Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme
Last Updated: Dec 03 2018 21:20, Started by
Taxon
, May 25 2005 12:36
·
0
#73
Posted 07 November 2007 - 02:17
Da, ampermetrul se va conecta serie cu un acumulator descarcat.
Pentru acumulatorul folosit de tine, la o valoare de 66Ah curentul de incarcare rezidual este 66/20=3.3A, iar valoarea nu este critica, se poate alege intre 2 si 3A iar curentul de incarcare propus in schema este de maxim 66/5=13.2A. Totusi si acest curent poate fi micsorat in practica, deci se poate alege de la 8A la 12A. Personal consider ca valoarea de C/5 este cam mare pentru curentul de incarcare, unii recomanda chiar si o scadere pana la C/10 dar depinde de tipul de acumulator. |
#74
Posted 15 December 2007 - 17:15
salut am facut incarcatoru de acc auto de la epsicom si am o problema cu indicatoru optic (ledurile ) adica stau toate aprinse cand pornesc redresoru fara sa conectrez sarcia (acumulatoru) cand il conectez si este descarcaat in jur de 8-9V mi se sting dor ultimile 3 leduri si dupa circa 15 minute se aprind ca si cum accu ar fi incarcat.Asta ar fi una si cealalta chestie este ca ultimul led merge cand vrea adica:redresor pornit accu conectat de exemplu sa zicem ca este incarcat la 14.38-14.40 ultimu led nu este aprins cum ar trebui dupa ce lam reglat daca deconectez redresoru de la 220V accu ramanand inca conectat la redresor se aprinde ledu daca alimentez din nou redresoru se stinge ledu.Chestia asta nu o face constant si numai cad vrea el,partea de forta(incarcare ) merge ok.Ma poate juta cineva cu niste pareri. multumesc.Schema find cea de la Post#71
|
#75
Posted 15 December 2007 - 18:12
#77
Posted 16 December 2007 - 14:54
#79
Posted 19 December 2007 - 11:50
KINDERU56, on Dec 15 2007, 17:15, said: ... si am o problema cu indicatoru optic... O solutie este schimbarea schemei si folosirea unui circuit liniar LM3914, apoi se face modificarea sistemului de alocare al referintei LOW si HIGH conform indicatiilor din catalog: http://www.jaycar.co...aded/LM3914.PDF Empiric incearca folosirea a doua diode inseriate in loc de una, (dubleaza D1: 1N4148) si reglarea din nou a lui P5 pentru ca abia la depasirea pragului de 14.4-14.5 sa se aprinda ultimul LED. |
#80
Posted 20 December 2007 - 00:05
ocrv, on Sep 26 2006, 23:31, said: Iata o schema interesanta: http://www.uoguelph..../circ/lader.htm Mai exista scheme asemanatoare. Aveam si una in comutatie (nu mai necesita radiatorul imens). O voi atasa Succes Am gasit si eu schema asta. M-as apuca sa fac montajul, mi se pare mai serioasa decit alea prea simple linga care trebe sa stai sa nu "fierbi" acumulatorul sau alea cu multe leduri de luat ochii. Mie chiar imi trebuie la acumulatorul de la motocicleta (12V/16Ah) deci se potriveste la fix (10% - 1,6A) pe la mijlocul plajei de curent. Intrebarea mea: se poate inlocui LM350 (pe care ar trebui sa-l cumpar) cu LT1083 (pe care il am). Decit sa dau banii pe un LM350 mai bine imi iau un ampermetru de panou care e chiar util. Cred ca amindoua fac acelasi lucru dar LM350 duce maxim 3A iar LT1083 maxim 7,5A. Rog un raspuns pt. ca vreau sa ma apuc de lucru acum cit e iarna si bobinez cu masina si am timp sa lucrez la motocicleta - si accesorii. Multumesc. Edited by zoso, 20 December 2007 - 00:07. |
#81
Posted 20 December 2007 - 00:16
Zoso, te rog, unde se gasesc de cumparat acumulatori de motocicleta? Si cam cat costa unul de 16 Ah?
|
#82
Posted 20 December 2007 - 00:29
Soacra, on Dec 20 2007, 00:16, said: Zoso, te rog, unde se gasesc de cumparat acumulatori de motocicleta? Si cam cat costa unul de 16 Ah? Eu mi-am luat unul acum vreo citeva saptamini de la HeinGericke din Germania (dar am fost acolo) - de fapt alimentatorul vreau sa-l fac ca sa-l formez pe asta, plus ca o sa fie lucrul meu. Nu stiu daca trimit in Romania. Poti sa iei si de la www.louis.de dar ceva mai scump. Sint destui care aduc de la louis la pret de catalog, majoritatea seriosi. |
|
#84
Posted 20 December 2007 - 00:44
#85
Posted 23 December 2007 - 10:49
feretech, on Dec 15 2007, 18:12, said: Am PCB-ul facut (Proteus) pentru schema postata de Marian 1500.Acest incarcator a fost intre primele montaje construite de mine si pot sa afirm ca "functioneste" foarte bine si este practic indestructibil in exploatare. Am primit o comanda pt. incarcator, neavind alta posibilitate de montaj am inghesuit intr-o cutie ATX (sursa calculator).Mosul mi-a adus o camera digitala astfel va pot prezenta "capodopera" facuta recent. Feretech Attached Files |
#86
Posted 24 December 2007 - 01:05
Felicitari pentru modul de realizare practic al proiectului.
Eu cred ca momentan lipseste posibilitatea limitarii curentului de incarcare pentru a face adaptarea la baterii de capacitati diferite. Te-ai gandit si la aceasta facilitate disponibila la panou? |
#87
Posted 24 December 2007 - 20:23
mister_rf, on Dec 24 2007, 01:05, said: Felicitari pentru modul de realizare practic al proiectului. :coolspeak: Eu cred ca momentan lipseste posibilitatea limitarii curentului de incarcare pentru a face adaptarea la baterii de capacitati diferite. Te-ai gandit si la aceasta facilitate disponibila la panou? Feretech |
|
#88
Posted 01 February 2008 - 00:31
feretech, on Dec 23 2007, 10:49, said: Am primit o comanda pt. incarcator, neavind alta posibilitate de montaj am inghesuit intr-o cutie ATX (sursa calculator).Mosul mi-a adus o camera digitala astfel va pot prezenta "capodopera" facuta recent. Feretech |
#89
Posted 08 February 2008 - 15:37
Salutare .Am si eu o rugaminte.Eu sint pe dinafara in electronica.De curind ma lasat acumulatorul masinii.Il am de 2 ani nu lam incarcat niciodata.Am acasa un transformator de la un tv sport,si mai am o punte pe care scrie 20 PM 4 .Daca leg puntea la traf. pot pune direct iesirile de la punte pe bornele acumulatorului?Acumulatorul este de 45 A.Multumesc mult .Daca doriti sa imi explicati ceva facetio va rog pe intelesul meu tinind cont ca nu ma pricep.Puntea este din aluminiu si este aproape cit o cutie de chibrituri.Eu trafu si puntea le foloseam la un casetofon auto la care ascultam muzica in casa.
|
#90
Posted 08 February 2008 - 15:55
Probabil ca transformatorul de "Sport", produce o tensiune mai mare in secundar fata de valoarea 14.5V necesara acumulatorului, de aceea intre puntea redresoare si acumulator ar trebui conectata o rezistenta de limitare.
Acum pentru incarcarea bateriei este util un curent de aproximativ 4-5A si puntea redresoare se va incalzi la aceasta valoare. Empiric se poate conecta o rezistenta de 0.5-1 ohmi si probabil ca in sarcina tensiunea din secundar scade suficient pentru a nu se ajunge la 3-4A. Ideal este sa masori curentul sau caderea de tensiune pe rezistenta, daca este foarte mic 1-2A poate ca merge si fara... B) Edited by mister_rf, 08 February 2008 - 15:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users