Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme
Ultima postare: dec 03 2018 21:20, Inițiat de
Taxon
, mai 25 2005 12:36
·
0
#505
Publicat: 02 iunie 2014 - 13:51
Quote Problema pe care am observat-o este ca acele 'impulsuri' pe care le primeste bateria in timpul incarcarii sunt 'memorate' si apoi sunt descarcate in instalatia electrica a autovehiculului. Astfel dupa incarcarea si reconectarea bateriei a aparut o schimbare a intensitatii luminoase(un fel de 'palpaiala') a casetofonului auto. Daca ai vreun casetofon chinezesc dubios cu iluminare pe leduri e posibil sa fie din cauza ledurilor proaste sau prost utilizate(curent prea mare prin ele). Am patit si eu cu un radio-mp3 cumparat din supermarket cu 50 lei, avea leduri albastre care luminau deranjant de tare, apoi in scurt timp au inceput sa ilumineze intermitent apoi au murit de tot... |
#506
Publicat: 02 iunie 2014 - 14:05
Salut şi bine ai venit pe forum.
" Problema pe care am observat-o este ca acele 'impulsuri' pe care le primeste bateria in timpul incarcarii sunt 'memorate' si apoi sunt descarcate in instalatia electrica a autovehiculului. " Bateria nu poate "memora" nimic. După părerea mea încărcătorul ( schema lui ) este în regulă şi permite încărcarea cu succes a bateriilor auto din zilele noastre. Problema este bateria în sine, poate vreo legătură slăbită la vreun element sau ceva depuneri pe fundul bacului. Presupun că bateria nu este vreuna etanşă şi ai verificat densitatea şi nivelul electrolitului pe fiecare element în parte. O probă cu o baterie bună ar trebui să fie edificatoare. Editat de Mos_Ilie, 02 iunie 2014 - 14:06. |
#507
Publicat: 08 iunie 2014 - 15:19
Am si eu un transformator cu urmatoarele date
1500w Primar tensiune 210v,220v,230v,240v conductor cu.em. diametru 2,5mm. Secundar tensiune 20v,21v,22v,23v pladbanda cu.izolata cu mica 6,3mm x ,3,2mm Punte redresoare formata din 4 diode de 300A/500V Thirystor 350A/600v Cu aceste piese pot construii redresorul din imagine?Si ce modificari se aduc la R12 Va multumesc |
#515
Publicat: 30 iulie 2014 - 16:27
Trebuie echilibrati curentii, la fel ca la conectarea in paralel a tranzistoarelor de putere(rezistente serie), in plus, trebuie crescut si curentul de comanda, pentru a actiona mai multe porti.
Personal n-as opta pentru aceasta varianta, ci mi-as cumpara un tiristor adecvat. P.S. Daca utiizati un T6N, nu mai aveti nevoie de alti tiristori pentru cei 4-5A ai schemei. Editat de miron1947, 30 iulie 2014 - 16:32. |
#518
Publicat: 31 iulie 2014 - 19:27
Condensatoare electrolitice uzuale.
Cei cu tantal sunt preferati(sunt si mai scumpi) pentru montaje unde se recomanda pierderi mici(ex. temporizari de precizie), dar au si o problema specifica, cand cedeaza din cauza stratului subtire al dielectricului se manifesta ca un scurt circuit. Editat de miron1947, 31 iulie 2014 - 19:46. |
#519
Publicat: 01 august 2014 - 09:24
Am gasit aceasta punte redresoare.Pot s-o folosesc la redresor? Cred ca e de 10A/1000V.Vad ca are o gaura pe mijloc.Cred ca e pt.a fi atasat pe un radiator?! Dar puntea e dintr-un material ca si plexiglasul.Se poate atasa de un radiator cu pasta intre ele? Se face transfer de caldura?
Fișiere atașate |
|
#522
Publicat: 01 august 2014 - 12:58
BT139 este triac.http://pdf.datasheet...s/BT139-600.pdf
O solutie de testare http://www.google.ro...3,d.bGQ&cad=rja Editat de miron1947, 01 august 2014 - 13:06. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi