Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
REDRESOR AUTO : scheme, detalii, probleme
Last Updated: Dec 03 2018 21:20, Started by
Taxon
, May 25 2005 12:36
·
0
#146
Posted 15 February 2009 - 13:03
Buna ziua,
M-ar interesa si pe mine schema de redresor atasata mai jos. Ce modificari ar trebui sa-i aduc pentru a putea avea la iesire pana la 10 A, in afara transformatorului si a puntii de diode? post_74397_1147080156_thumb.jpg 5.09K 218 downloads |
#147
Posted 15 February 2009 - 13:23
Probabil ca trebuie micsorata rezistenta de 0.33ohmi la 0.15ohmi/15-25W. (metoda similara=un numar de rezistente de valoare mai mare grupate paralel)
Reglajul se va face oricum din P1. Si bineinteles schimbarea sigurantei... |
#148
Posted 15 February 2009 - 15:29
mister_rf, on Feb 15 2009, 13:23, said: Probabil ca trebuie micsorata rezistenta de 0.33ohmi la 0.15ohmi/15-25W. (metoda similara=un numar de rezistente de valoare mai mare grupate paralel) Reglajul se va face oricum din P1. Si bineinteles schimbarea sigurantei... |
#149
Posted 23 February 2009 - 13:19
#150
Posted 29 March 2009 - 09:27
Salut ,am si eu un redresor rusesc acasa,mai vechi,15v 6A,si daca pun un acumulator auto descarcat in cca. 6 ore ajunge la 15.5-16v,e normal ,si acidul nu fierbe .Prima oara am crezut ca acumulatorul stricat si am incercat pe mai multe.Redresorul este de la mama lui cu un traf .o punte,si un comutator de vreo 8 trepte,si in acest comutator vin sarme din primarul trafului,curios.Acum nu stiu sa las sa incarce pana cand incepe si iasa bule de pe fiecare elemnt al acumulatorului sau sa-l decuplez cand ajunge la 14.4V. Multumesc
DSC07520.JPG 582.19K 654 downloads |
#151
Posted 29 March 2009 - 12:20
Si din buton ce reglezi? Amperajul? Adica daca ai o baterie de 55Ah, il reglezi aproape de maxim, iar daca ai o baterie de 12 Ah il reglezi aproape de minim? Nu vad acul de la ampermetru, s-a rupt?
Edited by mister_rf, 29 March 2009 - 13:29.
|
#152
Posted 29 March 2009 - 17:51
augustin87r, on Mar 29 2009, 13:20, said: Si din buton ce reglezi? Amperajul? Adica daca ai o baterie de 55Ah, il reglezi aproape de maxim, iar daca ai o baterie de 12 Ah il reglezi aproape de minim? Nu vad acul de la ampermetru, s-a rupt? Cred ca amperajul se regleaza,dar de ce dupa 5-6 ore bateria ajunge la 15-16v,incarcata cu 4-5 Ah?Dar acidul nu fierbe sau sa scoata bule.Si nu stiu cum sa fac sa o las pana incepe sa scoata cate o bula sau sa opresc incarcarea la 14.4V?? |
#153
Posted 30 March 2009 - 07:46
andrei poate te linisteste chestia asta:
In principiu, incarcarea pe redresor se face cu un curent a carui valoare este de cca. (5÷10) % Cn (A), pâna când apar degajari uniforme de gaze in toate elementele bateriei, iar densitatea electrolitului se stabilizeaza in jurul valorii de 1,28±0,0 1 (g/cm3). Spre finalul incarcarii tensiunea la bornele bateriei atinge valorea de 15,80….16,50 [V] la temperatura de 25ºC (atentie! in regim de functionare redresor). Pe toata durata incarcarii pe redresor, dopurile bateriei vor fi scoase. Este recomandata efectuarea reincarcarii de catre ateliere specializate. De la unul din producatorii de baterii pentru pornire din romania. |
#154
Posted 30 March 2009 - 14:24
Multumesc mult! acum am inteles cum sta treaba
Edited by mister_rf, 30 March 2009 - 16:58.
|
|
#155
Posted 24 April 2009 - 07:48
Salut!!!
Am gasit pe forum o schema pentru un redresor auto si as dori sa-l construiesc.Dar a aparut o mica problema:in schema respectiva , tensiunea de alimentare ar trebui sa fie cam de 18V; eu nu dispun de un astfel de transformator asa ca sunt curios daca as putea sa alimentez circuitul cu 24V. S-ar putea distruge ceva la o astfel de tensiune??? Astept sfaturi!!!! Aceasta este schema: http://forum.softped...a...st&id=34247 Attached Files |
#156
Posted 24 April 2009 - 08:01
eu l-am folosit cu un transformator care avea ~ 22v alternativ. a functionat foarte bine . tiristorul sa-l montezi pe un radiator bun si carcasa sa aiba aerisire.
|
#157
Posted 30 May 2009 - 16:35
Salut!
Am si eu o sursa de calculator si la iesire scoate 8A. Intrebarea mea este: Acesta sursa de calculator poate fi folosita pentru a incarca un acumulator auto? :huh: :mellow: Salut! Am si eu o sursa de calculator si la iesire scoate 8A. Intrebarea mea este: Acesta sursa de calculator poate fi folosita pentru a incarca un acumulator auto? |
#158
Posted 30 May 2009 - 16:47
#159
Posted 27 July 2009 - 13:21
Dj Shock, on 4th January 2006, 22:03, said: Nu e bine sa fiarba (mai ales ca unele pot bubui). In cel mai rau caz, la cele de camion, se scot capacele si se baga curent mare. In rest, se incarca cca 12 ore la a 10 -a parte din capacitatea lor. De ex. daca are 40 A/H o incarci cu max 4 A, si cu cat e mai mic curentul de incarcare, respectiv mai mare timpul de incarcare, cu atat e mai bine pentru baterie. In caz de graba, se apeleaza la curenti mari, dar se distruge bateria treptat... 1) In timpul si mai ales la sfarsitul incarcarii in acumulator apare o degajare de gaze - ceva hidrogen, vapori de apa - care atunci cand are aspect de fierbere, semnalaeza faptul ca bateria este incarcata, si ca trebuie oprita incarcarea. Este indicat, ca dupa incarcare sa se verifice densitatea electrolitului din fiecare celula, care trebuie sa aiba valoarea 1,28 g/ml densitate corespunzatoare unei baterii bine incarcate. Atentie! Aceasta masuratoare se aplica numai la bateriile plumb - acid, la care se pot scoate dopurile si se poate "trage" acidul (electrolitul) intr-o pipeta speciala. 2) Capacitatea unui acumulator (auto) se masoara in Ah - adica amperiora (amperi x ora) si nu A/H (amperi PE ora). 3) Din experienta, am constatat ca o baterie isi "ia" curentul care ii trebuie, indiferent de capacitatea redresorului de a furniza un curent mai mare; de exemplu, la incarcarea unui acumulator de 55 Ah, am constatat ca la inceputul incarcarii bateria absoarbe un curent de cca. 5A timp de cateva minute, dupa care curentul absorbit scade la cca. 2A, iar la sfarsitul incarcarii ajunge la cca. 1A, moment incare se constata o degajare destul de puternica de gaze in elementele bateriei. 4) Se recomanda urmarirea "fierberii" electrolitului in fiecare element in timpul incarcarii - este un test util asupra starii fiecarui element in parte: daca un element nu "fierbe" sau "fierbe" mai putin ca celelalte inseamna ca este pe cale sa se sulfateze, sau sa se scurtcircuiteze datorita pastei cazute de pe placile de plumb, care pasta cu timpul poate cauza scurtcircuitarea elementului in cauza; pentru remediere se poate incerca multipla spalare a elementului respectiv cu apa distilata, urmarindu-se ca spa iesita din element sa fie cat mai curata. |
|
#160
Posted 30 July 2009 - 09:29
salut am o nelamurire de 2 saptamani caut un transformator pt un redresor dar nu am reusit sa gasesc decat unu de magnetofon tesla b 115 care are in secundar 2 iesiri de cate 3 amperi si una de 27 de 7 la 1 amper parca oricum aia este nesemnificativa
problema este ca acele 2 iesiri sunt de fapt una de 24 de v la 3 amperi cred dar cu o mediana care transforma in 2 iesiri de cate 12 volti la 3 amperi problema este daca leas pune pe amandoua in paralel ar scoate 6 amperi sau macar 5 amperi bateria mea de pe masina e clasica de 55 da amperi deci nu am nevoie de amperaj mai mare |
#161
Posted 31 August 2009 - 22:12
Va salut.Am si eu o intrebare.Stie cineva cum se calculeaza grosimea conductorului folosit la bobinarea unui transformator functie de amperajul dorit?
|
#162
Posted 31 August 2009 - 22:36
De cele mai multe ori se considera o medie de 4A/mm2. In functie de curentul cerut rezulta astfel suprafata si aflam si diametrul necesar.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users