Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum se schimba lamele stergatoarelor Aerotwin
Last Updated: May 03 2019 05:24, Started by
sebulbus
, Nov 12 2008 11:07
·
0
#1
Posted 12 November 2008 - 11:07
Se merge si se comanda una din urmatoarele, adaptat lungimii stergatoarelor masinii:
- 1K0 955 429 B - 650mm - 1K0 955 429 C - 700mm La mine au fost suficiente 2x cele cu B in coada la pretul de 22 lei bucata, de la dealerul VW local. Volksman tocmai zice ca are in magazin la 25 lei bucata aceleasi piese. N-ar trebui sa fie o problema sa le gasiti. 11112008.jpg 193.49K 1372 downloads Se iau stergatoarele existente, se identifica ce capac trebuie dat jos urmarind ce capace de schimb vin in kit. Atentie, ambele capace sunt de pe o singura parte a stergatoarei. Ca idee, e capacul de la capatul superior al lamei, cand ea e ridicata pe parbriz. 11112008_001_.jpg 208.88K 1224 downloads Se trage capatul vechi jos, folosind un pic de forta. Se sparge, nu se sparge, e capac nou in kit. 11112008_002_.jpg 195.74K 1117 downloads Pe spatele lamei acum expuse e un colt care e infipt in cauciuc pentru a-l tine nemiscat. Se scoate un pic in sus ca sa permita extragerea lamei vechi. 11112008_003_.jpg 167.73K 995 downloads Se trage de capat lama veche afara, ar trebui sa iasa usor la mana. Se pune langa noua lama si se taie ultima la aceeasi dimensiune. 11112008_004_.jpg 191.41K 821 downloads Apoi se insereaza lama noua si se apasa inapoi ciocul care o tine pe loc. 11112008_005_.jpg 187.23K 778 downloads Se pune in capat capacul nou din kit (sau daca n-aveti ce face, si cel vechi). 11112008_007_.jpg 200.19K 765 downloads Lucrarea fiind terminata, se pune ceva de baut. 29072008_001_.jpg 217.29K 860 downloads Imi pare rau pentru calitatea pozelor, mi-a venit pe fuga ideea unui tutorial cand deja eram pe ele si camera nu era la indemana. Daca-s nelamuriri intrebati si explic. Cheers. ps: Pentru G5, Octi 2 si A3 (in mod cert) e suficient 650mm si pt pasager si pt sofer. Cred ca si la Passat ajunge. |
#2
Posted 12 January 2009 - 18:41
Si la masina mea (bmw E90) exista din fabrica tot stergatoare tip Aerotwin - oare se poate schimba si la acestea doar lama ? E posibil sa fie pe acelasi principiu sau or fi diferite ? Multumesc !
|
#3
Posted 12 January 2009 - 18:45
#4
Posted 12 January 2009 - 18:55
am avut inainte Golf asa ca raman cu VW in suflet si nu am nimic impotriva. In plus am cautat si nu exista piesa originala BMW doar acea lamela, numai stergatorul cu tot cu plasticul de prins in bratul metalic. Uite un link - zice ca astia cu BMW nu au timp de DIY . O sa pun si niste poze cand prind putina lumina .
|
#5
Posted 12 January 2009 - 19:04
E drept, din schita seamana cu bratele de Audi, si daca e asa, merge.
|
#6
Posted 17 January 2009 - 17:08
Am studiat si am pozat. Din pacate stergatoarele par la fel, dar nu sunt. Chestia din capat nu este la fel (se vede in poza) iar lamela am incercat sa o misc si este tot una si aceiasi atat in partea inferioara (cea care sterge parbrizul) cat si in partea superioara (ce se vede la exterior). Presupun ca la VW-Audi sunt independente - cea superioara fata de cea inferioara. La BMW sunt unite si presupun ca plasticul ce formeaza intaritura stergatorului este despicat la mijloc dintr-un capat in celalalt si fixat undeva la mijloc. Poate o sa va dati seama din poze de explicatii:
[ http://img292.imageshack.us/img292/102/dsc00747rj7.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img530.imageshack.us/img530/9117/dsc00751ui2.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img292.imageshack.us/img292/6748/dsc00749om5.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img300.imageshack.us/img300/1049/dsc00752eu6.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img300.imageshack.us/img300/5426/dsc00753xj6.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7
Posted 17 February 2009 - 14:43
Nu poci sa scot capacu din capat. am facut rost de un patent, cf tutorialului celalalt, dar nici asa... o sa incerc sa picur niste detergent lichid...
prevad ca iar imi blestem zilele... Edited by cornel001, 17 February 2009 - 14:44. |
#8
Posted 17 February 2009 - 14:48
Sie eu m-am chinuit ca un caine sa invart lamele la niste stergatoare aero de Grande Punto. Am sfarsit prin a decarta 30 de euro pe unele compatibile Valeo.
|
#9
Posted 17 February 2009 - 17:11
Daca tragi scurt si hotarat va zbura fara probleme. Eu acum fac parghie cu cheia, cam ca atunci cand deschizi capacul la o sticla de bere cu chestii artizanale. Zboara fara griji.
|
#10
Posted 17 February 2009 - 17:16
Da, a zburat scurt si hotarat la al doilea stergator.
La primul n-a vrut cu nici un chip. O muchie era intepenita rau. Alte pagube la prima : era sa sparg un geam. apoi, chiar inainte sa reusesc s-o scot cu chiu si vai, a zburat celalt capac, s-a spart, si s-ar putea sa se fi lovit si de vreo limuzina de lux a lu sefu, dupa locul in care am gasit-o, desi n-am gasit urme. Acu am mai multe capace de sus cu care n-am ce face si imi lipseste unul de jos. Doneaza/vinde careva ? Edited by cornel001, 17 February 2009 - 17:19. |
|
#11
Posted 17 February 2009 - 17:21
Am observat ca stergatoarele de la Valeo nu au capacele de la capete. Evident ca lamele sunt intepenite bine, nu se misca in stergator.
|
#12
Posted 17 February 2009 - 17:24
La astea cu capace, nu capacelele le tin nemiscate, ci un fel de parghie de metal.
|
#13
Posted 17 February 2009 - 17:41
Cam la cât timp ar trebui schimbate? Sau cum ne dăm seama, pur și simplu nu mai șterg, lasă dâre/urme etc?
|
#14
Posted 17 February 2009 - 17:52
#15
Posted 17 February 2009 - 17:58
cornel001, on Feb 17 2009, 17:16, said: \Acu am mai multe capace de sus cu care n-am ce face si imi lipseste unul de jos. Doneaza/vinde careva ? ripper, on Feb 17 2009, 17:41, said: Cam la cât timp ar trebui schimbate? Sau cum ne dăm seama, pur și simplu nu mai șterg, lasă dâre/urme etc? Cand incep sa te enerveze Pe mine m-au enervat prima data dupa aproape 2 ani, dar e drept, am frecat-o o vreme in loc sa actionez. Acum imi pare rau, c-am lasat unele mici zgarieturi pe parbriz. Destule ca sa imi dea ghionturi rau piticii mei. |
|
#16
Posted 17 February 2009 - 19:32
nu e cam mare complicatia?
Eu am pus un set de aerotwinuri retrofit pe Auris pentru 110 lei. La ceed trebuie sa le schimb, dar pe oriunde am intrebat nu se gasesc doar lamele, trebuie schimbate cu totul. Cam in aceiasi bani. Totusi, daca aveti un pont despre lamele de cauciuc, scrieti aici ca ar fi foarte util, nu doar pentru mine. |
#17
Posted 17 February 2009 - 22:39
Pana la urma am reusit sa le schimb pe toate 4. Exceptand prima care mi-a facut problemele de mai sus, urmatoarele 3 au fost mai ok, desi pt ele a trebuit sa si tai. Mai greu a fost sa pun piedica la loc.
Nu stiu daca a meritat sau nu, dar pe mine pt doua masini stergatoarele ma costau asa : la una 115 ron la alta 165; cele 4 lamele au costat 30x4=120 ron. deci profit de 160 ron. scadem 10 ron pt drumul suplimentar pana in partea ailalta a bucurestiului si raman 150 ron, daca merita sau nu munca, apreciaza tu. oricum , te simti mai barbat dupa ce mesteresti si tu ceva si pana la urma iese. Le-am luat de la volksparts, si s-au potrivit pt stergatoarele de pe focus2 si astra h. Edited by cornel001, 17 February 2009 - 22:41. |
#18
Posted 07 March 2009 - 18:13
Merge "kit"-ul si pentru stergatoarele Opel? Cele de pe Corsa noua seamana extrem de mult cu cele din poza, inclusiv capacelele...
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users