Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Duster 1,6 4x4 Laureate si urmatoarele...
Last Updated: Apr 17 2024 15:42, Started by
furiousdoc
, May 17 2010 14:40
·
1
#1135
Posted 22 March 2016 - 17:06
Nu este putin, dar in primul rand sunt Michelin(un pic supraevaluate ca si pret, dupa mine), in al doilea rand sunt marime mare 215 daca nu ma insel pe 16 cu balonaj mare... si eu sunt in acelasi chestie cand o sa ajung acolo cu ale mele 225/45 R17 pe noua masina... o sa dau pe 2 bucati cat am dat pe 4 Dunlopuri Blueresponce la 195/65 R15...asta e daca mi-a trebuit alta...
Sa te poarte cu noroc si prin alte locatii frumoase Edited by andrew1980, 22 March 2016 - 17:08. |
#1136
Posted 27 March 2016 - 08:25
andrew1980, on 22 martie 2016 - 17:06, said:
Sa te poarte cu noroc si prin alte locatii frumoase Motivul principal pentru care am luat crossclimate e A-ul ala de la franarea pe ud. Nu am gasit alte gume sa se vanda pe la noi cotate cu A. Ca-s omologate si pentru iarna e ... cireasa de pe tort. Ce nu-mi convine la ele e ca nu prea mai am cum iesi de pe drum; probabil la nitica iarba umeda sau 2 mm de noroi raman impotmolit, la cum arata profilul. Ramane de testat. |
#1137
Posted 04 April 2016 - 20:22
70600 km - masina a ramas in 2wd pe motiv de buba la cardan. Analizam optiuni, studiem variante.
|
#1138
Posted 05 April 2016 - 09:53
se pare ca problema la cardan inca persista de pe vremea ,,papucului'' 4x4. din amintiri am schimbat 2 cardane in garantie.
|
#1139
Posted 14 April 2016 - 18:52
Si dupa studii la ce concluzie ai ajuns ? Cum naiba s-a dus cardanul la cuplul benzinarului ? Asa de calitate proasta sunt ?
Am mai citit ca la unu a picat in parcare, cu masina nepornita..... Edited by bumpocbum, 14 April 2016 - 18:52. |
#1140
Posted 15 April 2016 - 20:34
Am ajuns la concluzia ca, pentru moment, merge fara cardan; mai vad pe la toamna iarna. Variante sunt vreo 3: nou de origine (2250 lei), nou Spidan (1450 lei) sau reconditionat (1400 de la unii, probabil pe la 800-1000 la altii). Mai e si a patra varianta pe care nu as lua-o in calcul decat ca ultima solutie: dezmembrari.
S-au dus crucile cardanice de la lipsa de gresare (pe aceasta cale sa multmuim din nou Dacia ca nu are operatiunea mentionata in manual si/sau in lista de operatiuni de sevisare). Sunt partial gripate si transmiteau vibratii in masina ca si cum ar fi fost rotile neechilibrate. In alta ordine de idei, gumele cele noi ma incanta mult: silentioase, bune la franare, comode la denivelari. Sa vedem cum imbatranesc. Urmeaza sa fac in curand schimbul de ulei si trebuie sa ma pregatesc de schimbat distributie (cu pompa de apa si curea accesorii), lichide (frana, antigel care oricum trebuie ca schimb pompa de apa), plus itp-ul prin iulie. |
#1141
Posted 02 May 2016 - 16:18
Cand ajungi la o concluzie cu Crossclimate-urile poate o si exprimi in scris. Eventual si comportament in of-road. Si eu sunt in cautare de ceva mai bun decat all-season dar sa fie o singura pereche de anvelope iarna-vara. Multumesc.
|
#1143
Posted 10 May 2016 - 15:12
jay333, on 15 aprilie 2016 - 20:34, said:
Am ajuns la concluzia ca, pentru moment, merge fara cardan; mai vad pe la toamna iarna. Variante sunt vreo 3: nou de origine (2250 lei), nou Spidan (1450 lei) sau reconditionat (1400 de la unii, probabil pe la 800-1000 la altii). Vezi daca nu se gasesc doar crucile din cardan, ca alea se uzeaza. La masina mea preturile variaza intre 30 si 90 de RON si am platit pentru reconditionarea cardanului spate 100 RON, nu dau marca si model, ca sa nu stirnesc polemici. E adevarat ca acum cardanele nu se mai fac cu gresoare (la mine, din 3 cardane doar unul are gresor), dar daca tot ar trebui sa fie etanse. bumpocbum, on 14 aprilie 2016 - 18:52, said:
Si dupa studii la ce concluzie ai ajuns ? Cum naiba s-a dus cardanul la cuplul benzinarului ? Asa de calitate proasta sunt ? Nu s-a dus de la cuplul benzinarului, s-a dus de la subdimensionare. |
#1145
Posted 06 June 2016 - 16:56
72.350 km si 6 ani fara aproape 2 luni - s-a schimbat distributia.
Pret piese 1015 (kit distributie, pompa apa, kit accesorii, 4 litri Elf 5W40, filtru ulei, filtre aer) de la piesenet.ro, 460 lei manopera la Dacoserv Militari. Un mare plus pentru piesenet care a venit la service cu un alt kit de distributie, necesar in urma unui eveniment nefericit in timpul montajului. Azi i-am facut si ITP-ul daca tot am fost la "distractie", desi exipira la inceputul lunii viitoare. bumpocbum, on 02 mai 2016 - 16:18, said:
Cand ajungi la o concluzie cu Crossclimate-urile poate o si exprimi in scris. Eventual si comportament in of-road. Si eu sunt in cautare de ceva mai bun decat all-season dar sa fie o singura pereche de anvelope iarna-vara. Multumesc. daemonus, on 06 mai 2016 - 21:58, said:
Spidan ar fi o alegere foarte buna. undesignus, on 10 mai 2016 - 15:12, said:
Vezi daca nu se gasesc doar crucile din cardan, ca alea se uzeaza. |
#1146
Posted 06 June 2016 - 20:47
Cum adica se taie din capatul cardanului si se sudeaza altul ? Jur ca nu am mai auzit asa ceva pana acum....si cum o rezolvi cu echilibrarea (stiut fiind faptul ca echilibrarea unui cardan nu e un lucru tocmai simplu si la indemana oricui) ?
|
#1147
Posted 06 June 2016 - 21:43
"Am sunat eu si oferta este de 960 daca nu ma insel taierea cardanului si montarea unuia sau ambelor cruci, nu mai stiu exact." - http://forumduster.r...__48#entry51531
Si de la meridian la fel au zis cand l-am dat jos de pe masina. Sau poate am inteles eu gresit. |
#1148
Posted 07 June 2016 - 12:54
monteaza ca la vechile camioane si un lant pe sub masina ca sa tina cardanul cind o pica?
http://www.reparatii...n-ansamblu.html http://mezoautomotiv...cia-duster.html |
#1149
Posted 07 June 2016 - 20:51
In comunitatea 4x4 unde activez, firma din primul link postat de colegul @Evergreen se bucura de un bun renume (CSGAuto). Poate ca nu ar strica sa le faci o vizita sau sa le scrii un mail...
|
|
#1150
Posted 08 June 2016 - 09:33
Am intrebat la CSG, ma costa 1400 unul reconditionat; cu doua sute de lei in plus cumpar unul nou.
|
#1151
Posted 18 July 2016 - 20:46
S-a mai dus un an, s-au mai platit niste asigurari: 528 RCA la Allianz (B12) si 462 lei prima rata din 2 la CASCO (suma asigurata 27809 lei).
Notam pe lista si ramanerea fara claxon (fir rupt la blocul de lumini, problema destul de frecventa se pare). Ca optiuni: reprezentanta - 400 lei, piesenet - 300 lei, olx - 200 lei, alti vanzatori - bloc lumini Asam la 80 lei. Mai notam si o vizita pe litoral de aproximativ 800 km si tot aproximativ 80 litri benzina. Poze pot pune doar cu un port turistic, nu cu masina: DSC_1419a.JPG 127.25K 54 downloads PS: Am uitat ODO - 74000 km Edited by jay333, 18 July 2016 - 20:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users