Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
camere Jortan si RDS
Last Updated: Mar 26 2024 15:31, Started by
sandu_radu
, Mar 13 2024 17:51
·
1
#1
Posted 13 March 2024 - 17:51
Salutare!
Acum mai bine de un an am cumparat doua camere Jortan (wifi), pe care le-am instalat una la bloc pentru supraveghere parcare si una undeva la tara pentru supravegherea curtii unei casute. In amandoua locatiile internet am de la RDS. Pana acum doua saptamani totul a fost in regula. De atunci nu ma mai pot conecta la camere remote, doar la fiecare atunci cand sunt conectat la reteaua locala. Nu am facut nici un update, nici la telefon, nici la camere, nici la internet. Mesajul pe care-l primesc de la aplicatie (Yoosee) este: "Network is busy, please try again later (806363151)". A mai patit cineva asa ceva? Nu am nici o idee ce ar putea fi. Am restartat routerele, am dezinstalat si instalat din nou camerele. Nu se schimba nimic. Am luat legatura cu cei care au facut softwareul si mi-au spus sa schimb providerul de net ... Va rog dati-mi un sfat... Multumesc, |
#2
Posted 13 March 2024 - 18:04
Să schimbi providerul de net e varianta corecta, daca poți. Ai nevoie de ip public, ce nu îl oferă oricine.
RDS nu are pentru toți clienții. Edited by modoran, 13 March 2024 - 18:05. |
#4
Posted 13 March 2024 - 18:41
sandu_radu, on 13 martie 2024 - 17:51, said:
Salutare! Acum mai bine de un an am cumparat doua camere Jortan (wifi), pe care le-am instalat una la bloc pentru supraveghere parcare si una undeva la tara pentru supravegherea curtii unei casute. In amandoua locatiile internet am de la RDS. Pana acum doua saptamani totul a fost in regula. De atunci nu ma mai pot conecta la camere remote, doar la fiecare atunci cand sunt conectat la reteaua locala. Nu am facut nici un update, nici la telefon, nici la camere, nici la internet. Mesajul pe care-l primesc de la aplicatie (Yoosee) este: "Network is busy, please try again later (806363151)". A mai patit cineva asa ceva? Nu am nici o idee ce ar putea fi. Am restartat routerele, am dezinstalat si instalat din nou camerele. Nu se schimba nimic. Am luat legatura cu cei care au facut softwareul si mi-au spus sa schimb providerul de net ... Va rog dati-mi un sfat... Multumesc, Dau de câteva ori refresh și gata, merge. @sandu_radu Oricum, vezi și asta: https://support.tuya...com/threads/83/ |
#5
Posted 13 March 2024 - 19:08
#6
Posted 13 March 2024 - 19:47
Depinde, cum te conectezi la camerele alea? Prin ceva aplicatie? Asta inseamna ca (,) camera se conecteaza in cloud si de acolo primesti si tu imaginile.
Te conectezi folosind adresa IP si combinatie de genul IP:port? Ai DDNS? De la DIGI sau alt serviciu? S-ar putea sa te afecteze CGNAT, adica, NAT la nivel de ISP, merge in continuare daca esti tot in DIGI, din alta retea nu merg accesate. Edited by Rares95, 13 March 2024 - 19:49. |
#7
Posted 13 March 2024 - 20:36
Rares95, on 13 martie 2024 - 19:47, said:
Depinde, cum te conectezi la camerele alea? Prin ceva aplicatie? Asta inseamna ca (,) camera se conecteaza in cloud si de acolo primesti si tu imaginile. Te conectezi folosind adresa IP si combinatie de genul IP:port? Ai DDNS? De la DIGI sau alt serviciu? S-ar putea sa te afecteze CGNAT, adica, NAT la nivel de ISP, merge in continuare daca esti tot in DIGI, din alta retea nu merg accesate. Camerele comunica wifi cu routerele (ONT de la RDS). La camere ma conectez cu aplicatia lor (YOOSEE), aplicatie care face toate setarile. Asa cum am scris mai sus, totul a functionat bine. M-am conectat la ele din Germania (retea D-Telekom) si din Turcia (reteaua hotelului???) iar acum nu mai merge decat fiecare din reteaua locala. |
#8
Posted 13 March 2024 - 21:06
Daca sunt foarte importante pentru tine camerele alea poti contacta RDS sa te scoata din CGNAT. Faci asta de pe pagina lor web, catre departamentul tehnic si expui exact problema. Nu e garantat ca o sa accepte.
Daca nu rezolvi asa poti trece la abonament business la ei, e mai scump si viteza e mai mica, dar in mod garantat nu o sa mai ai problema asta. CGNAT exista doar la abonamentele rezidentiale, nu si la cele business. |
#9
Posted 25 March 2024 - 09:32
Acelasi lucru il intanpin si eu Internet fibra DIGI conexiune PPPoE.
Ce pot face? |
#10
Posted 26 March 2024 - 15:31
Si eu la fel am 2 camere Jortan, au functionat perfect, pana de curand cand nu ma mai pot conecta la imaginea live de la ele decat daca ma conectez si eu la reteaua wifi a casei la care sunt conectate. Prin datele mobile ale telefonului nu pot accesa imaginea live.
Folosesc aplicatia Yoosee. Wireless de acasa prin Digi. Eu tind za cred ca e cumva de la aplicatia Yoosee, ca ele functioneaza perfect, inregistreaza incontinuu, fara intreruperi. Camerele astea Jortan doar cu Yoosee le pot asocia, sau se poate folosi si alta aplicatie? multumesc Attached FilesEdited by DonGiulliano, 26 March 2024 - 15:34. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users