Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024

De ce nu protestati?
 Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...

Magnolii
 Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt
 Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua
 

camere Jortan si RDS

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
9 răspunsuri în acest subiect

#1
sandu_radu

sandu_radu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 30.12.2006
Salutare!
Acum mai bine de un an am cumparat doua camere Jortan (wifi), pe care le-am instalat una la bloc pentru supraveghere parcare si una undeva la tara pentru supravegherea curtii unei casute. In amandoua locatiile internet am de la RDS. Pana acum doua saptamani totul a fost in regula. De atunci nu ma mai pot conecta la camere remote, doar la fiecare atunci cand sunt conectat la reteaua locala. Nu am facut nici un update, nici la telefon, nici la camere, nici la internet. Mesajul pe care-l primesc de la aplicatie (Yoosee) este: "Network is busy, please try again later (806363151)".
A mai patit cineva asa ceva? Nu am nici o idee ce ar putea fi. Am restartat routerele, am dezinstalat si instalat din nou camerele. Nu se schimba nimic. Am luat legatura cu cei care au facut softwareul si mi-au spus sa schimb providerul de net Posted Image Posted Image ...
Va rog dati-mi un sfat...
Multumesc,

#2
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.425
  • Înscris: 08.02.2011
Să schimbi providerul de net e varianta corecta, daca poți. Ai nevoie de ip public, ce nu îl oferă oricine.

RDS nu are pentru toți clienții.

Editat de modoran, 13 martie 2024 - 18:05.


#3
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 88.956
  • Înscris: 14.10.2008
Mai bine pui Tapo decat Ciortan astea.

#4
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.148
  • Înscris: 16.10.2018

View Postsandu_radu, on 13 martie 2024 - 17:51, said:

Salutare!
Acum mai bine de un an am cumparat doua camere Jortan (wifi), pe care le-am instalat una la bloc pentru supraveghere parcare si una undeva la tara pentru supravegherea curtii unei casute. In amandoua locatiile internet am de la RDS. Pana acum doua saptamani totul a fost in regula. De atunci nu ma mai pot conecta la camere remote, doar la fiecare atunci cand sunt conectat la reteaua locala. Nu am facut nici un update, nici la telefon, nici la camere, nici la internet. Mesajul pe care-l primesc de la aplicatie (Yoosee) este: "Network is busy, please try again later (806363151)".
A mai patit cineva asa ceva? Nu am nici o idee ce ar putea fi. Am restartat routerele, am dezinstalat si instalat din nou camerele. Nu se schimba nimic. Am luat legatura cu cei care au facut softwareul si mi-au spus sa schimb providerul de net Posted Image Posted Image ...
Va rog dati-mi un sfat...
Multumesc,
Mie nu mi-a apărut niciodată eroarea aia dar de ceva timp (de la updateul 17.3.1 și nu am făcut update la 17.4 să văd dacă face și cu ăla) apare așa:Fișier atașat  IMG_1805.PNG   805,49K   31 download-uri
Dau de câteva ori refresh și gata, merge.

@sandu_radu Oricum, vezi și asta: https://support.tuya...com/threads/83/

#5
sandu_radu

sandu_radu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 30.12.2006

View Postmodoran, on 13 martie 2024 - 18:04, said:

Să schimbi providerul de net e varianta corecta, daca poți. Ai nevoie de ip public, ce nu îl oferă oricine.

RDS nu are pentru toți clienții.
Dar pana acum au functionat... Au schimbat cei de la RDS setarile asa pur si simplu?

#6
Rares95

Rares95

    Severin, MH

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.439
  • Înscris: 18.01.2020
Depinde, cum te conectezi la camerele alea? Prin ceva aplicatie? Asta inseamna ca (,) camera se conecteaza in cloud si de acolo primesti si tu imaginile.
Te conectezi folosind adresa IP si combinatie de genul IP:port? Ai DDNS? De la DIGI sau alt serviciu? S-ar putea sa te afecteze CGNAT, adica, NAT la nivel de ISP, merge in continuare daca esti tot in DIGI, din alta retea nu merg accesate.

Editat de Rares95, 13 martie 2024 - 19:49.


#7
sandu_radu

sandu_radu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 30.12.2006

View PostRares95, on 13 martie 2024 - 19:47, said:

Depinde, cum te conectezi la camerele alea? Prin ceva aplicatie? Asta inseamna ca (,) camera se conecteaza in cloud si de acolo primesti si tu imaginile.
Te conectezi folosind adresa IP si combinatie de genul IP:port? Ai DDNS? De la DIGI sau alt serviciu? S-ar putea sa te afecteze CGNAT, adica, NAT la nivel de ISP, merge in continuare daca esti tot in DIGI, din alta retea nu merg accesate.
Merci pentru implicare.
Camerele comunica wifi cu routerele (ONT de la RDS). La camere ma conectez cu aplicatia lor (YOOSEE), aplicatie care face toate setarile. Asa cum am scris mai sus, totul a functionat bine. M-am conectat la ele din Germania (retea D-Telekom) si din Turcia (reteaua hotelului???) iar acum nu mai merge decat fiecare din reteaua locala. Posted Image

#8
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.425
  • Înscris: 08.02.2011
Daca sunt foarte importante pentru tine camerele alea poti contacta RDS sa te scoata din CGNAT. Faci asta de pe pagina lor web, catre departamentul tehnic si expui exact problema. Nu e garantat ca o sa accepte.

Daca nu rezolvi asa poti trece la abonament business la ei, e mai scump si viteza e mai mica, dar in mod garantat nu o sa mai ai problema asta.  CGNAT exista doar la abonamentele rezidentiale, nu si la cele business.

#9
bionnik

bionnik

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 23
  • Înscris: 16.12.2007
Acelasi lucru il intanpin si eu Internet fibra DIGI conexiune PPPoE.
Ce pot face?

#10
DonGiulliano

DonGiulliano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.331
  • Înscris: 08.09.2010
Si eu la fel am 2 camere Jortan, au functionat perfect, pana de curand cand nu ma mai pot conecta la imaginea live de la ele decat daca ma conectez si eu la reteaua wifi a casei la care sunt conectate. Prin datele mobile ale telefonului nu pot accesa imaginea live.
  Folosesc aplicatia Yoosee. Wireless de acasa prin Digi.
Eu tind za cred ca e cumva de la aplicatia Yoosee, ca ele functioneaza perfect, inregistreaza incontinuu, fara intreruperi.
Camerele astea Jortan doar cu Yoosee le pot asocia, sau se poate folosi si alta aplicatie?
multumesc

Fișiere atașate


Editat de DonGiulliano, 26 martie 2024 - 15:34.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate