Fiabilitate:cit ai cu ea?
Last Updated: Nov 21 2014 14:55, Started by
longroad
, Aug 17 2006 15:33
·
0
#19
Posted 19 August 2006 - 19:07
Solenza Scala, o grămadă de drumuri forestiere de tot rahatul, condus "sportiv", 20 000 km, schimbat cap de bieleta si garniturile de la cilindrul de frâna la o roată pe spate. Nu zdrongăne, nu scârţâie. E drept că 20 000 e foarte puţin pentru o părere pertinentă.
|
#21
Posted 21 August 2006 - 14:45
Ford KA 2002 75.000km no problemo; schimbat doar un cuplaj dintre cutie si cablu km care a hotarat sa se topeasca; si tocmai a decedat prinderea plasticului din capul schimbatorului de viteze.
Ex: VW 1303S 1972 >250.000km cu motorul original; defecte aparute: oarece consum de ulei, oarece joc pe la caseta de directie, rugini, schimbat cuplajele de la planetare si dinamul care a luat foc impreuna cu releul lui cu tot. I really miss my car! |
#22
Posted 21 August 2006 - 14:50
solenza scala 2003,37.900 km.acum o luna am schimbat:bucsi bara stabilizatoare,burdufi planetare,catalizator bulit,l-am lasat asa.azi am schimbat senzorul de turatie,m-a dus 1.5 mil,cu magarii,altfel era doar senzorul 1,8 mil. stergatoarele s-au stricat,imi lovesc in cheder,dar singura metoda de rezolvare este sa schimb tot ansamblul care costa 1.515.000 si nu am chef.astept sa moara de tot.cam asta ar fi...
|
#23
Posted 21 August 2006 - 15:31
summa, on Aug 21 2006, 15:50, said: solenza scala 2003,37.900 km.acum o luna am schimbat:bucsi bara stabilizatoare,burdufi planetare,catalizator bulit,l-am lasat asa.azi am schimbat senzorul de turatie,m-a dus 1.5 mil,cu magarii,altfel era doar senzorul 1,8 mil. stergatoarele s-au stricat,imi lovesc in cheder,dar singura metoda de rezolvare este sa schimb tot ansamblul care costa 1.515.000 si nu am chef.astept sa moara de tot.cam asta ar fi... Gizăs. Dar cum te-ai purtat cu ea? Dacă am face un poll, presupun că ar ieși BMW, Volkswagen, Volvo, Saab, Mercedes urmate de Toyota și alte japoneze. Dacă ne uităm pe stradă și vedem ce mai circulă am vedea o grămadă de broscuțe, moscvici, Renault, Fiat. Ar fi mai interesant să votăm cea mai puțin fiabilă mașină. Aș fi curios dacă topul ar fi Dacia 1300, Oltcit, Aro sau Oltcit, Aro, Dacia 1300? |
#24
Posted 21 August 2006 - 16:19
dixy, on Aug 21 2006, 16:31, said: Gizăs. Dar cum te-ai purtat cu ea? Dacă am face un poll, presupun că ar ieși BMW, Volkswagen, Volvo, Saab, Mercedes urmate de Toyota și alte japoneze. Dacă ne uităm pe stradă și vedem ce mai circulă am vedea o grămadă de broscuțe, moscvici, Renault, Fiat. Ar fi mai interesant să votăm cea mai puțin fiabilă mașină. Aș fi curios dacă topul ar fi Dacia 1300, Oltcit, Aro sau Oltcit, Aro, Dacia 1300? Adăugare: Dacă putem considera lăstunul mașină, cred că ar câștiga la mare diferență. |
#25
Posted 21 August 2006 - 16:33
Hop..,si eu cu o Dacia 1307 cu 5 locuri,4x4,benzina,86.xxx km parcursi,noiembrie 2002.Poate pare incredibil,dar nu am avut absolut nici o problema majora!!!Am schimbat doar cauciucurile pe spate (deh,are tractiunea principala pe spate,e foarte usoara si la orice demaraj mai fortat iti da senzatia ca patineaza),toba care a ruginit in asa hal incat s-a faramitat si a cazut pe drum si atat.Am mai avut probleme cu incuietorile la usi de cand am cumparat-o.In rest...nimic!
Motorul porneste si functioneza excelent,la fel ca atunci cand am luat-o.Si luand in considerare standardul..dacia,chiar nu am avut nici o alta problema! |
#26
Posted 21 August 2006 - 18:31
mi-e si rusine sa vorbesc de fiabilitate la 14000km, cat am implinit azi
nu sunt probleme majore, am avut un greieras care a disparut si era sa pierd scutul caruia s-au desfacut 3 suruburi. in rest nimic. masina merge fara comentarii. |
#27
Posted 21 August 2006 - 18:42
#28
Posted 21 August 2006 - 19:06
#29
Posted 21 August 2006 - 19:35
Probleme si problemute intr-un an de zile in ordine cronologica, unde voi mentiona tot ceea ce mi-a creat disconfort.Masina are 1 an si vreo 2 luni si ~20 000km.
1. In decembrie 2005/ianuarie 2006 schimbat kit ambreiaj + volanta + boxe fata totul pe garantie...in afara de boxe restul le pot numi ghinion, pt ca au fost destul de rare cazurile cu schimbat ambreiaj si volanta, dar ramane totusi o problema 2. Tacanit in partea dreapta fata, rezolvat prin reglarea nu stiu carei supape(~20 min a durat totul) 3. Iunie 2006, bateria moarta asa deodata...schimbat baterie pe garantie, nici pana acum nu se stie cauza, motivul invocat fiind alarma, ca mai apoi sa se banuiasca ca ar fi blocul de lumini, care a fost si schimbat la rechemare...Insa ramane sa mai investighez cand vin in tara.. 4. Becuri schimbate de cei de la service pe motiv ca ar fi arse...dar sa zicem si asta o mica problema 5. Usa indoita din prostia mea, reparata tot in iunie 2006 6. Numarul din fata rupt de vreo 3 sau 4 ori pana acum...la fel, prostia se plateste. 7. Atinsa in partea dreapta de o mare desteapta cand a iesit din parcare. 8. Niste greieri nemernici unul in spate care a fost dintotdeauna, si unul din cand in cand la usa din dreapta. Punctele 2,6,8 si partea cu boxele de la pctul 1 sunt din ciclul: "Asa face toate" cu deosebirea ca s-au si putut rezolva, mai putin punctul 8 cu greierii..... deja nu ii mai alint greierasi . Concluzia? Multumit de cati 13 500 am dat pe ea... Edited by MATRIXU, 21 August 2006 - 19:36. |
#30
Posted 21 August 2006 - 22:28
peugeot 405 diesel din 89 ( ca al colegului banuiesc ) cu peste 300.000 la bord ( o sa ma uit maine )
schimbata toata bucsaraia fata ca zdranganea ca dracu schimbate planetarele acu un an acu mi s-a stricat incuietoarea si pana maine cand sper sa vina piesele masina e deschisa consum 4-5% in afara la max 110 ( m-am dus si in 160 odata si se tine bine) si in oras 7maxim ca o idee, am facut cu un rezervor buc-timisoara si retur si o saptamana de plimbat prin buc..... masina teapana, fara electronica si alte chestii parca menite sa se strice cand iti e lumea mai draga... |
#31
Posted 21 August 2006 - 22:42
Saint666, on Aug 21 2006, 23:28, said: peugeot 405 diesel din 89 ( ca al colegului banuiesc ) cu peste 300.000 la bord ( o sa ma uit maine ) schimbata toata bucsaraia fata ca zdranganea ca dracu schimbate planetarele acu un an acu mi s-a stricat incuietoarea si pana maine cand sper sa vina piesele masina e deschisa consum 4-5% in afara la max 110 ( m-am dus si in 160 odata si se tine bine) si in oras 7maxim ca o idee, am facut cu un rezervor buc-timisoara si retur si o saptamana de plimbat prin buc..... masina teapana, fara electronica si alte chestii parca menite sa se strice cand iti e lumea mai draga... |
#32
Posted 21 August 2006 - 22:53
Hmm..un Chevrolet/Daewoo Kalos din 2004, 50.000 km la bord, model SX
Probleme : checku aprins 2 luni la rand ..rezolvat prin curatarea supapelor. la 10k km dupa curatare merge brici. un joc extrem de mic la caseta de directie. (probabil in ultimele luni de garantie o voi schimba) un bec de 5w un bec din bord 10 grame de vaselina pe nisa de la usa stanga spate un greier undeva-n spate, care a murit de foame acu vreo 2 luni. pe volum 4 la cd-player aud motoru' in interior (am inteles ca la altele nu se aude) Pina acuma extrem de multumit .. in tot acest rastimp in afara de banii de revizii am mai scos 16 mii lei ptr becu ala nenorocit de la pozitia pe stanga. Daca si urmatoarea masina va avea tot aceleasi probleme in 50k km pot sa zic ca l-am prins pe d-zeu de picior |
#33
Posted 22 August 2006 - 00:15
ford focus sedan 2001,100.000km :usa stanga spate nu se mai deschidea mereu din cauza unui plastic si a unei taranci care a tras prea tare (60.000), scartait la pornire dimineata cand e rece datorita unei curele -care a fost schimbata(80.000), 2 beculete la numere arse . Masina a fost chinuita la maxim.
mazda 3 sedan 2006 25.000km - inca nici o problema ford mondeo 2004, 70.000km - usa pasager dreapta se deschide greu-45000km, o curea la motor schimbata datorita unui scartait la relanti-50.000, capota motor nu se mai deschidea-70.000. dacia break 1996 180.000 km segmentare 100.000 km , bucse fata 110.000 ,planetare 90.000 + aparitie rugina aripi spate si pe langa chederul de la luneta , maneta pt stergatoarele de ploaie schimbata , bloc lumini schimbat , alternator reparat. Edited by cosmin_miu, 22 August 2006 - 00:15. |
|
#34
Posted 22 August 2006 - 08:42
dixy, on Aug 21 2006, 16:31, said: Gizăs. Dar cum te-ai purtat cu ea? Dacă am face un poll, presupun că ar ieși BMW, Volkswagen, Volvo, Saab, Mercedes urmate de Toyota și alte japoneze. Dacă ne uităm pe stradă și vedem ce mai circulă am vedea o grămadă de broscuțe, moscvici, Renault, Fiat. Ar fi mai interesant să votăm cea mai puțin fiabilă mașină. Aș fi curios dacă topul ar fi Dacia 1300, Oltcit, Aro sau Oltcit, Aro, Dacia 1300? Dupa parerea mea,eu zic ca ma port bine cu ea.Chiar m-a intrebat cineva ieri in service cum de am Solenza noua,ca nu se mai fabrica. Acum sa vedem:burdufi planetare+bucsi=drumurile noastre bune,catalizator bulit=benzina calitatea intai.Despre senzorul de turatie iti pot spune ca este boala motoarelor Renault,si Clio pateste la fel.Ieri am ajuns in service la ora 11 si eram al treilea cu senzor stricat.Cica de la canicula.Iar stergatoarele astea sunt,au camasa de plastic si niste piulite metalice.Imagineaza-ti ce se intampla.In rest nimic deosebit.Masina e perfecta.Bafta |
#35
Posted 22 August 2006 - 12:58
Logan - 21.400 km .
La aproximativ 20.000 km: "faza scurta" arsa la ambele becuri ( o saptamana diferenta unul de celalalt) - becuri OSRAM - made in germany - precizie nemteasca. Cu specificatia: merg tot timpul cu farurile aprinse. Atat! |
#36
Posted 28 August 2006 - 14:50
SORRY de OFF-TOPIC
summa, on Aug 21 2006, 15:50, said: solenza scala 2003,37.900 km.acum o luna am schimbat:bucsi bara stabilizatoare,burdufi planetare,catalizator bulit,l-am lasat asa.azi am schimbat senzorul de turatie,m-a dus 1.5 mil,cu magarii,altfel era doar senzorul 1,8 mil. stergatoarele s-au stricat,imi lovesc in cheder,dar singura metoda de rezolvare este sa schimb tot ansamblul care costa 1.515.000 si nu am chef.astept sa moara de tot.cam asta ar fi... Nu vreau sa ma bag in vorba degeaba, dar eu cred ca ar trebui sa-l schimbi... Si eu am avut probleme cu stergatoarele... la fel, incepusera sa bata in cheder... de fapt stergatorul de pe partea stanga, de la sofer, trecea de cheder si imi atingea montantul... (stalpul de sustinere). Nebanuind nimic, le-am lasat asa cum erau... Vara asta am facut un drum pana la Brasov, ocolind prin Pitesti la plecare, si, in apropiere de Brasov, la scurt timp dupa ce a inceput o ploaie torentiala, stergatorul de pe dreapta, partea pasagerului s-a oprit... Am zis ca am fost norocos ca nu s-a oprit stergatorul de pe partea mea. Dar n-am fost, s-a oprit si el. In dreapta era sant, pe sens opus masini una dupa alta... prin parbriz deja nu se mai vedea nimic... farurile masinilor din sens opus se reflectau in stropii de pe geam si te orbeau pur si simplu... De intrat pe contrasens nu putea fi vorba, nu puteam decat sa intru in sant... Aveam si un pasager in dreapta si eram raspunzator pentru el asa ca am incercat sa mentin drumul. Imi tot repetam ca daca scap, ma duc si aprind o lumanare la biserica. Am reusit sa aduc masina fara o zgarietura acasa (abia in apropiere de Bucuresti a incetat sa mai ploua) dar nu vreau sa mai trec prin asa ceva pentru tot restul zilelor pe pamant... Am schimbat a doua zi ansamblul stergatoare... daca stiam, l-as fi schimbat cu mult inainte... Edited by gogonel, 28 August 2006 - 15:05. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users