Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
Last Updated: Feb 14 2013 16:08, Started by
DDuras
, Sep 28 2009 18:32
·
0
#4501
Posted 30 April 2012 - 07:49
Buna ziua! Iar am probleme cu loncin-ul meu! Am inceput sa ar cu el in gradina, si dupa vreo 30-40 de minute incepe sa se auda un vrumm, vrumm, ca si cum s-ar forta si moare! Dupa ce se raceste, mai merge cam vreo 5 minute, acelasi sunet si gata, numai porneste pana a doua zi!
Ce i-am facut pana acum: am pus ulei nou, am spalat filtrul de aer, am pus ulei nou la cutia de viteze, si benzina proaspat cumparata! Numai ca, problema asta mi-o face de saptamana trecuta, dar acum avand aceste libere, i-am facut din nou aceleasi operatii: schimbat uleiul la nicio saptamana, curatat din nou filtrul de aer, uleiul de la cutia de viteze, benzina mereu este noua! Nu stiu ce sa ma fac cu el! Deja ma gandesc sa strang bani pentru ceva mai serios! Va multumesc! |
#4502
Posted 30 April 2012 - 09:11
ultimo, on 30th April 2012, 08:49, said: Buna ziua! Iar am probleme cu loncin-ul meu! Am inceput sa ar cu el in gradina, si dupa vreo 30-40 de minute incepe sa se auda un vrumm, vrumm, ca si cum s-ar forta si moare! Dupa ce se raceste, mai merge cam vreo 5 minute, acelasi sunet si gata, numai porneste pana a doua zi! Ce i-am facut pana acum: am pus ulei nou, am spalat filtrul de aer, am pus ulei nou la cutia de viteze, si benzina proaspat cumparata! Numai ca, problema asta mi-o face de saptamana trecuta, dar acum avand aceste libere, i-am facut din nou aceleasi operatii: schimbat uleiul la nicio saptamana, curatat din nou filtrul de aer, uleiul de la cutia de viteze, benzina mereu este noua! Nu stiu ce sa ma fac cu el! Deja ma gandesc sa strang bani pentru ceva mai serios! Va multumesc! |
#4503
Posted 30 April 2012 - 09:22
Nu este vorba de garantie! Eu neavand masina, trebuie sa scot in jur de 300 de lei pentru transport! Bucuresti-Gaesti - iau motocultorul. Apoi Gaesti-Pitesti si Pitesti - Gaesti , apoi Gaesti Bucuresti...ma costa ceva! De-asta intreb, daca o fi ceva ce pot remedia, simplu, daca nu, fac un efort si o duc pana in service! Acu o luna am dus-o in service, si era totul perfect! I-au facut si revizia! Acuma, vad ca imi da din nou batai de cap!
Inteleg sa ma duc cu ea in service o data pe an pentru revizie, dar, daca acestui motocultor ii place sa stea in service, atunci prefer unul cu care sa-mi pot face treaba, decat sa arunc banii pe transport. Edited by ultimo, 30 April 2012 - 09:51. |
#4504
Posted 30 April 2012 - 15:18
alexbjorg, on 25th April 2012, 16:51, said: Cind l-ai luat,trebuia sa primesti si o cartea tehnica aferenta. Dupa cum zici s-ar putea sa ti se fi infundat "aerisitorul"de la rezervorul de benzina. Desfa capacul rezervorului si vezi daca ti se mai opreste.In primul riand,verifica daca ai benzina (pana prostului).Nu rade,am patit-o chiar si eu,desfacand carburatorul. Deci:1-verifica sa ai benzina ,macar o jumate de rezervor,nu numai pe fund 2-desfa capacul si porneste-o asa,vezi daca se mai opreste Revino! Am citit ce i-ai spus unui coleg de forum, si am aplicat si eu la al meu. Surpriza a fost ca nu s-a mai oprit, dar daca ii pun capacul inapoi, am surpriza sa se opreasca. Ce ii pot face? |
#4505
Posted 30 April 2012 - 16:41
Face depresiune in rezervor probabil.
Vezi daca nu are ceva aerisitor la rezervor. In mod normal daca se incalzeste nu`i o problema benzina face vapori si deci presiune. Daca s`a racit afara si s`a oprit atunci ai mari sanse sa fie de la aerisire. O fi ceva infundat la buson. Grig |
#4506
Posted 30 April 2012 - 16:47
Salut horia66.Am si eu o motosapa cu motor Loncin de 6.5 cp.E noua am folosit-o in gradina.Acum a-si vrea sa fac schimb de ulei la reductor si dupa cartea tehnica nu imi dau seama unde e acel surub-buson.te rog tare mult sa-mi spui unde faci schimbul de ulei la reductor.multumesc.Anexez o poza-> e cumva acel surub-buson...
Attached FilesEdited by AUREL211252, 30 April 2012 - 16:48. |
#4507
Posted 30 April 2012 - 17:23
Ion_Bumbu, on 30th April 2012, 17:41, said: Face depresiune in rezervor probabil. Vezi daca nu are ceva aerisitor la rezervor. In mod normal daca se incalzeste nu`i o problema benzina face vapori si deci presiune. Daca s`a racit afara si s`a oprit atunci ai mari sanse sa fie de la aerisire. O fi ceva infundat la buson. Grig M-am uitat la rezervor si nu are niciun aerisitor. Problema a aparut zilele astea, deci pe caldura. Eu unul numai stiu ce sa fac cu acest aparat. Mi s-a cam luat, sa stau s-o duc in service, sa dau telefoane, mai bine strang un ban, iau ceva de calitate, si gata. Cateodata imi este si frica sa nu cada piese din ea, la ce zgomot face. Asta este. |
#4508
Posted 30 April 2012 - 18:37
ultimo, on 30th April 2012, 18:23, said: M-am uitat la rezervor si nu are niciun aerisitor. Problema a aparut zilele astea, deci pe caldura. Eu unul numai stiu ce sa fac cu acest aparat. Mi s-a cam luat, sa stau s-o duc in service, sa dau telefoane, mai bine strang un ban, iau ceva de calitate, si gata. Cateodata imi este si frica sa nu cada piese din ea, la ce zgomot face. Asta este. |
#4509
Posted 30 April 2012 - 18:37
ultimo, on 30th April 2012, 18:23, said: M-am uitat la rezervor si nu are niciun aerisitor. Problema a aparut zilele astea, deci pe caldura. Eu unul numai stiu ce sa fac cu acest aparat. Mi s-a cam luat, sa stau s-o duc in service, sa dau telefoane, mai bine strang un ban, iau ceva de calitate, si gata. Cateodata imi este si frica sa nu cada piese din ea, la ce zgomot face. Asta este. |
#4510
Posted 30 April 2012 - 18:37
Aerisitorul e in busonul rezervorului deobicei.
O gaura mica , ceva. Incearca sa vezi cind o ia razna iara sa deschizi busonul rezervorului si tragi concluzia daca e de la el sau nu. Oricum se pare ca o iei pe urma mea... http://forum.softped...howtopic=804087 Grig Edited by Ion_Bumbu, 30 April 2012 - 18:45. |
|
#4511
Posted 30 April 2012 - 20:35
Azi am lucrat cu el, cu busonul de la rezervor scos, si surpriza...nu s-a mai oprit deloc, dar de data asta eu eram cel obosit
Zilele astea ii voi da gaura la buson, si gata. Cred ca el sufera de faptul ca nu a fost udat, pe cuvantul meu! |
#4512
Posted 01 May 2012 - 10:22
#4513
Posted 01 May 2012 - 13:15
Salut.Chiar nu are nimeni o motosapa cu motor loncin 6.5cp.Sincer pe unde naiba dau drumul uleiului din reductor.Sunt disperat deoarece dupa 5 ore de folosinta trebuie sa schimb atat uleiul din motor dar si cel din reductor.Am facut o poza cu un surub aflat sub teava cu joja o fi aia pentru introducerea uleiului la reductor.Ma gandesc ca uleiul din motor il scot prin inclinarea motorului,prin conducta unde se afla joja(asa arata in cartea tehnica).Din cate stiu un surub-buson de scurgere a uleiului ar trebui sa se afle undeva sub...multumesc mult daca ma ajutati.Cu stima Aurel
Attached Files |
#4514
Posted 01 May 2012 - 13:42
NickRvl, on 29th April 2012, 22:06, said: Neaparat detalii despre si cu reductorul, impresii pro si contra etc etc... "asistenta" incepuse sa-si faca griji, nici o veste despre el. Deci merita facuta cu mentiunea "nu faceti ca mine":EU am facut acea cursa a axului port-fulii de la reductor de 12 cm.Este MUUULT prea mare,fiind suficient 5 cm,asta depinzind cit de corect este facuta masuratoarea lungimii viitoarei curele mici.Eu am masurat-o cu prelungitorul de curent (ceva chinezesc,mai subtirel),dar am repetat masuratoarea de 10 ori,cu reductorul adica axul port-fulii destrins la jumatate din cursa,adica in pozitia de montaj a curelei.De ce la jumate?Odata ca destransa la maxim poti monta cureaua,si pe urma daca la mijloc este cureua strinsa,tot poti sa MAI intinzi cureua,daca se considera "moale". Eventual revin cu poze peste 2 saptamini. @AUREL211252 Acum chiar ca dau cu bata -n balta,dar daca desfaci motorul din 4 suruburi superioare si rastorni tot cuplajul reductor-transmisie oare nu curge afara uleiul pe aceeasi gaura de umplere?Sau fara desfacere,numai prin inclinare,cum tu insuti propui la un moment dat? In al doilea rind,esti absolut sigur ca ACEL reductor contine ulei?In al treilea rand,de unde ai cumparat-o ai primit si ceva pliant cu locatia magazinului de service.Oare nu exista si un numar de telefon?Sau de unde ai luat-o,tot asa,un numar de telefon? Eu ma pot baga la ruris-magazin,dar nu stiu cind si nu pot promite ca nu imi este in drum. Edited by alexbjorg, 01 May 2012 - 13:44. |
#4515
Posted 02 May 2012 - 08:32
s-ar putea sa mai fie pe aici pe forum se ma intereseaza pe mine, dar la prima vedere nu am gasit asa ca va intreb aiai urmatorul lucru. dak stiti care transkisie e mai buna la un motocultor sau motosapa cele pe curele si lant , pe ax melcat roata melcata si alte tipuri care or mai fi. de exemplu la motocultorul loncin lc 90 ce fel de transmisie are??? si dak mai are cineva asa ceva. multumesc anticipat
|
|
#4516
Posted 02 May 2012 - 08:40
E la fel cu Ruris 750/1000 .
Cutie de viteze cu pinioane si transmisie finala cu pinion si coroana. E foarte fiabila. Grig |
#4517
Posted 02 May 2012 - 08:41
angrenajul cu ax melcat se uzeaza repede. din cate stiu cele mai bune sunt pe curea si lant.
|
#4518
Posted 02 May 2012 - 19:57
laurentiu_macelaru, on 29th April 2012, 20:46, said: Buna seara! Pana in prezent urmaresc topicul acesta si vad numeroase probleme aparute la colegi. Ce pot spune eu pana in prezent de motosapa(AGT5590B cu motor b&g de 206cc si 5,5 cp) mea este ca o recomand cu caldura tuturor, chiar daca observ ca nu este printre preferintele multora(majoritatea se orienteaza catre magazine gen praktiker , dedeman, etc). Pana in prezent nu am intampinat probleme cu utilajul chiar daca am dat in pietre cu ea, am rupt radacini de salcam,am lucrat pamanta tare ca betonul si vad ca nu face nazuri. Singura data cand am crezut ca s-a intamplat ceva a fost dupa ce am lucrat o zi intreaga la vie fara aparatori si s-a cam imbacsit filtrul de aer si parca nu mai avea putere. Desfaut filtrul, spalat, uscat si jar. Din ciclul nu faceti ca mini: nu desfaceti aparatorile ca tot praful il arunca exact in filtru de aer si nu porniti motosapa cu robinetul de benzina inchis ca sigur nu merge Am lucrat pana acum o suprafata de cca 3000m frezat de 3 ori(in unele locuri chiar de patru ori) si merge parca e noua. Isi merita banii pe deplin (2500ron); anul trecut mi-am rupt cocoasa la harlet si nu am sapat nici pe jumatate cat anul asta si calitatea a lasat de dorit la harlet. Va salut cu respect! Spor! |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users