Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme
Ultima postare: dec 03 2018 21:20, Inițiat de
Taxon
, mai 25 2005 12:36
·
0
#109
Publicat: 09 februarie 2008 - 03:06
In primul rand sa nu gresesti cu polaritatile.
Vezi sa fie firul de plus de la punte la borna de plus a bateriei... :D Masoara intai catre este tensiunea la bornele bateriei descarcate. Un curent mediu este de 4-5A. Am mentionat ca la o baterie descarcata (12V) curentul initial poate sa fie mai mare- 6-7A iar la sfarsit poate sa scada si la 2-3A. Atentie ca prin introducerea instrumentului de masura in circuit se masoara un curent mai mic, deoarece acesta are intern o rezistenta șunt, asa ca pentru verificare vei masura si tensiunea la bornele bateriei in timpul incarcarii. Aceasta valoare nu trebuie sa depaseasca 14.5V (sfarsit de incarcare). PS: norocul este ca instrumentul de masura nu este un instrument analogic clasic. Ai notat polaritatea gresita de conectare la ampermetru. Minusul catre minusul puntii redresoare. :D Editat de mister_rf, 09 februarie 2008 - 03:09. |
#110
Publicat: 09 februarie 2008 - 03:11
#115
Publicat: 09 februarie 2008 - 13:11
Acum se poate ca instrumentul tau de masura sa nu fie foarte exact.
14.9V este mult, teoretic acumulatorul este incarcat dar si cei 13.7V pe acumulator depasesc media de 12.5-13V... Eu cred ca se poate lasa acumulatorul la incarcat si apoi masurata tensiunea la anumite intervale de timp, 10-20 minute pentru a sti daca acesta se incarca sau se incalzeste prea mult (va fierbe electrolitul) si exista pericolul sulfatarii. Pentru un test al acumulatorului se conecteaza ca sarcina un bec auto si se masoara care este tensiunea furnizata de acumulator. |
#118
Publicat: 09 februarie 2008 - 23:16
Am lasato la incarcat aproape 2 ore.Cind am verificat cu aparatu in timp ce incarca imi arata 15,8 V.Am deconectato de redresor si arata 13,3.Am puso pe masina si a mers.Cred ca redresoru nu incarca cit trebuie.Ca sa pot so tin alea 2 ore a trebui sai inseriez un bec de 12 v 55w la redresor pentru ca altfel urca curentu in timpul incarcarii pina la 16 v.Oricum va multumesc mult pentru sfaturi.Problema mare era de la alternatorul masinii.Puntea de diode arsa si din cauza asta acumulatoru a fiert.Bine ca am vazut la timp ca este scurs acid pe linga baterie.Dar am schimbat alternatoru si sa rezolvat. :D
|
|
#119
Publicat: 10 februarie 2008 - 20:58
Salut, am luat si eu piese pentru schema din linkul : http://www.aaroncake...ts/charger1.asp
Totusi, am o nelamurire, la care va rog sa imi raspundeti... Am un traf toroidal de 156 VA de firma, si nu vreau sa il stric, ca e sigilat foarte frumos si scoate 14.8V masurat in gol cu multimetru. Asta inseamna ca are aproximativ 10A, sau nu? Pentru LM350 ar trebui curent de max. 3A, adica trebuie sa limitez cumva curentul de la 10A la 3A. Cum pot face asta, astfel incat restul montajului din link sa ramana neschimbat (am deja piesele). augustin87r, tu ai facut deja montajul din link. Poti te rog sa postezi cateva poze sa vedem cum a iesit redresorul ? Nu am inteles ideea din post #39, a lui bandi, acum sunt complet nelamurit.. PS: Schemele cu potentiometru sunt prea complicate pentru mine si ma limitez la ceva mai simplu. Mersi de ajutor. |
#121
Publicat: 11 februarie 2008 - 00:03
Da, dar in cazul acesta daca curentul trece de 3A, nu mai face fata LM350...
Mi se pare firesc sa limitezi la 3A in acest caz, nu ? Si nu stiu cum sa fac asta, ca nu sunt de meserie, de aceea rog ajutor. Mersi. PS: de link-ul asta ce parere aveti http://users.otenet....ery_charger.htm Este cu ceva mai bun decat link-ul de pe aroncake.net ? Mie mi se pare mai complicat... |
#122
Publicat: 11 februarie 2008 - 11:32
OVERboost, on Feb 10 2008, 20:58, said: Salut, am luat si eu piese pentru schema din linkul : http://www.aaroncake...ts/charger1.asp Totusi, am o nelamurire, la care va rog sa imi raspundeti... Am un traf toroidal de 156 VA de firma, si nu vreau sa il stric, ca e sigilat foarte frumos si scoate 14.8V masurat in gol cu multimetru. Asta inseamna ca are aproximativ 10A, sau nu? Pentru LM350 ar trebui curent de max. 3A, adica trebuie sa limitez cumva curentul de la 10A la 3A. Cum pot face asta, astfel incat restul montajului din link sa ramana neschimbat (am deja piesele). augustin87r, tu ai facut deja montajul din link. Poti te rog sa postezi cateva poze sa vedem cum a iesit redresorul ? Nu am inteles ideea din post #39, a lui bandi, acum sunt complet nelamurit.. PS: Schemele cu potentiometru sunt prea complicate pentru mine si ma limitez la ceva mai simplu. Mersi de ajutor. Cum sa aiba mai 10A traful tau? Ala scoate maxim 5A....Pune-l linstit ca e bun......Ai si 14,8 V.........e ideal pentru un redresor auto.......Nu modifici nimic pe schema........ |
#124
Publicat: 20 februarie 2008 - 08:51
''1.000 A'' ce inseamna? una mie? unu punct zero? Ce fel de acumulator este?
La acumulatori capacitatea C se noteaza in Ah. In functie de tipul de acumulator curentul de incarcare poate fi considerat pentru o incarcare clasica sau una rapida. Incarcarea clasica uzuala se face la un curent de C/10... |
#125
Publicat: 20 februarie 2008 - 10:12
mister_rf, on Feb 20 2008, 08:51, said: ''1.000 A'' ce inseamna? una mie? unu punct zero? Ce fel de acumulator este? La acumulatori capacitatea C se noteaza in Ah. In functie de tipul de acumulator curentul de incarcare poate fi considerat pentru o incarcare clasica sau una rapida. Incarcarea clasica uzuala se face la un curent de C/10... este vorba despre un acumulator pentru energie eoliana, una mie amperi, incarcare clasica. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi