Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme
Ultima postare: dec 03 2018 21:20, Inițiat de
Taxon
, mai 25 2005 12:36
·
0
#20
Publicat: 23 ianuarie 2006 - 17:41
Vreau si eu sa-mi incropesc unul dintre cele de mai sus, insa aici, in Vilcea nu prea gasesc ce-mi trebuie. Peste o sapt sau doua ajung in Bucuresti. Va rog, care sinteti din capitala, spuneti-mi unde gasesc ce-mi trebuie pentru asta...mai ales transformatorul acela de 220V ->17V si de 4A sa nu stau sa umblu ca bezmeticul prin Bucuresti, in cautare de magazine, mai ales ca nu-l cunosc asa bine.(sau in Pitesti daca stie careva..ar fi mai aproape)
Multumesc anticipat. |
#22
Publicat: 26 ianuarie 2006 - 14:30
mervey, on Jan 23 2006, 18:41, said: Vreau si eu sa-mi incropesc unul dintre cele de mai sus, insa aici, in Vilcea nu prea gasesc ce-mi trebuie... mai ales transformatorul acela de 220V ->17V si de 4A Editat de niq_ro, 26 ianuarie 2006 - 14:32. |
#25
Publicat: 26 ianuarie 2006 - 19:23
atunci, traful de pe tv sport e perfect
Mai e o chestie. Cica e un redresor mai puternic pe care unii il numesc robot shi dak nu porneste masina pun robotul pe bornele de la baterie shi dau la automat.Un redresor normal de 4 amperi nu poate porni masina.Cum e facut robotul ala? |
#26
Publicat: 26 ianuarie 2006 - 20:37
Quote Mai e o chestie. Cica e un redresor mai puternic pe care unii il numesc robot shi dak nu porneste masina pun robotul pe bornele de la baterie shi dau la automat.Un redresor normal de 4 amperi nu poate porni masina.Cum e facut robotul ala? |
#27
Publicat: 30 ianuarie 2006 - 13:37
augustin87r, on Jan 26 2006, 19:23, said: atunci, traful de pe tv sport e perfect [...] Aparent ala sport dupa redresare/filtrare da 14x1,4 V, dar asta in gol, pe masura ce sarcina creste, tensiunea continua scade, chiar sub acei 14,4V |
#28
Publicat: 30 ianuarie 2006 - 23:13
Cel mai simplu, iei un traf 12V/3A si o punte redresoare de 6A. Atit! Sa nu uit si radiatorul pentru puntea redresoare. Pare banal de simplu, dar tine. Asta in cazuri de urgenta cind vecinul nu-i acasa sa-ti imprumute redresorul sau, si nu ai bani sa-ti cumperi unul. Daca vrei sa faci o meserie din asta... alge si tu o schema acolo "dupa buget" :naughty:
|
|
#29
Publicat: 31 ianuarie 2006 - 07:36
gec, on Jan 30 2006, 23:13, said: Cel mai simplu, iei un traf 12V/3A si o punte redresoare de 6A. Atit! Sa nu uit si radiatorul pentru puntea redresoare. Pare banal de simplu, dar tine. Asta in cazuri de urgenta cind vecinul nu-i acasa sa-ti imprumute redresorul sau, si nu ai bani sa-ti cumperi unul. Daca vrei sa faci o meserie din asta... alge si tu o schema acolo "dupa buget" :naughty: Adica, curentul de incarcare trebuie sa fie intr-o anumita portiune 1/10 din capacitatea acumulatorului. Apoi, la finele incarcarii trebuie ca tensiunea sa fie pe la 16V-teoria incarcarii. Acel montaj al lui Ganea (Radiofonie pentru tineret) pare cel mai aproape de curba incarcarii exceptind acel "1/5". |
#30
Publicat: 31 ianuarie 2006 - 12:10
Cred ca cea mai simpla si robusta solutie este urmatoarea:
Trafo, punte, o retea rezistiva, un comutator, un ampermetru, un bec. Din comutator si rezistentele inseriate reglezi curentul de incarcare. O varianta "de lux" ar fi cea in care ai si un voltmetru pus in paralel pe acumulator in timpul incarcarii. Apar in practica tot felul de situatii in care un incarcator automat nu face fata. In plus, controlezi tu tot. Am doua incarcatoare: unul automat, facut ca la carte, si unul dinasta simplu cum v-am descris. In orice situatie, il prefer pe al doilea. |
#31
Publicat: 31 ianuarie 2006 - 12:19
Bateriile ADORA cand se incarca cu curent stabilizat. Deci: un stabilizator de curent reglabil si un circuit care la 15 V spune STOP. Traful de 15 V cel putin. Ideile moderne zic: tiristor + CI de comanda :D Daca am timp si vrea careva sa desenez o schema ,sa zica... :)
|
#32
Publicat: 31 ianuarie 2006 - 15:08
Situatie: ai o baterie epuizata si nu ai bani sa cumperi alta noua.
Solutia saracului: speli bine toti elementii cu apa distilata si-i pui acid dupa aceea. Dupa toate astea, o pui la incarcat. In situatia asta, iti spun ca nu faci nimic cu un incarcator automat, pentru ca bateria la inceput nu-si ia curent. Eu m-am izbit de chestia asta. |
#36
Publicat: 26 aprilie 2006 - 08:32
dac vrei sa vezi un acumulator cum bubuie pune la incarcat pina fierbe si dupa aia o scinteie in aburul de acid, cel mai usor mod sa vezi asa ceva, se face bucati, eu am patit era acumulatorul la incarcat si doream sa probezi un electromotor reparat, m-am dezbracat de haine intro secunda si ma spalam cu benzina ca nu aveam apa
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi