin ,si motorul sigur nu este ars. eu vreau sa-l pornesc si sa-mi functioneze la turatia maxima ca sa-l folosesc la o macinatoare de porumb. daca ma puteti ajuta e OK. mersi. Attached FilesEdited by mister_rf, 25 May 2011 - 15:38. |
#62
Posted 25 May 2011 - 20:32
hohaele, on 24th May 2011, 20:30, said: Nu are nici un opritor,tragi la maxim sertaru si apesi in jos,in acelasi timp misti putin stinga dreapta.Dupa cum vezi am masina la fel ca a ta, am scos usor sertaru si l-am pus la loc.Dar cred ca subiectu e off topic, aici discutinduse,despre motoare electrice. |
#64
Posted 28 May 2011 - 17:05
#65
Posted 28 May 2011 - 17:18
La ce foloseste un doc in word daca discutam de o schema?
Uite o varianta, asa empiric fara sa fie garantat ca functioneaza. conectare_posibila.JPG 86.88K 409 downloads Edited by mister_rf, 28 May 2011 - 17:25. |
#66
Posted 29 May 2011 - 16:40
Domnule, am incercat varianta pe care a-ti propus-o si a functionat. se tureaza la maxim, cred. am masurat la bornele taho cu testerul la alternativ si mi-a dat 70 v ,cat o insemna asta nu stiu. A-ti avut dreptate si cu schimbarea de sens, am probat si asa este cum a-ti presupus . Astea sau intamplat cu motorul in gol ,adica singur. Cand l-am cuplat la macinatoarea mea care este mult mai usoara decat 5 kg de rufe ude (cum era el invatat sa mearga),la bornele taho nu am gasit decat 47v, i-a scazut turatia semnificativ. aveti vreo idee, cum fac sa mai maresc putin turatia ? daca nu asta e ,oricum , multe multumiri.
ca sa va faceti o idee , eu am dat tamburul jos de pe ax si in locul lui am pus o cruce de metal de vreo 2kg. fata de cat invartea el cand era masina de spalat este mult mai putin. |
#67
Posted 29 May 2011 - 17:08
E posibil (dar nu sunt sigur, deci trebuie verificat), ca sa cresti turatia daca se foloseste doar o singura bobina la la stator. Asta ar insemna sa faci teste cu firele de la stator legate in diverse combinatii, de exemplu:
rosu si albastru, albastru si maro sau maro si albastru. Se poate intampla ca intr-una din combinatii sa se forteze prea mult motorul si acesta sa se incinga. Cum nu am datele despre motor, toate sfaturile trebuie aplicate cu prudenta, exista si riscuri. Testarea se poate face pe perioade scurte si ulterior ce ai determinat cum variaza turatia, sa-l opresti pentru a verifica incalzirea acestuia.... B) |
#68
Posted 11 July 2011 - 10:47
In final ai rezolvat ceva cu alimentarea motorului?M-ar interesa si pe mine o stabilizare a turatiei in functie de feedback.
|
#69
Posted 13 February 2012 - 17:26
BUNA ZIUA!
Am un motor recuperat de la o masina de spalat ,vreau sa il folosesc pentru un polizor dar nu stiu sa ii fac legaturile la 220v,va rog sa ma ajutati,am atasat si niste poze,multumesc!!!!!!!! Attached Files |
|
#71
Posted 16 February 2012 - 23:50
Buna ,nu stiu daca te pricepi sa citesti o schema ?, dar incearca cu schema asta de conectare
http://forum.softped...a...t&id=892919, sau aici cauta manualul si descarca,l de aici http://www.eservicei...eets_w_200.html .Numai bine. |
#72
Posted 22 February 2012 - 19:01
Un sfat bun e binevenit, a mers MULTUMAX!!!!!!!!!! :thumbup:
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users