![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme
Last Updated: Dec 03 2018 21:20, Started by
Taxon
, May 25 2005 12:36
·
0

#37
Posted 26 April 2006 - 11:29

dac vrei sa vezi un acumulator cum bubuie pune la incarcat pina fierbe si dupa aia o scinteie in aburul de acid, cel mai usor mod sa vezi asa ceva, se face bucati, eu am patit era acumulatorul la incarcat si doream sa probezi un electromotor reparat, m-am dezbracat de haine intro secunda si ma spalam cu benzina ca nu aveam apa sa inteleg din cele relatate mai sus ca nu pot pune un traf cu un amperaj mai mare la schema mai sus aratata? |
#38
Posted 26 April 2006 - 15:16

lol
de amperaj mai mare poti sa pui linistit. sa ma tem insa ca intrebi de fapt de o tensiune mai mare in secundar ? |
#39
Posted 26 April 2006 - 15:18

sa inteleg din cele relatate mai sus ca nu pot pune un traf cu un amperaj mai mare la schema mai sus aratata? conteaza numai diferenta de voltaj dintre bateria consumata si redresor.implicit rezulta curentul de incarcare, daca vrei o baterie descarcata are impedanta scazuta, si simplu cu legea lui Ohm trafo TV SPORT nu este de ajuns pentru bateriile auto cu toate ca are in secundar tensiunea necesara in gol(TEM) , dar amperajul nu.Iti trebuie un traf de 5-6 A (min) cu tens sec.16-18 volti , deci 18x6=108 W inseaman pentru siguranta un traf de cel putin 120- 150 VA, de aici calculeaza sectiune miezului si asa smai departe.Daca este cu circuit complicat sau fara nu prea coteaza,si eu am doua unul automat care incarca -descarca in cicluri , si unul simplu numai cu o dioda si traf si nu am avut probleme.Daca ajunge tensiunea incarcata la cea debitata de redresor nu ai cum sa fierbi bateria, pentru ca se opreste incarcarea, nexistand diferenta de potential,Insa schemele simple cu becuri sunt bune, curba caracteristica(inversa) a filemantului este adecvata pentru asa ceva, Bafta |
#40
Posted 27 April 2006 - 11:07

Va multumesc mult.
Acum a o alta problema. Din lista de piese nu gasesc o parte din ele si anume:BTY79,C106D si punte redresoare 50V 6A. Imi puteti spune cu ce le pot inlocui ca la magazinele din Tulcea nu prea am cu cine discuta sunt mai afoni ca mine. |
#41
Posted 29 April 2006 - 01:10

salut am desfacut si eu din curiozitate redresorul tatalui meu...
si ce sa vazi mai simplu de atat nu cred ca se putea era puri si simplu un transformator d`ala mare si puternik de vreo 20-30 A linistit legat pe o punte de`aia de la alternator si atat iesirile erau legate direct la baterie nu e prea primitiv si periculos??? totusi ma mir cum de nu s-a stricat nici o baterie din moment ce-l foloseste de vreo...20 de ani |
#42
Posted 29 April 2006 - 12:58

salut am desfacut si eu din curiozitate redresorul tatalui meu... si ce sa vazi mai simplu de atat nu cred ca se putea era puri si simplu un transformator d`ala mare si puternik de vreo 20-30 A linistit legat pe o punte de`aia de la alternator si atat iesirile erau legate direct la baterie nu e prea primitiv si periculos??? totusi ma mir cum de nu s-a stricat nici o baterie din moment ce-l foloseste de vreo...20 de ani MERGE SHI ASA DAR SE SCURTEAZA VIATA BATERIEI.tOTUSI, nu cred sa aiba traful 20-30 de A.E mult prea mult, ar fi shi prea mare.Shi pe langa puntea aia ar trebui sa aiba macar un condensator de filtraj. |
#43
Posted 02 May 2006 - 17:08

MERGE SHI ASA DAR SE SCURTEAZA VIATA BATERIEI.tOTUSI, nu cred sa aiba traful 20-30 de A.E mult prea mult, ar fi shi prea mare.Shi pe langa puntea aia ar trebui sa aiba macar un condensator de filtraj. nu-ti trebuie condensator ba din contra un pic de c.alternativ nu strica, sunt unele redresoare care lasa sa treaca si un pic de alternativ; am eu un redresor mai vechide 10 ani , si functioneaza cu UNA dioada pe o singura alternanta, fara condensator... |
#44
Posted 02 May 2006 - 19:34

salut nu-ti trebuie condensator ba din contra un pic de c.alternativ nu strica, sunt unele redresoare care lasa sa treaca si un pic de alternativ; am eu un redresor mai vechide 10 ani , si functioneaza cu UNA dioada pe o singura alternanta, fara condensator... Pai redresorul tau e facut industrial sau l-a facut cineva?Mi se pare ciudat sa puna redresare monoalternanta. Ma rog, eu am facut schema aia de pe aaroncake, am dat shi linkul.Am pus o punte mare shi montajul merge super.Se aprinde ledul progresiv cu incarcarea |
#45
Posted 08 May 2006 - 11:27

Sal
La intrebarea mea anteriaoara cu echivalentele nu mi-a raspuns nimeni asa ca am renuntat le schema, am cautat in oras piese pt schema cu LM741 nici pe asta nu l-am gasit acum vreau sa incerc schema lui tunelu pe care am atasat-o mai jos, dar am o nelamurire, v-am spus ca sunt ffff incepator, nu stiu ce titistor sa solosesc, am intyeles ca trebe sa fie >=6A/100v dar niste denumiri poate sa-mi dea careva? Attached Files |
#48
Posted 15 May 2006 - 12:34

Am reusit sa fac moantajul mai sus aratat. Am folosit in tristor BT137/800, dar am o prblema: Dupa aproximativ 20 sec tristorul se incinge fff tare. Ce pot face?
Si o alta problema: Din P2 pot regla tensiunea pana la 13V, iar din P1 amperajul intre 6,8 si 7,2 A. Ce pot face ca sa aduc tensiunea la 14,4A si amperajul intre 3,5 si 7A? VA rog sa ma ajutati am mare nevoie de acest redresor. Va multumesc anticipat |
#49
Posted 15 May 2006 - 14:28

am vrut sa zic 14.4V
Am observat ca se incinge doar cand pun ampermetrul e normal? ledul rosu cand merge in gol trebuie sa fie aprins sau stins? (la mine e stins) va rog sa ma ajutati. |
#50
Posted 28 May 2006 - 16:42

am vrut sa zic 14.4V Am observat ca se incinge doar cand pun ampermetrul e normal? ledul rosu cand merge in gol trebuie sa fie aprins sau stins? (la mine e stins) va rog sa ma ajutati. Succes, mp Attached Files |
#51
Posted 28 May 2006 - 16:58

Care dintre tiristoare e de 3A si care de 20? Presupun ca TIC 236 e de 20, dar precizeaza ca sa stie lumea.In locul ampermetrului pot folosi un indicator pt vumetru?Adik un miliampermetru din ala de se foloseste ca vu metru.
|
|
#52
Posted 06 June 2006 - 00:09

Am o singura intrebare fundamentala care ma framanta in toata treaba asta cu incarcarea bateriilor.
Se stie ca o baterie auto e incarcata cand atinge tensiunea de 14,4v.Aceasta tensiune se masoara cand redresorul incarca bateria sau se scoate redresorul,se constata ca tensiunea e doar de 13V,se conecteaza din nou,iar se mai asteapta shi tot asa ,pana ajunge la 14,4v? |
#53
Posted 06 June 2006 - 01:08

Am o singura intrebare fundamentala care ma framanta in toata treaba asta cu incarcarea bateriilor. Se stie ca o baterie auto e incarcata cand atinge tensiunea de 14,4v.Aceasta tensiune se masoara cand redresorul incarca bateria sau se scoate redresorul,se constata ca tensiunea e doar de 13V,se conecteaza din nou,iar se mai asteapta shi tot asa ,pana ajunge la 14,4v? Se masoara la sfarsitul incarcarii, cand curentul debitat este doar cel de "mentinere" si nu cel de incarcare (0.1xCapacitatea bateriei exprimata in Ah). Sau mai ochiometric, cand toti elementii degaja gaze in mod activ - pentru redresoarele neinteligente gen trafo plus punte chioara... Edited by SuperDuper, 06 June 2006 - 01:10. |
#54
Posted 06 June 2006 - 05:37

Dar daca montez permanent in schema un voltmetru pe bornele redresorului, acesta imi masoara corect tensiunea la bornele bateriei cand aceasta se afla la incarcat?Adica vreau sa am si un reper vizual cu ac al stadiului de incarcare, sa vad cam cat mai e pana se termnia incarcarea si se aprinde ledul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users