Toyota, Japonia si Geopolitica
#289
Posted 08 March 2024 - 18:20
Nu contează, Toyota/lexus sunt mașini recunoscute ca foarte fiabile și cu costuri de întreținere foarte mici.
În exemplul dinainte https://caredge.com/bmw/x3/maintenance https://caredge.com/...tenance?m=12000 7490$ Lexus 350, 5500$ Rav4, fata de 17700$ BMW X3 pe primii 10 ani. Subaru Outback e 8000$,CX5 e 7300$. Ce garanție are nevoie? La cat de ieftina e Japonia și yenul, mă mir ca e mai scump rulmentul japonez. Oyama-the-Younger, on 08 martie 2024 - 17:30, said: un rulment NTN Macomb/IL front wheel-hub Lexus USDM cost ~25USD un rulment NTN Nagano Work/JP front wheel-hub Lexus EUDM cost ~40USD este un vecin mai indepartat care a cumparat un 2016 Lexus EUDM, fabricat in JP, 5ani/150K km teeth-to-toe warranty. ce garantie are o mizerie japoneza USDM, US made, in US? Edited by vrajitoruldinoz, 08 March 2024 - 18:22. |
#290
Posted 08 March 2024 - 18:25
BMW X3: 6 ani/120000km costa 3000 euro Service Inclusive. Trebuie sa fii idiot sa nu il iei. Il poti prelungi pana la 10 ani. Poti alege si Inclusive Plus.
Poti sa iei si garantie extinsa 5 ani/200000km si nu te intereseaza nimic, practic. Edited by Cumulus, 08 March 2024 - 18:31. |
#291
Posted 08 March 2024 - 18:43
Din 2007 pana acum, am condus doar masini de serviciu Toyota, doar diesel ce i drept. Si acum parcul e ramas la masini de 6-7 ani.
Dar ieftine in intretinere nu au fost. Si nici chiar fiabile, dar ,,,,,,,,ma rog Am vreo 500000 de km facuti doar cu acesta marca Edited by grabitul, 08 March 2024 - 18:46. |
#292
Posted 08 March 2024 - 18:55
Eu am practic aceeași mașina in doua exemplare si cu același motor: una produsa in Japonia si cealaltă in Mexic (cu motorul produs tot in MX iar cutia din JP).
Recent am schimbat filtrul de aer la ambele iar cel din MX e cu $5 mai ieftin fata de cel “Made in JP”; pe cutie scrie “Made in JP” dar pe filtru e Made in Thailand. Unul langa altul: IMG_2314.jpeg 532.83K 25 downloads Edited by sirronkcuhc, 08 March 2024 - 18:57. |
#293
Posted 09 March 2024 - 03:13
Cumulus, on 08 martie 2024 - 18:25, said:
BMW X3: 6 ani/120000km costa 3000 euro Service Inclusive. Trebuie sa fii idiot sa nu il iei. Il poti prelungi pana la 10 ani. Poti alege si Inclusive Plus. Poti sa iei si garantie extinsa 5 ani/200000km si nu te intereseaza nimic, practic. Raspunsul simplu e ca daca ti-l vinde delaerul sigur nu merita, ca altfel nu l-ar vinde. In general in pachetele astea intind timpul intre revizii la maimul posibil, in timp ce pentru ceilalti recomanda exact directa aialata. |
#294
Posted 09 March 2024 - 07:40
Pachetele astea vin direct din fabrică, nu cred că le poate pune dealerul după. Eu am ratat achiziția unui i3 care avea service inclussive 5 ani la același preț cu actuala, care are în schimb alarmă. Nu au putut /vrut să-mi ofere acel service inclussive chiar dacă mă pierdeau de cumpărător.
|
#295
Posted 09 March 2024 - 13:39
alextz, on 07 martie 2024 - 16:07, said:
Simptomatica Toyota este normala daca citeai explicatia. Sper ca intelegi ca toate motoarele Toyota folosite in mod hibrid au acelasi comportament. Probabil la 2GR-FKS nu iti dai seama ca e V6 , si e mai bine echilibrat. E si normal ca N43 nu are acelasi comportament pentru ca nu are in primele minute ajutor de la un motor electric. Daca incerci sa fortezi motorul la rece (nerecomandat) vei vedea ca sunetul se schimba imediat pentru ca iese din S1. Fiabilitatea nu este afectata : https://www.toyotaof...MEWRFV1LJ036421 . Aveti si pe reddit un desfasurator al mentenantei: schimburi la 10k de ulei si filtre/antigel conform manualului/ulei CVT + ulei motor spate neschimbate. Problema a fost cablul pentru MG3...problema bine cunoscuta la Rav4 XA50. Clar, nu cred ca s-a gasit cineva sa conteste fiabilitatea Toyota. Edited by nakog7, 09 March 2024 - 13:40. |
#296
Posted 09 March 2024 - 16:01
#297
Posted 09 March 2024 - 16:09
vrajitoruldinoz, on 09 martie 2024 - 03:13, said:
In general in pachetele astea intind timpul intre revizii la maimul posibil, in timp ce pentru ceilalti recomanda exact directa aialata. Ca tot te referi la SUA, garantia la BMW e de patru ani bumper-to-bumper si $2.5k pentru a extinde garantia la motor si cutie (powertrain) la 7 ani sau $5k pentru bumper-to-bumper. 7.jpg 136.47K 12 downloads Apoi mai ai pe planul de mentenanta: care.jpg 144.29K 16 downloads Edited by sirronkcuhc, 09 March 2024 - 16:24. |
#298
Posted 09 March 2024 - 16:26
vrajitoruldinoz, on 08 martie 2024 - 18:20, said:
Sa discutam cu "datele clientului" cum ar veni, adica ce ai pus tu mai sus: toate BMW-urile vin cu revizii gratuite primii 3 ani (inclusiv lichidul de frana) iar ei in graficul ala zic ca te va ajunge $2104 pe primii 3 ani: de unde?! cum?!
Edited by sirronkcuhc, 09 March 2024 - 16:28. |
|
#299
Posted 09 March 2024 - 19:32
Cauciucuri? Plăcuțe și discuri? Ce se strică fără a fi acoperit de garanție (chestii care se uzează).
Eu mă uit la comparații, nu neapărat la numerele absolute. |
#300
Posted 09 March 2024 - 19:45
Pe mine m-a costat 0$; comparația in acel grafic e total eronata petru unul ca mine care nu trece de 10-15k km anual.
Anvelopele au cam același pret la toate masinile pentru dimensiuni similare (sau diferențe nesemnificative) Edited by sirronkcuhc, 09 March 2024 - 19:46. |
#301
Posted 10 March 2024 - 20:18
Am vazut azi TX-ul asta nou: mi se pare mai mare in realitate decat in poze (5.1m) doar ca e 500h care e tot cu motor in 4 cilindri. (abia 550h e cu V6)
IMG_2452.jpeg 738.69K 79 downloads Edited by sirronkcuhc, 10 March 2024 - 20:20. |
#303
Posted 31 March 2024 - 16:47
albert_camus, on 18 martie 2024 - 21:38, said:
Cum sunt luminile(farurile) la noul Rav4 (cel dupa martie 2023) si cum te impaci cu cutia e-cvt? Consumul la ce valoare s-a stabilizat ? |
|
#304
Posted 31 March 2024 - 19:09
Cum adica sa le ridici tu? Sper ca stii ca treburile astea nu se regleaza in functie de preferinta / pareri.
|
#305
Posted 31 March 2024 - 20:08
#306
Posted 31 March 2024 - 21:17
Ce descrii tu acolo este rezultatul faptului ca Honda s-a zgarcit in a pune sistem de self-leveling pe masina echipata cu faruri LED, probabil combinat cu o putere mai mica a sistemului pe faza scurta (am impresia ca peste 2000lm este obligatoriu sistem de self-leveling, deci clar are sub) si sper ca nu este (devine) o practica folosita si de alti producatori. Au bifat acolo casuta cu “faruri full LED fara piele” asta e tot ce conteaza. Probabil de sistem de spalare nici nu are rost sa mai vorbim. Din pacate in felul asta clientul primeste mai mult dezavantajele unui sistem de iluminare LED (imposibil de servisat) ai mai putin beneficiile asociate.
Chiar si in cazul asta, rotita de ajustare din bord permite doar coborarea fascicului luminos fata de un nivel de baza (marcat cu 0). Edited by closchkutza, 31 March 2024 - 21:29. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users