Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Taxa pod " Sold peaje neexpir...

Problema stabilizator tensiune cu...

VENTILATOR

Comunicare cu animale moarte ?
 Convertit sistem de navigați...

Nu am sunet pe hdmi

Întrebare alunita

Schimbare tabla acoperis
 Trotineta Bolt cu reducere de 3 lei

Aragaz cu plita pe gaz si cuptor ...

Cablu FFC

Poco F6/F6 Pro
 Scurgere catre hazna

De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...
 

Clasificare motociclete

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#55
Byzon

Byzon

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 07.10.2010
eu zic sa aduni bani pana la vreo 8 mii de euro si iti cumperi un motor nou si stii ca nu o sa ai probleme ,
daca iti iei secound hand risti sa mai bag 2 mii de euro in el nu fa o prostie ! si pe mine ma mancat in cur  sami iau un motor de la un muist din bucuresti , pacat ca nu am fost eu sa iau motoru sa dus tatal meu sal cumpere , iar taicamiu cum nu se prea pricepe la motoare va dati seama ce sa intamplat , intotdeauna cand te duci sati iei un motor dute cu un prieten care stii ca are cunostinte!

#56
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Update de caz:

Pana la urma am luat Transalp 650. Din cauza unor complicatii cu actele n-am putut sa mai ies pe strada cu el, dar microbul m-a virusat rau de tot, asa ca am mai luat un Drz 400e inmatriculat si cu 2 seturi de roti (SM si cramponate), cu care am prins mare drag de coclau, padure, hula-hula stiti voi... Dar, la plimbari usoare nu merge si cu pasager si nu-mi convine deloc.

Acum, dupa ce s-au mai lamurit putin lucrurile, am o noua dilema existentiala: sa caut o mobra suficient de usoara cat sa pot face off-road real cu ea, dar si sa ma duca cu tot cu pasager pe drumuri lungi pe sosea (gandul zboara imediat la un SuperTenere 750, sau mai degraba un KTM 990adv), sau sa rezolv problema cu Transalpul si sa iau o capra mai usoara decat DRZ-ul? Sau, varianta a 3-a, sa iau alt touring mai specializat si mai potent decat Transalpul(probabil Varadero) si o capra usurica(rm-z 250).

Ambele actuale le-am ales pentru fiabilitatea declarata si demonstrata, pentru gradul mare de polivalenta. Totusi, polivalenta poate fi un neajuns cand vorbim de un grad sporit de specializare pe un domeniu. Transalpul nu va face niciodata offroad autentic, iar drz-ul nu va fi in veci o motoreta de touring. Un mix intre cele doua parca mi-ar surade cel mai mult, insa unde gasesc un v-twin (sau, ma rog, un bicilindru) fiabil care sa nu aiba peste 160 kg, sa se incordeze cu un cuplu de macar 70-75Nm si o herghelie de cel putin 80-90cp?

#57
liliac-alb

liliac-alb

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 04.08.2008
Salut!
Nu am reușit să înțeleg diferența între Cruiser și Touring
Mulțumesc Posted Image

#58
dann52

dann52

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 15.04.2013

View Postliliac-alb, on 13 decembrie 2016 - 00:20, said:

Salut!
Nu am reușit să înțeleg diferența între Cruiser și Touring
Mulțumesc Posted Image


https://en.wikipedia..._of_motorcycles

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate