Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Duster 1,6 4x4 Laureate si urmatoarele...
Ultima postare: apr 29 2024 16:09, Inițiat de
furiousdoc
, mai 17 2010 14:40
·
1
#1135
Publicat: 22 martie 2016 - 17:06
Nu este putin, dar in primul rand sunt Michelin(un pic supraevaluate ca si pret, dupa mine), in al doilea rand sunt marime mare 215 daca nu ma insel pe 16 cu balonaj mare... si eu sunt in acelasi chestie cand o sa ajung acolo cu ale mele 225/45 R17 pe noua masina... o sa dau pe 2 bucati cat am dat pe 4 Dunlopuri Blueresponce la 195/65 R15...asta e daca mi-a trebuit alta...
Sa te poarte cu noroc si prin alte locatii frumoase Editat de andrew1980, 22 martie 2016 - 17:08. |
#1136
Publicat: 27 martie 2016 - 08:25
andrew1980, on 22 martie 2016 - 17:06, said:
Sa te poarte cu noroc si prin alte locatii frumoase Motivul principal pentru care am luat crossclimate e A-ul ala de la franarea pe ud. Nu am gasit alte gume sa se vanda pe la noi cotate cu A. Ca-s omologate si pentru iarna e ... cireasa de pe tort. Ce nu-mi convine la ele e ca nu prea mai am cum iesi de pe drum; probabil la nitica iarba umeda sau 2 mm de noroi raman impotmolit, la cum arata profilul. Ramane de testat. |
#1140
Publicat: 15 aprilie 2016 - 20:34
Am ajuns la concluzia ca, pentru moment, merge fara cardan; mai vad pe la toamna iarna. Variante sunt vreo 3: nou de origine (2250 lei), nou Spidan (1450 lei) sau reconditionat (1400 de la unii, probabil pe la 800-1000 la altii). Mai e si a patra varianta pe care nu as lua-o in calcul decat ca ultima solutie: dezmembrari.
S-au dus crucile cardanice de la lipsa de gresare (pe aceasta cale sa multmuim din nou Dacia ca nu are operatiunea mentionata in manual si/sau in lista de operatiuni de sevisare). Sunt partial gripate si transmiteau vibratii in masina ca si cum ar fi fost rotile neechilibrate. In alta ordine de idei, gumele cele noi ma incanta mult: silentioase, bune la franare, comode la denivelari. Sa vedem cum imbatranesc. Urmeaza sa fac in curand schimbul de ulei si trebuie sa ma pregatesc de schimbat distributie (cu pompa de apa si curea accesorii), lichide (frana, antigel care oricum trebuie ca schimb pompa de apa), plus itp-ul prin iulie. |
#1143
Publicat: 10 mai 2016 - 15:12
jay333, on 15 aprilie 2016 - 20:34, said:
Am ajuns la concluzia ca, pentru moment, merge fara cardan; mai vad pe la toamna iarna. Variante sunt vreo 3: nou de origine (2250 lei), nou Spidan (1450 lei) sau reconditionat (1400 de la unii, probabil pe la 800-1000 la altii). Vezi daca nu se gasesc doar crucile din cardan, ca alea se uzeaza. La masina mea preturile variaza intre 30 si 90 de RON si am platit pentru reconditionarea cardanului spate 100 RON, nu dau marca si model, ca sa nu stirnesc polemici. E adevarat ca acum cardanele nu se mai fac cu gresoare (la mine, din 3 cardane doar unul are gresor), dar daca tot ar trebui sa fie etanse. bumpocbum, on 14 aprilie 2016 - 18:52, said:
Si dupa studii la ce concluzie ai ajuns ? Cum naiba s-a dus cardanul la cuplul benzinarului ? Asa de calitate proasta sunt ? Nu s-a dus de la cuplul benzinarului, s-a dus de la subdimensionare. |
#1145
Publicat: 06 iunie 2016 - 16:56
72.350 km si 6 ani fara aproape 2 luni - s-a schimbat distributia.
Pret piese 1015 (kit distributie, pompa apa, kit accesorii, 4 litri Elf 5W40, filtru ulei, filtre aer) de la piesenet.ro, 460 lei manopera la Dacoserv Militari. Un mare plus pentru piesenet care a venit la service cu un alt kit de distributie, necesar in urma unui eveniment nefericit in timpul montajului. Azi i-am facut si ITP-ul daca tot am fost la "distractie", desi exipira la inceputul lunii viitoare. bumpocbum, on 02 mai 2016 - 16:18, said:
Cand ajungi la o concluzie cu Crossclimate-urile poate o si exprimi in scris. Eventual si comportament in of-road. Si eu sunt in cautare de ceva mai bun decat all-season dar sa fie o singura pereche de anvelope iarna-vara. Multumesc. daemonus, on 06 mai 2016 - 21:58, said:
Spidan ar fi o alegere foarte buna. undesignus, on 10 mai 2016 - 15:12, said:
Vezi daca nu se gasesc doar crucile din cardan, ca alea se uzeaza. |
#1147
Publicat: 06 iunie 2016 - 21:43
"Am sunat eu si oferta este de 960 daca nu ma insel taierea cardanului si montarea unuia sau ambelor cruci, nu mai stiu exact." - http://forumduster.r...__48#entry51531
Si de la meridian la fel au zis cand l-am dat jos de pe masina. Sau poate am inteles eu gresit. |
#1148
Publicat: 07 iunie 2016 - 12:54
monteaza ca la vechile camioane si un lant pe sub masina ca sa tina cardanul cind o pica?
http://www.reparatii...n-ansamblu.html http://mezoautomotiv...cia-duster.html |
#1151
Publicat: 18 iulie 2016 - 20:46
S-a mai dus un an, s-au mai platit niste asigurari: 528 RCA la Allianz (B12) si 462 lei prima rata din 2 la CASCO (suma asigurata 27809 lei).
Notam pe lista si ramanerea fara claxon (fir rupt la blocul de lumini, problema destul de frecventa se pare). Ca optiuni: reprezentanta - 400 lei, piesenet - 300 lei, olx - 200 lei, alti vanzatori - bloc lumini Asam la 80 lei. Mai notam si o vizita pe litoral de aproximativ 800 km si tot aproximativ 80 litri benzina. Poze pot pune doar cu un port turistic, nu cu masina: DSC_1419a.JPG 127,25K 54 download-uri PS: Am uitat ODO - 74000 km Editat de jay333, 18 iulie 2016 - 20:47. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi