Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Jocurile java merg pe orice tip de telefon cu java?
Ultima postare: iul 02 2004 22:43, Inițiat de
DareDevil
, iun 24 2004 09:05
·
0
#1
Publicat: 24 iunie 2004 - 09:05
intreb si eu ca Bula ... ptr ca nu am cablu ca sa pot testa.
Normal ar fi sa mearga ORICE joc JAVA pe orice telefon care suporta JAVA , nu ?? Atunci de ce pe site-uri se impart joacele pe modele de telefoane, si nu le lasa la gramada, daca toate sint ptr JAVA ??? Ma gindesc totusi ca difera rezolutia ecranului de la un telefon la altul, si poate asta afecteaza modul in care este afisat jocul ... sau care e explicatia ??? |
#2
Publicat: 24 iunie 2004 - 14:21
Nu, de fapt e vorba de niste standarde Java legate de tweaking. Modelele de telefoane sunt optimizate pt anumite jocuri si aplicatii...facute de firme agreate de producatorul respectiv. E o chestie de marketing. De ex T610 meu are un java may puturos...asa ca nu merge orice. La fel si la ceilalti...e o platforma standard, doar ca unele joace sunt "mai"standard ca altele
|
#3
Publicat: 24 iunie 2004 - 16:08
IMHO nu e ceva legat de marketing. Exista versiuni diferite pt modele diferite, deoarece:
a) rezolutia ecranului e diferit, deci pt fiecare model trebuie imagini cu rezolutie diferita standardul j2me este foarte slab, cativa firme au adaugat extensii, si bineinteles aceste extensii merg doar pe telefonul corespunzator c) telefoanele au viteza diferita, memorie diferita. De exemplu pe un telefon series 60 pot sa puna chestii mai faine, ca are memorie mult mai multa si chiar procesorul e mult mai rapid (see www.jbenchmark.com) d) unele telefoane au bug-uri, de acea trebuie un 'workaround' pt telefonul respectiv e) telefoanele implementeaza standardul diferit (unele telefoane nu poate sa incarca imagini cu rezolutii mai mare). Sau un alt exemplu, la Sony-Ericsson, Nokia prin doublebuffering, jocul merge mai repede, la Siemens nu conteaza, la Samsung si Motorola merge mai bine fara doublebuffering, f) ... etc ... |
#12
Publicat: 30 iunie 2004 - 15:41
Da, din puctul de vedere al vitezei, Siemens SUX!
Si Samsung C100 la fel (adica c100 sux more!) Dar regula se vede clar la telefoanele nokia series 30 si 40: series 30 (ex 3510i): rezolutie: 96x65 series 40 (ex 5100): rezolutie: 128x128 Ambele telefoane au aceasi procesor (probabil) si aceasi memorie. Totish jbenchmark da ~900 puncte pt 3510i si ~600 pt 5100. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi