Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Avioane
Ultima postare: mar 11 2014 16:56, Inițiat de
djl
, feb 01 2010 00:19
·
0
#1
Publicat: 01 februarie 2010 - 00:19
De ce nu am discuta și despre avioane?
"Ilisuhin" IL18: http://www.youtube.c...r..._type=&aq=f http://en.wikipedia..../Ilyushin_Il-18 "Tupolev" TU-114, cel mai rapid avion cu elice: http://en.wikipedia..../Tupolev_Tu-114 Belive it or not, avioanele rusești erau făcute mai din topor, dar erau printre cele mai sigure! O discuție pe un alt forum american despre cvadimotoare pistonare americane: http://audiokarma.or...ad.php?t=217043 |
#6
Publicat: 01 februarie 2010 - 01:04
andreic, on 1st February 2010, 00:44, said: Stie cineva de ce AN 225 are la coada 2 stabilizatoare verticale si la distanta intre ele ? Daca nu ma insel, AN 225 a fost initial proiectat pentru a transporta naveta spatiala ruseasca BURAN. Din cauza asta are cele 2 lonjeroane de ancorare de deasupra, si tot din aceasta cauza derivele au fost montate pe laterale, pentru a putea intra naveta. Revenind la subiect: Messerschmidt Bf 109, preferatul meu din WWII messerschmitt_bf109.jpg 140,22K 121 download-uri Si un site interesant. |
#7
Publicat: 01 februarie 2010 - 01:11
andreic, on 1st February 2010, 00:44, said: Stie cineva de ce AN 225 are la coada 2 stabilizatoare verticale si la distanta intre ele ? Cum s-a zis mai sus, transportarea lui Buran implica mai multe complicatii. Una dintre ele tinea de "coada" avionului: naveta spatiala pusa pe avion bloca aerul care trebuia sa ajunga la coada, de aceea le-au pus laterale. |
#9
Publicat: 01 februarie 2010 - 18:03
Unul de la mine:
[ http://www.abacuspub.com/wbe/B2_2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#11
Publicat: 01 februarie 2010 - 18:12
Marius3k, on 1st February 2010, 18:03, said: Unul de la mine: Frumoasa jucarie !, B-2ul, dar prefer F-117 Nighthawk, formele sale sunt mai "seducatoare". [ http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/20/F-117_Night_hawk.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] @Nicu90, asta e B52, al USAF : [ http://papundits.files.wordpress.com/2009/05/b-52.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu se poate clasifica ca si avion, dar tot ca unul arata, este vorba de Ekranoplanul rusilor, un fel de hovercraft de viteza. [ http://www.russia2all.com/images/shop/customer_media/7558/km-ekranoplan.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de connectorxp, 01 februarie 2010 - 18:13. |
#12
Publicat: 01 februarie 2010 - 18:13
Ala e. Si inca unul celebru:
[ http://www.glimpsesofmeridian.com/pixes/wom-138.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#13
Publicat: 01 februarie 2010 - 18:30
Asta da tehnologie. Din pacate noi nu am prea fost in stare sa facem niciun avion mai de doamne ajuta. La craiova pe vremea cand se faceau avioane se importa aluminiu de la chineji pentru fuselaj pentru ca noi nu eram in stare sa facem si inca nici acum nu suntem in stare sa facem mai nimic de doamne ajuta.
|
#14
Publicat: 01 februarie 2010 - 18:56
koss_x_treeme, on 1st February 2010, 18:30, said: Asta da tehnologie. Din pacate noi nu am prea fost in stare sa facem niciun avion mai de doamne ajuta. La craiova pe vremea cand se faceau avioane se importa aluminiu de la chineji pentru fuselaj pentru ca noi nu eram in stare sa facem si inca nici acum nu suntem in stare sa facem mai nimic de doamne ajuta. Intradevar, nu s-a precizar un orizont de timp, asa ca imi prmit sa te contrazic. IAR 80/81, a fost un avion foarte bun, cu toate piedicile care i-au fost puse in cel mai pur stil mioritic.... iar_80_01.jpg 69,75K 70 download-uri Daca apuca sa intre in fabricatie si varianta cu mtor DB 605, devenea chiar redutabil. Si cateva fotografii cu niste formatii de zbor, putin mai neobisnuite: formation1.jpg 149,16K 83 download-uri formation2.jpg 255,08K 70 download-uri formation3.jpg 255,3K 58 download-uri formation5.jpg 259,04K 40 download-uri formation6.jpg 157,33K 34 download-uri formation4.jpg 323,17K 51 download-uri |
#16
Publicat: 02 februarie 2010 - 02:21
calinkgb, on 1st February 2010, 18:56, said: Intradevar, nu s-a precizar un orizont de timp, asa ca imi prmit sa te contrazic. IAR 80/81, a fost un avion foarte bun, cu toate piedicile care i-au fost puse in cel mai pur stil mioritic.... iar_80_01.jpg Daca apuca sa intre in fabricatie si varianta cu mtor DB 605, devenea chiar redutabil. Si cateva fotografii cu niste formatii de zbor, putin mai neobisnuite: formation1.jpg formation2.jpg formation3.jpg formation5.jpg formation6.jpg formation4.jpg Într-adevăr, IAR 80/81 a fost un avion excelent, la începutul războiului. O prezentare a avionului în format pdf aveți la link-ul de mai jos: http://forum.softpedia.com/index.php?act=attach&type=post&id=703400 Tari pozele cu avionul de tip vechi zburând împreună cu cele de tip nou! Dacă nu mă înșel, ăla e un Mustang, avionul care a contribuit decisiv la victoria aliaților în WW2. Iată și ceva de actualitate: pe 29 ianuarie anul curent a avut loc primul zbor al prototipului avionului rusesc de generația a 5-a, Sukhoi PAK FA T-50. Câteva imagini: [ http://img193.imageshack.us/img193/1842/imageaspxs.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img193.imageshack.us/img193/1477/imageaspx2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img43.imageshack.us/img43/6353/imageaspx3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de floryyn, 02 februarie 2010 - 02:23. |
#18
Publicat: 02 februarie 2010 - 15:53
@floryyn
Nu, nu te inseli, avionul e North American P 51D Mustang. Intradevar,a hotarat soarta razboiului, parte prin performante, dar covarsitor prin numarul mare de unitati construite....... Cateva poze proprii, de la fostul loc de munca: 29042008.jpg 152,74K 74 download-uri 29042008_001_.jpg 140,89K 66 download-uri 29042008_002_.jpg 140,38K 84 download-uri 29042008_003_.jpg 141,8K 82 download-uri |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi