DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Ultima postare: apr 28 2024 16:32, Inițiat de
ciuly
, feb 01 2010 23:23
·
99
#4321
Publicat: 23 iunie 2017 - 22:22
Eu astazi, in Galati, pentru prima oara din 2008 de cand am internet fix de la Digi, am avut netul cazut aprox. 4 ore. Pana acum n-am avut netul oprit mai mult de 30 de minute, 1 ora maximum. Nu a plouat, nins sau cutremur. Am facut o sesizare in Digicare. Nu am primit niciun tel sau e-mail sa ma intrebe cineva de situatie. De obicei primeam tel. in 10-30 minute de la sesizare. De aici deduc ca a fost o avarie cel putin pe zona asta de oras. In tot acest timp netul mobil a mers.
|
#4322
Publicat: 23 iunie 2017 - 23:43
Back in business.
[ https://www.speedtest.net/result/6401459598.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4326
Publicat: 25 iunie 2017 - 16:33
Vineri a fost vreme urata, a tunat si fulgerat, dar nu a plouat..in momentul acela ma suna un amic caruia i-am configurat routerul acum cateva luni, ca i-a picat netul (FTTB de la RCS-RDS). a spus ca-i merge wirelessul si n-are net..l-am pus telefonic sa bage cablul pe direct si sa creeze conexiunea PPPOE..n-a reusit; intre timp a verificat si nu avea nici semnal la TV, a reusit sa vorbeasca la RDS si i-au spus sa-si reconfigureze routerul (router propriu, nu achizitionat de la ei) ca s-a resetat. Sambata dimineata, m-am dus la el sa vad despre ce-i vorba. Routerul nu era resetat, avea link fizic dar nu se conecta cu RDS. Am zis sa bag pe direct sa vedem..imi da nu stiu ce eroare ca parola incorecta sau asa ceva...Sun la RDS, dau pe titular sa confirme apelul dupa care intru eu in discutie; ii spun la operator despre ce-i vorba si ii spun sa verifice ca probabil "a ramas agatat userul ieri cand a tunat si a fulgerat mai ales ca nu exista impamanatari pe la prize si este o situatie stiuta in domeniul IT.." si mi se spune: da, nu functioneaza ptr. ca nu ati bagat parola buna..adica m-a facut prost in fata doar ca sa nu recunoasca ca-i problema de la ei )
Inteleg ca RCS-RDS s-a listat pe bursa si tre sa aiba grija la detalii, insa cand la capatul celalalt al liniei discuti cu un profesionist din aceasi breasla, este destul de riscant sa arunci vina. Am dat pe titular la telefon, au stabilit o noua parola si a functionat internetul. Parola veche care operatorul sustinea ca nu-i bagat bine, era cea configurata in router care a mers cateva luni si care a fost trecuta pe foaia aia cand se preda conexiunea/procesul verbal. RCS-RDS, dorim transparenta, nu gogosi expirate! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi