Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Repararea bicicletei
Ultima postare: apr 14 2024 23:54, Inițiat de
shumilica
, mai 22 2006 14:27
·
15
#883
Publicat: 22 august 2023 - 09:38
Ok. Atunci o să evit drumurile prin pădure. Găurile au fost prilejuite de plimbări pe poteci pe marginea cărora erau probabil arbuști și copaci cu spini. Ani de zile m-am plimbat, nicio până. Anul ăsta s-au adunat toate, de când am găsit eu un traseu mai deosebit
Am întrebat pentru că la camerele cu autoreparare de la decathlon am văzut review-uri bune, ar fi ideal să dau câteva pompe și să continui drumul, vii cu mâinile negre dacă schimbi camera pe coclauri, sau cari mănuși, petice, leviere (nu că ar ocupa mult, dar na) . La soluția de injectat mă gândeam și eu că strici ventilele, am kit din ăla la mașină. Editat de caiuscorneliu, 22 august 2023 - 09:44. |
#885
Publicat: 17 septembrie 2023 - 14:01
WD40 este și de curățat/penetrant dar și altfel lubrifiant, special pentru bicicletă. Bănuiesc că te referi la cel standard, ceea este greșit pentru că strânge praf. De șters mai e cum e, dar trebuie să îș ștergi super bine după ce îl cureți, eventual cu apă înainte.
Lanțul și transmisia se curăță odată la 50 de kilometri dacă nu mergi des/zilnic, sau după fiecare tură dacă mergi mai mult la u singură tură. Altfel îți bați joc de el, se îmbâcsește și se uzează repede. |
#887
Publicat: 18 martie 2024 - 19:41
Salutare!
Mi-am achiziționat anul trecut o bicicletă Carpat pentru atunci când merg pe un deal, în apropiere de oraș.. și mai stau week-endurile pe acolo. Am luat-o fiindcă nu am nevoie de nimic pretențios, dat fiind faptul că nu fac downhill, sărituri și altele pentru pasionații de mountain-biking. Doar basic pedalat pe drum forestier, și nu am vrut să-mi bag bicicleta de oraș pe un asemenea drum. Dar am o porțiune care e mai înclinată, și acolo, actualul setup nu-mi permite să urc cât de cât comod panta. De aceea mă gândesc să schimb caseta spate, eventual și pedalierul față, ca să fie ceva cât mai aproape de un setup 1x11, sau 1x12. Un gram de mecanică mai știu, o trusă de chei am pe acasă.. voință este, dar nu e knowledge! Există vreo variantă să o pot adapta? |
#888
Publicat: 18 martie 2024 - 21:21
Pentru basic pedalat pe drum și câteodată o pantă recomand 3 foi și x pinioane.cu cât mai multe cu atât mai bine. Dar îți faci treaba și cu 3x8 foarte bine, de fapt asta îți recoand. Pentru 9,10 etc. pinioane lanțul este mai subțire și nu la fel de rezistent în pante; Mai ratezi câte un schimbat de viteză la timp și riști să îl rupi. Lanț de 6/7/8 viteze e foarte bun, mai rezistent.
La astea cu 11 sau 12 pinioane atât lanțul cât și pinioanele sunt mai scumpe. Și încă odată, lanțul nu este la fel de rezistent. Nu știu ce trusă de chei ai, dar ca să dai jos pinioanele îți trebuie cheie specială de demontat pinioane. La fel și la foaia, foile de angrenaj. Cu variabilele de rigoare în funcție de ce model de butuc pedalier ai. |
#889
Publicat: 18 martie 2024 - 22:27
ca sa ajungi la 1x11 sau 1x12 o sa platesti 3x pretul platit de tine pe bicicleta aia (ai de schimbat: pinioane/lant/pedalier/butuc pedalier/butuc roata spate/spite/respitat roata/maneta schimbator/schimbator si pretul pieselor este de cel putin 5 ori mai mare fata de transmisia de 3x7). Asta daca nu apar ceva incompatibilitati cu cadrul.
Nu-mi dau seama din poza dar cred ca ai un pinion pe filet cu cel mult 28 de dinti. Presupun ca foaia mica este de 22. Singura solutie este sa gasesti un set de pinioane de 7 viteze unde cel mai mare este de 34. Oricum, daca nu te descurci cu 22/28, la 22/34 o sa mergi mai repede pe langa ea. Editat de cucur, 18 martie 2024 - 22:39. |
#890
Publicat: 19 martie 2024 - 14:10
Sky_Way, on 18 martie 2024 - 19:41, said:
Salutare! Mi-am achiziționat anul trecut o bicicletă Carpat pentru atunci când merg pe un deal, în apropiere de oraș.. și mai stau week-endurile pe acolo. Am luat-o fiindcă nu am nevoie de nimic pretențios, dat fiind faptul că nu fac downhill, sărituri și altele pentru pasionații de mountain-biking. Doar basic pedalat pe drum forestier, și nu am vrut să-mi bag bicicleta de oraș pe un asemenea drum. Dar am o porțiune care e mai înclinată, și acolo, actualul setup nu-mi permite să urc cât de cât comod panta. De aceea mă gândesc să schimb caseta spate, eventual și pedalierul față, ca să fie ceva cât mai aproape de un setup 1x11, sau 1x12. Un gram de mecanică mai știu, o trusă de chei am pe acasă.. voință este, dar nu e knowledge! Există vreo variantă să o pot adapta? Salut, acea bicicleta e foarte slaba, daca mai esti in termen fa-o retur. Daca nu mai ai aceasta optiune si vrei sa adaptezi cat poti incearca o caseta cu pinion mai mare (pt urcare), respectiv ceva de genul Caseta 14-34, acum ai 14-28 La o cautare pe net caseta actuala e pe filet deci tot aia iti trebuie, cel mai bine mergi la un magazin sa verifice si cumperi de acolo caseta (compatibila) ce vine cu pinion 34. Sa schimbi toata transmisia nu merita pt asa bicicleta. Asa arata caseta 14-34, va fi o diferenta mare intre penultimul pinion si cel mare. [ https://www.sjscycles.co.uk/images/products/medium/47841.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de sirgoofy, 19 martie 2024 - 14:21. |
#891
Publicat: 19 martie 2024 - 14:28
Ori o caseta din asta, cu salturi mai mici intre rapoarte, tu stii cum vrei
https://www.marosbik...34t-7-vit-negre |
#894
Publicat: 14 aprilie 2024 - 16:00
Depinde dacă îți permite cadrul și apărătorile de noroi, dacă are. În starea în care se află acum trebuie să suficiet loc deasupra cauciului și/sau până în apărătoare sau până în cadru pe roata spate sau până sus dedesuptul furcii la roata față. Sincura metodă sigură este să verifici tu efectiv pracic ochiometric. Sau până la achiziționare întrebat la magazin, chiar mers cu bicicleta acolo pentru confirmare.
Cifrele de pe cauciucuri și cadre sunt relative, diferă mult la producător la producător. Nu există un tabel standard pentru toate necondiționat de branduri. |
#896
Publicat: 14 aprilie 2024 - 23:54
A, e mai mic, nu am fost atent. Da, merge mai mult ca sigur.
Ai văzut când umfli roțile că bicicleta se ridică vizibil față de sol dacă au fost desumplate considerabil, sau după o pană. Însă doar jos mi se pare că e diferență, adică cât contează cât sunt de umflate. Sus la apărători sau basculă/furcă nu am observat să fie așa mare diferența de volum. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi