Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 

Toyota, Japonia si Geopolitica

- - - - -
  • Please log in to reply
342 replies to this topic

#289
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,716
  • Înscris: 21.06.2016
Nu contează, Toyota/lexus sunt mașini recunoscute ca foarte fiabile și cu costuri de întreținere foarte mici.

În exemplul dinainte

https://caredge.com/bmw/x3/maintenance

https://caredge.com/...tenance?m=12000

7490$ Lexus 350, 5500$ Rav4, fata de 17700$ BMW X3 pe primii 10 ani. Subaru Outback e 8000$,CX5 e 7300$. Ce garanție are nevoie?
La cat de ieftina e Japonia și yenul, mă mir ca e mai scump rulmentul japonez.

View PostOyama-the-Younger, on 08 martie 2024 - 17:30, said:




un rulment NTN Macomb/IL front wheel-hub Lexus USDM cost ~25USD
un rulment NTN Nagano Work/JP front wheel-hub Lexus EUDM cost ~40USD

este un vecin mai indepartat care a cumparat un 2016 Lexus EUDM, fabricat in JP, 5ani/150K km teeth-to-toe warranty. ce garantie are o mizerie japoneza USDM, US made, in US?

Edited by vrajitoruldinoz, 08 March 2024 - 18:22.


#290
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
BMW X3: 6 ani/120000km costa 3000 euro Service Inclusive. Trebuie sa fii idiot sa nu il iei. Il poti prelungi pana la 10 ani. Poti alege si Inclusive Plus.
Poti sa iei si garantie extinsa 5 ani/200000km si nu te intereseaza nimic, practic.

Edited by Cumulus, 08 March 2024 - 18:31.


#291
grabitul

grabitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 317
  • Înscris: 13.05.2020
Din 2007 pana acum, am condus doar masini de serviciu Toyota, doar diesel ce i drept. Si acum parcul e ramas la masini de 6-7 ani.

Dar ieftine in intretinere nu au fost. Si nici chiar fiabile, dar ,,,,,,,,ma rog

Am vreo 500000 de km facuti doar cu acesta marca

Edited by grabitul, 08 March 2024 - 18:46.


#292
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022
Eu am practic aceeași mașina in doua exemplare si cu același motor: una produsa in Japonia si cealaltă in Mexic (cu motorul produs tot in MX iar cutia din JP).

Recent am schimbat filtrul de aer la ambele iar cel din MX e cu $5 mai ieftin fata de cel “Made in JP”; pe cutie scrie “Made in JP” dar pe filtru e Made in Thailand.

Unul langa altul:
Attached File  IMG_2314.jpeg   532.83K   24 downloads

Edited by sirronkcuhc, 08 March 2024 - 18:57.


#293
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,716
  • Înscris: 21.06.2016

View PostCumulus, on 08 martie 2024 - 18:25, said:

BMW X3: 6 ani/120000km costa 3000 euro Service Inclusive. Trebuie sa fii idiot sa nu il iei. Il poti prelungi pana la 10 ani. Poti alege si Inclusive Plus.
Poti sa iei si garantie extinsa 5 ani/200000km si nu te intereseaza nimic, practic.

Raspunsul simplu e ca daca ti-l vinde delaerul sigur nu merita, ca altfel nu l-ar vinde.
In general in pachetele astea intind timpul intre revizii la maimul posibil, in timp ce pentru ceilalti recomanda exact directa aialata.

#294
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,959
  • Înscris: 30.08.2005
Pachetele astea vin direct din fabrică,  nu cred că le poate pune dealerul după.  Eu am ratat achiziția unui i3 care avea service inclussive 5 ani la același preț cu actuala, care are în schimb alarmă.  Nu au putut /vrut să-mi ofere acel service inclussive chiar dacă mă pierdeau de cumpărător.

#295
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020

View Postalextz, on 07 martie 2024 - 16:07, said:

Simptomatica Toyota este normala daca citeai explicatia. Sper ca intelegi ca toate motoarele Toyota folosite in mod hibrid au acelasi comportament. Probabil la 2GR-FKS nu iti dai seama ca e V6 , si e mai bine echilibrat.

E si normal ca N43 nu are acelasi comportament pentru ca nu are in primele minute ajutor de la un motor electric. Daca incerci sa fortezi motorul la rece (nerecomandat) vei vedea ca sunetul se schimba imediat pentru ca iese din S1.

Fiabilitatea nu este afectata : https://www.toyotaof...MEWRFV1LJ036421 . Aveti si pe reddit un desfasurator al mentenantei: schimburi la 10k de ulei si filtre/antigel conform manualului/ulei CVT + ulei motor spate neschimbate.
Problema a fost cablul pentru MG3...problema bine cunoscuta la Rav4 XA50.
Eu am vorbit de senzatia de mers in 3 pistoane, m-au lamurit cei de la reprezentanta ca e normal sa faca asa, dar senzatia si tremuratul raman.
Clar, nu cred ca s-a gasit cineva sa conteste fiabilitatea Toyota.

Edited by nakog7, 09 March 2024 - 13:40.


#296
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010

View Postvrajitoruldinoz, on 09 martie 2024 - 03:13, said:



Raspunsul simplu e ca daca ti-l vinde delaerul sigur nu merita, ca altfel nu l-ar vinde.
In general in pachetele astea intind timpul intre revizii la maimul posibil, in timp ce pentru ceilalti recomanda exact directa aialata.
Nu ai inteles nimic.

#297
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022

View Postvrajitoruldinoz, on 09 martie 2024 - 03:13, said:

In general in pachetele astea intind timpul intre revizii la maimul posibil, in timp ce pentru ceilalti recomanda exact directa aialata.
Maximul posibil e cel din planul de mentenanta pentru revizia periodica din manualul de utilizare: dealerul recomanda in directia celalata ca sa faca bani (sa te duci de doua ori pe an, sau chiar de trei ori in loc de odata).

Ca tot te referi la SUA, garantia la BMW e de patru ani bumper-to-bumper si $2.5k pentru a extinde garantia la motor si cutie (powertrain) la 7 ani sau $5k pentru bumper-to-bumper.
Attached File  7.jpg   136.47K   11 downloads

Apoi mai ai pe planul de mentenanta:
Attached File  care.jpg   144.29K   15 downloads

Edited by sirronkcuhc, 09 March 2024 - 16:24.


#298
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022

View Postvrajitoruldinoz, on 08 martie 2024 - 18:20, said:

Sa discutam cu "datele clientului" cum ar veni, adica ce ai pus tu mai sus: toate BMW-urile vin cu revizii gratuite primii 3 ani (inclusiv lichidul de frana) iar ei in graficul ala zic ca te va ajunge $2104 pe primii 3 ani: de unde?! cum?!

Edited by sirronkcuhc, 09 March 2024 - 16:28.


#299
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,716
  • Înscris: 21.06.2016
Cauciucuri? Plăcuțe și discuri? Ce se strică fără a fi acoperit de garanție (chestii care se uzează).
Eu mă uit la comparații, nu neapărat la numerele absolute.

#300
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022
Pe mine m-a costat 0$; comparația in acel grafic e total eronata petru unul ca mine care nu trece de 10-15k km anual.

Anvelopele au cam același pret la toate masinile pentru dimensiuni similare (sau diferențe nesemnificative)

Edited by sirronkcuhc, 09 March 2024 - 19:46.


#301
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 05.10.2022
Am vazut azi TX-ul asta nou: mi se pare mai mare in realitate  decat in poze (5.1m) doar ca e 500h care e tot cu motor in 4 cilindri. (abia 550h e cu V6)
Attached File  IMG_2452.jpeg   738.69K   77 downloads

Edited by sirronkcuhc, 10 March 2024 - 20:20.


#302
albert_camus

albert_camus

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 20.01.2024
Cum sunt luminile(farurile) la noul Rav4 (cel dupa martie 2023) si cum te impaci cu cutia e-cvt? Consumul la ce valoare s-a stabilizat ?

#303
nakog7

nakog7

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 09.06.2020

View Postalbert_camus, on 18 martie 2024 - 21:38, said:

Cum sunt luminile(farurile) la noul Rav4 (cel dupa martie 2023) si cum te impaci cu cutia e-cvt? Consumul la ce valoare s-a stabilizat ?
Sunt acceptabile, nu sunt adaptive, nu au cornering light si trebuie sa le mai ridic putin in inaltime(Ca la multe masini pe faza scurta distanta de iluminat este prea scurta) Consumul mixt este de 6l/100km.

#304
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Cum adica sa le ridici tu? Sper ca stii ca treburile astea nu se regleaza in functie de preferinta / pareri.

#305
DocMorelli

DocMorelli

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 157
  • Înscris: 03.02.2018
Eu la Honda HRV cu faruri full LED am rotita pentru reglat inaltimea la care bat farurile. Poate are si Toyota acest sistem.

#306
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Ce descrii tu acolo este rezultatul faptului ca Honda s-a zgarcit in a pune sistem de self-leveling pe masina echipata cu faruri LED, probabil combinat cu o putere mai mica a sistemului pe faza scurta (am impresia ca peste 2000lm este obligatoriu sistem de self-leveling, deci clar are sub) si sper ca nu este (devine) o practica folosita si de alti producatori. Au bifat acolo casuta cu “faruri full LED fara piele” asta e tot ce conteaza. Probabil de sistem de spalare nici nu are rost sa mai vorbim. Din pacate in felul asta clientul primeste mai mult dezavantajele unui sistem de iluminare LED (imposibil de servisat) ai mai putin beneficiile asociate.

Chiar si in cazul asta, rotita de ajustare din bord permite doar coborarea fascicului luminos fata de un nivel de baza (marcat cu 0).

Edited by closchkutza, 31 March 2024 - 21:29.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate