Trenulete
Last Updated: May 08 2024 12:13, Started by
Speedo
, Dec 15 2003 22:03
·
23
#289
Posted 02 April 2017 - 16:48
da... interesanta combinatie. Chestia cu proportia remorcutei s-ar putea rezolva cel mai probabil si fara sa para "supra" proportionata, transformand remorca intr-o...rulota. Rulotele, de obicei sunt ceva mai voluminoase decat autoturismul....asa ca, sa-r potrivi. Ar trebui construita o caroserie...de genul... Chiar ar parea reala treaba. O drezina cu rulota, adaptata la sine... orice e posibil, de ce nu...
Chiar sunt curios ce solutie vei gasi in a masca remorcuta. @ djl: fara poze....e cam greu sa ne dam cu parerea. Orice poza e binevenita. Ne bucuram de orice se ofera... |
#290
Posted 02 April 2017 - 17:16
Am o idee despre cum va arata remorca la final, dar nu spun... mai am de facut niste chestii de reglaj, digitalizare si abia apoi designul...
|
#292
Posted 09 April 2017 - 19:03
#293
Posted 10 April 2017 - 09:20
Comparat cu un PIKO amandoua sunt pe aceeasi pozitie ca detaliere, ce lipseste unuia regasesti la celalalt.
https://www.olx.ro/o...html#adbefd08e4 |
#294
Posted 10 April 2017 - 09:49
Nu chiar.... Piko este mai bun in ceea ce priveste realizarea modelului. Am si eu niste etajate de la Piko...nu de CFR, dar nu conteaza. Piko, chiar si gama Hobby, are o imprimare foarte buna, pe cand vagoanele de pe HGD, lasa de dorit....mult. Iar daca te uiti atent la pozele de pe HGD, se poate observa bine. Parca au fost facute asa, in graba. Picatura care a umplut paharul la cele de pe HGD a fost momentul cand am vazut stopurile... vopsite!! Oameni buni, vopsite!!! Pai asa ceva nu vezi...nici chiar la Piko. Si apoi mai au pretentia sa ceara 60 de € (contravaloarea, eu calculez in €)???? Nici macar cele de la AF nu costa atat. Hmmm.. apoi cat le-am dorit de mult si le-am asteptat sa apara..... dar pe asa ceva nu dau banii.
Edited by chris_dvb, 10 April 2017 - 09:56. |
#295
Posted 10 April 2017 - 10:01
CFR-urile Tillig epoca IV, cele cu inmatricularea veche au la fel stopurile vopsite dar personal nu ma deranjeaza.
Piko are cupla de curent in basorelief, nu are chederele la geamuri cum sunt cele de la HGD, anumite detalii la usi nu sunt prezente. Diferenta de pret consta in faptul ca Piko este realizat in serie mult mai mare fata de HGD care este serie limitata executata de Bramos.EU cu matrita noua. Un Piko etajat din start set costa 200, CFR-izarea lui cam la ce pret ar trebui sa ajunga ? |
#296
Posted 10 April 2017 - 10:17
andyned, on 10 aprilie 2017 - 10:01, said:
CFR-urile Tillig epoca IV, cele cu inmatricularea veche au la fel stopurile vopsite dar personal nu ma deranjeaza. Piko are cupla de curent in basorelief, nu are chederele la geamuri cum sunt cele de la HGD, anumite detalii la usi nu sunt prezente. Diferenta de pret consta in faptul ca Piko este realizat in serie mult mai mare fata de HGD care este serie limitata executata de Bramos.EU cu matrita noua. Un Piko etajat din start set costa 200, CFR-izarea lui cam la ce pret ar trebui sa ajunga ? ...ma gandeam ca asta urmeaza...Tillig. Da, ai dreptate. Dar nu este loc de comparatie intre un vagon Tillig si...HGD. Oricum, nu conteaza. Pentru orice marfa exista un cumparator si daca pe unii nu-i deranjeaza anumite lucruri...foarte bine. Pai normal ca "CFR-izarea" costa...asta trebuie luat in considerare de la bun inceput. Exista insa alternative....rare, ce-i drept dar exista. Originalele Piko CFR. Care mai apara din cand in cand pe ebay si ajung la preturi comparative cu cel de pe HGD. |
#298
Posted 10 April 2017 - 14:51
În prima poză "HDG" e cel de jos, în a doua poză cel din dreapta, nu?
|
|
#299
Posted 10 April 2017 - 14:58
Exact, HGD e jos in prima poza. Nu sunt pozele mele dar a facut cineva comparatie intre cele doua, cu precizarea ca liniile sunt perfect drepte, in poza sunt deformate de la lentila.
CFR-urile sunt facute custom de catre Bramos Cehia https://www.bramos.e...rnapravove-vozy |
#300
Posted 10 April 2017 - 15:15
djl, on 10 aprilie 2017 - 14:51, said:
În prima poză "HDG" e cel de jos, în a doua poză cel din dreapta, nu? In a doua poza NU e cel din dreapta. HDG e cel din stanga. Se vede de la o posta ca nu e asa fin lucrat. Acum se poate face deosebirea. Mai ales la inscriptiile laterale. Deci, nu vreau sa-l "defaimez" pe cel de la HGD in nici uns sens. Dar raman la ideea mea. Uitati-va si voi mai atent un pic la detalii. Adica la Piko nu sa deformat imaginea de la lentila? Doar la HGD? 2017-04-10 15_21_42-Trenulete - Pagină 17 - Forumul Softpedia - Internet Explorer.jpg 379K 19 downloads Edited by chris_dvb, 10 April 2017 - 15:23. |
#301
Posted 10 April 2017 - 15:48
Daca tu sugerezi ca e stramb vagonul sau inscriptiile, aici chiar nu ai dreptate, ba pe HGD simuleaza si sablonul cu literele incomplete la mijloc.
Tocmai ce-am postat o poza cu cel real in care nu este prezenta cupla incercuita de tine; celelalte defecte sunt prezente intr-adevar, dar nu ma deranjeaza atat de mult incat sa nu aibe loc in colectie, ba dimpotriva. La fel ca Tillig fata de ACME, cu AVA200, Y-urile au ceva aparte, sunt mai simpatice chiar daca au mai putine detalii. O sa fotografiez un 26-26 in studio in weekend cum trebuie precum DA-ul, pozele facute cu telefonul, pe mileu nu ma incanta... |
#302
Posted 10 April 2017 - 17:32
Bineinteles ca sunt simpatice. Nici nu vreau sa contrazic. Observatiile mele sunt doar parerile mele personale. Nu vreau sa influentez pe nimeni cu ele. Si sunt convins ca vagoanele is vor gasi repede locul lor in vitrinele colectionarilor.
Pe unii ii deranjeaza astfel de maruntisuri, pe altii nu. Eu ma aflu in prima categorie. Este de laudat faptul ca, cei de la HGD s-au gandit sa produca acest model de vagon, foarte frumos si mult asteptat. Face parte din trecutul nostru, si sincer, da, si mie mi-ar place unul sau doua. Dar...exista un dar, mi se pare prea scump. Ceilalti, cei care il vor cumpara, sper sa posteze niste poze mai clare si mai calitative care sa prezinte aceste vagoane exact asa cum sunt ele. Fara greseli. Cateodata conteaza prima impresie. Edited by chris_dvb, 10 April 2017 - 17:36. |
#303
Posted 10 April 2017 - 18:28
Postasem mai sus, vagonul este facut in exclusivitate si serie limitata pentru HGD de catre https://www.bramos.e...rnapravove-vozy
Mie imi pare firma de apartament care reediteaza serii mari facute de Piko dupa cerintele unora, in cazul de fata HGD, de aici pretul mai mare si unele neajunsuri in ceea ce priveste realizarea inscripitiilor. Acelasi lucru este si cu DA-ul facut de MTB tot pentru HGD. Dar vedem, sa-l bag la niste poze mai ok si discutam pe urma. |
|
#304
Posted 10 April 2017 - 18:42
Ok, astept cu nerabdare. Bramos astia ce sunt? Cehi? Polonezi? N-am auzit pana acuma de ei...
|
#305
Posted 10 April 2017 - 18:47
Da cehi, o fi copiat matrite de la Piko, mai multe detalii nu cunosc.
Vad ca au de vanzare vagonul etajat pe bucati, Kit si fiecare il inmatriculeaza cum doreste https://www.bramos.e...-patroveho-vozu |
#306
Posted 10 April 2017 - 20:09
Şi asta e o idee. Produci carcasa cu o anumită înmatriculare şi apoi o vinzi cu şasiul. Dacă produci doar nişte carcase în plus faţă de ce se vinde ai pierderi mai mici decât dacă nu vinzi un vagon întreg.
Cel mai nasol e însă cu vagoanele şi locomotivele care au fost folosite doar în România. EA-uri s-au folosit şi în spaţiul ex-Iugosav (ei ne dădeau Bobice, adică din alea pe 4 osii (BoBo) şi noi le dădeam CoCo (din alea pe 6 osii) ) şi le-am dat şi Bulgarilor, cu DA ar merge aşa şi aşa (cele pentru Bulgaria arătau precum ale noastre, dar alea pt. Polonia aveau farurile mai mari), în schimb vagoanele seria 40 (încadrate ulterior în serile 47 şi 57 - au rămas cu geamurile ghilotină) au existat doar în România. LATER EDIT: cele pt. fosta Iugoslavie aveau ceva diferenţe... Din păcate pasiunile astea gen trenuleţe, electronice vechi, fotografie (nu mă refer la cei care fac fotografii cu camera de telefon sau vreun aparat foto digital compact) sunt scumpe. Iar pentru trenuleţe chiar ai nevoie de spaţiu. La electronice faci un dulap înalt cu aparate, mai faci undeva unul înalt cu mediile de stocare, da' la trenuleţe trebuie să te întinzi pe orizontală; poţi să faci o dioramă pe care să o atârni de tavan, dar cam greu la bloc cu aşa ceva. Edited by djl, 10 April 2017 - 20:29. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users